oh goed nieuws dus.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Enige lotje van first half dat er nog was.
Jij wordt van alles depressief.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het maar een matig nummer. Het europapapap is catchy, het hakken is leuk als act maar de stukken daartussen is echt een basisschoolrijmpje
Eens, en ik heb weinig met het ESF.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
VBL ON TOUR
Net even teruggekeken dus weet niet hoe het bij de andere acts was maar de zaal ging wel goed plat. Ik vond het met alle chaos bij elkaar er toch echt gelikt uitzien.
Joostgod.
Komt omdat een paar maanden terug ze 1 opmerking van mij niet kon hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wtf @:coco waarom doet ze zo naar tegen mij
We feliciteren Dons met een tweede startplaatsquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:43 schreef BramVeen2002 het volgende:
UPDATE #5: Dons from 🇱🇻 Latvia has drawn PRODUCER’S CHOICE
Deze zou ik tijdens de reclame doen @Producerquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:43 schreef BramVeen2002 het volgende:
UPDATE #5: Dons from 🇱🇻 Latvia has drawn PRODUCER’S CHOICE
welke opmerking was dat dan like ik die nog evenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt omdat een paar maanden terug ze 1 opmerking van mij niet kon hebben.
Sindsdien is ze kattig.
Weet ik niet eens meer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke opmerking was dat dan like ik die nog even
Maar, waarom? Zo ontneem je iemand met een betere act zijn kans. Althans, ik neem aan dat je niet vindt dat Israël de beste act heeft.quote:
Laat @Pisces29 met rustquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Sindsdien is ze kattig.
Elke vrouw is wel eens ongesteldquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Sindsdien is ze kattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |