Even wat pinguïns bombarderen. Die zaten ons ook altijd wel dwars in Artis.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als Israël wint zit er weinig anders op dan dat we oorlog te verklaren aan Antarctica, dan slepen we de winst wel binnen.
Geen idee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die weigerden hun liedje aan te passen was het niet? Of zat dat anders?
In dat geval is zon vraag op een persco (over dat jouw deelname een gevaar is voor anderen) Totaal irrelevant...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De deelnemers hebben niets met de oorlogen te maken. Laat hun gewoon artiest zijn.
Precies en dat zeg ik als iemand waarvan zijn opa joods is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:51 schreef PinkLow het volgende:
Dit is gewoon selectief..
Of je laat alle landen (die mee mochten doen ooit) mee doen. Of je laat landen niet mee doen.
Maar dit is meten met twee maten.
Heb je de originele tekst van Israël meegekregen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De deelnemers hebben niets met de oorlogen te maken. Laat hun gewoon artiest zijn.
Ik reken je gedachte goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Overigens, zomaar een gedachte... dit lek zou er juist ook voor kunnen zorgen dat er meer mensen gaan stemmen om te voorkomen dat Israël wint. Of denk ik nu heel postief?
Ja i know haha. Vind Jamela ook nog steeds een vreemde winnaar. Dat nummer was totaal politiek. Hoe de fuck kon die meedoen? Steekpenningen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je de originele tekst van Israël meegekregen?
Meisje doet alsof ze meedoet voor enkel muziek. Ja lol. Die tekst ging over 7 oktober.
Die hele Israëlische delegatie zit vrij vol met vervelende mensen die alleen maar in hun eigen gelijk geloven...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En zwichten voor alle Hamas fanboys?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend?
Ze hadden ze gewoon niet mee moeten laten doen dit jaar. Had het hoop ellende gescheeld voor iedereen.
Gaat niet om zwichten. Iets met veiligheid voor de bezoekers, kosten en gelijke monniken gelijke kappenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:56 schreef superniger het volgende:
[..]
En zwichten voor alle Hamas fanboys?
Nou ja, ik ga nu denk ik wel stemmen. Niet dat ik wat tegen Israel heb, maar ik vind het ESF altijd wel leuk en heb een hekel aan die politiek gemotiveerde stemmen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Overigens, zomaar een gedachte... dit lek zou er juist ook voor kunnen zorgen dat er meer mensen gaan stemmen om te voorkomen dat Israël wint. Of denk ik nu heel postief?
Volgend jaar de Russen dan maar weer mee laten doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:56 schreef superniger het volgende:
[..]
Rond 2 uur vannacht schijnbaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:57 schreef PinkLow het volgende:
Wanneer is de running order voor zaterdag bekend?
Voorgaande jaren rond een uur of 2 in de nacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:57 schreef PinkLow het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:57 schreef PinkLow het volgende:
Dan moeten ook alle universiteiten stoppen met dingen doen...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:56 schreef superniger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voorgaande jaren rond een uur of 2 in de nacht.
Nou lieve mede esf-ers. Dan wens ik jullie nog een prettige voortzetting van deze nacht. En hoor en lees ik het morgen wel.quote:
Sergey Lazarev godquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgend jaar de Russen dan maar weer mee laten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |