Wat ik wel verwacht is dat de usual suspects de universiteit van amsterdam wel weer in de fik zullen zetten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt. Het is een homo festival, daar gaan onzekere moslim jongens niet over rellen.
Dat is toch ook iets waar ik me wel eens vaker aan stoort , dit had van uit de organisatie kenbaar gemaakt moeten waarom hij niet mee deed ..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na. die kerel vroeg waarom hij niet opgetreden had.
Je weet dat er complete studies gemaakt worden van programma's zoals Wie is de Mol?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat deze mafketel zoveel losmaakt in het land?Snap er niets van.
De man heeft het altijd gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:15 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar zoals gewoonlijk sta je als man gewoon met 10 - 0 achter als een vrouw wat negatiefs over een man zegt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik denk dat Hamas gaat winnen, en dan de afterparty op het dak.
Nee want de EBU is geen rechter en niet onpartijdig aangezien de cameravrouw voor hen werkte.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Klopt in dit geval is dat de organisator EBU.
Het is (nog) geen strafrechtelijke zaak.
De Enschede editie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik moet zeggen dat dit wel de meest boeiende songfestivalavond is sinds 2000.
Daar heb je bij de woke niet veel voor nodig ... neem daarbij een organisatie zoals de EBU ( met al die door geschoten bobo's en mensen die van voor niet weten of ze van achteren leven)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat deze mafketel zoveel losmaakt in het land?Snap er niets van.
Lastig, het is vooral op basis van een kant (avrotros) aangezien de EBU eerst het onderzoek wil afwachten. Echter valt voor een zero tolerance beleid wel wat te zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
No problemo.
Tja, definieer handgemeen. In principe is handgemeen natuurlijk vrij duidelijk (fysiek geweld). Het wordt imo wel wat ambigu als we moeten gaan bepalen of het aanraken van (ofwel naar beneden duwen van) een telefoontje/camera onder geweld dan wel handgemeen valt. Zeker als afgesproken zou zijn dat er níet gefilmd zou worden op dat specifieke moment. Ja, je doet mee aan een tv-evenement maar dat maakt nog steeds niet dat je overal en nergens gefilmd móet worden, zeker op de extreem emotionele momenten waarover een afspraak is gemaakt. Het is geen Big Brother en cameramensen hebben niet ineens een complete vrijbrief.
Houdt in dat hij meer stemmen krijgt, niet zo gek toch.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lol
Geert wil echt rellen zien.
Als Israël wint
Hij is een hoogbegaafde kunstenaar. Begrijp dat nou. En zwaar in z'n eer aangetast omdat een cameramevrouw 'm filmde. Een schande dat ie niet mag zingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ach, soms worden er om woorden al een aangifte gedaan...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:29 schreef Hexagon het volgende:
Een dreigende beweging, en dan aangifte gaan doen![]()
Die vrouw verdient het om een flinke besmeurcampagne over zich heen te krijgen door onze media.
Ik help het je hopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:32 schreef nils7 het volgende:
Als ze dit niet goed sussen verwacht ik dat dit de laatste keer song festival is
Dit meen je oprecht? Wat triest zeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:29 schreef Hexagon het volgende:
Een dreigende beweging, en dan aangifte gaan doen![]()
Die vrouw verdient het om een flinke besmeurcampagne over zich heen te krijgen door onze media.
Als dit bij Israël was gebeurd met een opdringerige mannelijke cameraman dan was die vent de laan uitgevlogenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:34 schreef nils7 het volgende:
Heb het in een ander topic ook al gezegd.
Als Joost niet gefilmd wilde worden en hij maakt dit kenbaar en er wordt toch gefilmd.
Vind ik het heel slecht van de organisatie dat ze grensoverschrijdend gedrag blijkbaar goedkeuren en het slachtoffer diskwalificeren.
Zet een goed voorbeeld naar iedereen die zich wil uitspreken over grensoverschrijdend gedrag.
Als iemand jou opgefokt aanraakt met een winkelkarretje in de Appie omdat je op moet schieten ga je dan ook aangifte doen van poging tot zware mishandeling?quote:
Dat moet toch ook wel kunnen? Waarom vind je van niet? Oprechte vraag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:30 schreef W00fer het volgende:
Zou overigens wat zijn als de betreffende cameravrouw vanavond gewoon de finale gaat filmen.
Iets zegt me dat iedereen allang daar weet wie het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |