quote:Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024
On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:
‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’
The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.
The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.
Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:
‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’
Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.
Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).
Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.
Die heeft hij toch thuis gehouden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:45 schreef trein2000 het volgende: [..] Die waarmee hij een bedreigend gebaar richting personeel heeft gemaakt?
Ik snap dat je dat in Nederland niet gewend bent, maar in het buitenland doet de politie af en toe wél een aangifte serieus nemen...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat de politie hier aandacht aan besteedt verbaast me nog het meest van dit alles, ja.
Bedankt voor dit beeld. Fijn ook, rond etenstijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Caroline zat al diep de kont van Israël , dit kwam alleen maar goed uit.
Ergste is hoe erg dit waar is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat in Nederland niet gewend bent, maar in het buitenland doet de politie af en toe wél een aangifte serieus nemen...
Vraag het me ook afquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
waar is die live persconferentie om 17:45?
Ik hoop dat hij genoeg steun krijgt. Het is een intrieste bedoening zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef Poepz0r het volgende:
Als Joost mentaal maar geen terugval krijgt....
Ja nee sorry man , maar het is wat het isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedankt voor dit beeld. Fijn ook, rond etenstijd.
in Europa.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
En 'dreigende beweging' is ook lekker open voor interpretatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:45 schreef viceversa het volgende:
Dreigende beweging naar de camera is ook wel wat anders dan een dreigende beweging naar de vrouw.
Denk dat dat wel helemaal goed gaat komen. Hij heeft iedereen volledig aan zijn kant staan in binnen- en buitenland.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij genoeg steun krijgt. Het is een intrieste bedoening zo.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen handelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef Za het volgende:
En zo wordt een getraumatiseerde man kapot gemaakt.
Wat een schande.
Met een van de meest vrolijke positieve pro-Europa liedjes sinds tijden. Wat een totaal-faal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef Za het volgende:
Wat een schande.
Je hebt het over poten thuishouden. Hij heeft niemand aangeraakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die waarmee hij een bedreigend gebaar richting personeel heeft gemaakt?
Volgens mij is het de AVROTROS/NPO die geld aan de EBU betaalt. Ik zou dat lig terugeisen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dan zijn ze waarschijnlijk failliet. Maar kan natuurlijk wel een statement brengen vanavond.
Er is dus niets gebeurd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:49 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen handelen.
Geen idee, zit ik ook op te wachten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Rijgt zo ontzettend veel moral supportquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef Poepz0r het volgende:
Als Joost mentaal maar geen terugval krijgt....
Plus dat Joost niet gehoord word lijkt wel. Hij gaf duidelijk aan niet doen, ik wil dit niet etc. Dat boeit niet ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef Montagui het volgende:
Het blijkt dus inderdaad om een finaal opgeblazen storm in een glas water te zijn (zoals ik gisteren al aangaf na het uitblijven van statements). Joost hierom diskwalificeren is volstrekt belachelijk. Juist de artiesten moeten beschermd worden tegen dergelijke fratsen van journalisten en cameramensen. Nee is nee.
Heel apart ook dat na overleg met de Nederlandse delegatie/AvroTros de Ebu dit niet heeft kunnen inzien en de boel nog verder laat escaleren en zelfs de politie inschakelt. Waarom? Hou het binnenskamers, een excuus van Joost een excuus van de cameravrouw, en doooorrrrrrr.
Hoe-help-ik-het-Songfestival-om-zeep - cursus 101
je bent in ieder geval niet witheetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:51 schreef Andromache het volgende:
AVROTROS heeft afspraken gemaakt, het is de SVT die die schendt en nou wordt Joost GEDISKWALIFICEERD?
IK BEN WOEDEND! WOE-DEND! Ziedend!!!!!!!! Viesmad!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet de SVT denk ik?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:51 schreef Andromache het volgende:
AVROTROS heeft afspraken gemaakt, het is de SVT die die schendt en nou wordt Joost GEDISKWALIFICEERD?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtf is dit voor streamquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef FvanS het volgende:
https://www.facebook.com/(...)nk&v=355818467045746
Een cameravrouw die zelf de afspraken niet nakomt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een beweging naar een cameravrouw gemaakt.
Wat een schande zeg.
Getraumatiseerd? Overdrijf je nu niet een beetje?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef Za het volgende:
Wat een schande.
Ze kunnen beter het lidmaadschap opzeggen, op het moment dat er voor dit soort akkefietjes mensen gedq't worden, zoekt de EBU het maar lekker uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij is het de AVROTROS/NPO die geld aan de EBU betaalt. Ik zou dat lig terugeisen.
En dan ook nog de politie erbij halen alsof er een misdrijf is gepleegdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het interesseert me zelfs geen ruk of er wel of niet filmafspraken zijn of dat het wel of niet al vaker is gezegd. Al was er hiervoor helemaal niks gebeurd.
DSQ wegens "een dreigende beweging" is van de pot gerukt.
Het woord was 'mediamoment', kan net zo goed zijn dat het om die tweet ging,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:51 schreef Remco het volgende:
Persconferentie hoeft niet perse op tv te zijn hé.
Dat zal het wel zijn he? De vrouw voelde zich gekwetst, minderwaardig en zeer bang.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
En 'dreigende beweging' is ook lekker open voor interpretatie.
Een keer 'flikker op' wapperen met je rechterarm kan daar al onder vallen.
Live beelden van Aran Badequote:
PTSS allesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Getraumatiseerd? Overdrijf je nu niet een beetje?
Camerapersoneel is van de SVT of wordt door de SVT ingehuurd.quote:
EBU/Zweden😂😂😂😂quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dan ook nog de politie erbij halen alsof er een misdrijf is gepleegd
Omdat een bepaalde land dit wil is het gebeurt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef Montagui het volgende:
Het blijkt dus inderdaad om een finaal opgeblazen storm in een glas water te zijn (zoals ik gisteren al aangaf na het uitblijven van statements). Joost hierom diskwalificeren is volstrekt belachelijk. Juist de artiesten moeten beschermd worden tegen dergelijke fratsen van journalisten en cameramensen. Nee is nee.
Heel apart ook dat na overleg met de Nederlandse delegatie/AvroTros de Ebu dit niet heeft kunnen inzien en de boel nog verder laat escaleren en zelfs de politie inschakelt. Waarom? Hou het binnenskamers, een excuus van Joost een excuus van de cameravrouw, en doooorrrrrrr.
Hoe-help-ik-het-Songfestival-om-zeep - cursus 101
Ik hoor een stem zeggen dat Joost hiervoor niet had mogen worden gediskwalificeerd. En dat ze hopen dat er mensen nog steeds gaan genieten van de show van vanavond. En daarna wat gekreunquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef FvanS het volgende:
https://www.facebook.com/(...)nk&v=355818467045746
Die status aparte die Joost maar iedere keer wilt hebben stoor ik me wel al het hele songfestival aan, of je doet gewoon mee of doe dan gewoon helemaal niet mee. 46 acts doen gewoon prima mee, maar hij moet iedere keer moeilijk doen, erg vermoeiend dat soort types.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:51 schreef Andromache het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal wel op die video staat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu is wel de vraag of dit statement het verhaal is van Joost of van alle partijen.
watquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is allemaal voortgekomen uit BLM, de criminele man die gepakt werd door de politie. Daarnaar Warnstein en velen beschuldigd (veel gecancelled maar vele niet eens bewezen), vrouw in rok krijgt dickpick bij Ajax en vervolgens Ajax kapot. Waar gaan we heen?
De camera ook niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt het over poten thuishouden. Hij heeft niemand aangeraakt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:54 schreef Vicky het volgende:
Dus een grens aangeven dat je niet gefilmd wil worden mag niet... right..
Bah wat een in en in trieste vertoning
En doorgaat terwijl iemand vraagt of ze stopt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Een cameravrouw die zelf de afspraken niet nakomt.
Shitshowquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:54 schreef Vicky het volgende:
Dat mag wel, daar zijn dus nota bene afspraken over gemaakt, dát is het trieste, de SVT en de EBU zitten hier zo verschrikkelijk fout.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:54 schreef Vicky het volgende:
Smerig iddquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:54 schreef Vicky het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:54 schreef Vicky het volgende:
Dus meerdere keren een grens aangeven dat je niet gefilmd wil worden mag niet... right..
Jeweetwel, Warnstein enzo, en vrouwen in rokken vragen er om. Iemand heeft alvast de alcoholkast achterover getikt.quote:
Het zijn volslagen idioten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef Piles het volgende:
Maar fijn om te lezen dat alle criminaliteit in Malmo is opgelost en de politie/OM tijd hebben voor dit soort onzin.
Bij Joost gaat t altijd om iets Kleinsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:55 schreef Em31 het volgende:
Ben opgelucht en boos tegelijkertijd dat het om iets kleins gaat.
Wat had je verwacht dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:55 schreef Em31 het volgende:
Ben opgelucht en boos tegelijkertijd dat het om iets kleins gaat.
Op zich logisch als je deelneemt aan een TV-spektakel natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:54 schreef Vicky het volgende:
Maar zijn dromen zijn groot.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
B8
[..]
Bij Joost gaat t altijd om iets Kleins
#VRIJGEVEN DIE HANDELquote:
In Joost zijn geval dus blijkbaar niet en wordt zijn beweging als dreigend gezien.. meten met 2 matenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat mag wel, daar zijn dus nota bene afspraken over gemaakt, dát is het trieste, de SVT en de EBU zitten hier zo verschrikkelijk fout.
Wat fijn dat je dat dan toch even komt showen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ja. Kan me er niet druk om maken.
Afspraken waren al gemaakt. Houd je daar dan aan. En als het dan misgaat, concludeer dan dat er miscommunicatie is geweest door je eigen falen als SVT en EBU, zeg sorry tegen elkaar. Geen boete, geen reprimande, dit is NIKS. Gewoon NIKS.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die status aparte die Joost maar iedere keer wilt hebben stoor ik me wel al het hele songfestival aan, of je doet gewoon mee of doe dan gewoon helemaal niet mee. 46 acts doen gewoon prima mee, maar hij moet iedere keer moeilijk doen, erg vermoeiend dat soort types.
Kjärenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:57 schreef BeriBeri het volgende:
Die cameravrouw heeft denk ik kort paars of blauw haar
Ik was wel benieuwd. Maar sommigen hier reageren alsof de wereld vergaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat dan toch even komt showen.
Er was tot vandaag natuurlijk nog de hoop eruit te komen en daarmee diskwalificatie te voorkomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:56 schreef KinKiJan het volgende:
Dit gevalletje was dus donderdag, wat hebben ze al die tijd zitten doen daar dat dit nu pas naar buiten kan komen?
GAAT HET OOKquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd. Maar sommigen hier reageren alsof de wereld vergaat.
Nee. Er zijn vooraf afspraken over gemaakt. Dan moet je niet alsnog gaan filmen. En al helemaal niet doorgaan als iemand aangeeft er niet van gediend te zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op zich logisch als je deelneemt aan een TV-spektakel natuurlijk.
En dat het donderdag al gebeurd is en dat er nu pas een verduidelijking komt, dat is ook erg slecht te noemen,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:53 schreef H_T het volgende:
Raar ook dat het zo lang heeft geduurd als hij die beweging heeft gemaakt naar een draaiende camera
Ik hoop dat een stel Rodasupporters aanwezig is om met Joost het podium te bestormen!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:57 schreef Szura het volgende:
Hopelijk bestormt Joost vanavond na #4 het podium
Røkken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:56 schreef KinKiJan het volgende:
Dit gevalletje was dus donderdag, wat hebben ze al die tijd zitten doen daar dat dit nu pas naar buiten kan komen?
De NPO ook door er ren ingelaste OP1-uitzending bij te halen. Genoeg reden dat te doen momenteel maar die liggen niet in Malmoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd. Maar sommigen hier reageren alsof de wereld vergaat.
Dikke miljoenenclaim indienen bij AVROTROSquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef Flitskikker het volgende:
AVROTROS vindt de maatregel heel zwaar en disproportioneel. Het had niet zo mogen eindigen.
Maar ze gaan het wel uitzenden? Gewoon op zwart gooien die handel.
Wat wou de EBU gaan doen? Nederland diskwalificeren?
Laten we hopen van niet, dan gebeurt het al na #3, te vroeg dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hoop dat een stel Rodasupporters aanwezig is om met Joost het podium te bestormen!
Ze probeerden welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dat het donderdag al gebeurd is en dat er nu pas een verduidelijking komt, dat is ook erg slecht te noemen,
Boete uitdelen, contractbreuk, schade verhalen, etcquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef Flitskikker het volgende:
AVROTROS vindt de maatregel heel zwaar en disproportioneel. Het had niet zo mogen eindigen.
Daarom volgend jaar gewoon een nette volkszanger.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef UitStraling het volgende:
De kans dat dit Joost zou overkomen is natuurlijk wel vele malen groter dan Sieneke.
Waren er ook nog afspraken gemaakt dat er niet gefilmd mocht worden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Er zijn vooraf afspraken over gemaakt. Dan moet je niet alsnog gaan filmen. En al helemaal niet doorgaan als iemand aangeeft er niet van gediend te zijn.
Smerig ja , maar dat wordt gewoon goedgepraat .quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Er zijn vooraf afspraken over gemaakt. Dan moet je niet alsnog gaan filmen. En al helemaal niet doorgaan als iemand aangeeft er niet van gediend te zijn.
Voorkomen van een kort geding natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dat het donderdag al gebeurd is en dat er nu pas een verduidelijking komt, dat is ook erg slecht te noemen,
Of de zaal die met het 5e nummer massaal Europa inzet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:57 schreef Szura het volgende:
Hopelijk bestormt Joost vanavond na #4 het podium
Boetes, contractueel vastgelegd etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef Flitskikker het volgende:
Nee maar dan krijg je weer een boete neem ik aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef Flitskikker het volgende:
Dat is belachelijk. Maar als dit echt het hele verhaal is snap ik ook wel dat je daar niet mee naar buiten durftquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Denk dat je er weinig van merkt eerlijk gezegd. Daar zorgen ze wel voor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:00 schreef Rnie het volgende:
Jongens en meiden, ik heb echt zin in vanavond.![]()
Dit wordt me wat.
De zaak liep nog. Dit statement valt samen met het definitief opgeven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef marcodej het volgende:
Maar als je dit als AVROTROS direct communiceert, heb je toch direct de publieke opinie mee?
Waarom zo lang wachten?
AVROTROS kan niks anders dan het uitzenden, afgezien van het cotract wat ze hebben afgesloten met de EBU, stelt de media wet ook dat belangrijke culturele evenementen op een open kanaal uitgezonden moeten worden, het enige wat dit kan voorkomen is een (inter)nationale ramp, waar denk ik niemand voorstander van is(behalve de EBU aan hun crisismanagement te zien)....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef Flitskikker het volgende:
Voorzichtig zijn? Niet laten escaleren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef marcodej het volgende:
Maar als je dit als AVROTROS direct communiceert, heb je toch direct de publieke opinie mee?
Waarom zo lang wachten?
Mijn gok is een keel-doorsnij-gebaar oidquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is belachelijk. Maar als dit echt het hele verhaal is snap ik ook wel dat je daar niet mee naar buiten durft
Maar we missen wel puzzelstukjes. Wat is een dreigend gebaar? Heeft hij uitgehaald richting medewerker of niet? Wat is de cameravrouw niet raken? Komt dat doordat hij inhield/geen uithaal maakte of door ‘pech’? Is hij ook van de camera zelf afgebleven? Dat kan het verhaal wel anders kleuren natuurlijk.
Cornald M. gaat los.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Denk dat je er weinig van merkt eerlijk gezegd. Daar zorgen ze wel voor.
Dat vermoed ik ook een beetje. Al dan niet vergezeld van wat wilde armenzwaaierij en dergelijk. Kleurt het verhaal toch anders, want dan heb je wel degelijk een vorm van ‘fysiek’.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef Scorpie het volgende:
Zal hij niet gewoon de camera weg hebben gedraaid ?
Zou wel leuk zijn als een land gewoon recalcitrant is en 12 punten aan Nederland geeftquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tenzij Israël daadwerkelijk wint. Dsn wordt het een nog grotere chaosquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan zou de DQ volledig terecht zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mijn gok is een keel-doorsnij-gebaar oid
Zal wel meevallen hoor. Wordt gewoon een keurig georchestreerde show met een kleine vertraging van 10 seconden. Als er wat wanklanken zijn, wordt het geluid vervangenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:00 schreef Rnie het volgende:
Jongens en meiden, ik heb echt zin in vanavond.![]()
Dit wordt me wat.
Hahaha, wie doet dat nou nog? Ik kan het me niet voorstellen. 😂quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee. Dreigende beweging richting camera is de verklaring.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef Scorpie het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef xminator het volgende:
Ze doen ook echt karaktermoord. Wat maakt het uit of een man of vrouw is? Echte rattenactie.
Nog groter? Kan haast niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tenzij Israël daadwerkelijk wint. Dsn wordt het een nog grotere chaos
Joost Klein, 'bliijf hier tot ik doodga'quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:03 schreef prunus het volgende:
[..]
Hahaha, wie doet dat nou nog? Ik kan het me niet voorstellen. 😂
Als je niet tegen een stootje kan wellichtquote:
Wie heeft het over geluid?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:03 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor. Wordt gewoon een keurig georchestreerde show met een kleine vertraging van 10 seconden. Als er wat wanklanken zijn, wordt het geluid vervangen
Zelfs dat zou ik gezien de context geen DQ waard vinden. Mensen nemen sowieso alles veel te serieus tegenwoordig zonder context. Het lijkt wel of er veel mensen zijn die vooral andere mensen erbij willen lappen om niks.quote:
Ja vooraf doorgeven (wat moet) en dan iets anders live zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef FvanS het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als een land gewoon recalcitrant is en 12 punten aan Nederland geeft
Hoezo? Stel een onderzoek in, en tot nader order wordt er niets uitgezonden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
AVROTROS kan niks anders dan het uitzenden, afgezien van het cotract wat ze hebben afgesloten met de EBU, stelt de media wet ook dat belangrijke culturele evenementen op een open kanaal uitgezonden moeten worden, het enige wat dit kan voorkomen is een (inter)nationale ramp, waar denk ik niemand voorstander van is(behalve de EBU aan hun crisismanagement te zien)....
Zit ook in z'n nummer.quote:
Juist, ken je choreoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Joost Klein, 'bliijf hier tot ik doodga'
Enschede heeft het eerder gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
AVROTROS kan niks anders dan het uitzenden, afgezien van het cotract wat ze hebben afgesloten met de EBU, stelt de media wet ook dat belangrijke culturele evenementen op een open kanaal uitgezonden moeten worden, het enige wat dit kan voorkomen is een (inter)nationale ramp, waar denk ik niemand voorstander van is(behalve de EBU aan hun crisismanagement te zien)....
Ik stuur dagelijks gifjes ervan naar de mods en ik mag gewoon nog steeds meepostenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:03 schreef prunus het volgende:
[..]
Hahaha, wie doet dat nou nog? Ik kan het me niet voorstellen. 😂
JA.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:00 schreef prunus het volgende:
[..]
Waren er ook nog afspraken gemaakt dat er niet gefilmd mocht worden?
Ja en dan lekker niet betalenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dikke miljoenenclaim indienen bij AVROTROS
Ik hoop dat ze op z'n minst daar waren om een traumabeertje aan dat arme cameramens te gevenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vraag is wel dat als dit het echte verhaal is (van alle partijen/getuigen) of de politie dit zo serieus zo oppakken.
Maar Nederland was helemaal geen favoriet, na de semi's zelfs nog gedaald in de odds.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland was favoriet en dat had EBU niet verwacht. Winst Israël kwam in gevaar, dus diskwalificeren. Enige legitiem argument waarom ze dit doen
Aan die contracten zou ik als AVROTROS echt m'n gat afvegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef viceversa het volgende:
[..]
Boetes, contractueel vastgelegd etc.
Dat geloof ik dan weer helemaal niet want Kroatië is een veel grotere bedreiging in die zin.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland was favoriet en dat had EBU niet verwacht. Winst Israël kwam in gevaar, dus diskwalificeren. Enige legitiem argument waarom ze dit doen
wappie gespotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Precies. Boycotten die bende. En niet alleen dit jaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wij moeten het ESF een grote schorsing geven.
Komt er nog actie straks?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:05 schreef TheVulture het volgende:
We staan in de rij buiten en nog niemand gesproken die dit geen disproportionele reactie vindt.
Met je zero-tolerance
Waarom probeer je dit alsnog in de schoenen van Joost Klein te schuiven?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is belachelijk. Maar als dit echt het hele verhaal is snap ik ook wel dat je daar niet mee naar buiten durft
Maar we missen wel puzzelstukjes. Wat is een dreigend gebaar? Heeft hij uitgehaald richting medewerker of niet? Wat is de cameravrouw niet raken? Komt dat doordat hij inhield/geen uithaal maakte of door ‘pech’? Is hij ook van de camera zelf afgebleven? Dat kan het verhaal wel anders kleuren natuurlijk.
Odds blabla. Kijk naar de Spotify charts, views, TikTok en sociale media. Het was alleen maar Nederland Nederlandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Nederland was helemaal geen favoriet, na de semi's zelfs nog gedaald in de odds.
Klopt. Ging tussen Israel en Nederlandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Odds blabla. Kijk naar de Spotify charts, views, TikTok en sociale media. Het was alleen maar Nederland Nederland
De Serviërs braken de uitzending af voor de aankomst van de Chinese president.quote:
Totaal niet. Sterker nog Nederland deed het internationaal gezien veel beter dan Kroatiëquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer helemaal niet want Kroatië is een veel grotere bedreiging in die zin.
Waarom geloof je de verklaring van de AVROTROS niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook een beetje. Al dan niet vergezeld van wat wilde armenzwaaierij en dergelijk. Kleurt het verhaal toch anders, want dan heb je wel degelijk een vorm van ‘fysiek’.
Als nederland de finale niet gehaald had, had de finale ook uitgezonden moeten worden, doet niks af aan de tussentijdse DSQ, is contractueel vastgelegd en de mediawet zelf stelt ook dat dat soort evenementen niet achter een paywall mogen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoezo? Stel een onderzoek in, en tot nader order wordt er niets uitgezonden?
Maar toen was er geen songfestival op tv. Daar ging het toch om.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is even iets van een hele andere orde.
Ik schuif niemand iets in de schoenen. Maar ik kan mij slecht voorstellen dat de EBU deze ramp over zich afroept vanwege een non-incident. Waarom zouden we de verklaring van een belanghebbende meteen voor waar moeten aannemen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom probeer je dit alsnog in de schoenen van Joost Klein te schuiven?
Maar toen was er geen songfestival op tv. Daar ging het toch om.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is even iets van een hele andere orde.
quote:het enige wat dit kan voorkomen is een (inter)nationale ramp,
In ieder geval een massale Europapa, maar die zal wel vakkundig gemute wordenquote:
Gewoon iedere keer inzetten als de hosts in beeld zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In ieder geval een massale Europapa, maar die zal wel vakkundig gemute worden
Temptingquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:06 schreef core2duo het volgende:
Als Israël gaat winnen, dan staat Malmö op zijn kop
Hopelijk klimmen mensen het podium opquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat onduidelijk is of zij enkel afgaan op het verhaal dat Joost ze heeft verteld of dat dit het verhaal is wat de EBU en politie ook heeft. Ik kan de politieverhoren niet zo goed plaatsen binnen dit verhaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom geloof je de verklaring van de AVROTROS niet?
De hele zaal zet Europapa in als liedje 4 afgelopen is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wie heeft het over geluid?Ik denk dat er iets radicaals gaat gebeuren.
3 uur lang muten wordt gezellig. Gewoon blijven aanheffenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoop het niet. Elk lang heeft evenveel recht om te winnen vind ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:06 schreef core2duo het volgende:
Als Israël gaat winnen, dan staat Malmö op zijn kop
Zullen er geen beelden zijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat onduidelijk is of zij enkel afgaan op het verhaal dat Joost ze heeft verteld of dat dit het verhaal is wat de EBU en politie ook heeft. Ik kan de politieverhoren niet zo goed plaatsen binnen dit verhaal.
Naja, als ze geen sterke zaak hebben dan is het natuurlijk ook veel gezichtsverlies.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik schuif niemand iets in de schoenen. Maar ik kan mij slecht voorstellen dat de EBU deze ramp over zich afroept vanwege een non-incident. Waarom zouden we de verklaring van een belanghebbende meteen voor waar moeten aannemen?
Ja , maar het is nu wel duidelijk dat er zoveel meer speelt daar.quote:
Ik heb op zich geen reden om ze niet te geloven. Maar ze zijn wel belanghebbende, daar moet je rekening mee houden. En binnen de letterlijke bewoordingen van het statement zit ook nog wel wat ruimte. Ze schrijven bijvoorbeeld dat hij die cameravrouw niet heeft aangeraakt, maar dat sluit niet uit dat hij wel een poging daartoe heeft gedaan of dat hij haar spullen heeft geraakt, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom geloof je de verklaring van de AVROTROS niet?
Het is bizar zelfs.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:05 schreef prunus het volgende:
Dus samengevat volgens de directeur van AVROTROS:
- Er zijn afspraken gemaakt om niet te filmen
- Cameravrouw doet het toch
- Hij geeft meerdere malen aan dat ze moet stoppen
- Zij gaat door
- Hij maakt dreigende beweging
Best vreemd verhaal dat dit een diskwalificatie oplevert. In eerste instantie zit de vrouw al fout en wordt hij dus niet goed in bescherming genomen.
Volgende jaar gewoon Joost weer sturenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom volgend jaar gewoon een nette volkszanger.
Zou goud zijn, maar EBU staat al klaar om het geluid weg te draaien uiteraard.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:08 schreef Gia het volgende:
[..]
De hele zaal zet Europapa in als liedje 4 afgelopen is.
Nee joh.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Totaal niet. Sterker nog Nederland deed het internationaal gezien veel beter dan Kroatië
Klassiekertje, ik hoef niet te tanken schat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Maar het is dus gewoon eigenlijk een kwestie van dit
[ afbeelding ]
Oh het lag toch aan Joost volgens jou?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wij moeten het ESF een grote schorsing geven.
Nee niet eens aangeraakt toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef Scorpie het volgende:
Die gaan geen gok nemen en zenden de minst gestoorde versie van Eden uit, lijkt me heel sterk dat we livebeelden van haar optreden te zien krijgen, risico is levensgroot op ongein.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zou goud zijn, maar EBU staat al klaar om het geluid weg te draaien uiteraard.
Ja eerst wel. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh het lag toch aan Joost volgens jou?
Of Maanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:09 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Volgende jaar gewoon Joost weer sturen
Ze waren een beetje dom... ze hebben gereageerd op een half verhaal, waren bang voor gevolgen en hebben niet ingecalculeerd dat er zo'n shitstorm zou ontstaan. EBU waant zich onschendbaar. Als t 1 van de big 5 was geweest was t gebleven bij ren berisping, misschien een boete.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik schuif niemand iets in de schoenen. Maar ik kan mij slecht voorstellen dat de EBU deze ramp over zich afroept vanwege een non-incident. Waarom zouden we de verklaring van een belanghebbende meteen voor waar moeten aannemen?
Opvallend ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom probeer je dit alsnog in de schoenen van Joost Klein te schuiven?
Labiele Maan, dat wordt helemaal een feestquote:
Misbruik maken van de situatiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:12 schreef core2duo het volgende:
Die medewerkster moet dan ook wel op zijn teentjes zijn getrapt om hier een zaak van te maken. Als het om een dreigende beweging richting de camera gaat.
Ja dat kan dus prima de vastpakkende beweging zijn, of de poging tot hè.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Dreigende beweging richting camera is de verklaring.
Bizar is het goede woord, waardoor het ook wat moeilijk te geloven is. Maar goed mensen weten me altijd weer te verbazen.quote:
Dat staat niet altijd gelijk aan wie het ESF gaat winnen. Polls laten zien dat Kroatië flink de favoriet is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van wel of zie jij andere getallen op Spotify, youtube, TikTok etc
Dat zou zijn nieuwe baan in gevaar brengen dus die laat Joost keihard vallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:08 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat hopelijk dit even terugdraaien komend uur.
Geen zorgen
hij heeft de camera niet aangeraaktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef Scorpie het volgende:
Gevangenschap Mathieu.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vergeet de verkeerde bocht van Kramer niet en de schandalige wissel van Robben - Bosvelt door Advocaat.
Pollsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat staat niet altijd gelijk aan wie het ESF gaat winnen. Polls laten zien dat Kroatië flink de favoriet is.
Wel in en intriest dat ze hiervoor diskwalificeren, ze gaan zelf de fout in en als daar op wordt gereageerd is het de schuld van Joostquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:11 schreef Newone82 het volgende:
In beeld de verklaring van AvroTros
https://www.nu.nl/308396/(...)ppen-met-filmen.html
Nee hoor hoezo? Die gaat met Zweden praten, want zij willen zo graag bij de navo blijven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zou zijn nieuwe baan in gevaar brengen dus die laat Joost keihard vallen.
Nogal onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:05 schreef prunus het volgende:
Dus samengevat volgens de directeur van AVROTROS:
- Er zijn afspraken gemaakt om niet te filmen
- Cameravrouw doet het toch
- Hij geeft meerdere malen aan dat ze moet stoppen
- Zij gaat door
- Hij maakt dreigende beweging
Best vreemd verhaal dat dit een diskwalificatie oplevert. In eerste instantie zit de vrouw al fout en wordt hij dus niet goed in bescherming genomen.
Maan is net zo'n aansteller als die cameravrouwquote:
Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat kan dus prima de vastpakkende beweging zijn, of de poging tot hè.
ik denk ook vandaar dat Bambi Thug/ Zwiterland en Griekenland ook een klacht hebben ingediend tegen dit gedrag vd cameramensen van de ebuquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:14 schreef svann het volgende:
[..]
Nogal onbegrijpelijk.
Klacht indienen wegens disrespect van een deelnemer.
Zijn hierbij dan niet de blijkbaar o zo gevoelige grenzen overschreden?
Klopt natuurlijk, maar daarom is het ook vervelend dat er geen duidelijk verhaal is van de EBU over wat zij menen dat er gebeurt is. Want nu vertelt de AVROTROS inderdaad een kant van het verhaal, en moeten wij gissen wat de andere kant dan is en op welke punten dat dan afwijkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb op zich geen reden om ze niet te geloven. Maar ze zijn wel belanghebbende, daar moet je rekening mee houden. En binnen de letterlijke bewoordingen van het statement zit ook nog wel wat ruimte. Ze schrijven bijvoorbeeld dat hij die cameravrouw niet heeft aangeraakt, maar dat sluit niet uit dat hij wel een poging daartoe heeft gedaan of dat hij haar spullen heeft geraakt, om maar een voorbeeld te noemen.
13 in een dozijn gabberlied, ja want elders in de wereld heeft men dat ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:15 schreef Eagles89 het volgende:
Laten we met zn allen eerlijk zijn: hij zong afgelopen donderdag hartstikke vals en het is toch ook geen categorie wereldhit? Gewoon een simpel 13 in een dozijn lied, zoals er nog tig anderen van zulke liedjes elke dag de ether in worden geslingerd. Hij had nooit gewonnen, en nu las ik dat die inmiddels al een miljoen volgers heeft gekregen sinds gister en dat die zelfs in de Rolling stone staat, dus de rest van zn leven kan die dat simpele 13 in dozijn liedje blijven optreden en zn zakken vullen. Eind goed al goed lijkt me.
Die had al niet eens mee mogen doen. Hypocriete bendequote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:14 schreef xminator het volgende:
Zouden ze israel ook gediskwalificeerd hebben in een soortgelijke situatie? Of doen ze dat alleen bij kleine machteloze landen zoals Nederland?
Het gaat om de maatschappij die dit gedrag faciliteert, je hoort z'n borderliner uit te lachen en te ontslaan in plaats van de politie erbij te halen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:13 schreef vencodark het volgende:
Cameravrouw is een snowflake die Karen heet en de manager wil spreken.
Bizar iddquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:11 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Waarom worden we hiervoor gediskwalificeerd? Er is niemand geslagen of aangerand? Een cameravrouw heeft notabene de afspraken overtreden. Wat is dit van gekkigheid.
Niet handig om op dat moment je danspasjes te gaan oefenen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik ging vandaag rechtsaf bij het inbellen op mijn driewieler. Eind goed al goed lijkt me.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:15 schreef Eagles89 het volgende:
Laten we met zn allen eerlijk zijn: hij zong afgelopen donderdag hartstikke vals en het is toch ook geen categorie wereldhit? Gewoon een simpel 13 in een dozijn lied, zoals er nog tig anderen van zulke liedjes elke dag de ether in worden geslingerd. Hij had nooit gewonnen, en nu las ik dat die inmiddels al een miljoen volgers heeft gekregen sinds gister en dat die zelfs in de Rolling stone staat, dus de rest van zn leven kan die dat simpele 13 in dozijn liedje blijven optreden en zn zakken vullen. Eind goed al goed lijkt me.
Dat is uiteraard een mening, dat kan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:15 schreef Eagles89 het volgende:
Laten we met zn allen eerlijk zijn: hij zong afgelopen donderdag hartstikke vals en het is toch ook geen categorie wereldhit? Gewoon een simpel 13 in een dozijn lied, zoals er nog tig anderen van zulke liedjes elke dag de ether in worden geslingerd. Hij had nooit gewonnen, en nu las ik dat die inmiddels al een miljoen volgers heeft gekregen sinds gister en dat die zelfs in de Rolling stone staat, dus de rest van zn leven kan die dat simpele 13 in dozijn liedje blijven optreden en zn zakken vullen. Eind goed al goed lijkt me. En door.
Stukje duidingquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:15 schreef Eagles89 het volgende:
Laten we met zn allen eerlijk zijn: hij zong afgelopen donderdag hartstikke vals en het is toch ook geen categorie wereldhit? Gewoon een simpel 13 in een dozijn lied, zoals er nog tig anderen van zulke liedjes elke dag de ether in worden geslingerd. Hij had nooit gewonnen, en nu las ik dat die inmiddels al een miljoen volgers heeft gekregen sinds gister en dat die zelfs in de Rolling stone staat, dus de rest van zn leven kan die dat simpele 13 in dozijn liedje blijven optreden en zn zakken vullen. Eind goed al goed lijkt me. En door.
Die bereidt een inval voor met Kasja as we speakquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:15 schreef Firuze60 het volgende:
We worden als land compleet voor schut gezet zo, waar blijft die laffe Rutte?
Wat wil je dat ze doen? Met een shovel de pui van de concertzaal eruit rijden? Joost onder begeleiding van special forces de concertzaal binnen loodsen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:14 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Waarom gaat de avrotros en de npo hiermee akkoord eigenlijk! ALS er letterlijk niks gebeurd is.
Fijne avondquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:15 schreef Eagles89 het volgende:
niet eens, is jouw mening waar ik niet akkoord mee benquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:15 schreef Eagles89 het volgende:
dus dit. Als land staan we door die lui van de EBU(Zweden) te kijk en niemand in de hogere lagen (in dit geval Rutte) doet geen ene reet. Of naja tot zover wij dit merkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:15 schreef Firuze60 het volgende:
We worden als land compleet voor schut gezet zo, waar blijft die laffe Rutte?
Nee, tegen de Israëlische delegatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:15 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk ook vandaar dat Bambi Thug/ Zwiterland en Griekenland ook een klacht hebben ingediend tegen dit gedrag vd cameramensen van de ebu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |