Dat is niet het incident, is al bevestigd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Why not?"
Twee woorden. Twee fucking woorden en hoogstwaarschijnlijk vallen ze nu daar over. Ik vind dit echt absurd.
[ x ]
Oooh pardon. Maar dat is bevestigd, is er meer gezegd wat het dan wél had kunnen zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is niet het incident, is al bevestigd.
Nee dat is speculatie nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh pardon. Maar dat is bevestigd, is er meer gezegd wat het dan wél had kunnen zijn?
Gerucht gaat dat ie een statement wilde maken op het podium? Zijn spullen stonden al klaar op het podium.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is niet het incident, is al bevestigd.
Er gaan wel meer geruchten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat ie een statement wilde maken op het podium? Zijn spullen stonden al klaar op het podium.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:44 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben ondertussen in Kopenhagen!
Gelukkig is er in de tussentijd niets bijzonders gebeurd.
Tja Gerda934903944380834 kan wel van alles zeggen online, niet dat ook maar waar is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gerucht is dat je niet zo van roddelen houdt.
Gerda2023 is een schatje. Geen haat naar haarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja Gerda934903944380834 kan wel van alles zeggen online, niet dat ook maar waar is.
Het enige nieuws is dat Joost wel in de recap zit met beelden van gisteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:57 schreef NailQueen het volgende:
Is er nog nieuws? Ik zie door alle trollen het bos niet meer.
Ik had de Joost Klein incident niet meegekregen totdat ik in Joost Klein topic ging kijkenquote:
Het is een bizare situatie maar we weten nog niets. De reacties in het Joost Klein topic zijn steeds een herhaling van meningen en speculaties.quote:
Ja, pure topicvervuiling. Het gaat me ook te snel. We kunnen toch niks doen dan afwachten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is een bizare situatie maar we weten nog niets. De reacties in het Joost Klein topic zijn steeds een herhaling van meningen en speculaties.
goed besluitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
Owjee. het NL topic is nu ook even gesloten.
Terecht wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
Je zag door de trolletjes het bos niet meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
Probleem binnen ESF is vaak dat er iets geroepen wordt, dat daarna door twee andere users ook geroepen wordt. En daarna is het opeens een feit. Dat zag je vanochtend al met de startpositie. 'Joost moet als vijfde omdat ze er voor willen zorgen dat Israël niet wint.' Was opeens een voldongen feit i.p.v. een wilde mening.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, pure topicvervuiling. Het gaat me ook te snel. We kunnen toch niks doen dan afwachten.
Jammer dat het zo moetquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
Deze twitteraar was vroegah toch ook actief op fok? Denk hem te herkennen oa van het userfoto topic van die tijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het enige nieuws is dat Joost wel in de recap zit met beelden van gisteren.
[ x ]
AUB niet hier beginnen dan gooi ik ook de sc dichtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
Komt Israël wel goed uit want Joost had een berg televotes gepakt
Ik zeg verder toch niks bijzonders ouwe reusquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:11 schreef Momo het volgende:
[..]
AUB niet hier beginnen dan gooi ik ook de sc dicht
quote:
zouden die dat willen? denk van nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, mag er dan nog iemand terugkomen
Meldt je zelf weer aan als mod, mag je het lekker moddenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Bijzonder dat er hier weken lang speculaties zijn over de act van Nederland, maar nu de Nederlandse act zelf onderwerp is van speculaties mag dat niet…
Laten we hem uitnodigen om deel te nemen aan al dan niet gesloten topics op FOK!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef usagi414 het volgende:
Corne Klijn had het net op radio5 er ook over.
Maar die had ook wat dingen aan elkaar gekoppeld zonder verder iets te weten
Het is de schuld van de Rabobank.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:15 schreef gniffie het volgende:
Zal toch niet door die blauwe pino zijn gekomen
Inderdaad. Nederland diskwalificeren zou trouwens een hele domme zet zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, het baart me nog het meeste zorgen dat Joost blijkbaar dingen van Insta heeft verwijderd, dat doe je toch niet zomaar als er nog niks is beslist?
Dat de EBU geen duidelijkheid biedt, is geen vrijbrief om mensen te betichten van antisemitisme, deugen en andere bagger die tegenwoordig op X te lezen is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laten we hem uitnodigen om deel te nemen aan al dan niet gesloten topics op FOK!
Natuurlijk krijg je honderden geruchten als er niet direct een heldere uitleg volgt.
Ik heb ook wel vermoedens, maar laten we dit topic maar openhouden...
Dat hangt er toch al ...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:17 schreef Guanabana het volgende:
Maar stel Joost mag gewoon meedoen morgen, wat ik ergens nog wel verwacht, dan hangt er sowieso een rare schaduw over alles heen.
Ja nog los van Israël. Maar dan dat ook nogquote:
Meeste kijkers zullen nooit weten wat vandaag heeft plaatsgevonden. Dat is mocht Joost morgen gewoon van start gaanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:17 schreef Guanabana het volgende:
Maar stel Joost mag gewoon meedoen morgen, wat ik ergens nog wel verwacht, dan hangt er sowieso een rare schaduw over alles heen.
Ik heb het over topics op FOK!, niet over Twatter.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat de EBU geen duidelijkheid biedt, is geen vrijbrief om mensen te betichten van antisemitisme, deugen en andere bagger die tegenwoordig op X te lezen is.
Rotterdam 2021 heeft ze bakken met geld opgeleverd ondanks corona, een kans op Nederland 2025 in “normale” tijden zouden ze echt niet willen mislopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Nederland diskwalificeren zou trouwens een hele domme zet zijn.
Ik heb het ook over topics op FOK! die volstaan met onversneden haat en polarisatie. @Momo doet er goed aan om dat topic even dicht te houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb het over topics op FOK!, niet over Twatter.
Invriezen. Of uitdelenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja nog los van Israël. Maar dan dat ook nog![]()
Had helemaal hapjes gekocht. Nou no way nu.
Hij moet vandaag optreden voor de jury punten, dus als hij daar niet tussen dan is het afgelopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Meeste kijkers zullen nooit weten wat vandaag heeft plaatsgevonden. Dat is mocht Joost morgen gewoon van start gaan
Hij moet het wel bont hebben gemaakt als ze hem serieus willen diskwalificeren. Toch iets strafbaars ofzo?quote:
We kunnen je ook geen moment alleen laten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry.
Ff een cameraman in elkaar getrimd met z'n slechte shots.
Heel veel internationale reacties onder de tweet van de ebu dat ze Nederland niet moeten diskwalificerenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:19 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Rotterdam 2021 heeft ze bakken met geld opgeleverd ondanks corona, een kans op Nederland 2025 zouden ze echt niet willen mislopen.
Nee, dan zenden ze de beelden van gisteren uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij moet vandaag optreden voor de jury punten, dus als hij daar niet tussen dan is het afgelopen.
Dat mag Joost weten. Sorry, kon het niet laten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Meeste kijkers zullen nooit weten wat vandaag heeft plaatsgevonden. Dat is mocht Joost morgen gewoon van start gaan
De Joost relquote:
Heb ik vorig jaar nog aan meegeholpen, graag gedaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Meldt je zelf weer aan als mod, mag je het lekker modden
Dat moet op een normale manier, en niet met onversneden haat en polarisatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar nog aan meegeholpen, graag gedaan.
Maar mijn moderatorschap hier is historie, je weet waarom…
Dit is toch iets wat mensen bezig houdt, het ESF is al lang geen simpel liedjesfestival meer en heeft een veel zwaardere lading gekregen. Hoewel dat vanuit het oorspronkelijke ESF gedachtengoed misschien niet gewenst is, gaat het ESF daar dus ook over en ben ik van mening dat daar over gesproken moet kunnen worden…
Eens alhoewel de EBU dat zelf creërt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat moet op een normale manier, en niet met onversneden haat en polarisatie.
Ik had bijna dit gepost op de psot van TLC:quote:
Niet noodzakelijkerwijs. Kan ook zijn vanwege de zuiverheid. Of omdat ze zelf ook niet precies weten wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is het een slecht teken dat ze Joost niet meteen gaan verdedigen? Mijn gevoel zegt van wel.
Mijn gevoel zegt ze hebben geen ruggengraatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:25 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs. Kan ook zijn vanwege de zuiverheid. Of omdat ze zelf ook niet precies weten wat er aan de hand is.
Joost verdedigen voordat er een heldere beschuldiging is zou juist verdachter zijn.
Op zich mee eens, en aan daar doe ik hier dan zelf ook niet aan mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat moet op een normale manier, en niet met onversneden haat en polarisatie.
Echt ziekelijk dat mensen een bak ellende uitstorten over een paar songfestival enthousiastelingen omdat er aan de andere kant van Europa ergens een incident heeft plaatsgevonden waar ze niks mee te maken hebben. Schaam je kapotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |