Precies. Boycotten die bende. En niet alleen dit jaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wij moeten het ESF een grote schorsing geven.
Komt er nog actie straks?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:05 schreef TheVulture het volgende:
We staan in de rij buiten en nog niemand gesproken die dit geen disproportionele reactie vindt.
Met je zero-tolerance
Waarom probeer je dit alsnog in de schoenen van Joost Klein te schuiven?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is belachelijk. Maar als dit echt het hele verhaal is snap ik ook wel dat je daar niet mee naar buiten durft
Maar we missen wel puzzelstukjes. Wat is een dreigend gebaar? Heeft hij uitgehaald richting medewerker of niet? Wat is de cameravrouw niet raken? Komt dat doordat hij inhield/geen uithaal maakte of door ‘pech’? Is hij ook van de camera zelf afgebleven? Dat kan het verhaal wel anders kleuren natuurlijk.
Odds blabla. Kijk naar de Spotify charts, views, TikTok en sociale media. Het was alleen maar Nederland Nederlandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Nederland was helemaal geen favoriet, na de semi's zelfs nog gedaald in de odds.
Klopt. Ging tussen Israel en Nederlandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Odds blabla. Kijk naar de Spotify charts, views, TikTok en sociale media. Het was alleen maar Nederland Nederland
De Serviërs braken de uitzending af voor de aankomst van de Chinese president.quote:
Totaal niet. Sterker nog Nederland deed het internationaal gezien veel beter dan Kroatiëquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer helemaal niet want Kroatië is een veel grotere bedreiging in die zin.
Waarom geloof je de verklaring van de AVROTROS niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook een beetje. Al dan niet vergezeld van wat wilde armenzwaaierij en dergelijk. Kleurt het verhaal toch anders, want dan heb je wel degelijk een vorm van ‘fysiek’.
Als nederland de finale niet gehaald had, had de finale ook uitgezonden moeten worden, doet niks af aan de tussentijdse DSQ, is contractueel vastgelegd en de mediawet zelf stelt ook dat dat soort evenementen niet achter een paywall mogen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoezo? Stel een onderzoek in, en tot nader order wordt er niets uitgezonden?
Maar toen was er geen songfestival op tv. Daar ging het toch om.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is even iets van een hele andere orde.
Ik schuif niemand iets in de schoenen. Maar ik kan mij slecht voorstellen dat de EBU deze ramp over zich afroept vanwege een non-incident. Waarom zouden we de verklaring van een belanghebbende meteen voor waar moeten aannemen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom probeer je dit alsnog in de schoenen van Joost Klein te schuiven?
Maar toen was er geen songfestival op tv. Daar ging het toch om.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is even iets van een hele andere orde.
quote:het enige wat dit kan voorkomen is een (inter)nationale ramp,
In ieder geval een massale Europapa, maar die zal wel vakkundig gemute wordenquote:
Gewoon iedere keer inzetten als de hosts in beeld zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In ieder geval een massale Europapa, maar die zal wel vakkundig gemute worden
Temptingquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:06 schreef core2duo het volgende:
Als Israël gaat winnen, dan staat Malmö op zijn kop
Hopelijk klimmen mensen het podium opquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In ieder geval een massale Europapa, maar die zal wel vakkundig gemute worden
Omdat onduidelijk is of zij enkel afgaan op het verhaal dat Joost ze heeft verteld of dat dit het verhaal is wat de EBU en politie ook heeft. Ik kan de politieverhoren niet zo goed plaatsen binnen dit verhaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom geloof je de verklaring van de AVROTROS niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |