Ik vind de Jager walgelijk en Kelly leuk. Soms heeft het niks met geslacht te maken maar de een ligt je beter dan de ander. Niks transfoobs aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wat heeft Kelly met Nikkie de Jager te maken?
Dit vind je zelf ook wel erg overdreven toch, hoop ik?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:11 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Je bent toch ook niet verplicht om met je verkrachter in gesprek te gaan.
No problemo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet waar de avrotros in eerste instantie mee kwam.
[..]
Oh dat kan, dan excuses daarvoor.
Wat ik al hierboven zei, de avro kwam er dus eerst mee dat er helemaal geen handgemeen geweest zou zijn, dus in hoeverre ze objectief zijn is dan de vraag. Als echter in de regels staat dat elke vorm van reden is tot uitsluiting is daar echter weinig tegenin te brengen.
(Even los van of het netjes was om hem te filmen bij het afkomen podium.)
Ow dus je weet toch wel wat een gepaste reactie is?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens normaal, er was afgesproken dat er niet gefilmd zou worden.
Met een waarschuwing had hij hier gewoon mee weg kunnen komen en zij had even tijden weg gehaald moeten worden ... dat had al moeten gebeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In dit geval is het erg disproportioneel. Een boete had ik beter gevonden.
Ietsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit vind je zelf ook wel erg overdreven toch, hoop ik?
Wat? Waar kom ik in hemelsnaam met een complot,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:13 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Eerst roepen dat Woke/cancel culture er niets mee te maken heeft en nu met een Anti Israël complot komen.
Na. die kerel vroeg waarom hij niet opgetreden had.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:17 schreef Akathisia het volgende:
Hey, even voor de goede orde.
Die Israëlische filmploeg, waar Joost geen trek in had, kwam die nou irritant doen vóór of ná het incident met het EBU-filmvrouwtje?
Interesting.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na. die kerel vroeg waarom hij niet opgetreden had.
Klopt in dit geval is dat de organisator EBU.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:11 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het recht in eigen hand nemen en iemand een zware straf toedichten is ook niet betamelijk.
Daarvoor zijn instanties. Een camera naar beneden drukken gaat 100% niet vervolgd worden.
Justitie heeft echt wel wat beters te doen.
Overigens heeft Joost al allerlei keren op het podium gestaan en gaf daar ook emotie.
Daarna zal ook wel gefotografeerd zijn. Waarom dan nu zo reageren?
Waar was zijn beveiliging of stagemanagement die dit regelde?
Nou dat dus. Snap nu die rechtlijnigheid niet zo. Riekt wel wat naar een dubbele standaard als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:16 schreef loveli het volgende:
Hij had beter coke kunnen snuiven in de greenroom, daarvoor word je niet gediskwalificeerd.
Dan wordt half West-Europa afgebroken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lol
Geert wil echt rellen zien.
Als Israël wint
Hebben we onze opperzionist weer die Nederlanders op één gaat zettenquote:
Denk eerder dat Geert een onvoorwaardelijke liefde heeft voor dat land. Zijn intenties zijn verder volkomen zuiver, net als zijn loyaliteit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lol
Geert wil echt rellen zien.
Als Israël wint
Ik denk dat dit wel meevalt. Het is een homo festival, daar gaan onzekere moslim jongens niet over rellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan wordt half West-Europa afgebroken.
Dat ben ik ook met je eens. Maar goed, het hangt ook wel af van de mate van ernst.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:16 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Iets![]()
Maar goed, je hoeft niet met je bedreiger in gesprek te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |