Dit verklaart veelquote:
Oh Betfair heet nu BFX?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon de meest rechtse kolom bij mij?
(Nederland op 18)
STOM.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, alles in deze wereld moet ook altijd maar veranderen
Dit lijkt me schitterendquote:
Ja zijn usp's zijn wel wel echt ultieme party vrolijkheid. En natuurlijk in eigen taal, en toch dankzij het refrein niet ontoegankelijk. En Joost zelfquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
Als Joost doorgaat naar de finale hoop ik dat hij 2 -3 optredens na Ierland komt. Niet direct (doe Servië er maar tussen ofzo), maar ik denk dat we dan wel toe zijn aan iets blijigs en hoopgevende. Dan is zelfs de vogel leuk.
Dan ben ik wel thuis.quote:
Ohja @yvonne, sorry de middagshow begint al om kwart voor vier. Hier is vanmiddag alleen pers bij aanwezig.quote:
Valt dan toch een beetje tegen voor een winnaar, al is iTunes ook niet meer wat het vroeger was. Meer benieuwd naar Spotify cijfers na gister. Vraag me af of die dan al geupdate zijn want Kroatië doet daar nu ook weinig.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:51 schreef Em31 het volgende:
Beetje de eerste reactie na gisteravond:
https://esctracker.com/
En dan zijn Nederland en Italië nog niet eens geweest
Omdat de hele Europese pers er vanmiddag toch al over gaat schrijven. Dan is het al niet meer te ontwijken eigenlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom wachten jullie niet tot morgen? Nu is het morgen toch niet meer spennend? Nu weet je immers wat er gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |