Live beelden van Aran Badequote:
PTSS allesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Getraumatiseerd? Overdrijf je nu niet een beetje?
Camerapersoneel is van de SVT of wordt door de SVT ingehuurd.quote:
EBU/Zweden😂😂😂😂quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dan ook nog de politie erbij halen alsof er een misdrijf is gepleegd
Omdat een bepaalde land dit wil is het gebeurt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef Montagui het volgende:
Het blijkt dus inderdaad om een finaal opgeblazen storm in een glas water te zijn (zoals ik gisteren al aangaf na het uitblijven van statements). Joost hierom diskwalificeren is volstrekt belachelijk. Juist de artiesten moeten beschermd worden tegen dergelijke fratsen van journalisten en cameramensen. Nee is nee.
Heel apart ook dat na overleg met de Nederlandse delegatie/AvroTros de Ebu dit niet heeft kunnen inzien en de boel nog verder laat escaleren en zelfs de politie inschakelt. Waarom? Hou het binnenskamers, een excuus van Joost een excuus van de cameravrouw, en doooorrrrrrr.
Hoe-help-ik-het-Songfestival-om-zeep - cursus 101
Ik hoor een stem zeggen dat Joost hiervoor niet had mogen worden gediskwalificeerd. En dat ze hopen dat er mensen nog steeds gaan genieten van de show van vanavond. En daarna wat gekreunquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef FvanS het volgende:
https://www.facebook.com/(...)nk&v=355818467045746
Die status aparte die Joost maar iedere keer wilt hebben stoor ik me wel al het hele songfestival aan, of je doet gewoon mee of doe dan gewoon helemaal niet mee. 46 acts doen gewoon prima mee, maar hij moet iedere keer moeilijk doen, erg vermoeiend dat soort types.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:51 schreef Andromache het volgende:
AVROTROS heeft afspraken gemaakt, het is de SVT die die schendt en nou wordt Joost GEDISKWALIFICEERD?
IK BEN WOEDEND! WOE-DEND! Ziedend!!!!!!!! Viesmad!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal wel op die video staat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu is wel de vraag of dit statement het verhaal is van Joost of van alle partijen.
watquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is allemaal voortgekomen uit BLM, de criminele man die gepakt werd door de politie. Daarnaar Warnstein en velen beschuldigd (veel gecancelled maar vele niet eens bewezen), vrouw in rok krijgt dickpick bij Ajax en vervolgens Ajax kapot. Waar gaan we heen?
De camera ook niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt het over poten thuishouden. Hij heeft niemand aangeraakt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:54 schreef Vicky het volgende:
Dus een grens aangeven dat je niet gefilmd wil worden mag niet... right..
Bah wat een in en in trieste vertoning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |