Letland en Finlandquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:57 schreef NailQueen het volgende:
Oke mensen wie krijgt de gevaarlijke tweede startpositie en wie gaat er afsluiten?
Niet verkeerd.quote:
Kom zaterdag naar de gay bar van Harderwijk. Dat is 30 minuutjes rijden en daar is het hartstikke gezellig!quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik twijfel nu serieus of ik wel ga kijken zaterdag.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik twijfel nu serieus of ik wel ga kijken zaterdag.
Ik zal wel mega dramaqueenen nu hoor, I know, maar ik heb gewoon geen zin om mezelf al die spanning en frustratie aan te doen met de puntentelling.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:58 schreef Em31 het volgende:
Wat een fucking domper, moeten we ons daar ineens zorgen om maken tot zaterdag.
Dus daarom maar als tweede als het even kanquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:59 schreef Cyan9 het volgende:
Het maakt ook echt niks uit waar je Israël gaat neerzetten in de running order, de politieke stem komt toch wel.
Tot aan de puntentelling kijken en dan even wat anders gaan doen .quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ik zal wel mega dramaqueenen nu hoor, I know, maar ik heb gewoon geen zin om mezelf al die spanning en frustratie aan te doen met de puntentelling.
(En de inzendingen hoef ik niet per se nog eens te zien zaterdag).
Dan kijk het de volgende dag wel terug als het goed afloopt.
Gewoon vergeten op te nemen in de running order.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:00 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dus daarom maar als tweede als het even kan
Nee, tot de bekendmaking van de publiekstemmen kijken en dan even wat anders doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tot aan de puntentelling kijken en dan even wat anders gaan doen .
Dat is ergens midden in de nacht, het wordt steeds later joh.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Jawel!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ik zal wel mega dramaqueenen nu hoor, I know, maar ik heb gewoon geen zin om mezelf al die spanning en frustratie aan te doen met de puntentelling.
(En de inzendingen hoef ik niet per se nog eens te zien zaterdag).
Dan kijk het de volgende dag wel terug als het goed afloopt.
edit: oh jij had het niet over Israel![]()
Als ieder land zo gaat stemmenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:01 schreef Strani het volgende:
Zijn de kansen van Israël zo omhoog geschoten door de fout van de RAI?
Ja, ruim 5 keer zo veel stemmen als de nummer 2 is zorgwekkend, zelfs als het Italië is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:01 schreef Strani het volgende:
Ik vind de puntentelling het leukste deel van het ESF, maar op het moment zelf eigenlijk nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel, ja, dit is met heel weinig toch een gigantische bak informatie die plots vrijkomt natuurlijk en het rekensommetje is daarna niet zo moeilijk te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:01 schreef Strani het volgende:
Ik gok dat er iets niet helemaal klopt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik las dat dit nog veel hoger is dan bij Oekraďne in 2022, hoe dan??
Oekraine was schijnbaar 25% in Italie in 2022.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat was de halve finale ook?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Oekraine was schijnbaar 25% in Italie in 2022.
In Italië kijkt geen hond naar de semi’s, dus dan kan het snel gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is ook een choice inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gewoon vergeten op te nemen in de running order.
Dat inderdaad. Zelfs de finale is veel minder populair dan San Remo. Dus redelijk makkelijk te beďnvloeden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Italië kijkt geen hond naar de semi’s, dus dan kan het snel gaan.
Ik kom net binnen en heb geen idee waar het over gaat, dus ik maak me helemaal geen zorgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
Ik maak me niet meteen heel erg zorgen, maar wel een beetje.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:07 schreef Momo het volgende:
Ben bang dat het wel meer mensen tactisch gaan stemmen nu. Wie wordt het gezicht voor de niet Israël stem?
Echt? Ik vind het altijd het stomste als alles dan bekend wordt gemaakt aan puntenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind de puntentelling het leukste deel van het ESF, maar op het moment zelf eigenlijk niet
Loreen en Kalush werden ook als 8ste genoemd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:07 schreef grazz het volgende:
Hmm. Zowel Kroatië als Zwitserland werden als 8e genoemd. Semi-winnaars?
Italië stemt vooral nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Italië stemt toch altijd tactisch en juist niet op een winnaar?
De positie van Zwitserland is al bekend. Neutraal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:07 schreef Momo het volgende:
Ben bang dat het wel meer mensen tactisch gaan stemmen nu. Wie wordt het gezicht voor de niet Israël stem?
Denk eerder Bambie Thug uit Ierland, want die post veel op social media over alle burgerdoden in Gaza.quote:
Oh ik vind het heel erg leukquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:07 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het altijd het stomste als alles dan bekend wordt gemaakt aan punten
Je hebt maar een paar duizend mensen met SIM kaarten nodig om een statement te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:08 schreef Koen66 het volgende:
gezien de steeds sterkere Pro-Palestina bias in Europa vind ik dit toch apart
Ja bedankt Italië, voor de chaos de komende dagen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:07 schreef Momo het volgende:
Voor mij in ieder geval wel. Oekraďne was al een twijfelgeval, maar dit zou echt de deur dichtdoen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:08 schreef chufi het volgende:
Mocht Israel winnen dan is dat gelijk het einde van ESF
EBU heeft ongeveer dezelfde regels als Europadekking bij veel reisverkzeringen. Europa of grenzend aan de Middellandse Zee en je bent okayquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:02 schreef chufi het volgende:
Israel is toch een uitgenodigd non- Europees land ... die uitnodiging kunnen ze natuurlijk een keer verscheuren ..
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja bedankt Italië, voor de chaos de komende dagen.
"Beste RAI-kijker: Op welk land zouden jullie het liefst een kernbom werpen? De resultaten worden vanavond bekend gemaakt tijdens Eurovisie!"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:08 schreef Em31 het volgende:
Dat wij met een Nederlands nummer in Italië tweede worden is wel top
Tof! Ja 2019 snap ik welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik vind het heel erg leuk
Kijk ook regelmatig puntentellingen terug van bijvoorbeeld 2019 of vorig jaar of 2021.![]()
Hardste roepers != grootste groepquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:08 schreef Koen66 het volgende:
gezien de steeds sterkere Pro-Palestina bias in Europa vind ik dit toch apart
Ja dat ook, maar die worden aangevallen .... net als Palestina , maar die doen niet mee ..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor mij in ieder geval wel. Oekraďne was al een twijfelgeval, maar dit zou echt de deur dichtdoen.
Sowieso drama, je krijgt straks juryleden die Israël 26ste gaan zetten of juist eerste....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja bedankt Italië, voor de chaos de komende dagen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
"Beste RAI-kijker: Op welk land zouden jullie het liefst een kernbom werpen? De resultaten worden vanavond bekend gemaakt tijdens Eurovisie!"
echt een faal dit hoor, zelfs dit kun je vooraf al voorspellenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Loreen en Kalush werden ook als 8ste genoemd.
Ik hou echt van de puntentelling.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:07 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het altijd het stomste als alles dan bekend wordt gemaakt aan punten
Ik denk dat het meer is dat alleen Pro-Israël nu een stem heeft, Palestina doet immers niet mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hardste roepers != grootste groep
Mensen zijn echt klaar met die harde roepers, en dat zien we nu.
heeft Azerbaidjan ook Europadekking?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
EBU heeft ongeveer dezelfde regels als Europadekking bij veel reisverkzeringen. Europa of grenzend aan de Middellandse Zee en je bent okay
Crown the Witch!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk eerder Bambie Thug uit Ierland, want die post veel op social media over alle burgerdoden in Gaza.
Well Done Bakuquote:
Mogelijk had Nederland er meerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:08 schreef Strani het volgende:
1.8 miljoen kijkers voor één van de halve finales vorig jaar, in Italië.
Godzijdankquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is dat alleen Pro-Israël nu een stem heeft, Palestina doet immers niet mee.
Levend terug in Kopenhagen, wat een feest was dit. Echt een topavond gehad, al stond ik bij een aantal vrij luidruchtige wapperende Israëliërs die alleen maar met die vlag hebben staan zwaaien 3 uur langquote:
En hoe was de sfeer in de zaal tijdens Israël?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Levend terug in Kopenhagen, wat een feest was dit. Echt een topavond gehad, al stond ik bij een aantal vrij luidruchtige wapperende Israëliërs die alleen maar met die vlag hebben staan zwaaien 3 uur lang
Het dak ging er af bij Joost, geen idee hoe het is overgekomen op tv.
Precies zoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Dat wordt wel een enorme shitstorm jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor mij in ieder geval wel. Oekraďne was al een twijfelgeval, maar dit zou echt de deur dichtdoen.
De halve finale met Nederland erin had vorig jaar 2,158 miljoen kijkers op NPO1. De andere halve finale haalde de top 100 niet, met 1,194 miljoen kijkers op plek 100 (dus minder dan dat)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:08 schreef Strani het volgende:
1.8 miljoen kijkers voor één van de halve finales vorig jaar, in Italië.
Viel me mee, weinig boegeroep, maar die gasten voor me overstemmen ook echt allesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
En hoe was de sfeer in de zaal tijdens Israël?
Ook zo, hele zaal brulde meequote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Levend terug in Kopenhagen, wat een feest was dit. Echt een topavond gehad, al stond ik bij een aantal vrij luidruchtige wapperende Israëliërs die alleen maar met die vlag hebben staan zwaaien 3 uur lang
Makkelijke meezingerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:15 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij werd Spanje ook goed ontvangen. Dat kan wel eens een verrassing worden in de televote
Omdat Eurovision een EBU feestje is, niet een Europa feestje. Wat je hier zegt is op z'n zachts gezegd belachelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:16 schreef chufi het volgende:
Maar waarom doet Israel al jaren mee ... Volgens mij is het een soort Europees schuldgevoel van de 2e WO... en daar teren ze dus al meer dan 75 jaar op .. En omdat ze verder nergens vriendjes hebben .. oh ja de VS nog
Israël doet in brede zin meer mee met Europa dan Azië, niet in de laatste plaats doordat ze van oudsher vrij intens gehaat worden door verschillende landen daaromheen. Vanuit daar is gegroeid dat Israël bijvoorbeeld in sport eigenlijk altijd meedraait met Europa, dus van daaruit is het logisch dat ze ook gebruikmaken van de mogelijkheid om mee te doen met het ESF.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:16 schreef chufi het volgende:
Maar waarom doet Israel al jaren mee ... Volgens mij is het een soort Europees schuldgevoel van de 2e WO... en daar teren ze dus al meer dan 75 jaar op .. En omdat ze verder nergens vriendjes hebben .. oh ja de VS nog
EBU is Europian ...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat Eurovision een EBU feestje is, niet een Europa feestje. Wat je hier zegt is op z'n zachts gezegd belachelijk.
Heerlâkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Turkije deed eerst ook mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat Eurovision een EBU feestje is, niet een Europa feestje. Wat je hier zegt is op z'n zachts gezegd belachelijk.
Israel is lid van de EBU, net als Marokko. Geen rare dingen, geen complotten, het is gewoon wat het is.quote:
Je hoeft niet in Europa te liggen om lid te zijn van de EBU. Marokko heeft meegedaan in 1980, Kazachstan doet mee aan het Junior ESF. Qua cultuur ligt Israël dichter bij Europa dan bij landen in hun buurt als Irak en Syrië. Bij het voetbal mag Israël ook meedoen aan het EKquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:16 schreef chufi het volgende:
Turkije is Europa, toch wel een klein stukjequote:
Ja in sport en andere dingen ook.. Maar laat ze zelf eens hun rotzooi op order brengen ... en met hun omgeving om weten te gaan .. Je weet waar je woont , dus probeer er iets van te maken ..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Israël doet in brede zin meer mee met Europa dan Azië, niet in de laatste plaats doordat ze van oudsher vrij intens gehaat worden door verschillende landen daaromheen. Vanuit daar is gegroeid dat Israël bijvoorbeeld in sport eigenlijk altijd meedraait met Europa, dus van daaruit is het logisch dat ze ook gebruikmaken van de mogelijkheid om mee te doen met het ESF.
Irak zou mee mogen doen? Dat is nieuws voor mijquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het gebied waaruit landen sowieso mee mogen doen met het ESF zonder extra uitnodigingen!
Ieniminie hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Turkije is Europa, toch wel een klein stukjemaar EBU heeft ook leden buiten Europa natuurlijk
Moeten we serieus nog een Eurovisie voor dummies uitleggen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:16 schreef chufi het volgende:
Die zijn geen EBU-lid, toch? Maar zouden dat in principe wel kunnen worden, liggen dus wel in het Europese uitzendingsgebied!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Irak zou mee mogen doen? Dat is nieuws voor mij
Beetje verkapte kaart wel als je over landen praatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het gebied waaruit landen sowieso mee mogen doen met het ESF zonder extra uitnodigingen!
:Libanon ook bijv. in 2005 hadden die mee gedaan bijnaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Irak zou mee mogen doen? Dat is nieuws voor mij
?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:28 schreef Evenstar het volgende:
zow dodelijke vraag van iemand aan Israel
Van Libanon wist ik hetquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:27 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
:Libanon ook bijv. in 2005 hadden die mee gedaan bijna
Do you think you put other participants and the public in danger by being here.quote:
Zo hé.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Do you think you put other participants and the public in danger by being here.
Eerste serieuze vraag ooit gesteld in de ESF-perszaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat een kutvraagquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh wowquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet een vraag die ik meteen verwacht op ESF persconferentie.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als er net wat controversieels in het land van de deelnemers bezig is worden er vaker serieuze vragen gesteld.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerste serieuze vraag ooit gesteld in de ESF-perszaal.
Het is wel een terechte vraagquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Of een creditcard.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt maar een paar duizend mensen met SIM kaarten nodig om een statement te maken.
En in tweede instantie ook:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:35 schreef chufi het volgende:
En dan wordt het simpel afgedaan met ik ben hier allen voor de muziek blabla ... je song was in eerste instantie fout dus hoe geloofwaardig komt dit nog over ..!?
https://nos.nl/collectie/(...)t-israel-mag-meedoenquote:Niet alleen de deelname van Israël leidt tot controverse, dat geldt net zo goed voor het nummer dat ze insturen. Zangeres Eden Golan zingt morgenavond haar lied Hurricane, maar aanvankelijk had dit nummer een andere tekst en titel.
Het was geschreven als October Rain, maar daarvan vond de EBU dat het een te directe verwijzing was naar de gebeurtenissen op 7 oktober, toen de oorlog tussen Israël en Hamas begon.
Golan kwam met een ander nummer, genaamd Dance Forever. Maar daarin zag de organisatie een verwijzing naar het door Hamas aangerichte bloedbad op een muziekfestival op 7 oktober. Even leek het erop dat Israël zich terug zou trekken, maar uiteindelijk pasten ze hun eerste inzending aan.
stemmen is niet meer gratis ook de app komt gelijk met geldvragende ogen om de hoek kijken ... dan ben ik er wel weer klaar meequote:
Mwoah, zolang je meebetaalt mag je meedoen, ongeacht achterliggende belang.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:50 schreef chufi het volgende:
Terugtrekken was voor iedereen beter geweest .
denk weinig om eerlijk te zijn .. heb er inmiddels een aantal gezien maar heb mn mening niet verandertquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:54 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd wat de views van alle Youtube videos van deze halve finale gaan doen.
In een artikel bij het AD staat ook te lezen dat er inderdaad ook een geluidsband werd afgespeeld om eventueel boegeroep te onderdrukken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:35 schreef chufi het volgende:
En dan wordt het simpel afgedaan met ik ben hier allen voor de muziek blabla ... je song was in eerste instantie fout dus hoe geloofwaardig komt dit nog over ..!?
Des te knapper dat ze als 20 jarige meid dan tóch het meest zuiver van alle kandidaten vanavond heeft gezongen. Onder wat een druk sta je, ongekend, en dan alsnog zo’n performance geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In een artikel bij het AD staat ook te lezen dat er inderdaad ook een geluidsband werd afgespeeld om eventueel boegeroep te onderdrukken.
Ik vond het gejuich al zo op het gejuich bij een voetbalwedstrijd klinken..
Geen idee, ik had het geluid uitgezet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:54 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Des te knapper dat ze als 20 jarige meid dan tóch het meest zuiver van alle kandidaten vanavond heeft gezongen. Onder wat een druk sta je, ongekend, en dan alsnog zo’n performance geven.
Dan heb je een uitstekend optreden gemist.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen idee, ik had het geluid uitgezet.
Dat was mijn persoonlijke protest.
geluid ging weer aan toen ze klaar was.
Zonder geluid zag 't er vrij raar uitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:59 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dan heb je een uitstekend optreden gemist. Gelukkig zijn er heel veel mensen die er wel naar geluisterd hebben
In de F1 is het normaal om het boe geroep weg te filteren en algemene juichband eronder te zettenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In een artikel bij het AD staat ook te lezen dat er inderdaad ook een geluidsband werd afgespeeld om eventueel boegeroep te onderdrukken.
Ik vond het gejuich al zo op het gejuich bij een voetbalwedstrijd klinken..
Zie running order topicquote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:20 schreef Spablauw214 het volgende:
Is de startvolgorde voor zaterdag al gedropt?
Dan moet het toch tegen zijn gevallen bij de televote anders zou Joost wel aan het einde van de eerste helft hebben gezeten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als 5e al. Dat klinkt niet heel gunstig.
Ik denk eerder dat er een paar fanfavorieten de nek om wordt gedraaid om te zorgen dat Israël niet wint, eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet het toch tegen zijn gevallen bij de televote anders zou Joost wel aan het einde van de eerste helft hebben gezeten.
En Oekraďne als tweede is ook wel apart.
Dan hadden ze Israël wel op plek twee gezet. Dat blijft toch wel de slechtste startplek.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er een paar fanfavorieten de nek om wordt gedraaid om te zorgen dat Israël niet wint, eigenlijk.
Die politieke- en sympathiestemmen landen toch wel bij Israël. Ik denk dat Oekraďne in 2022 ook vanaf plek 2 gewonnen zou hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hadden ze Israël wel op plek twee gezet. Dat blijft toch wel de slechtste startplek.
Dat denk ik ook. Maar daarom heeft het plaatsen van andere favorieten eromheen ook geen zin. Dus er zullen andere redenen zijn om Oekraďne op twee en Nederland op vijf te zetten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die politieke- en sympathiestemmen landen toch wel bij Israël. Ik denk dat Oekraďne in 2022 ook vanaf plek 2 gewonnen zou hebben.
Wellicht is het dan toch beter om landen die in oorlog zijn, om die niet mee te laten doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nog nooit zo weinig zin gehad in de songfestivalfinale als op dit moment.
Of Israel wint, wat je gewoon echt niet wil hebben.
Of Kroatië wint, met een matig lied, omdat ze heel erg zijn geholpen met de running order.
Of Nederland is geholpen. Immers kinderen kunnen waarschijnlijk nog op Nederland stemmen omdat vroeg in de finale etc etc.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nog nooit zo weinig zin gehad in de songfestivalfinale als op dit moment.
Of Kroatië wint, met een matig lied, omdat ze heel erg zijn geholpen met de running order.
Dat is wel een mooie positieve manier van kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of Nederland is geholpen. Immers kinderen kunnen waarschijnlijk nog op Nederland stemmen omdat vroeg in de finale etc etc.
Zo zit ik er ook over te denkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:52 schreef NailQueen het volgende:
Het is nogal een grote opoffering om mijn grootste passie op te geven maar mocht Israël zaterdag winnen zit er over te denken om volgend jaar alleen de nationale finales te volgen. Het ESF zelf kan me gestolen worden.
Ik ben ook met hoofdpijn wakker gewordenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:54 schreef NailQueen het volgende:
Gatver ik heb gewoon hoofdpijn van gisteren
Zwitserland is er ook nog. Maar als die winnen zijn mensen boos omdat het een woke-inzending is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
We gaan morgen samen lekker genietenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:52 schreef NailQueen het volgende:
Het is nogal een grote opoffering om mijn grootste passie op te geven maar mocht Israël zaterdag winnen zit er over te denken om volgend jaar alleen de nationale finales te volgen. Het ESF zelf kan me gestolen worden.
Ik zie liever Zwitserland of Kroatie winnen dan Israëlquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zwitserland is er ook nog. Maar als die winnen zijn mensen boos omdat het een woke-inzending is.
Op dit moment zie ik zelfs Cyprus, wat mij betreft het minste land in de finale, liever winnen dan Israel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie liever Zwitserland of Kroatie winnen dan Israël
Kroatie heeft een inzending die normaal op een derde plek zou eindigen. Maar als het wint heb ik daar wel vrede mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
In 1976 was dit nog best leuk en origineel jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Armenië mag wel winnen. Lekker vrolijk liedje.
In Italië is het blijkbaar normaal om televoting-resultaten te tonen, dus de graphic bestaat daarom. Alleen nu had het idd niet gemogen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:43 schreef Strani het volgende:
Die hele graphic die de RAI liet zien zou niet eens moeten bestaan. Ze weten heel goed dat je die uitslag nu niet mag laten zien dus normaal zou niemand ook de opdracht hebben gekregen om die graphic überhaupt te maken, laat staan om 'm daadwerkelijk uit te zenden. Dat klopt gewoon niet. Dus of de inhoud ervan klopt zou ik ook durven te betwijfelen.
Is ook wel logisch, toch? Met die televote uitslag, zou ik mijn geld nu ook inzetten op Israël en zo zullen veel meer gokkers denken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:46 schreef Redefine het volgende:
Het aparte in deze dat Israël tot voor de gelekte televote van Italië in de odds eigenlijk helemaal geen grote favoriet waren. Maar na die gelekte beelden staan ze spontaan tweede...
Dan kan dat nu wel weer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
In 1976 was dit nog best leuk en origineel ja
Ik bedoel meer, dat de bookmakers dit voor gisteren helemaal niet zagen aankomen. Meestal achten die kans van te voren wel al dat er veel op Israël gestemd zou worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is ook wel logisch, toch? Met die televote uitslag, zou ik mijn geld nu ook inzetten op Israël en zo zullen veel meer gokkers denken.
Ik denk dat ze het sympathie effect een stuk lager inschatten, vanwege de verdeeldheid over dit hele conflict. Maar de "uitgelekte" televote uitslag van Italië laat een (wellicht ietwat vertekend) ander beeld zien, en daar wordt nu op geanticipeerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat de bookmakers dit voor gisteren helemaal niet zagen aankomen. Meestal achten die kans van te voren wel al dat er veel op Israël gestemd zou worden.
Ze hoefden alleen maar naar de politieke peilingen te kijken om een impressie te krijgen waar iedereen staat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het sympathie effect een stuk lager inschatten, vanwege de verdeeldheid over dit hele conflict. Maar de "uitgelekte" televote uitslag van Italië laat een (wellicht ietwat vertekend) ander beeld zien, en daar wordt nu op geanticipeerd.
Ah, zo, ja! Wat @Cyan9 ook al zegt, denk dat de gemiddelde gokker heeft onderschat hoe snel je de televote met een wat grotere minderheid kan kapen, of dat in ieder geval over het hoofd heeft gezienquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat de bookmakers dit voor gisteren helemaal niet zagen aankomen. Meestal achten die kans van te voren wel al dat er veel op Israël gestemd zou worden.
Ik voeg daar dan weer als kanttekening aan toe wat @Fred_B ook al zei: in Italië kijkt alleen de achterbuurman van tante Francesca naar de halve finale, dus kan een televote al snel gekaapt worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ah, zo, ja! Wat @:Cyan9 ook al zegt, denk dat de gemiddelde gokker heeft onderschat hoe snel je de televote met een wat grotere minderheid kan kapen, of dat in ieder geval over het hoofd heeft gezien
De winst van Israël zou wel een meesterlijke taart in het gezicht van al die pro-hamassers zijn. Maar voor het ESF is het dodelijk en daarom onwenselijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie liever Zwitserland of Kroatie winnen dan Israël
Er zijn denk ik maar weinig mensen pro Hamas in Nederland.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De winst van Israël zou wel een meesterlijke taart in het gezicht van al die pro-hamassers zijn. Maar voor het ESF is het dodelijk en daarom onwenselijk.
Lolquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn denk ik maar weinig mensen pro Hamas in Nederland.
Ja, precies dit. Zeker na alles wat die zangeres heeft meegemaakt kan ik zeker niet ontkennen dat ze de gunfactor wel heeft in mijn ogen. Maar die grotere vissen hč...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De winst van Israël zou wel een meesterlijke taart in het gezicht van al die pro-hamassers zijn. Maar voor het ESF is het dodelijk en daarom onwenselijk.
Maar goed, de pro-Israël turbo zal morgen vast ook pas op volle toeren draaien en ze hebben best wat marge, zo te zien. Denk dat vooral die marge ook killing is wat dat betreft, als ze nou eerste waren geworden met een procentje of 20…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik voeg daar dan weer als kanttekening aan toe wat @:Fred_B ook al zei: in Italië kijkt alleen de achterbuurman van tante Francesca naar de halve finale, dus kan een televote al snel gekaapt worden.
Tellen we de kast-pro-Hamas mensen dan niet mee?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn denk ik maar weinig mensen pro Hamas in Nederland.
Denk dat er niet zo veel zijn die positief staan tegenover de acties van Hamas op 7 oktober hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tellen we de kast-pro-Hamas mensen dan niet mee?
Maar ja, klopt wel dat het vooral anti-Israël is. En een hele extreme vorm daarvan.
Ik durf heel voorzichtig te stellen dat 90% van de moslims in Europa pro-Hamas zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat er niet zo veel zijn die positief staan tegenover de acties van Hamas op 7 oktober hoor.
Ja, ik hoop echt dat dit Italië heel hard wordt aangerekend. Wat een gigantische blunder.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:36 schreef summer52 het volgende:
Ik vind het heel erg fijn dat Joost naar de finale gaat. En was gisteravond echt euforisch. Maar nu na dat stomme gedoe met Italië en de daarop volgende negatieve berichten heb ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in. Ik hoop echt dat mijn gedachten in de loop van de dag veranderen zodat ik morgenavond toch weer kan genieten.
En ja misschien denk ik wel teveel na maar zou dit geen bewuste actie van Italië zijn geweest zodat ze hopen dat ze hierdoor meer stemmen van Israël krijgen? Of zie ik teveel spoken?
Pro-Hamas is niet hetzelfde als anti-genocide. Maar ik denk dat je dat zelf stiekem ook wel weet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg users die over Azerbeidzjan ook een uitgesproken mening hebben.quote:
Lol.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Pro-Hamas is niet hetzelfde als anti-genocide. Maar ik denk dat je dat zelf stiekem ook wel weet.
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lol.
Maar ik ga hier verder niet inhoudelijk deze discussie voeren daar zijn andere topics voor.
Dinsdag viel tegen met de intervalacts en opening. Maar gisteren was het weer top.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:33 schreef Cyan9 het volgende:
Even opnieuw genieten van een zeer goede interval:
Maneskin deed dat toen ook inderdaad. Fophefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik las ergens dat Joost bijna die hele persco met die vlag over z'n hoofd zat, als dat zo is wordt dit wel heel erg opgeblazen weer.
EN DIE WONNEN OOKquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maneskin deed dat toen ook inderdaad. Fophef
Dat klopt wel, praktisch op alle beelden als hij geen vragen aan het beantwoorden was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik las ergens dat Joost bijna die hele persco met die vlag over z'n hoofd zat, als dat zo is wordt dit wel heel erg opgeblazen weer.
In het verleden genoeg boegeroep gehoord anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de F1 is het normaal om het boe geroep weg te filteren en algemene juichband eronder te zetten
Dat zal toch wel iets anders zijn lijkt mij. Voor onbeschoft gedrag wordt je toch niet geschorst.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Dat is niet het incident, is al bevestigd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Why not?"
Twee woorden. Twee fucking woorden en hoogstwaarschijnlijk vallen ze nu daar over. Ik vind dit echt absurd.
[ x ]
Oooh pardon. Maar dat is bevestigd, is er meer gezegd wat het dan wél had kunnen zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is niet het incident, is al bevestigd.
Nee dat is speculatie nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh pardon. Maar dat is bevestigd, is er meer gezegd wat het dan wél had kunnen zijn?
Gerucht gaat dat ie een statement wilde maken op het podium? Zijn spullen stonden al klaar op het podium.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is niet het incident, is al bevestigd.
Er gaan wel meer geruchten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat ie een statement wilde maken op het podium? Zijn spullen stonden al klaar op het podium.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:44 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben ondertussen in Kopenhagen!
Gelukkig is er in de tussentijd niets bijzonders gebeurd.
Tja Gerda934903944380834 kan wel van alles zeggen online, niet dat ook maar waar is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gerucht is dat je niet zo van roddelen houdt.
Gerda2023 is een schatje. Geen haat naar haarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja Gerda934903944380834 kan wel van alles zeggen online, niet dat ook maar waar is.
Het enige nieuws is dat Joost wel in de recap zit met beelden van gisteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:57 schreef NailQueen het volgende:
Is er nog nieuws? Ik zie door alle trollen het bos niet meer.
Ik had de Joost Klein incident niet meegekregen totdat ik in Joost Klein topic ging kijkenquote:
Het is een bizare situatie maar we weten nog niets. De reacties in het Joost Klein topic zijn steeds een herhaling van meningen en speculaties.quote:
Ja, pure topicvervuiling. Het gaat me ook te snel. We kunnen toch niks doen dan afwachten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is een bizare situatie maar we weten nog niets. De reacties in het Joost Klein topic zijn steeds een herhaling van meningen en speculaties.
goed besluitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
Owjee. het NL topic is nu ook even gesloten.
Terecht wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
Je zag door de trolletjes het bos niet meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
Probleem binnen ESF is vaak dat er iets geroepen wordt, dat daarna door twee andere users ook geroepen wordt. En daarna is het opeens een feit. Dat zag je vanochtend al met de startpositie. 'Joost moet als vijfde omdat ze er voor willen zorgen dat Israël niet wint.' Was opeens een voldongen feit i.p.v. een wilde mening.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, pure topicvervuiling. Het gaat me ook te snel. We kunnen toch niks doen dan afwachten.
Jammer dat het zo moetquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
Deze twitteraar was vroegah toch ook actief op fok? Denk hem te herkennen oa van het userfoto topic van die tijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het enige nieuws is dat Joost wel in de recap zit met beelden van gisteren.
[ x ]
AUB niet hier beginnen dan gooi ik ook de sc dichtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
Komt Israël wel goed uit want Joost had een berg televotes gepakt
Ik zeg verder toch niks bijzonders ouwe reusquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:11 schreef Momo het volgende:
[..]
AUB niet hier beginnen dan gooi ik ook de sc dicht
quote:
zouden die dat willen? denk van nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, mag er dan nog iemand terugkomen
Meldt je zelf weer aan als mod, mag je het lekker moddenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Bijzonder dat er hier weken lang speculaties zijn over de act van Nederland, maar nu de Nederlandse act zelf onderwerp is van speculaties mag dat niet…
Laten we hem uitnodigen om deel te nemen aan al dan niet gesloten topics op FOK!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef usagi414 het volgende:
Corne Klijn had het net op radio5 er ook over.
Maar die had ook wat dingen aan elkaar gekoppeld zonder verder iets te weten
Het is de schuld van de Rabobank.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:15 schreef gniffie het volgende:
Zal toch niet door die blauwe pino zijn gekomen
Inderdaad. Nederland diskwalificeren zou trouwens een hele domme zet zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, het baart me nog het meeste zorgen dat Joost blijkbaar dingen van Insta heeft verwijderd, dat doe je toch niet zomaar als er nog niks is beslist?
Dat de EBU geen duidelijkheid biedt, is geen vrijbrief om mensen te betichten van antisemitisme, deugen en andere bagger die tegenwoordig op X te lezen is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laten we hem uitnodigen om deel te nemen aan al dan niet gesloten topics op FOK!
Natuurlijk krijg je honderden geruchten als er niet direct een heldere uitleg volgt.
Ik heb ook wel vermoedens, maar laten we dit topic maar openhouden...
Dat hangt er toch al ...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:17 schreef Guanabana het volgende:
Maar stel Joost mag gewoon meedoen morgen, wat ik ergens nog wel verwacht, dan hangt er sowieso een rare schaduw over alles heen.
Ja nog los van Israël. Maar dan dat ook nogquote:
Meeste kijkers zullen nooit weten wat vandaag heeft plaatsgevonden. Dat is mocht Joost morgen gewoon van start gaanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:17 schreef Guanabana het volgende:
Maar stel Joost mag gewoon meedoen morgen, wat ik ergens nog wel verwacht, dan hangt er sowieso een rare schaduw over alles heen.
Ik heb het over topics op FOK!, niet over Twatter.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat de EBU geen duidelijkheid biedt, is geen vrijbrief om mensen te betichten van antisemitisme, deugen en andere bagger die tegenwoordig op X te lezen is.
Rotterdam 2021 heeft ze bakken met geld opgeleverd ondanks corona, een kans op Nederland 2025 in “normale” tijden zouden ze echt niet willen mislopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Nederland diskwalificeren zou trouwens een hele domme zet zijn.
Ik heb het ook over topics op FOK! die volstaan met onversneden haat en polarisatie. @Momo doet er goed aan om dat topic even dicht te houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb het over topics op FOK!, niet over Twatter.
Invriezen. Of uitdelenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja nog los van Israël. Maar dan dat ook nog![]()
Had helemaal hapjes gekocht. Nou no way nu.
Hij moet vandaag optreden voor de jury punten, dus als hij daar niet tussen dan is het afgelopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Meeste kijkers zullen nooit weten wat vandaag heeft plaatsgevonden. Dat is mocht Joost morgen gewoon van start gaan
Hij moet het wel bont hebben gemaakt als ze hem serieus willen diskwalificeren. Toch iets strafbaars ofzo?quote:
We kunnen je ook geen moment alleen laten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry.
Ff een cameraman in elkaar getrimd met z'n slechte shots.
Heel veel internationale reacties onder de tweet van de ebu dat ze Nederland niet moeten diskwalificerenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:19 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Rotterdam 2021 heeft ze bakken met geld opgeleverd ondanks corona, een kans op Nederland 2025 zouden ze echt niet willen mislopen.
Nee, dan zenden ze de beelden van gisteren uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij moet vandaag optreden voor de jury punten, dus als hij daar niet tussen dan is het afgelopen.
Dat mag Joost weten. Sorry, kon het niet laten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Meeste kijkers zullen nooit weten wat vandaag heeft plaatsgevonden. Dat is mocht Joost morgen gewoon van start gaan
De Joost relquote:
Heb ik vorig jaar nog aan meegeholpen, graag gedaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Meldt je zelf weer aan als mod, mag je het lekker modden
Dat moet op een normale manier, en niet met onversneden haat en polarisatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar nog aan meegeholpen, graag gedaan.
Maar mijn moderatorschap hier is historie, je weet waarom…
Dit is toch iets wat mensen bezig houdt, het ESF is al lang geen simpel liedjesfestival meer en heeft een veel zwaardere lading gekregen. Hoewel dat vanuit het oorspronkelijke ESF gedachtengoed misschien niet gewenst is, gaat het ESF daar dus ook over en ben ik van mening dat daar over gesproken moet kunnen worden…
Eens alhoewel de EBU dat zelf creërt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat moet op een normale manier, en niet met onversneden haat en polarisatie.
Ik had bijna dit gepost op de psot van TLC:quote:
Niet noodzakelijkerwijs. Kan ook zijn vanwege de zuiverheid. Of omdat ze zelf ook niet precies weten wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is het een slecht teken dat ze Joost niet meteen gaan verdedigen? Mijn gevoel zegt van wel.
Mijn gevoel zegt ze hebben geen ruggengraatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:25 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs. Kan ook zijn vanwege de zuiverheid. Of omdat ze zelf ook niet precies weten wat er aan de hand is.
Joost verdedigen voordat er een heldere beschuldiging is zou juist verdachter zijn.
Op zich mee eens, en aan daar doe ik hier dan zelf ook niet aan mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat moet op een normale manier, en niet met onversneden haat en polarisatie.
Echt ziekelijk dat mensen een bak ellende uitstorten over een paar songfestival enthousiastelingen omdat er aan de andere kant van Europa ergens een incident heeft plaatsgevonden waar ze niks mee te maken hebben. Schaam je kapotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |