quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:26 schreef Momo het volgende:
@:grazz Ik snap je punt ook wel, maar ik denk dat ik dan als een politie agent alles in spoilers moet gaan zetten. Tenzij meerdere mensen dat graag willen?
[poll=7172]
In de promo op de VRT voor morgen zeiden ze "zal Mustii de finale halen en gaat Joost (of NL) stunten"quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:36 schreef d_elise het volgende:
Erik van Looy, een van de leukste Belgen, is mega fan van Joost en spreekt heel lief over hem in onderstaand filmpje. (Mag toch hopen dat de 12 televotepunten uit België een zekerheidje zijn?)
https://www.instagram.com(...)gsh=ZDNlZDc0MzIxNw==
Voelt wel een beetje als D-Day aan vandaag. Het moet vandaag gebeuren. Al houd ik er wel rekening mee dat reviews van buitenlandse bloggers tegen kunnen vallen, omdat ze nog steeds uitgaan van iets zo spectaculairs dat het de maandlanding overtreft.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Heel benieuwd of we vandaag het momentum terugpakken, mijn gevoel zegt ja.
Hij moet idd als laatste dus verwacht tussen 22:30 en 22:45 ergens.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Hoe laat moet Joost morgen eigenlijk? Dacht dat hij als laatste of een na laatste aan de de beurt is?
Mooi, dan weet ik dat. Hoef ik niet eerder mijn TV aan te zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:58 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hij moet idd als laatste dus verwacht tussen 22:30 en 22:45 ergens.
Dan mis je Italië en Frankrijk en Zwitserland enzo! Die zijn echt tof. Maar zelf weten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mooi, dan weet ik dat. Hoef ik niet eerder mijn TV aan te zetten.
Die 12 punten heeft ie al geprobeerd samen te stellen tijdens z'n deelname aan de Slimste.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:36 schreef d_elise het volgende:
Erik van Looy, een van de leukste Belgen, is mega fan van Joost en spreekt heel lief over hem in onderstaand filmpje. (Mag toch hopen dat de 12 televotepunten uit België een zekerheidje zijn?)
https://www.instagram.com(...)gsh=ZDNlZDc0MzIxNw==
Gewoon de meest rechtse kolom bij mij?quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:29 schreef GeorgeM het volgende:
Waarom staat Betfair niet meer tussen de bookmakers @:Fred_B?
Oh damn dat is wel intens.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
Help me even tellen ajb of dit klopt want ik ben niet al te scherp vanmorgen. Over het aantal keer dat Joost in totaal Europapaat daar.
1e repetitie: wrs drie keer doorloop
2e repetitie: wrs drie keer doorloop
Totaal 6
Dan nog:
- vanmiddag
- vanavond 'juryshow'
- morgenmiddag familieshow (dat is toch nog steeds een ding?)
- morgenavond semi live
Totaal 4
Als hij naar de finale gaat:
- Vrijdagmiddag doorloop
- Vrijdagavond juryshow
- Zaterdagmiddag familieshow
- Zaterdagavond finale
Totaal 4
Dus waarschijnlijk 14 keer op het podium toch.
(Goeie genade wat veel toch eigenlijk he.)
Heftig he. Dus het is echt niet gek dat ze tussendoor gewoon even stoom afblazen met gekke vogelfilmpjes en lekker lol maken enzo.quote:
Mijn mening over zijn 2 vrienden veranderen niet maar ik ga niet steeds roepen hoe kut ik Appie vind want heeft ook geen meerwaarde en mensen weten mijn mening wel haha. Moet er wel bij zeggen dat Martijn (stuntje) mij nog meevalt tot nu toe.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Heftig he. Dus het is echt niet gek dat ze tussendoor gewoon even stoom afblazen met gekke vogelfilmpjes en lekker lol maken enzo.
Bij mij is het juist zo dat ik ze niet goed kende en Appie me vooraf een beetje een irritante schreeuwer leek maar mijn mening is juist wel veranderd want ze doen het echt enorm leuk daar in Malmö en slepen Joost er echt doorheen voor m'n gevoel. Joost ziet er zo blij uit als hij leuke dingen met ze doet en bij ze is. Dus alleen daarom ben ik Stuntje en Ap al dankbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn mening over zijn 2 vrienden veranderen niet maar ik ga niet steeds roepen hoe kut ik Appie vind want heeft ook geen meerwaarde en mensen weten mijn mening wel haha. Moet er wel bij zeggen dat Martijn (stuntje) mij nog meevalt tot nu toe.
Ik vind het voor Joost zeker fijn dat hij er goede vrienden aan heeft maar verder is het mijn ding gewoon niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij is het juist zo dat ik ze niet goed kende en Appie me vooraf een beetje een irritante schreeuwer leek maar mijn mening is juist wel veranderd want ze doen het echt enorm leuk daar in Malmö en slepen Joost er echt doorheen voor m'n gevoel. Joost ziet er zo blij uit als hij leuke dingen met ze doet en bij ze is. Dus alleen daarom ben ik Stuntje en Ap al dankbaar.
Vroeg me al af of ze aan het bellen waren of dat Joost daar was maar het laatste dus. Ik had het begin gemist nml.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:27 schreef molloot200 het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Bart in Malmö zit want hij draait echt max 1 songfestivalnummer per uur
Frizzle Sizzle en Gerald Jolingquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Welke 2 liedjes denken jullie dat ze aan het begin van de postcard laten zien? Ik gok op Marga Bult en Duncan.
U heeft tot een uur of 5 voor deze voorspelling.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
Wel leuk hoe creatief NL weer aan de haal gaat met onze inzending.
Dacht eerst ook Duncan maar Ilse en Waylon kan ook nog. Bij Finland hebben we Lordi ook niet gezien. En de ander zal wel 1 van de eerste overwinningen zijn. Mijn songfestival geschiedenis is even niet goed genoeg om te weten wie voor NL als eerste won.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Welke 2 liedjes denken jullie dat ze aan het begin van de postcard laten zien? Ik gok op Marga Bult en Duncan.
Zwitserland tof?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan mis je Italië en Frankrijk en Zwitserland enzo! Die zijn echt tof. Maar zelf weten.
Ben allang blij dat het aantal persconferenties zo drastisch is afgenomen in vergelijking met Rotterdam.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
Help me even tellen ajb of dit klopt want ik ben niet al te scherp vanmorgen. Over het aantal keer dat Joost in totaal Europapaat daar.
1e repetitie: wrs drie keer doorloop
2e repetitie: wrs drie keer doorloop
Totaal 6
Dan nog:
- vanmiddag
- vanavond 'juryshow'
- morgenmiddag familieshow (dat is toch nog steeds een ding?)
- morgenavond semi live
Totaal 4
Als hij naar de finale gaat:
- Vrijdagmiddag doorloop
- Vrijdagavond juryshow
- Zaterdagmiddag familieshow
- Zaterdagavond finale
Totaal 4
Dus waarschijnlijk 14 keer op het podium toch.
(Goeie genade wat veel toch eigenlijk he.)
Ik heb al een Joost blauwe jasquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:33 schreef grazz het volgende:
Iets voor @:NailQueen a.s. zaterdag voor op het plein?
[ x ]
Edisila en Duncan. Of Lenny Kuhr.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Sieneke en Duncanquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Sieneke en de Krumpers.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Nou kom maar door met de groene kip theoriequote:Op woensdag 8 mei 2024 12:12 schreef Greys het volgende:
'Appearing'. Er staat geen 'performing'...
[ x ]
Ergens tussen 17:30 - 17:45. En dan vanavond mét publiek tussen 22:30 - 22:45.quote:
Ik ga de spoilers lezen en hopelijk de beelden zienquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:32 schreef Momo het volgende:
[..]
[success]
Even terugkomende op deze poll. De meeste mensen willen de beschrijvingen, foto's en filmpjes dus niet in een spoiler.
Dat hoeft dus niet als de verhalen over de staging van Joost komen. Er vandaag 2 groepen pers. Er zal vandaag pers in de zaal zelf zijn om beelden te maken vanuit de zaal. Beschrijvingen van de pers in woord, foto's en filmpjes vanuit de zaal hoeven niet in een spoiler. Ander gedeelte van de pers kijkt naar de echte videobeelden zoals ze straks ook op TV komen.. Bij de rehearsals van de eerste halve finale werden er al echte camerabeelden gelekt op social media. Als dit ook gebeurd bij de tweede halve finale willen wij jullie vragen deze foto's en filmpjes wel in een spoiler te zetten.
[/success]
Mooi dat ze hem de aandacht gunnen, hij treedt vrijdag ook op in Eurovision Villagequote:Op woensdag 8 mei 2024 12:12 schreef Greys het volgende:
'Appearing'. Er staat geen 'performing'...
[ x ]
Ik heb nog nooit zo weinig van een staging gezien op de dag van de semi zelfquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga de spoilers lezen en hopelijk de beelden zien.
Mijn nieuwsgierigheid is té groot
Denk dat dit een goede oplossing is zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |