Het was of als allereerste, of niet... En toen dit.quote:
Hoiquote:
quote:
He ho Pisces.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dit mag wel blijven staan. Hoe gênant.
Ja dat heb ik bij Tsjechiëquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:13 schreef GGMM het volgende:
San Marino zou het wel eens niet kunnen gaan redden
Dat heb ik echt een hele matige avond kan ik je vertellen
En dat terwijl zij ook zo'n valse inzending haddenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:13 schreef Mani89 het volgende:
HELEMAAL NIKS IN BELGIE
HELEMAAL NIKS IN BELGIE
HELEMAAL NIKS IN BELGIE
HELEMAAL NIKS IN BELGIE
HELEMAAL NIKS IN BELGIE
boeit me niet hoe ze zingt ik ben voor Israelquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Of op een prima zingend meisje die er niks aan kan doen dat Bibi een oetlul is.
quote:
Terecht welquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:13 schreef Mani89 het volgende:
HELEMAAL NIKS IN BELGIE
HELEMAAL NIKS IN BELGIE
HELEMAAL NIKS IN BELGIE
HELEMAAL NIKS IN BELGIE
HELEMAAL NIKS IN BELGIE
zou hij dat nog kunnen dan?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:14 schreef GGMM het volgende:
Georgië
Arveladze springt nu een gat in de lucht
Slaat nergens op natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
boeit me niet hoe ze zingt ik ben voor Israel
Echte stats-man/wedder gespot!quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:15 schreef heywoodu het volgende:
7/10 keer werd het land genoemd dat ze als voorlaatste lieten zien
Welterustenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:15 schreef GGMM het volgende:
Hoog tijd om naar bed te gaan
Ik wil jullie bedanken voor een zeer gezellige avond
Genotquote:
Jawel zware fan van Joost hierquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:14 schreef GGMM het volgende:
Geen België dus
@:capuchon_jongen post zaterdag niet mee
Da's geluktquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen zin om laatste te eindigen in finale; dus halve finale eruit zou beter zijn voor België
Ik roep GGMM uit tot user van de dag.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:15 schreef GGMM het volgende:
Hoog tijd om naar bed te gaan
Ik wil jullie bedanken voor een zeer gezellige avond
Straks, op YouTubequote:
quote:
Maar hij is FA.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik roep GGMM uit tot user van de dag.
Absoluutquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:16 schreef Moira het volgende:
Ik had liever Tsjechië gehad dan Letland of Georgië
VBL memes doen het goed in ESFquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik roep GGMM uit tot user van de dag.
Deze guyquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:16 schreef gers het volgende:
Snap niet dat Israel door is, dacht die worden geboycot.
Hopelijk zaterdag lekker hakken of het specifieke dansje.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:16 schreef 3rr0r het volgende:
Als Joost in de finale weer dit slotstuk kiest als recap eindigt hij buiten de top 10
Eens. Dat zijn de enige twee liedjes die ik me nu al niet meer kan herinneren.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:16 schreef Moira het volgende:
Ik had liever Tsjechië gehad dan Letland of Georgië
je kan op npo het terugspoelenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
heb optreden van Joost niet gezien, heeft iemand een linkje?
quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
Iedereen (in Nederland) verstaat dat.quote:
Zolang wij maar winnen op het EK van jullie ben ik tevredenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Dat zongen wij 40 jaar geleden al nadat ze gewonnen hadden, dikke lul, dikke snee.quote:
Lol. Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
img]https://i.imgur.com/2T7UOhu.png[/img]
Käärijä should've won stond er op.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:19 schreef Shreyas het volgende:
Kennen jullie die grap over België die in 2024 naar de finale van het Eurovisie songfestival ging?Doe dit maar niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijven dromen jongenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zolang wij maar winnen op het EK van jullie ben ik tevreden
Kim Huybrechts voor je!!!!quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een leedvermaak. BOEIT me geen flikker
Hoeft binnenkort ook niet meer, België is over een paar jaar opgesplitst tussen Nederland en Frankrijk.quote:
Bijna 40% voor Israel gestemd?quote:
Zou echt volslagen belachelijk zijn als dat wint. Gelukkig hebben we juriesquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Israel 39%
We feliciteren Israel met de winst.
Dit zou serieus wel eens kunnen gaan gebeuren. De zwijgende meerderheid gaat het ESF gebruiken om hun stem te laten horenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Israel 39%
Het zesde Metaalquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maken meestal betere muziek dan Nederlanders. Maar niet op het songfestival.
Goed jaar ook voor Israel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Israel 39%
Als je ook juryleden hebt die enkel Israël op 1 zetten vanwege politiek...quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou echt volslagen belachelijk zijn als dat wint. Gelukkig hebben we juries
Europa laat zien wie het echt support ipv die paar honderd demonstrerende wappiesquote:
Een paar honderd gasten die hun SIM kaarten leeg gaan stemmen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Europa laat zien wie het echt support ipv die paar honderd demonstrerende wappies
Jury zitten vol met Queers for Palestine.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je ook juryleden hebt die enkel Israël op 1 zetten vanwege politiek...
Toch maar eens gaan stemmen dan. Beetje zot om op zo op Israel te stemmen. Dat boe-geroep vind ik ook zot, uiteraard.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit zou serieus wel eens kunnen gaan gebeuren. De zwijgende meerderheid gaat het ESF gebruiken om hun stem te laten horen
zou me niks verbazen eigenlijk. het land waar iedereen het over heeftquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Israel 39%
Het is op volgorde van optreden (of wist je dat wel)quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
16e, dat wordt dus geen pasta eten morgen
Eurovisie songfestival stemmers zijn niet echt representatief voor heel Europa natuurlijk. Maar goed, die demonstrerende linkse studentjes (die over twintig jaar trouwens bijna allemaal gematigd rechts zullen stemmen, want dan weten ze eindelijk hoe de wereld echt werkt) ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Europa laat zien wie het echt support ipv die paar honderd demonstrerende wappies
Er zijn er ook veel die dat niet gaan doen verwacht ik. Ebu moet zich schamen door ze mee te laten doen. Mokerdom maarja ¤¤¤¤¤ morocconoil is een Israëlische firmaquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je ook juryleden hebt die enkel Israël op 1 zetten vanwege politiek...
quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is op volgorde van optreden (of wist je dat wel)
Gestapo Knallmuzikquote:
We traden op als 16e...quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
16e, dat wordt dus geen pasta eten morgen
Maar het is een tamelijk matig nummer, vind je niet?quote:
ik ga zaterdag voor het eerst van mijn leven stemmenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Een paar honderd gasten die hun SIM kaarten leeg gaan stemmen?
Amai ik ben moe. Ik ga toch maar eens slapen voor ik die dolfijn gevonden heb.quote:
staging later bekend dan anderen van wie de staging snippets heel populair warenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:32 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck is Nederland 7e bij de bookies
vind het maar een matig nummer. Het europapapap is catchy, het hakken is leuk als act maar de stukken daartussen is echt een basisschoolrijmpjequote:Op donderdag 9 mei 2024 23:32 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck is Nederland 7e bij de bookies
Waar woon je?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga zaterdag voor het eerst van mijn leven stemmen
Grootste deel van Europa verstaat dat toch nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de stukken daartussen is echt een basisschoolrijmpje
nee ik ook niet, gewoon wat gemompelquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Grootste deel van Europa verstaat dat toch niet
al besprokenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Tekaschi het volgende:
Lees op Reddit dat Israël tegen de 40% van alle tele votes heeft gehaald.
In Italië wel in ieder geval.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Tekaschi het volgende:
Alsof ze dat weten, wordt niet gedeeld afgezien van wellicht die cijfers van Italie per ongeluk (als die echt zijn)quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Tekaschi het volgende:
Wat Reddit onmogelijk nu al kan weten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Tekaschi het volgende:
Enige lotje van first half dat er nog was.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:37 schreef BramVeen2002 het volgende:
UPDATE #1: Marina Satti from 🇬🇷 Greece has drawn FIRST HALF
oh goed nieuws dus.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Enige lotje van first half dat er nog was.
Jij wordt van alles depressief.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het maar een matig nummer. Het europapapap is catchy, het hakken is leuk als act maar de stukken daartussen is echt een basisschoolrijmpje
Eens, en ik heb weinig met het ESF.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
VBL ON TOUR
Net even teruggekeken dus weet niet hoe het bij de andere acts was maar de zaal ging wel goed plat. Ik vond het met alle chaos bij elkaar er toch echt gelikt uitzien.
Joostgod.
Komt omdat een paar maanden terug ze 1 opmerking van mij niet kon hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wtf @:coco waarom doet ze zo naar tegen mij
We feliciteren Dons met een tweede startplaatsquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:43 schreef BramVeen2002 het volgende:
UPDATE #5: Dons from 🇱🇻 Latvia has drawn PRODUCER’S CHOICE
Deze zou ik tijdens de reclame doen @Producerquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:43 schreef BramVeen2002 het volgende:
UPDATE #5: Dons from 🇱🇻 Latvia has drawn PRODUCER’S CHOICE
welke opmerking was dat dan like ik die nog evenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt omdat een paar maanden terug ze 1 opmerking van mij niet kon hebben.
Sindsdien is ze kattig.
Weet ik niet eens meer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke opmerking was dat dan like ik die nog even
Maar, waarom? Zo ontneem je iemand met een betere act zijn kans. Althans, ik neem aan dat je niet vindt dat Israël de beste act heeft.quote:
Laat @Pisces29 met rustquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Sindsdien is ze kattig.
Elke vrouw is wel eens ongesteldquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Sindsdien is ze kattig.
Misschien willen mensen ook gewoon een ballad tussen veel drukkere liedjes.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar, waarom? Zo ontneem je iemand met een betere act zijn kans. Althans, ik neem aan dat je niet vindt dat Israël de beste act heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |