De zaak liep nog. Dit statement valt samen met het definitief opgeven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef marcodej het volgende:
Maar als je dit als AVROTROS direct communiceert, heb je toch direct de publieke opinie mee?
Waarom zo lang wachten?
AVROTROS kan niks anders dan het uitzenden, afgezien van het cotract wat ze hebben afgesloten met de EBU, stelt de media wet ook dat belangrijke culturele evenementen op een open kanaal uitgezonden moeten worden, het enige wat dit kan voorkomen is een (inter)nationale ramp, waar denk ik niemand voorstander van is(behalve de EBU aan hun crisismanagement te zien)....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef Flitskikker het volgende:
AVROTROS vindt de maatregel heel zwaar en disproportioneel. Het had niet zo mogen eindigen.
Maar ze gaan het wel uitzenden? Gewoon op zwart gooien die handel.
Wat wou de EBU gaan doen? Nederland diskwalificeren?
Voorzichtig zijn? Niet laten escaleren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef marcodej het volgende:
Maar als je dit als AVROTROS direct communiceert, heb je toch direct de publieke opinie mee?
Waarom zo lang wachten?
Mijn gok is een keel-doorsnij-gebaar oidquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is belachelijk. Maar als dit echt het hele verhaal is snap ik ook wel dat je daar niet mee naar buiten durft
Maar we missen wel puzzelstukjes. Wat is een dreigend gebaar? Heeft hij uitgehaald richting medewerker of niet? Wat is de cameravrouw niet raken? Komt dat doordat hij inhield/geen uithaal maakte of door ‘pech’? Is hij ook van de camera zelf afgebleven? Dat kan het verhaal wel anders kleuren natuurlijk.
Cornald M. gaat los.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Denk dat je er weinig van merkt eerlijk gezegd. Daar zorgen ze wel voor.
Dat vermoed ik ook een beetje. Al dan niet vergezeld van wat wilde armenzwaaierij en dergelijk. Kleurt het verhaal toch anders, want dan heb je wel degelijk een vorm van ‘fysiek’.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef Scorpie het volgende:
Zal hij niet gewoon de camera weg hebben gedraaid ?
Zou wel leuk zijn als een land gewoon recalcitrant is en 12 punten aan Nederland geeftquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tenzij Israël daadwerkelijk wint. Dsn wordt het een nog grotere chaosquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan zou de DQ volledig terecht zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mijn gok is een keel-doorsnij-gebaar oid
Zal wel meevallen hoor. Wordt gewoon een keurig georchestreerde show met een kleine vertraging van 10 seconden. Als er wat wanklanken zijn, wordt het geluid vervangenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:00 schreef Rnie het volgende:
Jongens en meiden, ik heb echt zin in vanavond.![]()
Dit wordt me wat.
Hahaha, wie doet dat nou nog? Ik kan het me niet voorstellen. 😂quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mijn gok is een keel-doorsnij-gebaar oid
Nee. Dreigende beweging richting camera is de verklaring.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef Scorpie het volgende:
Zal hij niet gewoon de camera weg hebben gedraaid ?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef xminator het volgende:
Ze doen ook echt karaktermoord. Wat maakt het uit of een man of vrouw is? Echte rattenactie.
Nog groter? Kan haast niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tenzij Israël daadwerkelijk wint. Dsn wordt het een nog grotere chaos
Joost Klein, 'bliijf hier tot ik doodga'quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:03 schreef prunus het volgende:
[..]
Hahaha, wie doet dat nou nog? Ik kan het me niet voorstellen. 😂
Als je niet tegen een stootje kan wellichtquote:
Wie heeft het over geluid?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:03 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor. Wordt gewoon een keurig georchestreerde show met een kleine vertraging van 10 seconden. Als er wat wanklanken zijn, wordt het geluid vervangen
Zelfs dat zou ik gezien de context geen DQ waard vinden. Mensen nemen sowieso alles veel te serieus tegenwoordig zonder context. Het lijkt wel of er veel mensen zijn die vooral andere mensen erbij willen lappen om niks.quote:
Ja vooraf doorgeven (wat moet) en dan iets anders live zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef FvanS het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als een land gewoon recalcitrant is en 12 punten aan Nederland geeft
Hoezo? Stel een onderzoek in, en tot nader order wordt er niets uitgezonden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
AVROTROS kan niks anders dan het uitzenden, afgezien van het cotract wat ze hebben afgesloten met de EBU, stelt de media wet ook dat belangrijke culturele evenementen op een open kanaal uitgezonden moeten worden, het enige wat dit kan voorkomen is een (inter)nationale ramp, waar denk ik niemand voorstander van is(behalve de EBU aan hun crisismanagement te zien)....
Zit ook in z'n nummer.quote:
Juist, ken je choreoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Joost Klein, 'bliijf hier tot ik doodga'
Enschede heeft het eerder gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
AVROTROS kan niks anders dan het uitzenden, afgezien van het cotract wat ze hebben afgesloten met de EBU, stelt de media wet ook dat belangrijke culturele evenementen op een open kanaal uitgezonden moeten worden, het enige wat dit kan voorkomen is een (inter)nationale ramp, waar denk ik niemand voorstander van is(behalve de EBU aan hun crisismanagement te zien)....
Ik stuur dagelijks gifjes ervan naar de mods en ik mag gewoon nog steeds meepostenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:03 schreef prunus het volgende:
[..]
Hahaha, wie doet dat nou nog? Ik kan het me niet voorstellen. 😂
JA.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:00 schreef prunus het volgende:
[..]
Waren er ook nog afspraken gemaakt dat er niet gefilmd mocht worden?
Ja en dan lekker niet betalenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:59 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dikke miljoenenclaim indienen bij AVROTROS
Ik hoop dat ze op z'n minst daar waren om een traumabeertje aan dat arme cameramens te gevenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vraag is wel dat als dit het echte verhaal is (van alle partijen/getuigen) of de politie dit zo serieus zo oppakken.
Maar Nederland was helemaal geen favoriet, na de semi's zelfs nog gedaald in de odds.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland was favoriet en dat had EBU niet verwacht. Winst Israël kwam in gevaar, dus diskwalificeren. Enige legitiem argument waarom ze dit doen
Aan die contracten zou ik als AVROTROS echt m'n gat afvegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef viceversa het volgende:
[..]
Boetes, contractueel vastgelegd etc.
Dat geloof ik dan weer helemaal niet want Kroatië is een veel grotere bedreiging in die zin.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland was favoriet en dat had EBU niet verwacht. Winst Israël kwam in gevaar, dus diskwalificeren. Enige legitiem argument waarom ze dit doen
wappie gespotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |