Maar goed, de pro-Israël turbo zal morgen vast ook pas op volle toeren draaien en ze hebben best wat marge, zo te zien. Denk dat vooral die marge ook killing is wat dat betreft, als ze nou eerste waren geworden met een procentje of 20…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik voeg daar dan weer als kanttekening aan toe wat @:Fred_B ook al zei: in Italië kijkt alleen de achterbuurman van tante Francesca naar de halve finale, dus kan een televote al snel gekaapt worden.
Tellen we de kast-pro-Hamas mensen dan niet mee?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn denk ik maar weinig mensen pro Hamas in Nederland.
Denk dat er niet zo veel zijn die positief staan tegenover de acties van Hamas op 7 oktober hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tellen we de kast-pro-Hamas mensen dan niet mee?
Maar ja, klopt wel dat het vooral anti-Israël is. En een hele extreme vorm daarvan.
Ik durf heel voorzichtig te stellen dat 90% van de moslims in Europa pro-Hamas zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat er niet zo veel zijn die positief staan tegenover de acties van Hamas op 7 oktober hoor.
Ja, ik hoop echt dat dit Italië heel hard wordt aangerekend. Wat een gigantische blunder.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:36 schreef summer52 het volgende:
Ik vind het heel erg fijn dat Joost naar de finale gaat. En was gisteravond echt euforisch. Maar nu na dat stomme gedoe met Italië en de daarop volgende negatieve berichten heb ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in. Ik hoop echt dat mijn gedachten in de loop van de dag veranderen zodat ik morgenavond toch weer kan genieten.
En ja misschien denk ik wel teveel na maar zou dit geen bewuste actie van Italië zijn geweest zodat ze hopen dat ze hierdoor meer stemmen van Israël krijgen? Of zie ik teveel spoken?
Pro-Hamas is niet hetzelfde als anti-genocide. Maar ik denk dat je dat zelf stiekem ook wel weet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De winst van Israël zou wel een meesterlijke taart in het gezicht van al die pro-hamassers zijn. Maar voor het ESF is het dodelijk en daarom onwenselijk.
Er zijn hier genoeg users die over Azerbeidzjan ook een uitgesproken mening hebben.quote:
Lol.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Pro-Hamas is niet hetzelfde als anti-genocide. Maar ik denk dat je dat zelf stiekem ook wel weet.
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lol.
Maar ik ga hier verder niet inhoudelijk deze discussie voeren daar zijn andere topics voor.
Dinsdag viel tegen met de intervalacts en opening. Maar gisteren was het weer top.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:33 schreef Cyan9 het volgende:
Even opnieuw genieten van een zeer goede interval:
Maneskin deed dat toen ook inderdaad. Fophefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik las ergens dat Joost bijna die hele persco met die vlag over z'n hoofd zat, als dat zo is wordt dit wel heel erg opgeblazen weer.
EN DIE WONNEN OOKquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maneskin deed dat toen ook inderdaad. Fophef
Dat klopt wel, praktisch op alle beelden als hij geen vragen aan het beantwoorden was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik las ergens dat Joost bijna die hele persco met die vlag over z'n hoofd zat, als dat zo is wordt dit wel heel erg opgeblazen weer.
In het verleden genoeg boegeroep gehoord anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de F1 is het normaal om het boe geroep weg te filteren en algemene juichband eronder te zetten
Dat zal toch wel iets anders zijn lijkt mij. Voor onbeschoft gedrag wordt je toch niet geschorst.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:37 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |