Even wat pinguïns bombarderen. Die zaten ons ook altijd wel dwars in Artis.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als Israël wint zit er weinig anders op dan dat we oorlog te verklaren aan Antarctica, dan slepen we de winst wel binnen.
Geen idee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die weigerden hun liedje aan te passen was het niet? Of zat dat anders?
In dat geval is zon vraag op een persco (over dat jouw deelname een gevaar is voor anderen) Totaal irrelevant...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De deelnemers hebben niets met de oorlogen te maken. Laat hun gewoon artiest zijn.
Precies en dat zeg ik als iemand waarvan zijn opa joods is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:51 schreef PinkLow het volgende:
Dit is gewoon selectief..
Of je laat alle landen (die mee mochten doen ooit) mee doen. Of je laat landen niet mee doen.
Maar dit is meten met twee maten.
Heb je de originele tekst van Israël meegekregen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De deelnemers hebben niets met de oorlogen te maken. Laat hun gewoon artiest zijn.
Ik reken je gedachte goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Overigens, zomaar een gedachte... dit lek zou er juist ook voor kunnen zorgen dat er meer mensen gaan stemmen om te voorkomen dat Israël wint. Of denk ik nu heel postief?
Ja i know haha. Vind Jamela ook nog steeds een vreemde winnaar. Dat nummer was totaal politiek. Hoe de fuck kon die meedoen? Steekpenningen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je de originele tekst van Israël meegekregen?
Meisje doet alsof ze meedoet voor enkel muziek. Ja lol. Die tekst ging over 7 oktober.
Die hele Israëlische delegatie zit vrij vol met vervelende mensen die alleen maar in hun eigen gelijk geloven...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En zwichten voor alle Hamas fanboys?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend?
Ze hadden ze gewoon niet mee moeten laten doen dit jaar. Had het hoop ellende gescheeld voor iedereen.
Gaat niet om zwichten. Iets met veiligheid voor de bezoekers, kosten en gelijke monniken gelijke kappenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:56 schreef superniger het volgende:
[..]
En zwichten voor alle Hamas fanboys?
Nou ja, ik ga nu denk ik wel stemmen. Niet dat ik wat tegen Israel heb, maar ik vind het ESF altijd wel leuk en heb een hekel aan die politiek gemotiveerde stemmen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Overigens, zomaar een gedachte... dit lek zou er juist ook voor kunnen zorgen dat er meer mensen gaan stemmen om te voorkomen dat Israël wint. Of denk ik nu heel postief?
Volgend jaar de Russen dan maar weer mee laten doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:56 schreef superniger het volgende:
[..]
Rond 2 uur vannacht schijnbaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:57 schreef PinkLow het volgende:
Wanneer is de running order voor zaterdag bekend?
Voorgaande jaren rond een uur of 2 in de nacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:57 schreef PinkLow het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:57 schreef PinkLow het volgende:
Dan moeten ook alle universiteiten stoppen met dingen doen...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:56 schreef superniger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voorgaande jaren rond een uur of 2 in de nacht.
Nou lieve mede esf-ers. Dan wens ik jullie nog een prettige voortzetting van deze nacht. En hoor en lees ik het morgen wel.quote:
Sergey Lazarev godquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgend jaar de Russen dan maar weer mee laten doen.
Wel als 80% van de mensen die op ze stemt dit doen vanuit een politieke motivatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De EBU voorop.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:59 schreef Spumonisal het volgende:
Die absolute nikszeggende zwart wit discussies hier en overal.. Ik word er zo triest van![]()
En ja, het was beter geweest als Israel niet had meegedaan. Maar er is niemand die een beetje nuchter nadenkt tegenwoordig
Doelde op de niet deelname van Rusland. Zouden gewoon mee moeten doen als Israël ook meedoet etcquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:00 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Wel als 80% van de mensen die op ze stemt dit doen vanuit een politieke motivatie
Exact. Maar dit gaan mensen echt niet pikken als Israël zaterdag het hele gebeuren wint. Dit jaar gingen er al verhalen rond dat landen niet wilden meedoen als Israël mee zou doen. Dat wordt nog wat volgend jaar. En daarnaast is het natuurlijk ook niet eerlijk op deze manier voor de andere deelnemers.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doelde op de niet deelname van Rusland. Zouden gewoon mee moeten doen als Israël ook meedoet etc
Ja, die zijn ook wel wat te verwijten idd. Totaal niet ingesteld hoe om te gaan met dit soort dingenquote:
Zijn ze wel maar winkeltje. Wiens brood men eet, wiens woord men spreektquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:05 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook wel wat te verwijten idd. Totaal niet ingesteld hoe om te gaan met dit soort dingen
Misschien eens een universiteit van binnen zien. Zal je doen realiseren dat van allerhande pluimage daar is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:04 schreef superniger het volgende:
Mensen die Rusland vergelijken met Israël.
Meer studeren ipv protesteren op je universiteiten.
Stefania zat bij Renze @Zipportalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga mijzelf in een hoekje zitten schamen.
Het is niet The Voice. Het is een song contest. En als iemand dan de beste vocals had vanavond zou dat eerder Frankrijk of Zwitserland zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:45 schreef Eagles89 het volgende:
Dat lied van Israel was heel eerlijk gewoon het best gezongen van alle inzendingen vanavond, daar hoor ik hier niemand over, alleen maar geklaag. Ik heb ooit een blauwe maandag een jaar vooropleiding conservatorium gedaan en het was het meest zuiver gezongen, door een 20 jarig meisje die al een week haar hotelkamer niet uit kan omdat er een stel totale idioten haar iets aan willen doen omdat ze uit een land komt die in oorlog is. Waar hebben we het over. Mijn stem gaat zaterdag naar Israel, en niet alleen als statement maar ook omdat ze gewoon heel goed zingt onder die immense druk met nota bene boegeroep uit de zaal, naar een 20 jarige meid toe.
Petje af voor haar, die Belg bijv werd lui toegejuicht en zong zo vals als een kraai zonder al die druk maar werd hier en daar wel behoorlijk bejubeld door media en mensen, het heet het song festival, en haar inzending is gewoon een prima song en in combinatie met die enorme druk die op haar ligt én de persoonlijke dreigende levensgevaarlijke situatie voor dat 20 jarig meisje, en dan toch zo zuiver weten te zingen, heeft ze dus mijn stem.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:54 schreef Cyan9 het volgende:
Beste vocals gaan wat mij betreft naar Portugal in semi 1.
Ze zongen allemaal deels vals, geen enkel optreden was van begin tot eind loep zuiver, zij was echt het beste qua vocals van de tweede halve finale dan hèquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:52 schreef Funhouse het volgende:
Die meid van Israel zong overigens gewoon hartstikke vals bij de hoge noten aan het einde van haar nummer, dus beste vocals zou ik nou ook niet zo snel zeggen
Dat mag en is imho natuurlijk een prima reden om er dan op te stemmen. Als die 40% klopt zullen echter 99% van de mensen dat echter niet doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:55 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
[..]
Ze zongen allemaal deels vals, geen enkel optreden was van begin tot eind loep zuiver, zij was echt het beste qua vocals van de tweede halve finale dan hè
Mijn mening
Ik heb 5 keer op Dons gestemd en die kwamen wel allemaal aan en met bericht terug "Letland".quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:12 schreef Eurochacha het volgende:
Ik stemde trouwens voor Dons, maar kreeg een antwoord met een succesvolle stem op Estland. Toen stemde ik op Estland, en toen was het wel een stem op Estland. Tweede keer Dons hetzelfde. Vriendin van me stemde op Dons en kreeg antwoord dat dr stem op Tsjechie succesvol was. Ook gek toch. Eerdere jaren nooit last van gehad.
Hmm wat gek dan…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb 5 keer op Dons gestemd en die kwamen wel allemaal aan en met bericht terug "Letland".
Had ik paar jaar geleden al. Daarom gestopt met stemmen, stinktquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:12 schreef Eurochacha het volgende:
Ik stemde trouwens voor Dons, maar kreeg een antwoord met een succesvolle stem op Estland. Toen stemde ik op Estland, en toen was het wel een stem op Estland. Tweede keer Dons hetzelfde. Vriendin van me stemde op Dons en kreeg antwoord dat dr stem op Tsjechie succesvol was. Ook gek toch. Eerdere jaren nooit last van gehad.
Het idee is toch wel dat je ziet waarvoor je stemt, ook al kun je eerder stemmen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:24 schreef Eagles89 het volgende:
Als er vanaf het begin gestemd kan worden maakt de running order niet zoveel meer uit..
Zoals ik in het andere topic al zei had ik het geluid bij Isra:ël uitgezet maar België deed het in het begin misschien niet goed, die had toch wel een krachtig einde, ook al was dat 1 minuut lang 1 zin herhalen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:45 schreef Eagles89 het volgende:
Dat lied van Israel was heel eerlijk gewoon het best gezongen van alle inzendingen vanavond, daar hoor ik hier niemand over, alleen maar geklaag. Ik heb ooit een blauwe maandag een jaar vooropleiding conservatorium gedaan en het was het meest zuiver gezongen, door een 20 jarig meisje die al een week haar hotelkamer niet uit kan omdat er een stel totale idioten haar iets aan willen doen omdat ze uit een land komt die in oorlog is. Waar hebben we het over. Mijn stem gaat zaterdag naar Israel, en niet alleen als statement maar ook omdat ze gewoon heel goed zingt onder die immense druk met nota bene boegeroep uit de zaal, naar een 20 jarige meid toe.
Petje af voor haar, die Belg bijv werd lui toegejuicht en zong zo vals als een kraai zonder al die druk maar werd hier en daar wel behoorlijk bejubeld door media en mensen, het heet het song festival, en haar inzending is gewoon een prima song en in combinatie met die enorme druk die op haar ligt én de persoonlijke dreigende levensgevaarlijke situatie voor dat 20 jarig meisje, en dan toch zo zuiver weten te zingen, heeft ze dus mijn stem.
Mja, de meeste mensen schakelen meestal pas rond nummer 8 of 9 in dacht ik een keer gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:24 schreef Eagles89 het volgende:
Als er vanaf het begin gestemd kan worden maakt de running order niet zoveel meer uit..
Hoe bedoel je? Ik snap als de lijnen pas na de laatste kandidaat opengaan je een enorm voordeel hebt als je tegen het einde van de avond bent, zodat je nog veel beter wordt onthouden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Het idee is toch wel dat je ziet waarvoor je stemt, ook al kun je eerder stemmen.
Ah oke, dan maakt het wel een verschil ja, wel toevallig dat de grote favoriet op het laatst komt dan, en Nederland helaas al zo vroeg!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:26 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Mja, de meeste mensen schakelen meestal pas rond nummer 8 of 9 in dacht ik een keer gelezen te hebben.
Waarom zou je iemand stemmen als die gene nog niet heeft opgetreden? Die gene kan ook ineens vals zingen. Persoonlijk zou ik de nummers opengooien als iemand heeft opgetreden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik snap als de lijnen pas na de laatste kandidaat opengaan je een enorm voordeel hebt als je tegen het einde van de avond bent, zodat je nog veel beter wordt onthouden.
Croatie, Frankrijk of Zwitserland gaat winnen dan lijkt me dan, de nummers die op het laat komen worden het best onthouden en krijgen dus de meeste stemmen.quote:
Ah op die manier, ja eens.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand stemmen als die gene nog niet heeft opgetreden? Die gene kan ook ineens vals zingen. Persoonlijk zou ik de nummers opengooien als iemand heeft opgetreden.
Mensen hebben de inzendingen inmiddels gezien en hebben een favoriet al gekozen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand stemmen als die gene nog niet heeft opgetreden? Die gene kan ook ineens vals zingen. Persoonlijk zou ik de nummers opengooien als iemand heeft opgetreden.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:45 schreef Eagles89 het volgende:
quote:
Ik zag een stukje Renze (RTL 4), die hadden een reporter daar staan en die zei dat men een geluidsband had klaarstaan maar dat hem was verteld dat die niet gebruikt is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:25 schreef SiGNe het volgende:
israël werd ook toegejuigd (toen had ik het geluid weer aan) maar dat blijkt achteraf een geluidsband te zijn geweest om eventueel boegeroep uit de zaal niet aan tientallen miljoenen TV kijkers te laten merken.
ESC fans zoals wij wel ja. De rest volgt dat allemaal echt niet zo en zetten zaterdag de televisie aan als de postcards van Litouwen of Spanje net bezig zijn, en zien dan met een beetje pech alleen een pratende Joost in de recap van alle liedjes (god ik hoop zo dat ze zelf ook wel door hebben dat ze die nu echt moeten veranderenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 02:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mensen hebben de inzendingen inmiddels gezien en hebben een favoriet al gekozen.
Bij het AD stond weer dat die wel gebruikt was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 03:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zag een stukje Renze (RTL 4), die hadden een reporter daar staan en die zei dat men een geluidsband had klaarstaan maar dat hem was verteld dat die niet gebruikt is.
Cornald Maas zei dat er voor zaterdag een andere clip komt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 03:10 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
ESC fans zoals wij wel ja. De rest volgt dat allemaal echt niet zo en zetten zaterdag de televisie aan als de postcards van Litouwen of Spanje net bezig zijn, en zien dan met een beetje pech alleen een pratende Joost in de recap van alle liedjes (god ik hoop zo dat ze zelf ook wel door hebben dat ze die nu echt moeten veranderen)
Wel enorm obvious dat Bjorkman de zwaartepunten in het begin en aan het einde heeft neergezet. Als je die hele middelste kolom bekijkt, en dan voornamelijk 16 t/m 20…quote:
Welke mensen en wat gaan ‘ze’ niet pikken? Je overschat het anti Israël sentiment enorm.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:03 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Exact. Maar dit gaan mensen echt niet pikken als Israël zaterdag het hele gebeuren wint. Dit jaar gingen er al verhalen rond dat landen niet wilden meedoen als Israël mee zou doen. Dat wordt nog wat volgend jaar. En daarnaast is het natuurlijk ook niet eerlijk op deze manier voor de andere deelnemers.
Joep S of Jeroen S?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:26 schreef Szura het volgende:
[..]
De ironie dat hij anderen schoolkrantverslaggevers noemt terwijl dé schoolkrantjournalist zijn collega is
Logisch, daar waren geen verwachtingen van.quote:
Amenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:12 schreef Ama het volgende:
Als ik dit zie, lees en hoor dan snap ik echt niet waarom we zo laag bij de bookmakers staan.
Views gaan ook lekker.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:12 schreef Ama het volgende:
Als ik dit zie, lees en hoor dan snap ik echt niet waarom we zo laag bij de bookmakers staan.
Dit laat maar weer zien dat dit buiten NL ook een ding is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
In de press room was het ook gezellig
Inderdaad deze kwestie heeft niks met pro Israël of pro Palestina te maken maar met het feit dat mensen hun stem niet basseren op de muziek maar op een politiek statement.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij onderschat het anti-politiek sentiment enorm.
Ik ben niet anti-Israel, maar het zou echt belachelijk zijn als ze winnen.
Ja, het is vocaal natuurlijk geen Birds, CATS of Arcade maar binnen zijn stijl en genre denk ik wel dat hij het maximale eruit haalt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit laat maar weer zien dat dit buiten NL ook een ding is.
Helpt ook niet echt mee dat Israël een hartstikke goed optreden had. Een hoge score was niet onterecht geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:46 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Inderdaad deze kwestie heeft niks met pro Israël of pro Palestina te maken maar met het feit dat mensen hun stem niet basseren op de muziek maar op een politiek statement.
Ik heb nog nooit het buitenland zo enthousiast zien meedoen met onze act?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, het is vocaal natuurlijk geen Birds, CATS of Arcade maar binnen zijn stijl en genre denk ik wel dat hij het maximale eruit haalt.
Of dat genoeg is voor zaterdag? Weet ik niet. Maar aan de inzet heeft het zeker niet gelegen.
De inzending van vorig jaar herinner ik me niet meer, dit zal ik volgend jaar nog wel mee kunnen zingen.
Hoe wil je enthousiast meedoen met een ballad ala Duncan en CATS.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het buitenland zo enthousiast zien meedoen met onze act?
Laatste keer dat Israël won was het een schreeuwende kip met obesitas. Dan was dit muziektechnisch wel een stuk beter.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:28 schreef Poepz0r het volgende:
Zou je als artiest zijnde van Israël blij zijn als je wint? Je wint puur vanwege de situatie eigenlijk. Niet vanwege de mega hit ofzo want dat is het niet
Filmpje privé gemaakt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
In de press room was het ook gezellig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |