Ook toevallig dat dat nu ineens kan besef ik mijquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Startplek maakt met dit soort gekaapte stemmingen echt geen hol meer uit, ook omdat er vanaf moment 1 gestemd kan worden zaterdag
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook toevallig dat dat nu ineens kan besef ik mij
Het gaat mij om de muziek. Dus die hele vraag is voor mij totale onzin.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vind dat niet sneu. Dat risico zit erin als je meedoet plus waarom moeten we alles met de mantel der liefde bedekken?
Gewoon diskwalificeren die hap. Als Israël wint dan kunnen ze opdoeken met het songfestival. Maarja ook wel een beetje eigen schuld dan want ze hebben dit zelf afgeroepen. Dit gaat men niet pikken denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:34 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ik denk dat de EBU Israël een gigantische kut plek in de running order geeft. 4e ofzo, op plek 2 zou er wel heel dik bovenop liggen
Neequote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kunt toch gratis stemmen met die app?
Mij ook daarom moeten ze Israël niet mee laten doen anders veroorzaak je dus dit soort dingen. Rusland mag ook niet meedoen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:37 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Het gaat mij om de muziek. Dus die hele vraag is voor mij totale onzin.
Ze hebben het Israël zelfs twee keer laten aanpassenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze hoopten door t nr af te keuren dat Israël zich zou terugtrekken. Halfslachtige poging ipv gewoon uitsluiten voor een jaar die ze nu mogelijk hard terugkrijgen
Bang dat ze hun hoofdsponsorschap terug zouden trekken is de enige logische verklaringquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:39 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ze hebben het Israël zelfs twee keer laten aanpassen
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kunt toch gratis stemmen met die app?
Even een voorbeeld van internetquote:
Daar ben ik eigenlijk van overtuigd. Ze kunnen Israel echt niet laten winnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit niet uit dat er nu koortsachtig door de EBU overlegd wordt, want dit is wel degelijk een ander soort politiek geladen stemactie dan in 2022.
Ik bid met je meequote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk van overtuigd. Ze kunnen Israel echt niet laten winnen.
Als Israel wint zou dat een doodvonnis betekenen voor ESF.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit niet uit dat er nu koortsachtig door de EBU overlegd wordt, want dit is wel degelijk een ander soort politiek geladen stemactie dan in 2022.
Done deal.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien kan je zippy overtuigen de joostpino.gif te maken
Volgende keer maximaal 1 stem per persoon.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk van overtuigd. Ze kunnen Israel echt niet laten winnen.
Dat lijkt me wat overdreven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als Israel wint zou dat een doodvonnis betekenen voor ESF.
Amen. Belachelijk dat Rusland niet mee mag doen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:48 schreef PinkLow het volgende:
Hoofdpijndossier zal dit zijn voor de EBU nu.
Zelf veroorzaakt.
Misschien gewoon voortaan alle landen die in oorlog zijn (of die worden platgebombardeerd) niet meer mee te laten doen aan esf.
Sorry in dit geval voor Oekraïne.
Maar ben dat stemmen vanwege de lieve vrede, wel zat.
Oekraïne had eigenlijk ook niet hoeven winnen in 2022.
Ik denk dit dus ook!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als Israel wint zou dat een doodvonnis betekenen voor ESF.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Amen. Belachelijk dat Rusland niet mee mag doen bijvoorbeeld.
Die weigerden hun liedje aan te passen was het niet? Of zat dat anders?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Amen. Belachelijk dat Rusland niet mee mag doen bijvoorbeeld.
Bij EIC was Spanje dan weer heel populair.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
Spanje gaat wel laatste worden trouwens. Wat was dat slecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |