Behalve voor kutgedrag van de Griekse deelnemer, allerlei randfiguren van Israël, Palestinasjaaltjes van Eric Saade of Ierland. Me reet met je zero tolerance.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zero tolerance, weinig incompetents aan te doen.
Als de beschuldiging onterecht blijkt na het onderzoek, dan volgen er consequenties. Tot die tijd is het je verantwoordelijkheid als werkgever om er voor haar te zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef W00fer het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dan is het aan jou als werkgever om ongefundeerde beschuldigingen te onderzoeken en niet op elk gerucht af te gaan. Waarheidsvinding is belangrijker dan iemand beschuldigen voordat het onderzoek is afgerond.
Het nieuwe normaal ik weet niet beter netzoals vriendjespolitiek door mannen en managementquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat is dus de grootste fout die veel mensen maken , een dame word gelooft zonder ook maar met bewijzen te komen.
Je mag nooit als werkgever hier gelijk 100% op blind gaan ..
Daarom word er zo veel misbruik gemaakt door dames die hier te gemakkelijk mee weg komen ....
want ze worden al snel gelooft.
Ik heb dat als man toch heel anders , ik wil eerste wel eens bewijzen zien en de andere ook spreken.
Maar goed ik ga bij een dame er vaak al van uit dat ze van een mug een olifant maakt en dat er vaak niets aan de hand is ....
gezien er veel postwall dames rond lopen en veel dames als het om mannen gaat niet meer normaal kunnen functioneren....
Want ze slaan gelijk op tilt als een man maar iets zegt of doet wat de narcistische dame niet wil.
Ik heb al heel wat dames zijn afdruipen na een beschuldig op mannen , zelf reflectie is bij heel veel dames ook ver te zoeken.
Alles ligt altijd bij de man en dames doen nooit wat fout ...........
U zei ja ... alle mannen zijn ..........
Maar alle vrou........................ dan ben je als man aan het generaliseren
dus alle mannen mag , maar alle vrouwen mag niet ....
Feminisme is goed maar heb je het als man over MGTOW , dan ben je in eens een
Incel
![]()
sorry maar dames op haar woord geloven ... NEVER en man ook niet ..... maar zeker in dit soort zaken.
nooit vanuit gaan dat een "slachtoffer" de waarheid zegt.
Dames zijn heel gemeen en subtiel daarin.
Ik hoor nu al geluiden op me werk van dames , als die mannelijke collega volgende keer weer iets niet voor mij wil doen, dan dien ik een klacht in wegens grensoverschrijdend gedrag.
Is het niet goedschiks dat ze de aandacht krijgen dan maar op de foute manier.
Stalking is het niet maar als dit de VS was dan had die vrouw wellicht wel aangeklaagd geworden wegens smaad danwel laster.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De avrotros moet de EBU gewoon aanklagen voor het creëren van een onveilige dreigende situatie.
Een camera vrouw die willens en wetens de regels overtrad, meerdere malen.
Uitlokken en dreigen dus.
Raar dat ze daar opeens geen zero tolerance beleid op uitvoeren, is het omdat het een vrouw was?
Seksistisch.
Onzin, kappen met die anti Israël propaganda. Daarbij is het geen goede samenvatting want het ging niet om interviewen het ging om filmen, staat ook duidelijk in het statement van de NOS. Over zijn emotionele toestand op dat moment is ook niets gezegd en ook was het geen boos hand gebaar maar een dreigende beweging.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:05 schreef nils7 het volgende:
[..]
Goede samenvatting en dan lees je online over de connecties met Israël van die dame. Op verschillende platformen..
Wel als ze dat niet doorvoeren ook bij de rest (wat het geval is).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zero tolerance, weinig incompetents aan te doen.
Als het niet waar is lijkt het mij onzin om te posten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is inderdaad iemand van Team Israël. Maar dat mag je niet zeggen blijkbaar.
Maar lijkt me dan niet dat ze EBU camerawerk doet.
Een kokosnoot.quote:
Is zij het niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nepnieuws. Hou op met Israëliers onterecht verdacht maken.
Boeit dat dan? Het is gewoon teringdom om zoiets te posten gezien alle idioten daar op het plein die al een zangeres lastig vallen.quote:
De hele wereld nog welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zit je nu gewoon te trollen of wat. De hele wereld valt over deze belachelijke beslissing heen en jij zit het te verdedigen?
Wist je dat "Ovide en zijn vriendjes" een parabel was over Israël? Pie was de zionist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Echt niet. Zij is één van de songwriters van Israël. Ze heeft van de week een fanfilmpje willen maken van Joost. That's it.quote:
Dat is vaak het lastigequote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:06 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Precies, het is heel makkelijk een zero-tolerance beleid in te voeren, maar die kun je dan niet breken zo gauw het je niet uit komt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef Andromache het volgende:
[..]
Behalve voor kutgedrag van de Griekse deelnemer, allerlei randfiguren van Israël, Palestinasjaaltjes van Eric Saade of Ierland. Me reet met je zero tolerance.
Zou het misschien kunnen dat er veel meer gebeurd is dan wat men (De Joost Klein enclave) probeert te schetsen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wel als ze dat niet doorvoeren ook bij de rest (wat het geval is).
Nee. Israël heeft hier geen ene fuck mee te maken. En de oprichtster van de hoofdsponsor is Canadees.quote:
Ik weet weinig van de EBU, behalve dat het volgens Wikipedia een samenwerkingsverband is van voornamelijk publieke omroepen. De NPO is een van de leden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:33 schreef W00fer het volgende:
Overigens heeft een protest bij de EBU geen zin, het is de slager die zijn eigen vlees keurt.
Zeker als justitie het laat voor wat het is kun je misschien nog een klein bedrag terugkrijgen en je wonden likken.
Volgend jaar doet Nederland gewoon weer mee. Er is te veel geld mee gemoeid om niet te gaan.
Dat is vrij bezopen dan. Eurovisie Songshitshow.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef Tekaschi het volgende:
Stemmen is naar de klote, stem Israël krijg reactie "bedankt voor stem op Noorwegen". Probeer ander land exact hetzelfde.
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef Tekaschi het volgende:
Stemmen is naar de klote, stem Israël krijg reactie "bedankt voor stem op Noorwegen". Probeer ander land exact hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |