:Libanon ook bijv. in 2005 hadden die mee gedaan bijnaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Irak zou mee mogen doen? Dat is nieuws voor mij
?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:28 schreef Evenstar het volgende:
zow dodelijke vraag van iemand aan Israel
Van Libanon wist ik hetquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:27 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
:Libanon ook bijv. in 2005 hadden die mee gedaan bijna
Do you think you put other participants and the public in danger by being here.quote:
Zo hé.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Do you think you put other participants and the public in danger by being here.
Eerste serieuze vraag ooit gesteld in de ESF-perszaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat een kutvraagquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh wowquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet een vraag die ik meteen verwacht op ESF persconferentie.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als er net wat controversieels in het land van de deelnemers bezig is worden er vaker serieuze vragen gesteld.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerste serieuze vraag ooit gesteld in de ESF-perszaal.
Het is wel een terechte vraagquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Of een creditcard.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt maar een paar duizend mensen met SIM kaarten nodig om een statement te maken.
En in tweede instantie ook:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:35 schreef chufi het volgende:
En dan wordt het simpel afgedaan met ik ben hier allen voor de muziek blabla ... je song was in eerste instantie fout dus hoe geloofwaardig komt dit nog over ..!?
https://nos.nl/collectie/(...)t-israel-mag-meedoenquote:Niet alleen de deelname van Israël leidt tot controverse, dat geldt net zo goed voor het nummer dat ze insturen. Zangeres Eden Golan zingt morgenavond haar lied Hurricane, maar aanvankelijk had dit nummer een andere tekst en titel.
Het was geschreven als October Rain, maar daarvan vond de EBU dat het een te directe verwijzing was naar de gebeurtenissen op 7 oktober, toen de oorlog tussen Israël en Hamas begon.
Golan kwam met een ander nummer, genaamd Dance Forever. Maar daarin zag de organisatie een verwijzing naar het door Hamas aangerichte bloedbad op een muziekfestival op 7 oktober. Even leek het erop dat Israël zich terug zou trekken, maar uiteindelijk pasten ze hun eerste inzending aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |