Views gaan ook lekker.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:12 schreef Ama het volgende:
Als ik dit zie, lees en hoor dan snap ik echt niet waarom we zo laag bij de bookmakers staan.
Dit laat maar weer zien dat dit buiten NL ook een ding is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
In de press room was het ook gezellig
Inderdaad deze kwestie heeft niks met pro Isra๋l of pro Palestina te maken maar met het feit dat mensen hun stem niet basseren op de muziek maar op een politiek statement.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij onderschat het anti-politiek sentiment enorm.
Ik ben niet anti-Israel, maar het zou echt belachelijk zijn als ze winnen.
Ja, het is vocaal natuurlijk geen Birds, CATS of Arcade maar binnen zijn stijl en genre denk ik wel dat hij het maximale eruit haalt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit laat maar weer zien dat dit buiten NL ook een ding is.
Helpt ook niet echt mee dat Isra๋l een hartstikke goed optreden had. Een hoge score was niet onterecht geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:46 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Inderdaad deze kwestie heeft niks met pro Isra๋l of pro Palestina te maken maar met het feit dat mensen hun stem niet basseren op de muziek maar op een politiek statement.
Ik heb nog nooit het buitenland zo enthousiast zien meedoen met onze act?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, het is vocaal natuurlijk geen Birds, CATS of Arcade maar binnen zijn stijl en genre denk ik wel dat hij het maximale eruit haalt.
Of dat genoeg is voor zaterdag? Weet ik niet. Maar aan de inzet heeft het zeker niet gelegen.
De inzending van vorig jaar herinner ik me niet meer, dit zal ik volgend jaar nog wel mee kunnen zingen.
Hoe wil je enthousiast meedoen met een ballad ala Duncan en CATS.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het buitenland zo enthousiast zien meedoen met onze act?
Laatste keer dat Isra๋l won was het een schreeuwende kip met obesitas. Dan was dit muziektechnisch wel een stuk beter.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:28 schreef Poepz0r het volgende:
Zou je als artiest zijnde van Isra๋l blij zijn als je wint? Je wint puur vanwege de situatie eigenlijk. Niet vanwege de mega hit ofzo want dat is het niet
Filmpje priv้ gemaakt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
In de press room was het ook gezellig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |