Ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En op basis van fake news: de uitsluiting van Joost had niets met Israël te maken.
Moet je in het ESF topic kijken... schaamteloze vertoning.
HET JOODSCHE COMPLOTquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze is Chileens, woonachtig in Canada met een Israëlische man. Het middel heeft ze in Israël ontdekt waar het ook gemaakt wordt. Zij doet de distributie onder de naam MoroccanOil.
https://www.salonmagazine(...)-founder-carmen-tal/
Per creditcard/betaalmethode/telefoonnummer.quote:
quote:
Heb 20 keer per SMS en 20 keer via esc.vote gestemd.quote:
Wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze is Chileens, woonachtig in Canada met een Israëlische man. Het middel heeft ze in Israël ontdekt waar het ook gemaakt wordt. Zij doet de distributie onder de naam MoroccanOil.
https://www.salonmagazine(...)-founder-carmen-tal/
Mafkees.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:00 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Heb 20 keer per SMS en 20 keer via esc.vote gestemd.
De demonstraties tegen de Israëlische deelname zijn zinloos, want de hoofdsponsor ga je niet tegen de borst stoten. Zonder knaken geen ESF...quote:
Picsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:59 schreef Hathor het volgende:
Ik zit trouwens alleen maar te wachten op de Oostenrijkse inzending, want die heeft gewoon een lekkere kont.
Je bedoelt wat het nieuws vertelt.. Ik begrijp niet zozeer deze afkeur van feiten..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Zou het misschien kunnen dat er veel meer gebeurd is dan wat men (De Joost Klein enclave) probeert te schetsen?
Elke demonstratie tegen Israel, omdat je compassie hebt met de Palestijnen is zinloos. Want de Palestijnen hebben hun kans op enig grondgebied allaaaaaaaang verloren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De demonstraties tegen de Israëlische deelname zijn zinloos, want de hoofdsponsor ga je niet tegen de borst stoten. Zonder knaken geen ESF...
Je mist volledig het punt. Het gaat niet om land/bevolking A tegen B; het gaat er om dat je niet spuugt in de bron waaruit je drinkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Elke demonstratie tegen Israel, omdat je compassie hebt met de Palestijnen is zinloos. Want de Palestijnen hebben hun kans op enig grondgebied allaaaaaaaang verloren.
Ik mis helemaal niet het punt. Wat jij zegt is waar, maar dat boeit die mensen buiten niet. Die zijn tegen de deelname omdat Israel GeNoCiDe pleegt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je mist volledig het punt. Het gaat niet om land/bevolking A tegen B; het gaat er om dat je niet spuugt in de bron waaruit je drinkt.
Hee, succes weer maandag met stenen uit de straat plukken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je mist volledig het punt. Het gaat niet om land/bevolking A tegen B; het gaat er om dat je niet spuugt in de bron waaruit je drinkt.
Hahaha.. heerlijke elitaire opmerking.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hee, succes weer maandag met stenen uit de straat plukken.
Die kunnen demonstreren totdat ze een ons wegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik mis helemaal niet het punt. Wat jij zegt is waar, maar dat boeit die mensen buiten niet. Die zijn tegen de deelname omdat Israel GeNoCiDe pleegt.
En jij hebt het al helemaal niet begrepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hee, succes weer maandag met stenen uit de straat plukken.
Ja, dat kunnen ze dus in elke situatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die kunnen demonstreren totdat ze een ons wegen.
[..]
En jij hebt het al helemaal niet begrepen.
Maar je had later wel een andere Israelier, die bij de Nederlandse delegatie en ook andere toch wel zat te provoceren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee. Echt niet. Zij is één van de songwriters van Israël. Ze heeft van de week een fanfilmpje willen maken van Joost. That's it.
De ervaring leert dat het kwaad dan al geschiedt is. Er zal nooit eerherstel of rehabilitatie zijn voor diegene die onterecht beschuldigd is. Daarom zeg ik, niet zomaar vinger wijzen maar onderzoek doen. Je kunt iedereen wel in bescherming nemen maar is het niet zo dat bij vechten er 2 zijn? 2 vechten 2 schuld?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als de beschuldiging onterecht blijkt na het onderzoek, dan volgen er consequenties. Tot die tijd is het je verantwoordelijkheid als werkgever om er voor haar te zijn.
Het zou wat zijn als vrouwen die een beschuldiging uiten eerst spitsroeden mogen lopen o.a. bij hun eigen werkgever. Dat is precies wat we niet meer willen.
Dat gezegd hebbende vind ik het ook niet wat dat zonder dat er iets echt duidelijk of bewezen is, iemand gediskwalificeerd wordt. Straks blijkt de aanklacht geen stand te houden, maar is hem maar mooi die show door de neus geboord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |