Appie kennende blijft die wel in zijn rol zodra er een camera gericht staat op hem.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is denk ik 3 plaatsen ruimte meteen, sowieso als Appie in pak blijft
Dan gaan die Serviërs en Albanezen toch weer twijfelen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:53 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Hij kan beter in de Balkan vliegen dan Duitsland…..
Volgens mij slinken de procenten omdat die van anderen stijgen die gister al aan de beurt waren met hun hele act waardoor Kroatië en Ierland mensen hebben overtuigd om op ze te wedden als winnaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:16 schreef Bofjijff het volgende:
Maar slinken nou die winkansen echt dokr die vogel? Die is trouwens echt cringe in mijn ogen maar zo veel verschil zou me wel verbazen
Dan is de volledige act te zien voor mensen met een pers-licentie en die gaan dat dan beschrijven en dan weten we eindelijk het volledige optredenquote:
Wat een cuttiequote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:07 schreef Greys het volgende:
Met mijn Bonkie als supportert komt alles morgen goed.
[ x ]
Op twitterquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:48 schreef Zigsky het volgende:
Ik heb het gemist, maar blijkbaar heeft Joost een liedje gemaakt over de bookmakers. Het klonk nog goed ook.
Alles komt goedquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij slinken de procenten omdat die van anderen stijgen die gister al aan de beurt waren met hun hele act waardoor Kroatië en Ierland mensen hebben overtuigd om op ze te wedden als winnaar.
Ze zongen het nog goed ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
Die Engelse supporter in blauw Joostpak bij BoulevardWat leuk die Engelse fans.
Want?quote:
En misschien omdat Joost nog heel weinig heeft laten zien van z’n act.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij slinken de procenten omdat die van anderen stijgen die gister al aan de beurt waren met hun hele act waardoor Kroatië en Ierland mensen hebben overtuigd om op ze te wedden als winnaar.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:19 schreef danilel het volgende:
Dit is al een oudere tiktok maar op het einde zegt Appie; "what are you gonna do? Jump out of the computer?"
Zou dit een hint zijn?
[ tiktok ]
Eigenlijk is dit toch prachtig hè, als een soort Wie is de Mol speuren we naar aanwijzingen over Het Optredenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:19 schreef danilel het volgende:
Dit is al een oudere tiktok maar op het einde zegt Appie; "what are you gonna do? Jump out of the computer?"
Zou dit een hint zijn?
[ tiktok ]
Dé troefquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit toch prachtig hè, als een soort Wie is de Mol speuren we naar aanwijzingen over Het Optreden
Ditquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:30 schreef Shii het volgende:
Ik vind de voorpret al 1000x leuker dan vorig jaar.
Een van haar favorieten is Ierland, maar baby Lasagna vindt ze niks. Zo benieuwd naar zaterdagquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
Nu gaat het over Joost bij Sophie & Jeroen. Met een van mijn favorieten (Annefleur Schipper)
Dit is echt van het ene uiterste in het anderequote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:30 schreef Shii het volgende:
Ik vind de voorpret al 1000x leuker dan vorig jaar.
Ik ben het helemaal met haar eensquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
Nu gaat het over Joost bij Sophie & Jeroen. Met een van mijn favorieten (Annefleur Schipper)
Ohhh goed gevonden! Zou wel mooi zijn als dit een hint is al!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:19 schreef danilel het volgende:
Zou dit een hint zijn?
[ tiktok ]
Ja, heerlijk! Alleen jammer dat Annefleur de inzending van Ierland misgenderde, maar goed, dat hoort erbij.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Een van haar favorieten is Ierland, maar baby Lasagna vindt ze niks. Zo benieuwd naar zaterdag.
Misgenderen alsjeblieft.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, heerlijk! Alleen jammer dat Annefleur de inzending van Ierland misgenderde, maar goed, dat hoort erbij.
In het Rehearsaltopic!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:33 schreef Thrts het volgende:
@:greys @:cee gaan jullie morgen posten hier tijdens de middagshow al?
Is wel echt enorm jammerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
In het Rehearsaltopic!
En daarna natuurlijk de act van Joost ook hier.
Al zal het morgen allemaal al wel weer gelekt worden met beelden, want dat is tegenwoordig kennelijk normaal.
Okee top! Bedoelde inderdaad eigenlijk dat topic, zit Cee in de zaal eigenlijk een keer dat Joost moet?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
In het Rehearsaltopic!
En daarna natuurlijk de act van Joost ook hier.
Al zal het morgen allemaal al wel weer gelekt worden met beelden, want dat is tegenwoordig kennelijk normaal.
Morgenavond de 'juryshow' zeg maar zit ze in de zaal!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef Thrts het volgende:
[..]
Okee top! Bedoelde inderdaad eigenlijk dat topic, zit Cee in de zaal eigenlijk een keer dat Joost moet?
Aan de andere kant stiekem ook wel "goed" nu. Mocht de staging echt goed zijn kan hij vanaf dan alweer momentum pakken en procenten sprokkelen (hopelijk). Maar voor Joost zelf natuurlijk heel vervelend dat hij al die moeite doet om het geheim te houden en dat het dan gewoon volledig op X verschijnt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:43 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Is wel echt enorm jammer, ook voor Joost die dat niet wilde.
Ja, dat viel mij ook op. Geeft niet, blijft een leuk mens.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, heerlijk! Alleen jammer dat Annefleur de inzending van Ierland misgenderde, maar goed, dat hoort erbij.
Zijn we ondertussen gewend. Als het goed is hoor je dan mensen Joost roepenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:25 schreef TLC het volgende:
Stel je donderdag voor, 9 enveloppen geopend en Nederland is nog niet genoemd
Oe, Ierland. Gelijk even weer luisteren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Een van haar favorieten is Ierland, maar baby Lasagna vindt ze niks. Zo benieuwd naar zaterdag.
Doet mij sterk denken aan Kloontje land van ooit die had ook zulke outfits in het park @Greysquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:33 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik bedenk mij nu ineens; is die jas met enorme schouders als een idee naar een kind dat de veel te grote jas van de vader aandoet?
Benieuwd of en wanneer hij Friesenjung voorbij gaat.quote:
Ooooh, goeiequote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:33 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik bedenk mij nu ineens; is die jas met enorme schouders als een idee naar een kind dat de veel te grote jas van de vader aandoet?
Grapje zeker.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef thomas19844 het volgende:
Omhoog weer naar 5 in the oddsIerland daalt.
Ja Ierland kakt in.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef thomas19844 het volgende:
Ja ik zit dat ook een beetje in de gaten te houden. Heel apartquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef thomas19844 het volgende:
Er is iets met wat bookies. Bij Betfair staat hij nog 6e. @Fred_B weet wel hoe dat zit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef thomas19844 het volgende:
Wel close... maar goed vooruitzicht voor morgen en donderdag.
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Hoezo comfirmed?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:12 schreef thomas19844 het volgende:
AR is wel confirmed nu hoop ik. Anders ga ik boos mailen naar Twan haha.
Nou ja, ik zie wel dat ze de mogelijkheden ervoor hebben. Wellicht en hopelijk maakt NL er maximaal gebruik van. Maar dit kost wel iets. Of AvroTros zo diep in de buidel heeft getast? Op voorgaande jaren zeg ik nee. Maar heb best vertrouwen in zijn creatieve team.quote:
Ja hopelijk had Luxemburg geen vermogen uitgegeven aan die grote kattenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
Vond de AR bij Luxemburg net maar cheap, dus die techniek is ook niet zaligmakend.
Maar Cornald kan eigenlijk niet maken om dat niet te doen toch? Is wel onze inzending. We gaan het morgen zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:38 schreef d_elise het volgende:
Cornald hamerde er net nog maar even op: donderdag kunnen we eindelijk de HELE act zien. (Eigenlijk morgen al natuurlijk, maar hij klonk ook nog steeds vol vertrouwen).
Zeker! Het zou gek zijn als hij iets anders zou zeggen natuurlijk. Maar ik vond het meer een "sneer" naar iedereen die Joost nu al kansloos acht, zoals sommigen hier op het forum.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar Cornald kan eigenlijk niet maken om dat niet te doen toch? Is wel onze inzending. We gaan het morgen zien.
Bij één van de eerste nummers was er ook AR dacht ik, Servië? Sneeuw door de wolken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
Vond de AR bij Luxemburg net maar cheap, dus die techniek is ook niet zaligmakend.
Joost gaat na de halve finale met zijn hand in een vissenkomquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef Japepk het volgende:
Is al bekend waar Joost in de finale zit als hij het haalt?
Ja, nog altijd in Malmöquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef Japepk het volgende:
Is al bekend waar Joost in de finale zit als hij het haalt?
Sommige bookies doen (even) niet mee. @Fred_B?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Huh?! Joost nu weer op 5 en Ierland zakt naar 6?????
En Kroatië staat op 37(!)%quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Huh?! Joost nu weer op 5 en Ierland zakt naar 6?????
Herstel, 36quote:
quote:
Ja heb er na vanavond ook wel meer vertrouwen in. Denk dat zijn optreden wel uniek gaat zijn en sowieso is zijn lied dat al.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef d_elise het volgende:
Na deze halve finale, heb ik toch weer meer vertrouwen. Vond het over het algemeen wat tegenvallen. Het einde van Kroatië was sterk, maar het begin nogal rommelig. Denk wel dat hij meer kans heeft om te winnen dan Joost, maar ik vermoed dat we morgen weer gaan klimmen in de odds.
Ja en het genereert ook helemaal geen aandacht (denk ik, van tiktok heb ik geen idee)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:14 schreef Za het volgende:
Sorry maar ik vind het een beetje kinderachtig worden allemaal.
[ afbeelding ]
Op Tiktok is hij heel populair.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ja en het genereert ook helemaal geen aandacht (denk ik, van tiktok heb ik geen idee)
Ja in het algemeen. Maar draagt de hele storyline met de vogel en de bookmakers bij?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Op Tiktok is hij heel populair.
Nee joh dit is een televote lied.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Maar de finale kunnen we in principe niet mislopen toch?
Die zie ik wel winnen, was sterker vanavond dan nationale finale. En het mag, want mijn nummer 1 (na Joost).quote:
Ook onder het algemene publiek zoals je kon horen tijdens de vooruitblik van donderdag. Veel mensen kunnen het wel hebben van hem, lijkt het.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Op Tiktok is hij heel populair.
Ze maken ze zich daar er iets minder druk over lijkt het. Zijn een paar 'haters' maar over het algemeen vrij positieve reacties.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:22 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ja in het algemeen. Maar draagt de hele storyline met de vogel en de bookmakers bij?
Hij heeft veel fans die alles leuk vinden wat hij doet, het draagt niet echt bij maar de mensen die ik vooral op Joost zie haten hebben zowat allemaal een vlaggetje van Kroatië in hun naam. Verder maakt het mensen volgens mij niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:22 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ja in het algemeen. Maar draagt de hele storyline met de vogel en de bookmakers bij?
Eerlijk gezegd denk ik dat er teveel onduidelijkheid is ontstaan. Dat de nietsvermoedende kijker het allemaal niet meer kan plaatsen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Maar de finale kunnen we in principe niet mislopen toch?
Dit is nu de tussenstand op Betfair, fwiw:quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sommige bookies doen (even) niet mee. @:Fred_B?
Edit: nu wel weer![]()
Het wordt één bonk plezier en energie met een emo einde. Dat komt echt wel goed met de kijker.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:33 schreef Za het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat er teveel onduidelijkheid is ontstaan. Dat de nietsvermoedende kijker het allemaal niet meer kan plaatsen.
Mwah, ik denk dat dat juist bij ons is. De gemiddelde kijker in het buitenland heeft deze 'dip' in de odds helemaal niet meegekregen. Die zien gewoon een uitgesproken figuur die hoog in de ranking staat. Voor de fanbase, die ik zeker niet zo onderschatten qua omvang (ESC is toch hot topic in veel landen) denk ik wel dat het een beetje underwhelming is geworden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:33 schreef Za het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat er teveel onduidelijkheid is ontstaan. Dat de nietsvermoedende kijker het allemaal niet meer kan plaatsen.
Jip. Veel toegankelijker dan Kroatië dat blijkt ook wel uit aantal views etc. VEEL meer dan Kroatiëquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:35 schreef Em31 het volgende:
Natuurlijk gaan we de finale wel halen![]()
En heeeeel veel mensen in Europa gaan dit nummer helemaal geweldig vinden.
Je vergeet dat Kroatië ook heel veel views had op het andere youtubekanaal van hun selectie en niet alleen op Eurovision. Bij Joost is dat niet verspreid.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jip. Veel toegankelijker dan Kroatië dat blijkt ook wel uit aantal views etc. VEEL meer dan Kroatië
Jawel. TikTok, Spotify etc is Joost VEEL groter dan Kroatië. In zijn totaliteit dusquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vergeet dat Kroatië ook heel veel views had op het andere youtubekanaal van hun selectie en niet alleen op Eurovision. Bij Joost is dat niet verspreid.
Niet alleen donderdag maar ook zaterdagquote:
Absoluut.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:40 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Niet alleen donderdag maar ook zaterdag
En ik vind Kroatië een herhaling van Cha cha cha, vorig jaar Slovenië?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jip. Veel toegankelijker dan Kroatië dat blijkt ook wel uit aantal views etc. VEEL meer dan Kroatië
Kroatië doet mij denken aan Crazy Frog. Wie kent dat deuntje nogquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik vind Kroatië een herhaling van Cha cha cha, vorig jaar Slovenië?
Ik bedoel niet de dip in de odds verder, die loopt vooruit op het stemmen van de nietsvermoedende kijker toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:35 schreef Japepk het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat juist bij ons is. De gemiddelde kijker in het buitenland heeft deze 'dip' in de odds helemaal niet meegekregen. Die zien gewoon een uitgesproken figuur die hoog in de ranking staat. Voor de fanbase, die ik zeker niet zo onderschatten qua omvang (ESC is toch hot topic in veel landen) denk ik wel dat het een beetje underwhelming is geworden.
Ik vind Kroatië meer in de traditie van Maneskin zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik vind Kroatië een herhaling van Cha cha cha, vorig jaar Slovenië?
Kroatië is meer Rammstein achtig. Maneskin meer red hot Chili peppersquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:46 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik vind Kroatië meer in de traditie van Maneskin zitten
Maar dat niet onbevangen komt toch door de matige reacties op de vogel en nu het filmpjes als bookmaker-troll? Daarmee bedoel ik dat dat bij het grote publiek echt niet echt bekend isquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:45 schreef Za het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de dip in de odds verder, die loopt vooruit op het stemmen van de nietsvermoedende kijker toch?
Ik vind Joost fantastisch, maar er zitten inmiddels zoveel facetten aan dat het denk ik niet meer onbevangen wegkijkt voor hen .
Maar wie weet valt donderdag alles op z'n plek door een alles verbindende act.
Ik bedoelde te zeggen degenen die het donderdag voor het eerst gaan zien, krijgen best iets complex voor hun kiezen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:47 schreef Japepk het volgende:
Maar dat niet onbevangen komt toch door de matige reacties op de vogel en nu het filmpjes als bookmaker-troll? Daarmee bedoel ik dat dat bij het grote publiek echt niet echt bekend is
Waar komt dit nou weer uit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:02 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie plaatjes van Nederland in de postcard van Joost, vooral rechts.
Jaaa eindelijkquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:04 schreef Greys het volgende:
Happy VANDAAG IS DE DAG DAT JOOST Z'N STAGING IN ZIJN GEHEEL BEKEND WORDT day!
Aan Joost zal het niet liggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:58 schreef Momo het volgende:
Nouja we weten snel genoeg hoe de act van Joost erbij staat. Geloof niet in die alles of niks verhalen. Goede televote score moet er sowieso in zitten.
Nou ja, geen idee eigenlijk. Hij is niet de beste zanger bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:05 schreef Za het volgende:
[..]
Aan Joost zal het niet liggen.
Maar het imo leukste stukje, wanneer hij gaat hakken, verschijnt megagroot een vrouw achter hem in beeld, wat gelijk helemaal afleid van zijn kenmerkende dansje, dat kon je ook zien bij de review video's. Velen zagen het gewoon niet door wat er nog meer op het scherm gebeurde.
Zijn dans, mimiek, energie en charisma, het moet niet ondergesneeuwd worden door flitsende beelden, vogels etc.
SPANNOND!!!quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:04 schreef Greys het volgende:
Happy VANDAAG IS DE DAG DAT JOOST Z'N STAGING IN ZIJN GEHEEL BEKEND WORDT day!
Zo begon de semiquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar komt dit nou weer uit.Er is nog geen stream van geweest toch.
Ik snap het niet goed? Dit is het topic over zijn liedje, dan skip je toch gewoon dit topic?quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:11 schreef grazz het volgende:
Even hoor, alvast voor morgen maar mensen die foto's en videos hebben van Joost zijn optreden (van de tv feed) zouden jullie die ajb in spoilertags willen plaatsen wanneer je van plan bent deze te delen?Ik wil morgen graag nog meeposten hier en wil nog niet gespoilerd worden. Ik ben vast niet de enige toch
Ik vind zijn stem wel OK, mooier dan de zanger van Kroatië.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nou ja, geen idee eigenlijk. Hij is niet de beste zanger bijvoorbeeld.
Eerst al die postcards en vervolgens ook dat compleet random stukje weer met Duncan lang in beeld.quote:
Ik vraag alleen maar of er rekening mee gehouden wil worden? Is het zoveel moeite om het achter een spoilertag te moeten plaatsen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik snap het niet goed? Dit is het topic over zijn liedje, dan skip je toch gewoon dit topic?
Ik snap je maar ben bang dat het héle topic vanaf morgen eind van de middag dan alleen nog volledig in spoilers moet praten tot aan donderdagavond toch.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar of er rekening mee gehouden wil worden? Is het zoveel moeite om het achter een spoilertag te moeten plaatsen?
Ik vind het geen enkele moeite ... is iets wat je denk ik met de mods zou kunnen regelen. Een random bericht hier zal niet zoveel doen om dat voor elkaar te krijgen. Bv. @Greysquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar of er rekening mee gehouden wil worden? Is het zoveel moeite om het achter een spoilertag te moeten plaatsen?
Mij gaat het meer om de foto's van de tv beelden. Beschrijvingen natuurlijk niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap je maar ben bang dat het héle topic vanaf morgen eind van de middag alleen nog volledig in spoilers moet praten tot aan donderdagavond toch.
Ik wil ook niet dat de Mods er extra werk van hebben hoor. Dat had ik me nog niet gerealiseerd. Het is prima Momo!quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:26 schreef Momo het volgende:
@:grazz Ik snap je punt ook wel, maar ik denk dat ik dan als een politie agent alles in spoilers moet gaan zetten. Tenzij meerdere mensen dat graag willen?
[poll=7172]
Ik laat het aan de poll wat de mensen hier willen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:28 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat de Mods er extra werk van hebben hoor. Dat had ik me nog niet gerealiseerd. Het is prima Momo!
Met een post zonder foto maar die reageert op een foto in een spoiler spoilen we dan alsnog dingen. Dit is een stomme rare zin Greys, ja sorry.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Mij gaat het meer om de foto's van de tv beelden.
Ik zelf zou het namelijk geen enkel probleem vinden als er iemand is die vraagt of het achter een spoiler tag kan. Maar goed, dat ben ik. Als mensen er geen zin in hebben, dan niet. Zo simpel is het ook wel weer. Vind het prima, go aheadIk vind het ook weer niet zo'n probleem om dit topic te moeten skippen, maar wel jammer vanwege het mee hyperen. Er zijn ergere dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat heel veel mensen wel nieuwsgierig zouden worden als heel hard stijgen bij de bookies of als een baksteen dalen...quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een post zonder foto maar die reageert op een foto in een spoiler spoilen we dan alsnog dingen. Dit is een stomme rare zin Greys, ja sorry.
Maar stel de foto staat in een spoiler en iemand roept dan bv als reactie daarop 'Ohhh kijk dat enorme pluchen varken dat ineens op het podium staat haha dat had niemand verwacht'. Dan is dat alsnog gespoiled voor je bedoel ik. Dus ik snap je graag echt helemaal maar ik denk dat de uitvoering dan niet anders kan dan zo goed als elke post in een spoiler en dat wordt wat ongemakkelijk denk ik.
Voor mij is er wel een verschil tussen een foto zien of een omschrijving lezen. Bij dat laatste moet ik mn verbeelding gebruiken en dus kan ik straks alsnog verrast worden. In het voorbeeld van het pluchen varken zou ik alleen maar denken oh interessant, hoe zal het er precies, tot in detail, uitzien? En waar staat ie dan op het podium? Welke beweging maakt die dan (ervan uitgaand dat er een persoon in zit, kijk daar ga ik alquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een post zonder foto maar die reageert op een foto in een spoiler spoilen we dan alsnog dingen. Dit is een stomme rare zin Greys, ja sorry.
Maar stel de foto staat in een spoiler en iemand roept dan bv als reactie daarop 'Ohhh kijk dat enorme pluchen varken dat ineens op het podium staat haha dat had niemand verwacht'. Dan is dat alsnog gespoiled voor je bedoel ik. Dus ik snap je vraag echt helemaal maar ik denk dat de uitvoering dan niet anders kan dan zo goed als elke post in een spoiler en dat wordt wat ongemakkelijk denk ik.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je het pas donderdagavond voor het eerst zien? Dan zul je veel moeten mijden want die beelden van morgen ga je overal zien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:11 schreef grazz het volgende:
Even hoor, alvast voor morgen maar mensen die foto's en videos hebben van Joost zijn optreden (van de tv feed) zouden jullie die ajb in spoilertags willen plaatsen wanneer je van plan bent deze te delen?Ik wil morgen graag nog meeposten hier en wil nog niet gespoilerd worden. Ik ben vast niet de enige toch
Kan ni wedden via unibet op eurovisiequote:Op woensdag 8 mei 2024 04:46 schreef Paganitzu het volgende:
Top 5 geloof ik wel in.
Ten eerste, ik vind het na Italie het leukste lied. Mijn smaakt in muziek is nogal mainstream.
Ten tweede, het wordt enorm gewaardeerd door de stille luisteraar. Zelden heeft de best beluisterde plaat een slecht resultaat.
Ten derde, de performance is gewoon top. De huidige fragmenten zijn bewust gekozen zodat het belangrijkste niet bekend is. Wij weten dat Joost hierin goed is.
Wedden op top-5 is gratis geld.
Dat is chill, of enkel een post van het team dat de persbeelden ziet, met een cryptische beschrijving en of we het process terecht hebben getrustquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:32 schreef Dave het volgende:
Of misschien een apart topic voor de beelden?
Ik denk Teach In Dingedong en Duncan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Welke 2 liedjes denken jullie dat ze aan het begin van de postcard laten zien? Ik gok op Marga Bult en Duncan.
U heeft tot een uur of 5 voor deze voorspelling.
Hemel en aarde en calm after the stormquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Welke 2 liedjes denken jullie dat ze aan het begin van de postcard laten zien? Ik gok op Marga Bult en Duncan.
De Toppers en The Common Linnetsquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Ik gok iets uit de keren dat Zweden het organiseerde. Dus iets uit 1985 ofzo en de paar seconden stilte van Douwe Bob.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Dat zijn dan wel lange stiltes aan het begin van de postcards.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik gok iets uit van de keren dat Zweden het organiseerde. Dus iets uit 1985 ofzo en de paar seconden stilte van Douwe Bob.
Dit lijkt me ookquote:
Dit waren ongeveer 230.000 streams buiten NL&België, ook niet slecht.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:48 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Ik ben benieuwd hoe dit komende dagen gaat veranderen.
Mijn foto kwam van z'n gewone insta, die van jou uit z'n stories.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:50 schreef danilel het volgende:
[..]
Eronder staat ook nog TRUST THE PROCESS..
[ afbeelding ]
aha, ik dacht al dat je niet bewust iets zou knippenquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn foto kwam van z'n gewone insta, die van jou uit z'n stories.Dus ik had er niks afgeknipt ofzo haha.
Yes! Bizar inderdaad. Zeker als je je bedenkt dat hij ook telkens de outro moet doen. Des te knapper dat ie veel al weet te raken in zo’n repetitiequote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
Help me even tellen ajb of dit klopt want ik ben niet al te scherp vanmorgen. Over het aantal keer dat Joost in totaal Europapaat daar.
1e repetitie: wrs drie keer doorloop
2e repetitie: wrs drie keer doorloop
Totaal 6
Dan nog:
- vanmiddag
- vanavond 'juryshow'
- morgenmiddag familieshow (dat is toch nog steeds een ding?)
- morgenavond semi live
Totaal 4
Als hij naar de finale gaat:
- Vrijdagmiddag doorloop
- Vrijdagavond juryshow
- Zaterdagmiddag familieshow
- Zaterdagavond finale
Totaal 4
Dus waarschijnlijk 14 keer op het podium toch.
(Goeie genade wat veel toch eigenlijk he.)
Het lijkt me daarom ook een stuk fijner om in semi 1 te zitten, heb je in ieder geval even rust voor die vrijdag.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
Help me even tellen ajb of dit klopt want ik ben niet al te scherp vanmorgen. Over het aantal keer dat Joost in totaal Europapaat daar.
Totaal 6
Dan nog:
- vanmiddag
- vanavond 'juryshow'
- morgenavond semi live
Totaal 4
- Vrijdagmiddag doorloop
- Vrijdagavond juryshow
- Zaterdagavond finale
Totaal 4
Vergeet nummer 15 niet bij winstquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
Totaal 6
Dan nog:
- vanmiddag
- vanavond 'juryshow'
- morgenavond semi live
Totaal 4
- Vrijdagmiddag doorloop
- Vrijdagavond juryshow
- Zaterdagavond finale
Totaal 4
Wachten op volgend jaarquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:09 schreef d_elise het volgende:
[..]
SPANNOND!!!
(Wat moet ik in godsnaam met m'n leven na zaterdag)
Staat die zes procent er al/nog lang?quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Heel benieuwd of we vandaag het momentum terugpakken, mijn gevoel zegt ja.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:26 schreef Momo het volgende:
@:grazz Ik snap je punt ook wel, maar ik denk dat ik dan als een politie agent alles in spoilers moet gaan zetten. Tenzij meerdere mensen dat graag willen?
[poll=7172]
In de promo op de VRT voor morgen zeiden ze "zal Mustii de finale halen en gaat Joost (of NL) stunten"quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:36 schreef d_elise het volgende:
Erik van Looy, een van de leukste Belgen, is mega fan van Joost en spreekt heel lief over hem in onderstaand filmpje. (Mag toch hopen dat de 12 televotepunten uit België een zekerheidje zijn?)
https://www.instagram.com(...)gsh=ZDNlZDc0MzIxNw==
Voelt wel een beetje als D-Day aan vandaag. Het moet vandaag gebeuren. Al houd ik er wel rekening mee dat reviews van buitenlandse bloggers tegen kunnen vallen, omdat ze nog steeds uitgaan van iets zo spectaculairs dat het de maandlanding overtreft.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Heel benieuwd of we vandaag het momentum terugpakken, mijn gevoel zegt ja.
Hij moet idd als laatste dus verwacht tussen 22:30 en 22:45 ergens.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Hoe laat moet Joost morgen eigenlijk? Dacht dat hij als laatste of een na laatste aan de de beurt is?
Mooi, dan weet ik dat. Hoef ik niet eerder mijn TV aan te zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:58 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hij moet idd als laatste dus verwacht tussen 22:30 en 22:45 ergens.
Dan mis je Italië en Frankrijk en Zwitserland enzo! Die zijn echt tof. Maar zelf weten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mooi, dan weet ik dat. Hoef ik niet eerder mijn TV aan te zetten.
Die 12 punten heeft ie al geprobeerd samen te stellen tijdens z'n deelname aan de Slimste.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:36 schreef d_elise het volgende:
Erik van Looy, een van de leukste Belgen, is mega fan van Joost en spreekt heel lief over hem in onderstaand filmpje. (Mag toch hopen dat de 12 televotepunten uit België een zekerheidje zijn?)
https://www.instagram.com(...)gsh=ZDNlZDc0MzIxNw==
Gewoon de meest rechtse kolom bij mij?quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:29 schreef GeorgeM het volgende:
Waarom staat Betfair niet meer tussen de bookmakers @:Fred_B?
Oh damn dat is wel intens.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
Totaal 6
Dan nog:
- vanmiddag
- vanavond 'juryshow'
- morgenavond semi live
Totaal 4
- Vrijdagmiddag doorloop
- Vrijdagavond juryshow
- Zaterdagavond finale
Totaal 4
Heftig he. Dus het is echt niet gek dat ze tussendoor gewoon even stoom afblazen met gekke vogelfilmpjes en lekker lol maken enzo.quote:
Mijn mening over zijn 2 vrienden veranderen niet maar ik ga niet steeds roepen hoe kut ik Appie vind want heeft ook geen meerwaarde en mensen weten mijn mening wel haha. Moet er wel bij zeggen dat Martijn (stuntje) mij nog meevalt tot nu toe.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Heftig he. Dus het is echt niet gek dat ze tussendoor gewoon even stoom afblazen met gekke vogelfilmpjes en lekker lol maken enzo.
Bij mij is het juist zo dat ik ze niet goed kende en Appie me vooraf een beetje een irritante schreeuwer leek maar mijn mening is juist wel veranderd want ze doen het echt enorm leuk daar in Malmö en slepen Joost er echt doorheen voor m'n gevoel. Joost ziet er zo blij uit als hij leuke dingen met ze doet en bij ze is. Dus alleen daarom ben ik Stuntje en Ap al dankbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn mening over zijn 2 vrienden veranderen niet maar ik ga niet steeds roepen hoe kut ik Appie vind want heeft ook geen meerwaarde en mensen weten mijn mening wel haha. Moet er wel bij zeggen dat Martijn (stuntje) mij nog meevalt tot nu toe.
Ik vind het voor Joost zeker fijn dat hij er goede vrienden aan heeft maar verder is het mijn ding gewoon niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij is het juist zo dat ik ze niet goed kende en Appie me vooraf een beetje een irritante schreeuwer leek maar mijn mening is juist wel veranderd want ze doen het echt enorm leuk daar in Malmö en slepen Joost er echt doorheen voor m'n gevoel. Joost ziet er zo blij uit als hij leuke dingen met ze doet en bij ze is. Dus alleen daarom ben ik Stuntje en Ap al dankbaar.
Vroeg me al af of ze aan het bellen waren of dat Joost daar was maar het laatste dus. Ik had het begin gemist nml.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:27 schreef molloot200 het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Bart in Malmö zit want hij draait echt max 1 songfestivalnummer per uur
Frizzle Sizzle en Gerald Jolingquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
Wel leuk hoe creatief NL weer aan de haal gaat met onze inzending.
Dacht eerst ook Duncan maar Ilse en Waylon kan ook nog. Bij Finland hebben we Lordi ook niet gezien. En de ander zal wel 1 van de eerste overwinningen zijn. Mijn songfestival geschiedenis is even niet goed genoeg om te weten wie voor NL als eerste won.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Zwitserland tof?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan mis je Italië en Frankrijk en Zwitserland enzo! Die zijn echt tof. Maar zelf weten.
Ben allang blij dat het aantal persconferenties zo drastisch is afgenomen in vergelijking met Rotterdam.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
Totaal 6
Dan nog:
- vanmiddag
- vanavond 'juryshow'
- morgenavond semi live
Totaal 4
- Vrijdagmiddag doorloop
- Vrijdagavond juryshow
- Zaterdagavond finale
Totaal 4
Ik heb al een Joost blauwe jasquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:33 schreef grazz het volgende:
Iets voor @:NailQueen a.s. zaterdag voor op het plein?
[ x ]
Edisila en Duncan. Of Lenny Kuhr.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Sieneke en Duncanquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Sieneke en de Krumpers.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Nou kom maar door met de groene kip theoriequote:Op woensdag 8 mei 2024 12:12 schreef Greys het volgende:
'Appearing'. Er staat geen 'performing'...
[ x ]
Ergens tussen 17:30 - 17:45. En dan vanavond mét publiek tussen 22:30 - 22:45.quote:
Ik ga de spoilers lezen en hopelijk de beelden zienquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:32 schreef Momo het volgende:
[..]
[success]
Even terugkomende op deze poll. De meeste mensen willen de beschrijvingen, foto's en filmpjes dus niet in een spoiler.
Dat hoeft dus niet als de verhalen over de staging van Joost komen. Er vandaag 2 groepen pers. Er zal vandaag pers in de zaal zelf zijn om beelden te maken vanuit de zaal. Beschrijvingen van de pers in woord, foto's en filmpjes vanuit de zaal hoeven niet in een spoiler. Ander gedeelte van de pers kijkt naar de echte videobeelden zoals ze straks ook op TV komen.. Bij de rehearsals van de eerste halve finale werden er al echte camerabeelden gelekt op social media. Als dit ook gebeurd bij de tweede halve finale willen wij jullie vragen deze foto's en filmpjes wel in een spoiler te zetten.
[/success]
Mooi dat ze hem de aandacht gunnen, hij treedt vrijdag ook op in Eurovision Villagequote:Op woensdag 8 mei 2024 12:12 schreef Greys het volgende:
'Appearing'. Er staat geen 'performing'...
[ x ]
Ik heb nog nooit zo weinig van een staging gezien op de dag van de semi zelfquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga de spoilers lezen en hopelijk de beelden zien.
Mijn nieuwsgierigheid is té groot
Denk dat dit een goede oplossing is zo!
Dit verklaart veelquote:
Oh Betfair heet nu BFX?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon de meest rechtse kolom bij mij?
(Nederland op 18)
STOM.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, alles in deze wereld moet ook altijd maar veranderen
Dit lijkt me schitterendquote:
Ja zijn usp's zijn wel wel echt ultieme party vrolijkheid. En natuurlijk in eigen taal, en toch dankzij het refrein niet ontoegankelijk. En Joost zelfquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
Als Joost doorgaat naar de finale hoop ik dat hij 2 -3 optredens na Ierland komt. Niet direct (doe Servië er maar tussen ofzo), maar ik denk dat we dan wel toe zijn aan iets blijigs en hoopgevende. Dan is zelfs de vogel leuk.
Dan ben ik wel thuis.quote:
Ohja @yvonne, sorry de middagshow begint al om kwart voor vier. Hier is vanmiddag alleen pers bij aanwezig.quote:
Valt dan toch een beetje tegen voor een winnaar, al is iTunes ook niet meer wat het vroeger was. Meer benieuwd naar Spotify cijfers na gister. Vraag me af of die dan al geupdate zijn want Kroatië doet daar nu ook weinig.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:51 schreef Em31 het volgende:
Beetje de eerste reactie na gisteravond:
https://esctracker.com/
En dan zijn Nederland en Italië nog niet eens geweest
Omdat de hele Europese pers er vanmiddag toch al over gaat schrijven. Dan is het al niet meer te ontwijken eigenlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom wachten jullie niet tot morgen? Nu is het morgen toch niet meer spennend? Nu weet je immers wat er gaat komen
Waarom wacht je niet tot zaterdag?quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom wachten jullie niet tot morgen? Nu is het morgen toch niet meer spennend? Nu weet je immers wat er gaat komen
Dank jequote:Op woensdag 8 mei 2024 14:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Ohja @:Yvonne, sorry de middagshow begint al om kwart voor vier. Hier is vanmiddag alleen pers bij aanwezig.
Vanavond om negen uur de "jury'show dus met publiek en dan is Joost tussen 22:30-22:45 aan de beurt.
Ga jij binnenkort met je friends naar France? Neem je de benen naar Wenen? Met een Wegenwacht 'Europapa Pakket' ga jij goed voorbereid op pad deze zomer! ??quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
Wel leuk hoe creatief NL weer aan de haal gaat met onze inzending.
ESF is ons leven man.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
YouTube views op het officiële kanaal zijn ook wel een aardige graadmeterquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:56 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Valt dan toch een beetje tegen voor een winnaar, al is iTunes ook niet meer wat het vroeger was. Meer benieuwd naar Spotify cijfers na gister. Vraag me af of die dan al geupdate zijn want Kroatië doet daar nu ook weinig.
Die eerste pagina bij Esctracker is Apple Music, niet iTunes. Apple is de streaming service die de charts het vaakst update, dus daar kun je het beste zien wat de reactie is. Spotify update maar één keer per dag, en dan krijg je de streams van de dag ervoor. Dus daar kun je pas morgen zien wat Kroatië doet na de semi.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:56 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Valt dan toch een beetje tegen voor een winnaar, al is iTunes ook niet meer wat het vroeger was. Meer benieuwd naar Spotify cijfers na gister. Vraag me af of die dan al geupdate zijn want Kroatië doet daar nu ook weinig.
Dit is Apple Music, Spotify wordt altijd ‘s avonds ge-update worden maar zal morgen denk ik pas echt wat zeggen over gisteren. En dan zaterdag over semi 2.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:56 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ik had gisteren een positieve reactie bij de video van Ierland gezet, zie ik een paar uur later dat ik allemaal e-mails van YouTube heb. Allemaal reacties op mijn reactie dat het satanistisch is, het een schande is etc. etc.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
YouTube views op het officiële kanaal zijn ook wel een aardige graadmeter
https://m.youtube.com/@:EurovisionSongContest/videos
Ja ook. Maar ben er sowieso wel van overtuigd dat Kroatië gewonnen heeft gister.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
YouTube views op het officiële kanaal zijn ook wel een aardige graadmeter
https://m.youtube.com/@:EurovisionSongContest/videos
hier net 64 - idem gevoel - ieder jaar weer sinds ik Dana voor Ierland zag winnenquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:20 schreef drxanax het volgende:
Vind het echt spannend. Bijna 50 jaar en dan nog steeds dat kinderlijke enthousiasme. Dat chauvinisme voor onze inzending. Dat competatieve. Het ieder jaar hopen dat we het zo goed mogelijk gaan doen. De kriebels. Nog paar uurtjes spanning en dan weten we al veel meer. Of de spanning richting morgen en zaterdag nog meer gaat toenemen of dat we straks genoeg weten en een toppositie er niet in zit.
Het hele circus: Ik houd ervan!
Is dat dan wel populair tegenwoordig, Apple music?quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die eerste pagina bij Esctracker is Apple Music, niet iTunes. Apple is de streaming service die de charts het vaakst update, dus daar kun je het beste zien wat de reactie is. Spotify update maar één keer per dag, en dan krijg je de streams van de dag ervoor. Dus daar kun je pas morgen zien wat Kroatië doet na de semi.
Niet zo populair als Spotify, maar in sommige landen (zoals Kroatië) gebruiken ze helemaal geen Spotify dus daar zegt het dan wel weer iets.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:20 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Is dat dan wel populair tegenwoordig, Apple music?
Ja hoor, hier wel 😊quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:20 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Is dat dan wel populair tegenwoordig, Apple music?
Oh, was jij dat? Dan had ik het hier ook wel gewoon per DM kunnen sturen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een positieve reactie bij de video van Ierland gezet, zie ik een paar uur later dat ik allemaal e-mails van YouTube heb. Allemaal reacties op mijn reactie dat het satanistisch is, het een schande is etc. etc.
We zeggen weleens dat love it or hate it goed is, dat heeft Ierland wel perfect uitgevoerd.
Nee, dit wordt binnen op 3, omlaag naar 16 en dan naar 33 ofzo denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:12 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ja ook. Maar ben er sowieso wel van overtuigd dat Kroatië gewonnen heeft gister.
Alleen vind ik het dan toch een beetje tegenvallen die andere streaming en iTunes cijfers. Het zal wel geen grote Europese hit worden denk ik
quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, was jij dat? Dan had ik het hier ook wel gewoon per DM kunnen sturen.
Dat lijkt me nog positief ingeschat, dan moet hij wel echt winnen. Het lijkt op voorhand dat Angelina, Joost en misschien ook wel Nemo meer streaming potentieel hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dit wordt binnen op 3, omlaag naar 16 en dan naar 33 ofzo denk ik.
Lolquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ga jij binnenkort met je friends naar France? Neem je de benen naar Wenen? Met een Wegenwacht 'Europapa Pakket' ga jij goed voorbereid op pad deze zomer! ??
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)ype=3&ref=embed_post
Ik vind dit als heteroman eigenlijk leuker dan voetbal.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Veel plezier mensen. Snap dat deze dagen voor lhbqti's is wat t wk voetbal is voor mannen
Ik ook. Wat een verschil met vorig jaar. Toen schaamde ik me gewoon voor onze inzending:)quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:20 schreef drxanax het volgende:
Vind het echt spannend. Bijna 50 jaar en dan nog steeds dat kinderlijke enthousiasme. Dat chauvinisme voor onze inzending. Dat competatieve. Het ieder jaar hopen dat we het zo goed mogelijk gaan doen. De kriebels. Nog paar uurtjes spanning en dan weten we al veel meer. Of de spanning richting morgen en zaterdag nog meer gaat toenemen of dat we straks genoeg weten en een toppositie er niet in zit.
Het hele circus: Ik houd ervan!
Als dat zo is zou dat echt prachtig zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dit lijkt me schitterend
Ik vrees ineens dat dit de troef is.
Nog een paar uurtjes trusten in het process
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |