quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
Wel leuk hoe creatief NL weer aan de haal gaat met onze inzending.
Dacht eerst ook Duncan maar Ilse en Waylon kan ook nog. Bij Finland hebben we Lordi ook niet gezien. En de ander zal wel 1 van de eerste overwinningen zijn. Mijn songfestival geschiedenis is even niet goed genoeg om te weten wie voor NL als eerste won.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Welke 2 liedjes denken jullie dat ze aan het begin van de postcard laten zien? Ik gok op Marga Bult en Duncan.
U heeft tot een uur of 5 voor deze voorspelling.
Zwitserland tof?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan mis je Italië en Frankrijk en Zwitserland enzo! Die zijn echt tof. Maar zelf weten.
Ben allang blij dat het aantal persconferenties zo drastisch is afgenomen in vergelijking met Rotterdam.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
Help me even tellen ajb of dit klopt want ik ben niet al te scherp vanmorgen. Over het aantal keer dat Joost in totaal Europapaat daar.
1e repetitie: wrs drie keer doorloop
2e repetitie: wrs drie keer doorloop
Totaal 6
Dan nog:
- vanmiddag
- vanavond 'juryshow'
- morgenmiddag familieshow (dat is toch nog steeds een ding?)
- morgenavond semi live
Totaal 4
Als hij naar de finale gaat:
- Vrijdagmiddag doorloop
- Vrijdagavond juryshow
- Zaterdagmiddag familieshow
- Zaterdagavond finale
Totaal 4
Dus waarschijnlijk 14 keer op het podium toch.
(Goeie genade wat veel toch eigenlijk he.)
Ik heb al een Joost blauwe jasquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:33 schreef grazz het volgende:
Iets voor @:NailQueen a.s. zaterdag voor op het plein?
[ x ]
Edisila en Duncan. Of Lenny Kuhr.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Welke 2 liedjes denken jullie dat ze aan het begin van de postcard laten zien? Ik gok op Marga Bult en Duncan.
Sieneke en Duncanquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Sieneke en de Krumpers.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Nou kom maar door met de groene kip theoriequote:Op woensdag 8 mei 2024 12:12 schreef Greys het volgende:
'Appearing'. Er staat geen 'performing'...
[ x ]
Ergens tussen 17:30 - 17:45. En dan vanavond mét publiek tussen 22:30 - 22:45.quote:
Ik ga de spoilers lezen en hopelijk de beelden zienquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:32 schreef Momo het volgende:
[..]
[success]
Even terugkomende op deze poll. De meeste mensen willen de beschrijvingen, foto's en filmpjes dus niet in een spoiler.
Dat hoeft dus niet als de verhalen over de staging van Joost komen. Er vandaag 2 groepen pers. Er zal vandaag pers in de zaal zelf zijn om beelden te maken vanuit de zaal. Beschrijvingen van de pers in woord, foto's en filmpjes vanuit de zaal hoeven niet in een spoiler. Ander gedeelte van de pers kijkt naar de echte videobeelden zoals ze straks ook op TV komen.. Bij de rehearsals van de eerste halve finale werden er al echte camerabeelden gelekt op social media. Als dit ook gebeurd bij de tweede halve finale willen wij jullie vragen deze foto's en filmpjes wel in een spoiler te zetten.
[/success]
Mooi dat ze hem de aandacht gunnen, hij treedt vrijdag ook op in Eurovision Villagequote:Op woensdag 8 mei 2024 12:12 schreef Greys het volgende:
'Appearing'. Er staat geen 'performing'...
[ x ]
Ik heb nog nooit zo weinig van een staging gezien op de dag van de semi zelfquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga de spoilers lezen en hopelijk de beelden zien.
Mijn nieuwsgierigheid is té groot
Denk dat dit een goede oplossing is zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |