Het zesde Metaalquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maken meestal betere muziek dan Nederlanders. Maar niet op het songfestival.
Goed jaar ook voor Israel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Israel 39%
We feliciteren Israel met de winst.
Als je ook juryleden hebt die enkel Israėl op 1 zetten vanwege politiek...quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou echt volslagen belachelijk zijn als dat wint. Gelukkig hebben we juries
Europa laat zien wie het echt support ipv die paar honderd demonstrerende wappiesquote:
Een paar honderd gasten die hun SIM kaarten leeg gaan stemmen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Europa laat zien wie het echt support ipv die paar honderd demonstrerende wappies
Jury zitten vol met Queers for Palestine.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je ook juryleden hebt die enkel Israėl op 1 zetten vanwege politiek...
Toch maar eens gaan stemmen dan. Beetje zot om op zo op Israel te stemmen. Dat boe-geroep vind ik ook zot, uiteraard.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit zou serieus wel eens kunnen gaan gebeuren. De zwijgende meerderheid gaat het ESF gebruiken om hun stem te laten horen
zou me niks verbazen eigenlijk. het land waar iedereen het over heeftquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Israel 39%
We feliciteren Israel met de winst.
Het is op volgorde van optreden (of wist je dat wel)quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
16e, dat wordt dus geen pasta eten morgen
Eurovisie songfestival stemmers zijn niet echt representatief voor heel Europa natuurlijk. Maar goed, die demonstrerende linkse studentjes (die over twintig jaar trouwens bijna allemaal gematigd rechts zullen stemmen, want dan weten ze eindelijk hoe de wereld echt werkt) ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Europa laat zien wie het echt support ipv die paar honderd demonstrerende wappies
Er zijn er ook veel die dat niet gaan doen verwacht ik. Ebu moet zich schamen door ze mee te laten doen. Mokerdom maarja ¤¤¤¤¤ morocconoil is een Israėlische firmaquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je ook juryleden hebt die enkel Israėl op 1 zetten vanwege politiek...
quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is op volgorde van optreden (of wist je dat wel)
Gestapo Knallmuzikquote:
We traden op als 16e...quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
16e, dat wordt dus geen pasta eten morgen
Maar het is een tamelijk matig nummer, vind je niet?quote:
ik ga zaterdag voor het eerst van mijn leven stemmenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Een paar honderd gasten die hun SIM kaarten leeg gaan stemmen?
Amai ik ben moe. Ik ga toch maar eens slapen voor ik die dolfijn gevonden heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |