Dikke miljoenenclaim indienen bij AVROTROSquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef Flitskikker het volgende:
AVROTROS vindt de maatregel heel zwaar en disproportioneel. Het had niet zo mogen eindigen.
Maar ze gaan het wel uitzenden? Gewoon op zwart gooien die handel.
Wat wou de EBU gaan doen? Nederland diskwalificeren?
Laten we hopen van niet, dan gebeurt het al na #3, te vroeg dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hoop dat een stel Rodasupporters aanwezig is om met Joost het podium te bestormen!
Ze probeerden welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dat het donderdag al gebeurd is en dat er nu pas een verduidelijking komt, dat is ook erg slecht te noemen,
Boete uitdelen, contractbreuk, schade verhalen, etcquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef Flitskikker het volgende:
AVROTROS vindt de maatregel heel zwaar en disproportioneel. Het had niet zo mogen eindigen.
Daarom volgend jaar gewoon een nette volkszanger.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef UitStraling het volgende:
De kans dat dit Joost zou overkomen is natuurlijk wel vele malen groter dan Sieneke.
Waren er ook nog afspraken gemaakt dat er niet gefilmd mocht worden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Er zijn vooraf afspraken over gemaakt. Dan moet je niet alsnog gaan filmen. En al helemaal niet doorgaan als iemand aangeeft er niet van gediend te zijn.
Smerig ja , maar dat wordt gewoon goedgepraat .quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Er zijn vooraf afspraken over gemaakt. Dan moet je niet alsnog gaan filmen. En al helemaal niet doorgaan als iemand aangeeft er niet van gediend te zijn.
Voorkomen van een kort geding natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dat het donderdag al gebeurd is en dat er nu pas een verduidelijking komt, dat is ook erg slecht te noemen,
Of de zaal die met het 5e nummer massaal Europa inzet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:57 schreef Szura het volgende:
Hopelijk bestormt Joost vanavond na #4 het podium
Boetes, contractueel vastgelegd etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef Flitskikker het volgende:
Nee maar dan krijg je weer een boete neem ik aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef Flitskikker het volgende:
Dat is belachelijk. Maar als dit echt het hele verhaal is snap ik ook wel dat je daar niet mee naar buiten durftquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Denk dat je er weinig van merkt eerlijk gezegd. Daar zorgen ze wel voor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:00 schreef Rnie het volgende:
Jongens en meiden, ik heb echt zin in vanavond.![]()
Dit wordt me wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |