De hele zaal zet Europapa in als liedje 4 afgelopen is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wie heeft het over geluid?Ik denk dat er iets radicaals gaat gebeuren.
3 uur lang muten wordt gezellig. Gewoon blijven aanheffenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In ieder geval een massale Europapa, maar die zal wel vakkundig gemute worden
Hoop het niet. Elk lang heeft evenveel recht om te winnen vind ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:06 schreef core2duo het volgende:
Als Israël gaat winnen, dan staat Malmö op zijn kop
Zullen er geen beelden zijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat onduidelijk is of zij enkel afgaan op het verhaal dat Joost ze heeft verteld of dat dit het verhaal is wat de EBU en politie ook heeft. Ik kan de politieverhoren niet zo goed plaatsen binnen dit verhaal.
Naja, als ze geen sterke zaak hebben dan is het natuurlijk ook veel gezichtsverlies.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik schuif niemand iets in de schoenen. Maar ik kan mij slecht voorstellen dat de EBU deze ramp over zich afroept vanwege een non-incident. Waarom zouden we de verklaring van een belanghebbende meteen voor waar moeten aannemen?
Ja , maar het is nu wel duidelijk dat er zoveel meer speelt daar.quote:
Ik heb op zich geen reden om ze niet te geloven. Maar ze zijn wel belanghebbende, daar moet je rekening mee houden. En binnen de letterlijke bewoordingen van het statement zit ook nog wel wat ruimte. Ze schrijven bijvoorbeeld dat hij die cameravrouw niet heeft aangeraakt, maar dat sluit niet uit dat hij wel een poging daartoe heeft gedaan of dat hij haar spullen heeft geraakt, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom geloof je de verklaring van de AVROTROS niet?
Het is bizar zelfs.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:05 schreef prunus het volgende:
Dus samengevat volgens de directeur van AVROTROS:
- Er zijn afspraken gemaakt om niet te filmen
- Cameravrouw doet het toch
- Hij geeft meerdere malen aan dat ze moet stoppen
- Zij gaat door
- Hij maakt dreigende beweging
Best vreemd verhaal dat dit een diskwalificatie oplevert. In eerste instantie zit de vrouw al fout en wordt hij dus niet goed in bescherming genomen.
Volgende jaar gewoon Joost weer sturenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom volgend jaar gewoon een nette volkszanger.
Zou goud zijn, maar EBU staat al klaar om het geluid weg te draaien uiteraard.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:08 schreef Gia het volgende:
[..]
De hele zaal zet Europapa in als liedje 4 afgelopen is.
Nee joh.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Totaal niet. Sterker nog Nederland deed het internationaal gezien veel beter dan Kroatië
Klassiekertje, ik hoef niet te tanken schat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Maar het is dus gewoon eigenlijk een kwestie van dit
[ afbeelding ]
Oh het lag toch aan Joost volgens jou?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wij moeten het ESF een grote schorsing geven.
Nee niet eens aangeraakt toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:01 schreef Scorpie het volgende:
Zal hij niet gewoon de camera weg hebben gedraaid ?
Die gaan geen gok nemen en zenden de minst gestoorde versie van Eden uit, lijkt me heel sterk dat we livebeelden van haar optreden te zien krijgen, risico is levensgroot op ongein.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zou goud zijn, maar EBU staat al klaar om het geluid weg te draaien uiteraard.
Ja eerst wel. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh het lag toch aan Joost volgens jou?
Of Maanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:09 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Volgende jaar gewoon Joost weer sturen
Ze waren een beetje dom... ze hebben gereageerd op een half verhaal, waren bang voor gevolgen en hebben niet ingecalculeerd dat er zo'n shitstorm zou ontstaan. EBU waant zich onschendbaar. Als t 1 van de big 5 was geweest was t gebleven bij ren berisping, misschien een boete.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik schuif niemand iets in de schoenen. Maar ik kan mij slecht voorstellen dat de EBU deze ramp over zich afroept vanwege een non-incident. Waarom zouden we de verklaring van een belanghebbende meteen voor waar moeten aannemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |