Dat zou helemaal een bewijs zijn dat de organisatie de hand boven het hoofd houdt van deze gotspe.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat moet toch ook wel kunnen? Waarom vind je van niet? Oprechte vraag.
Tuurlijk niet. Volgend jaar is alles weer vergeten en staat iedereen weer mee te zingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:32 schreef nils7 het volgende:
Als ze dit niet goed sussen verwacht ik dat dit de laatste keer song festival is
De Enschede editie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik moet zeggen dat dit wel de meest boeiende songfestivalavond is sinds 2000.
Als dit echt zo is ben ik benieuwd waarvoor de excuses zouden zijn. Dan is er dus wel iets gebeurd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Ownee, niet zijn grens?! Wat een kuthoer zeg. Nou, dan vraagt ze er ook wel om hoor.
Ja. Ik ging toen eigenlijk elke zaterdag uit, bleef ik een keertje thuis, was er op alle netten waar nog wel eens iets leuks op songfestival. Die vuurwerkramp heeft mijn avond gered.quote:
Maar het is toch niet per definitie verkeerd dat ze een van hun medewerkers steunen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:36 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een bewijs zijn dat de organisatie de hand boven het hoofd houdt van deze gotspe.
Als mijn tante een lul had , had het mijn oom kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:35 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als dit bij Israël was gebeurd met een opdringerige mannelijke cameraman dan was die vent de laan uitgevlogen
Ja, hij heeft een camera weggeduwd. Moet je niet doen. Excuses zijn dan op zijn plek en door met zijn allen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
De Enschede editie?
[..]
Als dit echt zo is ben ik benieuwd waarvoor de excuses zouden zijn. Dan is er dus wel iets gebeurd.
Wokequote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:38 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Als mijn tante een lul had , had het mijn oom kunnen zijn.
Volgens het statement maakte hij een gebaar naar de camera.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een camera weggeduwd. Moet je niet doen. Excuses zijn dan op zijn plek en door met zijn allen.
Maarja de snowflakes tegenwoordig willen gelijk iedereen die maar scheef naar ze kijkt zien branden.
Moet je ook niet doen. Excuses en door. Maarja, dat wil EBU nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Volgens het statement maakte hij een gebaar naar de camera.
Wat denk je nu zelf....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:40 schreef nils7 het volgende:
Camera vrouwtje blijkt de songwriter te zijn van Israël, klopt dit?
Althans haalt m’n vrouw op van X
Verklaard wel de haat van andere landen richting Israël opeens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat denk je nu zelf....
Het is het nichtje van bibi.
Er stond ook een Eritreeër met een bomgordel bij!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:40 schreef nils7 het volgende:
Camera vrouwtje blijkt de songwriter te zijn van Israël, klopt dit?
Althans haalt m’n vrouw op van X
Zit je nu gewoon te trollen of wat. De hele wereld valt over deze belachelijke beslissing heen en jij zit het te verdedigen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:37 schreef Repentless het volgende:
[..]
Maar het is toch niet per definitie verkeerd dat ze een van hun medewerkers steunen?
Kan alleen als er een feestje isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er stond ook een Eritreeër met een bomgordel bij!
Nee wel een hamasstrijder met een Israëlische vlagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er stond ook een Eritreeër met een bomgordel bij!
Dikke kans dat mensen nu al weten wie het is. Het is een mega evenement met heel veel personeel. Daar wordt hoe dan ook geluld.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:42 schreef Qarrad het volgende:
Mijn glazen bol zegt: hoe de feiten ook nog zijn, vroeg of laat vindt een stel schuimbekjes uit wie die cameravrouw is en dan wordt ze gedoxt. Daarna komt ze met een dramatisch verhaal op de voorpagina over hoe traumatisch het allemaal is geweest. Mensen leven mee. Ding dooft uit.
Einde.
Als één van mijn medewerkers zich bij mij meldt dat ze bedreigd is, steun ik haar ook onvoorwaardelijk. Blijkt helemaal aan het eind dat er iets niet klopt aan haar verhaal, dan ga ik met haar in gesprek. En dus niet met de hele wereld die over haar heen valt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zit je nu gewoon te trollen of wat. De hele wereld valt over deze belachelijke beslissing heen en jij zit het te verdedigen?
Helemaal niet. Dan is het aan jou als werkgever om ongefundeerde beschuldigingen te onderzoeken en niet op elk gerucht af te gaan. Waarheidsvinding is belangrijker dan iemand beschuldigen voordat het onderzoek is afgerond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als één van mijn medewerkers zich bij mij meldt dat ze bedreigd is, steun ik haar ook onvoorwaardelijk. Blijkt helemaal aan het eind dat er iets niet klopt aan haar verhaal, dan ga ik met haar in gesprek. En dus niet met de hele wereld die over haar heen valt.
Hij had vooraf aangegeven backstage niet gefilmd te willen worden. Had 3x voor de camera dit aangegeven en toen het gebaar gemaakt naar de camera. Op dat moment heeft iemand m aangegeven bij de politie wegens bedreiging (Niet officieel van EBU waarschijnlijk). Politie had het in onderzoek. Ebu heeft waarschijnlijk gedacht dat een politieonderzoek gewoon tot uitsluiting moest leiden . Ook al leidde het onderzoek niet tot iets strafbaars.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Excuses en door. Maarja, dat wil EBU niet
Zoals het heurt als leidinggevende.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als één van mijn medewerkers zich bij mij meldt dat ze bedreigd is, steun ik haar ook onvoorwaardelijk. Blijkt helemaal aan het eind dat er iets niet klopt aan haar verhaal, dan ga ik met haar in gesprek. En dus niet met de hele wereld die over haar heen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |