Er is dus niets gebeurd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:49 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen handelen.
Geen idee, zit ik ook op te wachten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
waar is die live persconferentie om 17:45?
Rijgt zo ontzettend veel moral supportquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef Poepz0r het volgende:
Als Joost mentaal maar geen terugval krijgt....
Plus dat Joost niet gehoord word lijkt wel. Hij gaf duidelijk aan niet doen, ik wil dit niet etc. Dat boeit niet ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef Montagui het volgende:
Het blijkt dus inderdaad om een finaal opgeblazen storm in een glas water te zijn (zoals ik gisteren al aangaf na het uitblijven van statements). Joost hierom diskwalificeren is volstrekt belachelijk. Juist de artiesten moeten beschermd worden tegen dergelijke fratsen van journalisten en cameramensen. Nee is nee.
Heel apart ook dat na overleg met de Nederlandse delegatie/AvroTros de Ebu dit niet heeft kunnen inzien en de boel nog verder laat escaleren en zelfs de politie inschakelt. Waarom? Hou het binnenskamers, een excuus van Joost een excuus van de cameravrouw, en doooorrrrrrr.
Hoe-help-ik-het-Songfestival-om-zeep - cursus 101
je bent in ieder geval niet witheetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:51 schreef Andromache het volgende:
AVROTROS heeft afspraken gemaakt, het is de SVT die die schendt en nou wordt Joost GEDISKWALIFICEERD?
IK BEN WOEDEND! WOE-DEND! Ziedend!!!!!!!! Viesmad!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet de SVT denk ik?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:51 schreef Andromache het volgende:
AVROTROS heeft afspraken gemaakt, het is de SVT die die schendt en nou wordt Joost GEDISKWALIFICEERD?
IK BEN WOEDEND! WOE-DEND! Ziedend!!!!!!!! Viesmad!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtf is dit voor streamquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef FvanS het volgende:
https://www.facebook.com/(...)nk&v=355818467045746
Een cameravrouw die zelf de afspraken niet nakomt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een beweging naar een cameravrouw gemaakt.
Wat een schande zeg.
Getraumatiseerd? Overdrijf je nu niet een beetje?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef Za het volgende:
En zo wordt een getraumatiseerde man kapot gemaakt.
Wat een schande.
Ze kunnen beter het lidmaadschap opzeggen, op het moment dat er voor dit soort akkefietjes mensen gedq't worden, zoekt de EBU het maar lekker uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij is het de AVROTROS/NPO die geld aan de EBU betaalt. Ik zou dat lig terugeisen.
En dan ook nog de politie erbij halen alsof er een misdrijf is gepleegdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het interesseert me zelfs geen ruk of er wel of niet filmafspraken zijn of dat het wel of niet al vaker is gezegd. Al was er hiervoor helemaal niks gebeurd.
DSQ wegens "een dreigende beweging" is van de pot gerukt.
Het woord was 'mediamoment', kan net zo goed zijn dat het om die tweet ging,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:51 schreef Remco het volgende:
Persconferentie hoeft niet perse op tv te zijn hé.
Dat zal het wel zijn he? De vrouw voelde zich gekwetst, minderwaardig en zeer bang.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
En 'dreigende beweging' is ook lekker open voor interpretatie.
Een keer 'flikker op' wapperen met je rechterarm kan daar al onder vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |