Jawel. TikTok, Spotify etc is Joost VEEL groter dan Kroatië. In zijn totaliteit dusquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vergeet dat Kroatië ook heel veel views had op het andere youtubekanaal van hun selectie en niet alleen op Eurovision. Bij Joost is dat niet verspreid.
Niet alleen donderdag maar ook zaterdagquote:
Absoluut.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:40 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Niet alleen donderdag maar ook zaterdag
En ik vind Kroatië een herhaling van Cha cha cha, vorig jaar Slovenië?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jip. Veel toegankelijker dan Kroatië dat blijkt ook wel uit aantal views etc. VEEL meer dan Kroatië
Kroatië doet mij denken aan Crazy Frog. Wie kent dat deuntje nogquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik vind Kroatië een herhaling van Cha cha cha, vorig jaar Slovenië?
Ik bedoel niet de dip in de odds verder, die loopt vooruit op het stemmen van de nietsvermoedende kijker toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:35 schreef Japepk het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat juist bij ons is. De gemiddelde kijker in het buitenland heeft deze 'dip' in de odds helemaal niet meegekregen. Die zien gewoon een uitgesproken figuur die hoog in de ranking staat. Voor de fanbase, die ik zeker niet zo onderschatten qua omvang (ESC is toch hot topic in veel landen) denk ik wel dat het een beetje underwhelming is geworden.
Ik vind Kroatië meer in de traditie van Maneskin zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik vind Kroatië een herhaling van Cha cha cha, vorig jaar Slovenië?
Kroatië is meer Rammstein achtig. Maneskin meer red hot Chili peppersquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:46 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik vind Kroatië meer in de traditie van Maneskin zitten
Maar dat niet onbevangen komt toch door de matige reacties op de vogel en nu het filmpjes als bookmaker-troll? Daarmee bedoel ik dat dat bij het grote publiek echt niet echt bekend isquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:45 schreef Za het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de dip in de odds verder, die loopt vooruit op het stemmen van de nietsvermoedende kijker toch?
Ik vind Joost fantastisch, maar er zitten inmiddels zoveel facetten aan dat het denk ik niet meer onbevangen wegkijkt voor hen .
Maar wie weet valt donderdag alles op z'n plek door een alles verbindende act.
Ik bedoelde te zeggen degenen die het donderdag voor het eerst gaan zien, krijgen best iets complex voor hun kiezen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:47 schreef Japepk het volgende:
Maar dat niet onbevangen komt toch door de matige reacties op de vogel en nu het filmpjes als bookmaker-troll? Daarmee bedoel ik dat dat bij het grote publiek echt niet echt bekend is
Waar komt dit nou weer uit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:02 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie plaatjes van Nederland in de postcard van Joost, vooral rechts.
Jaaa eindelijkquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:04 schreef Greys het volgende:
Happy VANDAAG IS DE DAG DAT JOOST Z'N STAGING IN ZIJN GEHEEL BEKEND WORDT day!
Aan Joost zal het niet liggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:58 schreef Momo het volgende:
Nouja we weten snel genoeg hoe de act van Joost erbij staat. Geloof niet in die alles of niks verhalen. Goede televote score moet er sowieso in zitten.
Nou ja, geen idee eigenlijk. Hij is niet de beste zanger bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:05 schreef Za het volgende:
[..]
Aan Joost zal het niet liggen.
Maar het imo leukste stukje, wanneer hij gaat hakken, verschijnt megagroot een vrouw achter hem in beeld, wat gelijk helemaal afleid van zijn kenmerkende dansje, dat kon je ook zien bij de review video's. Velen zagen het gewoon niet door wat er nog meer op het scherm gebeurde.
Zijn dans, mimiek, energie en charisma, het moet niet ondergesneeuwd worden door flitsende beelden, vogels etc.
SPANNOND!!!quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:04 schreef Greys het volgende:
Happy VANDAAG IS DE DAG DAT JOOST Z'N STAGING IN ZIJN GEHEEL BEKEND WORDT day!
Zo begon de semiquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar komt dit nou weer uit.Er is nog geen stream van geweest toch.
Ik snap het niet goed? Dit is het topic over zijn liedje, dan skip je toch gewoon dit topic?quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:11 schreef grazz het volgende:
Even hoor, alvast voor morgen maar mensen die foto's en videos hebben van Joost zijn optreden (van de tv feed) zouden jullie die ajb in spoilertags willen plaatsen wanneer je van plan bent deze te delen?Ik wil morgen graag nog meeposten hier en wil nog niet gespoilerd worden. Ik ben vast niet de enige toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |