Ik denk Teach In Dingedong en Duncan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Welke 2 liedjes denken jullie dat ze aan het begin van de postcard laten zien? Ik gok op Marga Bult en Duncan.
U heeft tot een uur of 5 voor deze voorspelling.
Hemel en aarde en calm after the stormquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Welke 2 liedjes denken jullie dat ze aan het begin van de postcard laten zien? Ik gok op Marga Bult en Duncan.
De Toppers en The Common Linnetsquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Ik gok iets uit de keren dat Zweden het organiseerde. Dus iets uit 1985 ofzo en de paar seconden stilte van Douwe Bob.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Dat zijn dan wel lange stiltes aan het begin van de postcards.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik gok iets uit van de keren dat Zweden het organiseerde. Dus iets uit 1985 ofzo en de paar seconden stilte van Douwe Bob.
Dit lijkt me ookquote:
Dit waren ongeveer 230.000 streams buiten NL&België, ook niet slecht.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:48 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Ik ben benieuwd hoe dit komende dagen gaat veranderen.
Mijn foto kwam van z'n gewone insta, die van jou uit z'n stories.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:50 schreef danilel het volgende:
[..]
Eronder staat ook nog TRUST THE PROCESS..
[ afbeelding ]
aha, ik dacht al dat je niet bewust iets zou knippenquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn foto kwam van z'n gewone insta, die van jou uit z'n stories.Dus ik had er niks afgeknipt ofzo haha.
Yes! Bizar inderdaad. Zeker als je je bedenkt dat hij ook telkens de outro moet doen. Des te knapper dat ie veel al weet te raken in zo’n repetitiequote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
Help me even tellen ajb of dit klopt want ik ben niet al te scherp vanmorgen. Over het aantal keer dat Joost in totaal Europapaat daar.
1e repetitie: wrs drie keer doorloop
2e repetitie: wrs drie keer doorloop
Totaal 6
Dan nog:
- vanmiddag
- vanavond 'juryshow'
- morgenmiddag familieshow (dat is toch nog steeds een ding?)
- morgenavond semi live
Totaal 4
Als hij naar de finale gaat:
- Vrijdagmiddag doorloop
- Vrijdagavond juryshow
- Zaterdagmiddag familieshow
- Zaterdagavond finale
Totaal 4
Dus waarschijnlijk 14 keer op het podium toch.
(Goeie genade wat veel toch eigenlijk he.)
Het lijkt me daarom ook een stuk fijner om in semi 1 te zitten, heb je in ieder geval even rust voor die vrijdag.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
Help me even tellen ajb of dit klopt want ik ben niet al te scherp vanmorgen. Over het aantal keer dat Joost in totaal Europapaat daar.
Totaal 6
Dan nog:
- vanmiddag
- vanavond 'juryshow'
- morgenavond semi live
Totaal 4
- Vrijdagmiddag doorloop
- Vrijdagavond juryshow
- Zaterdagavond finale
Totaal 4
Vergeet nummer 15 niet bij winstquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
Totaal 6
Dan nog:
- vanmiddag
- vanavond 'juryshow'
- morgenavond semi live
Totaal 4
- Vrijdagmiddag doorloop
- Vrijdagavond juryshow
- Zaterdagavond finale
Totaal 4
Wachten op volgend jaarquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:09 schreef d_elise het volgende:
[..]
SPANNOND!!!
(Wat moet ik in godsnaam met m'n leven na zaterdag)
Staat die zes procent er al/nog lang?quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Heel benieuwd of we vandaag het momentum terugpakken, mijn gevoel zegt ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |