oja Noorwegen, die had voor mij niet gehoevenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:48 schreef Momo het volgende:
UPDATE #9: Gåte from 🇳🇴 Norway have drawn SECOND HALF
Maar geen 37% van de stemmen nummer, daar gaat het een beetje mis.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ho, het was gewoon een mooi nummer.
Waarschijnlijk hadden de meeste mensen die gestemd hadden ook gestemd als Israël een banaan op het podium had gelegd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar geen 37% van de stemmen nummer, daar gaat het een beetje mis.
Er zijn vreemdere dingen gebeurd op een Finale avondquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar geen 37% van de stemmen nummer, daar gaat het een beetje mis.
Dit zou zomaar kunnen gebeuren inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Israël, die gaan het goed doen bij de jury en (dat weten we nu echt wel zeker) heel veel televotepunten binnen halen.
De EBU gaat keihard geconfronteerd worden met het niet durven uitsluiten
Ja, leuk, maar je had dit gewoon niet over je heen moeten roepen als EBU. Het had nooit gewonnen als, ik noem eens iets, Nederland het had gestuurd. En in tegenstelling tot Oekraïne een paar jaar terug is Israël nou niet bepaald een verbindende Europese factor of zoquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ho, het was gewoon een mooi nummer.
Producers beslissen of je eerste of tweede helft komt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:49 schreef SiGNe het volgende:
UPDATE #10: Joost Klein from 🇳🇱 Netherlands has drawn PRODUCER’S CHOICE
Is dat goed?
Zet hem ajb als laatste *kaarsje aansteekt"*quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:49 schreef Momo het volgende:
UPDATE #10: Joost Klein from 🇳🇱 Netherlands has drawn PRODUCER’S CHOICE
Nee denk het ook niet. Het is wel echt een crowdpleaser hoor en zorgt enorm voor sfeer en leuke tv, dus die gaan ze wel wat later plaatsen. Als het in de eerste helft is misschien rond plek 9. Tweede helft 23e ofzo.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:49 schreef Fred_B het volgende:
Nederland gaan ze echt niet als 3e ofzo zetten.
Spanje gaat m afsluiten denk ik nog steeds eigenlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zet hem ajb als laatste *kaarsje aansteekt"*
Estland gaat sowieso geofferd worden hierquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:50 schreef Fred_B het volgende:
Met Finland en Oostenrijk tweede helft en Nederland, Kroatië en Estland producer’s choice is dit nog een beste puzzel in het feest-segment.
De kinderen zijn dan wel naar bedquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Spanje gaat m afsluiten denk ik nog steeds eigenlijk.
Okja verrek, Finland 2e helft? Heb dan liever dat we eind eerste helft zitten. Finland zo ver mogelijk bij ons vandaan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:50 schreef Fred_B het volgende:
Met Finland en Oostenrijk tweede helft en Nederland, Kroatië en Estland producer’s choice is dit nog een beste puzzel in het feest-segment.
Helaas zullen dat niet de producers van Europapa zijn gok ik.. (da's Joost zelfquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Producers beslissen of je eerste of tweede helft komt.
Ja, dat is wel jammer. Kroatië zal vast wel in de tweede helft komen, dus zal Estland dan de ondankbare plek in de eerste helft krijgen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:50 schreef Fred_B het volgende:
Lijkt me dat ze het Nederlandse publiek ook wel langer vast willen houden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:49 schreef Fred_B het volgende:
Nederland gaan ze echt niet als 3e ofzo zetten.
Geen muzieksmaakquote:
Als ik het eens ben met de boomers, voel ik me toch genoodzaakt om m'n mening bij te stellene.quote:
Volgens Fokgebruiker Fred_B ook, dus ze zijn in goed gezelschap.quote:
En @Nattekatquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens Fokgebruiker Fred_B ook, dus ze zijn in goed gezelschap.
Ik denk het nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben nu dus wel bang dat we weer als opvulling voor de winnaar zitten. Net als in 2022, 2021 en 2018. En ook 2023 als je Käärijä meetelt.
Nee, Nederland en Kroatië komen niet na elkaar, dat durf ik nog wel te denken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben nu dus wel bang dat we weer als opvulling voor de winnaar zitten. Net als in 2022, 2021 en 2018. En ook 2023 als je Käärijä meetelt.
Voor eventuele organisatiequote:Op donderdag 9 mei 2024 23:56 schreef Cyan9 het volgende:
Zeer optimistisch gezien kan de EBU volgend jaar Israël alsnog uitsluiten.
In 1979 kon dat nog voor het jaar erna.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:56 schreef Cyan9 het volgende:
Zeer optimistisch gezien kan de EBU volgend jaar Israël alsnog uitsluiten.
Top 3. De gedoodverfde favoriet bij de televote zijn in bijna heel Europa is een hele grote troef, zeker als de jury geen Loreen heeft om bij weg te kwijlen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:55 schreef Koen66 het volgende:
We moeten Joost niet onderschatten. Maar ook niet overschatten.
Ik gok op plaats 8 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |