Okéquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:41 schreef Momo het volgende:
[..]
De producers kiezen eerste of tweede helft voor je.
Ja, maar ga ik niet doen. Pietsie crisis hier.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar dan kan je mee gaan naar Leeuwarden
Kunnen we dit ook live meevolgen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:41 schreef Momo het volgende:
UPDATE #2: Nemo from 🇨🇭Switzerland has drawn PRODUCER’S CHOICE
UPDATE #3: Kaleen from 🇦🇹 Austria has drawn SECOND HALF
https://www.reddit.com/r/(...)grand_final_draw_is/quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kunnen we dit ook live meevolgen?
Europaparty borden staan er al een maandquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja, maar ga ik niet doen. Pietsie crisis hier.
Maar Leeuwarden is er klaar voor! Vandaag zag ik zelfs ‘Hup Joost’ op de digitale borden m als je Leeuwarden inrijdt. Was de hele week in Friesland en zag allemaal borden met de aankondiging voor de Europaparty
Tsja, who caresquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:42 schreef molloot200 het volgende:
Nederland krijgt het overgebleven briefje trouwens lol want blijkbaar doen ze dit nu in de volgorde van de RO
Geen probleem. @ESF1Gamer en ik maken er een feestje vanquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja, maar ga ik niet doen. Pietsie crisis hier.
Maar Leeuwarden is er klaar voor! Vandaag zag ik zelfs ‘Hup Joost’ op de digitale borden m als je Leeuwarden inrijdt. Was de hele week in Friesland en zag allemaal borden met de aankondiging voor de Europaparty
Volgorde van optreden in de semi. Zwitserland werd later bekend als Q dan Nederlandquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:42 schreef molloot200 het volgende:
Nederland krijgt het overgebleven briefje trouwens lol want blijkbaar doen ze dit nu in de volgorde van de RO
ik vind dat serieus geen slecht ideequote:Op donderdag 9 mei 2024 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Zou wel grappig zijn als Joost straks weer als laatste is
Ik zie 3 kanshebbers:quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:44 schreef NailQueen het volgende:
Nou zeg maar jongens. Wie gaat er winnen?
Jury+Tele gecombineerd denk ik wellicht toch Zwitserland, anders Kroatië.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik wel, finale duurt te lang, de laatste plek dan is iedereen het allang zat.quote:
Wacht konden wij net ook om 21:00 al stemmen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef grazz het volgende:
Ach, ik maak me minder zorgen over die startplek nu je vanaf het begin af aan al kunt stemmen.
Zwitserland en Kroatie verwacht ik wel, Nederland hoe graag ik het ook zou willen nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie 3 kanshebbers:
Zwitserland, Kroatië en Nederland, dan tel ik politieke stemmen richting Israël niet mee
Ik zie een Kroatië tegen Zwitserland (buiten Israël om).quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie 3 kanshebbers:
Zwitserland, Kroatië en Nederland, dan tel ik politieke stemmen richting Israël niet mee
Inderdaad, Israël wint ook wel vanaf de tweede startpositiequote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef grazz het volgende:
Ach, ik maak me minder zorgen over die startplek nu je vanaf het begin af aan al kunt stemmen.
nee, alleen finalequote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Wacht konden wij net ook om 21:00 al stemmen?
quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Wacht konden wij net ook om 21:00 al stemmen?
Israël, die gaan het goed doen bij de jury en (dat weten we nu echt wel zeker) heel veel televotepunten binnen halen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:44 schreef NailQueen het volgende:
Niet Italië of Israël?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Jury+Tele gecombineerd denk ik wellicht toch Zwitserland, anders Kroatië.
Die act was een even grote faal als België. Onverwacht, maar niet onverdiend.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:46 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nu boze reacties over dat Denemarken niet door is. Godsamme
ik verwacht Israel zeker bij de top 3quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Israël, die gaan het goed doen bij de jury en (dat weten we nu echt wel zeker) heel veel televotepunten binnen halen.
De EBU gaat keihard geconfronteerd worden met het niet durven uitsluiten
Toch wordt dit laat in de show denk ik. Of ten minste niet supervroeg.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:47 schreef Momo het volgende:
UPDATE #8: Eden Golan from 🇮🇱 Israel has drawn PRODUCER’S CHOICE
Ja ho, het was gewoon een mooi nummer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Israël, die gaan het goed doen bij de jury en (dat weten we nu echt wel zeker) heel veel televotepunten binnen halen.
De EBU gaat keihard geconfronteerd worden met het niet durven uitsluiten
Oh sadquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
Norway second half, dus Nederland producers choice helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |