Ja heb er na vanavond ook wel meer vertrouwen in. Denk dat zijn optreden wel uniek gaat zijn en sowieso is zijn lied dat al.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef d_elise het volgende:
Na deze halve finale, heb ik toch weer meer vertrouwen. Vond het over het algemeen wat tegenvallen. Het einde van Kroatië was sterk, maar het begin nogal rommelig. Denk wel dat hij meer kans heeft om te winnen dan Joost, maar ik vermoed dat we morgen weer gaan klimmen in de odds.
Ja en het genereert ook helemaal geen aandacht (denk ik, van tiktok heb ik geen idee)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:14 schreef Za het volgende:
Sorry maar ik vind het een beetje kinderachtig worden allemaal.
[ afbeelding ]
Op Tiktok is hij heel populair.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ja en het genereert ook helemaal geen aandacht (denk ik, van tiktok heb ik geen idee)
Ja in het algemeen. Maar draagt de hele storyline met de vogel en de bookmakers bij?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Op Tiktok is hij heel populair.
Nee joh dit is een televote lied.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Maar de finale kunnen we in principe niet mislopen toch?
Die zie ik wel winnen, was sterker vanavond dan nationale finale. En het mag, want mijn nummer 1 (na Joost).quote:
Ook onder het algemene publiek zoals je kon horen tijdens de vooruitblik van donderdag. Veel mensen kunnen het wel hebben van hem, lijkt het.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Op Tiktok is hij heel populair.
Ze maken ze zich daar er iets minder druk over lijkt het. Zijn een paar 'haters' maar over het algemeen vrij positieve reacties.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:22 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ja in het algemeen. Maar draagt de hele storyline met de vogel en de bookmakers bij?
Hij heeft veel fans die alles leuk vinden wat hij doet, het draagt niet echt bij maar de mensen die ik vooral op Joost zie haten hebben zowat allemaal een vlaggetje van Kroatië in hun naam. Verder maakt het mensen volgens mij niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:22 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ja in het algemeen. Maar draagt de hele storyline met de vogel en de bookmakers bij?
Eerlijk gezegd denk ik dat er teveel onduidelijkheid is ontstaan. Dat de nietsvermoedende kijker het allemaal niet meer kan plaatsen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Maar de finale kunnen we in principe niet mislopen toch?
Dit is nu de tussenstand op Betfair, fwiw:quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sommige bookies doen (even) niet mee. @:Fred_B?
Edit: nu wel weer![]()
Het wordt één bonk plezier en energie met een emo einde. Dat komt echt wel goed met de kijker.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:33 schreef Za het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat er teveel onduidelijkheid is ontstaan. Dat de nietsvermoedende kijker het allemaal niet meer kan plaatsen.
Mwah, ik denk dat dat juist bij ons is. De gemiddelde kijker in het buitenland heeft deze 'dip' in de odds helemaal niet meegekregen. Die zien gewoon een uitgesproken figuur die hoog in de ranking staat. Voor de fanbase, die ik zeker niet zo onderschatten qua omvang (ESC is toch hot topic in veel landen) denk ik wel dat het een beetje underwhelming is geworden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:33 schreef Za het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat er teveel onduidelijkheid is ontstaan. Dat de nietsvermoedende kijker het allemaal niet meer kan plaatsen.
Jip. Veel toegankelijker dan Kroatië dat blijkt ook wel uit aantal views etc. VEEL meer dan Kroatiëquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:35 schreef Em31 het volgende:
Natuurlijk gaan we de finale wel halen![]()
En heeeeel veel mensen in Europa gaan dit nummer helemaal geweldig vinden.
Je vergeet dat Kroatië ook heel veel views had op het andere youtubekanaal van hun selectie en niet alleen op Eurovision. Bij Joost is dat niet verspreid.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jip. Veel toegankelijker dan Kroatië dat blijkt ook wel uit aantal views etc. VEEL meer dan Kroatië
Jawel. TikTok, Spotify etc is Joost VEEL groter dan Kroatië. In zijn totaliteit dusquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vergeet dat Kroatië ook heel veel views had op het andere youtubekanaal van hun selectie en niet alleen op Eurovision. Bij Joost is dat niet verspreid.
Niet alleen donderdag maar ook zaterdagquote:
Absoluut.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:40 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Niet alleen donderdag maar ook zaterdag
En ik vind Kroatië een herhaling van Cha cha cha, vorig jaar Slovenië?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jip. Veel toegankelijker dan Kroatië dat blijkt ook wel uit aantal views etc. VEEL meer dan Kroatië
Kroatië doet mij denken aan Crazy Frog. Wie kent dat deuntje nogquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik vind Kroatië een herhaling van Cha cha cha, vorig jaar Slovenië?
Ik bedoel niet de dip in de odds verder, die loopt vooruit op het stemmen van de nietsvermoedende kijker toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:35 schreef Japepk het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat juist bij ons is. De gemiddelde kijker in het buitenland heeft deze 'dip' in de odds helemaal niet meegekregen. Die zien gewoon een uitgesproken figuur die hoog in de ranking staat. Voor de fanbase, die ik zeker niet zo onderschatten qua omvang (ESC is toch hot topic in veel landen) denk ik wel dat het een beetje underwhelming is geworden.
Ik vind Kroatië meer in de traditie van Maneskin zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik vind Kroatië een herhaling van Cha cha cha, vorig jaar Slovenië?
Kroatië is meer Rammstein achtig. Maneskin meer red hot Chili peppersquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:46 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik vind Kroatië meer in de traditie van Maneskin zitten
Maar dat niet onbevangen komt toch door de matige reacties op de vogel en nu het filmpjes als bookmaker-troll? Daarmee bedoel ik dat dat bij het grote publiek echt niet echt bekend isquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:45 schreef Za het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de dip in de odds verder, die loopt vooruit op het stemmen van de nietsvermoedende kijker toch?
Ik vind Joost fantastisch, maar er zitten inmiddels zoveel facetten aan dat het denk ik niet meer onbevangen wegkijkt voor hen .
Maar wie weet valt donderdag alles op z'n plek door een alles verbindende act.
Ik bedoelde te zeggen degenen die het donderdag voor het eerst gaan zien, krijgen best iets complex voor hun kiezen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:47 schreef Japepk het volgende:
Maar dat niet onbevangen komt toch door de matige reacties op de vogel en nu het filmpjes als bookmaker-troll? Daarmee bedoel ik dat dat bij het grote publiek echt niet echt bekend is
Waar komt dit nou weer uit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:02 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie plaatjes van Nederland in de postcard van Joost, vooral rechts.
Jaaa eindelijkquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:04 schreef Greys het volgende:
Happy VANDAAG IS DE DAG DAT JOOST Z'N STAGING IN ZIJN GEHEEL BEKEND WORDT day!
Aan Joost zal het niet liggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:58 schreef Momo het volgende:
Nouja we weten snel genoeg hoe de act van Joost erbij staat. Geloof niet in die alles of niks verhalen. Goede televote score moet er sowieso in zitten.
Nou ja, geen idee eigenlijk. Hij is niet de beste zanger bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:05 schreef Za het volgende:
[..]
Aan Joost zal het niet liggen.
Maar het imo leukste stukje, wanneer hij gaat hakken, verschijnt megagroot een vrouw achter hem in beeld, wat gelijk helemaal afleid van zijn kenmerkende dansje, dat kon je ook zien bij de review video's. Velen zagen het gewoon niet door wat er nog meer op het scherm gebeurde.
Zijn dans, mimiek, energie en charisma, het moet niet ondergesneeuwd worden door flitsende beelden, vogels etc.
SPANNOND!!!quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:04 schreef Greys het volgende:
Happy VANDAAG IS DE DAG DAT JOOST Z'N STAGING IN ZIJN GEHEEL BEKEND WORDT day!
Zo begon de semiquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar komt dit nou weer uit.Er is nog geen stream van geweest toch.
Ik snap het niet goed? Dit is het topic over zijn liedje, dan skip je toch gewoon dit topic?quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:11 schreef grazz het volgende:
Even hoor, alvast voor morgen maar mensen die foto's en videos hebben van Joost zijn optreden (van de tv feed) zouden jullie die ajb in spoilertags willen plaatsen wanneer je van plan bent deze te delen?Ik wil morgen graag nog meeposten hier en wil nog niet gespoilerd worden. Ik ben vast niet de enige toch
Ik vind zijn stem wel OK, mooier dan de zanger van Kroatië.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nou ja, geen idee eigenlijk. Hij is niet de beste zanger bijvoorbeeld.
Eerst al die postcards en vervolgens ook dat compleet random stukje weer met Duncan lang in beeld.quote:
Ik vraag alleen maar of er rekening mee gehouden wil worden? Is het zoveel moeite om het achter een spoilertag te moeten plaatsen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik snap het niet goed? Dit is het topic over zijn liedje, dan skip je toch gewoon dit topic?
Ik snap je maar ben bang dat het héle topic vanaf morgen eind van de middag dan alleen nog volledig in spoilers moet praten tot aan donderdagavond toch.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar of er rekening mee gehouden wil worden? Is het zoveel moeite om het achter een spoilertag te moeten plaatsen?
Ik vind het geen enkele moeite ... is iets wat je denk ik met de mods zou kunnen regelen. Een random bericht hier zal niet zoveel doen om dat voor elkaar te krijgen. Bv. @Greysquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar of er rekening mee gehouden wil worden? Is het zoveel moeite om het achter een spoilertag te moeten plaatsen?
Mij gaat het meer om de foto's van de tv beelden. Beschrijvingen natuurlijk niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap je maar ben bang dat het héle topic vanaf morgen eind van de middag alleen nog volledig in spoilers moet praten tot aan donderdagavond toch.
Ik wil ook niet dat de Mods er extra werk van hebben hoor. Dat had ik me nog niet gerealiseerd. Het is prima Momo!quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:26 schreef Momo het volgende:
@:grazz Ik snap je punt ook wel, maar ik denk dat ik dan als een politie agent alles in spoilers moet gaan zetten. Tenzij meerdere mensen dat graag willen?
[poll=7172]
Ik laat het aan de poll wat de mensen hier willen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:28 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat de Mods er extra werk van hebben hoor. Dat had ik me nog niet gerealiseerd. Het is prima Momo!
Met een post zonder foto maar die reageert op een foto in een spoiler spoilen we dan alsnog dingen. Dit is een stomme rare zin Greys, ja sorry.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Mij gaat het meer om de foto's van de tv beelden.
Ik zelf zou het namelijk geen enkel probleem vinden als er iemand is die vraagt of het achter een spoiler tag kan. Maar goed, dat ben ik. Als mensen er geen zin in hebben, dan niet. Zo simpel is het ook wel weer. Vind het prima, go aheadIk vind het ook weer niet zo'n probleem om dit topic te moeten skippen, maar wel jammer vanwege het mee hyperen. Er zijn ergere dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat heel veel mensen wel nieuwsgierig zouden worden als heel hard stijgen bij de bookies of als een baksteen dalen...quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een post zonder foto maar die reageert op een foto in een spoiler spoilen we dan alsnog dingen. Dit is een stomme rare zin Greys, ja sorry.
Maar stel de foto staat in een spoiler en iemand roept dan bv als reactie daarop 'Ohhh kijk dat enorme pluchen varken dat ineens op het podium staat haha dat had niemand verwacht'. Dan is dat alsnog gespoiled voor je bedoel ik. Dus ik snap je graag echt helemaal maar ik denk dat de uitvoering dan niet anders kan dan zo goed als elke post in een spoiler en dat wordt wat ongemakkelijk denk ik.
Voor mij is er wel een verschil tussen een foto zien of een omschrijving lezen. Bij dat laatste moet ik mn verbeelding gebruiken en dus kan ik straks alsnog verrast worden. In het voorbeeld van het pluchen varken zou ik alleen maar denken oh interessant, hoe zal het er precies, tot in detail, uitzien? En waar staat ie dan op het podium? Welke beweging maakt die dan (ervan uitgaand dat er een persoon in zit, kijk daar ga ik alquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een post zonder foto maar die reageert op een foto in een spoiler spoilen we dan alsnog dingen. Dit is een stomme rare zin Greys, ja sorry.
Maar stel de foto staat in een spoiler en iemand roept dan bv als reactie daarop 'Ohhh kijk dat enorme pluchen varken dat ineens op het podium staat haha dat had niemand verwacht'. Dan is dat alsnog gespoiled voor je bedoel ik. Dus ik snap je vraag echt helemaal maar ik denk dat de uitvoering dan niet anders kan dan zo goed als elke post in een spoiler en dat wordt wat ongemakkelijk denk ik.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je het pas donderdagavond voor het eerst zien? Dan zul je veel moeten mijden want die beelden van morgen ga je overal zien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:11 schreef grazz het volgende:
Even hoor, alvast voor morgen maar mensen die foto's en videos hebben van Joost zijn optreden (van de tv feed) zouden jullie die ajb in spoilertags willen plaatsen wanneer je van plan bent deze te delen?Ik wil morgen graag nog meeposten hier en wil nog niet gespoilerd worden. Ik ben vast niet de enige toch
Kan ni wedden via unibet op eurovisiequote:Op woensdag 8 mei 2024 04:46 schreef Paganitzu het volgende:
Top 5 geloof ik wel in.
Ten eerste, ik vind het na Italie het leukste lied. Mijn smaakt in muziek is nogal mainstream.
Ten tweede, het wordt enorm gewaardeerd door de stille luisteraar. Zelden heeft de best beluisterde plaat een slecht resultaat.
Ten derde, de performance is gewoon top. De huidige fragmenten zijn bewust gekozen zodat het belangrijkste niet bekend is. Wij weten dat Joost hierin goed is.
Wedden op top-5 is gratis geld.
Dat is chill, of enkel een post van het team dat de persbeelden ziet, met een cryptische beschrijving en of we het process terecht hebben getrustquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:32 schreef Dave het volgende:
Of misschien een apart topic voor de beelden?
Ik denk Teach In Dingedong en Duncan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Welke 2 liedjes denken jullie dat ze aan het begin van de postcard laten zien? Ik gok op Marga Bult en Duncan.
U heeft tot een uur of 5 voor deze voorspelling.
Hemel en aarde en calm after the stormquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Welke 2 liedjes denken jullie dat ze aan het begin van de postcard laten zien? Ik gok op Marga Bult en Duncan.
De Toppers en The Common Linnetsquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Ik gok iets uit de keren dat Zweden het organiseerde. Dus iets uit 1985 ofzo en de paar seconden stilte van Douwe Bob.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef Jason22 het volgende:
Dat zijn dan wel lange stiltes aan het begin van de postcards.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik gok iets uit van de keren dat Zweden het organiseerde. Dus iets uit 1985 ofzo en de paar seconden stilte van Douwe Bob.
Dit lijkt me ookquote:
Dit waren ongeveer 230.000 streams buiten NL&België, ook niet slecht.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:48 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Ik ben benieuwd hoe dit komende dagen gaat veranderen.
Mijn foto kwam van z'n gewone insta, die van jou uit z'n stories.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:50 schreef danilel het volgende:
[..]
Eronder staat ook nog TRUST THE PROCESS..
[ afbeelding ]
aha, ik dacht al dat je niet bewust iets zou knippenquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn foto kwam van z'n gewone insta, die van jou uit z'n stories.Dus ik had er niks afgeknipt ofzo haha.
Yes! Bizar inderdaad. Zeker als je je bedenkt dat hij ook telkens de outro moet doen. Des te knapper dat ie veel al weet te raken in zo’n repetitiequote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
Help me even tellen ajb of dit klopt want ik ben niet al te scherp vanmorgen. Over het aantal keer dat Joost in totaal Europapaat daar.
1e repetitie: wrs drie keer doorloop
2e repetitie: wrs drie keer doorloop
Totaal 6
Dan nog:
- vanmiddag
- vanavond 'juryshow'
- morgenmiddag familieshow (dat is toch nog steeds een ding?)
- morgenavond semi live
Totaal 4
Als hij naar de finale gaat:
- Vrijdagmiddag doorloop
- Vrijdagavond juryshow
- Zaterdagmiddag familieshow
- Zaterdagavond finale
Totaal 4
Dus waarschijnlijk 14 keer op het podium toch.
(Goeie genade wat veel toch eigenlijk he.)
Het lijkt me daarom ook een stuk fijner om in semi 1 te zitten, heb je in ieder geval even rust voor die vrijdag.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
Help me even tellen ajb of dit klopt want ik ben niet al te scherp vanmorgen. Over het aantal keer dat Joost in totaal Europapaat daar.
Totaal 6
Dan nog:
- vanmiddag
- vanavond 'juryshow'
- morgenavond semi live
Totaal 4
- Vrijdagmiddag doorloop
- Vrijdagavond juryshow
- Zaterdagavond finale
Totaal 4
Vergeet nummer 15 niet bij winstquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
Totaal 6
Dan nog:
- vanmiddag
- vanavond 'juryshow'
- morgenavond semi live
Totaal 4
- Vrijdagmiddag doorloop
- Vrijdagavond juryshow
- Zaterdagavond finale
Totaal 4
Wachten op volgend jaarquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:09 schreef d_elise het volgende:
[..]
SPANNOND!!!
(Wat moet ik in godsnaam met m'n leven na zaterdag)
Staat die zes procent er al/nog lang?quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Heel benieuwd of we vandaag het momentum terugpakken, mijn gevoel zegt ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |