staging later bekend dan anderen van wie de staging snippets heel populair warenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:32 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck is Nederland 7e bij de bookies
vind het maar een matig nummer. Het europapapap is catchy, het hakken is leuk als act maar de stukken daartussen is echt een basisschoolrijmpjequote:Op donderdag 9 mei 2024 23:32 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck is Nederland 7e bij de bookies
Waar woon je?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga zaterdag voor het eerst van mijn leven stemmen
Grootste deel van Europa verstaat dat toch nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de stukken daartussen is echt een basisschoolrijmpje
nee ik ook niet, gewoon wat gemompelquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Grootste deel van Europa verstaat dat toch niet
al besprokenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Tekaschi het volgende:
Lees op Reddit dat Israël tegen de 40% van alle tele votes heeft gehaald.
In Italië wel in ieder geval.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Tekaschi het volgende:
Alsof ze dat weten, wordt niet gedeeld afgezien van wellicht die cijfers van Italie per ongeluk (als die echt zijn)quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Tekaschi het volgende:
Wat Reddit onmogelijk nu al kan weten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:35 schreef Tekaschi het volgende:
Enige lotje van first half dat er nog was.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:37 schreef BramVeen2002 het volgende:
UPDATE #1: Marina Satti from 🇬🇷 Greece has drawn FIRST HALF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |