Dit verklaart veelquote:
Oh Betfair heet nu BFX?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon de meest rechtse kolom bij mij?
(Nederland op 18)
STOM.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, alles in deze wereld moet ook altijd maar veranderen
Dit lijkt me schitterendquote:
Ja zijn usp's zijn wel wel echt ultieme party vrolijkheid. En natuurlijk in eigen taal, en toch dankzij het refrein niet ontoegankelijk. En Joost zelfquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
Als Joost doorgaat naar de finale hoop ik dat hij 2 -3 optredens na Ierland komt. Niet direct (doe Servië er maar tussen ofzo), maar ik denk dat we dan wel toe zijn aan iets blijigs en hoopgevende. Dan is zelfs de vogel leuk.
Dan ben ik wel thuis.quote:
Ohja @yvonne, sorry de middagshow begint al om kwart voor vier. Hier is vanmiddag alleen pers bij aanwezig.quote:
Valt dan toch een beetje tegen voor een winnaar, al is iTunes ook niet meer wat het vroeger was. Meer benieuwd naar Spotify cijfers na gister. Vraag me af of die dan al geupdate zijn want Kroatië doet daar nu ook weinig.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:51 schreef Em31 het volgende:
Beetje de eerste reactie na gisteravond:
https://esctracker.com/
En dan zijn Nederland en Italië nog niet eens geweest
Omdat de hele Europese pers er vanmiddag toch al over gaat schrijven. Dan is het al niet meer te ontwijken eigenlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom wachten jullie niet tot morgen? Nu is het morgen toch niet meer spennend? Nu weet je immers wat er gaat komen
Waarom wacht je niet tot zaterdag?quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom wachten jullie niet tot morgen? Nu is het morgen toch niet meer spennend? Nu weet je immers wat er gaat komen
Dank jequote:Op woensdag 8 mei 2024 14:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Ohja @:Yvonne, sorry de middagshow begint al om kwart voor vier. Hier is vanmiddag alleen pers bij aanwezig.
Vanavond om negen uur de "jury'show dus met publiek en dan is Joost tussen 22:30-22:45 aan de beurt.
Ga jij binnenkort met je friends naar France? Neem je de benen naar Wenen? Met een Wegenwacht 'Europapa Pakket' ga jij goed voorbereid op pad deze zomer! ??quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
Wel leuk hoe creatief NL weer aan de haal gaat met onze inzending.
ESF is ons leven man.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
YouTube views op het officiële kanaal zijn ook wel een aardige graadmeterquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:56 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Valt dan toch een beetje tegen voor een winnaar, al is iTunes ook niet meer wat het vroeger was. Meer benieuwd naar Spotify cijfers na gister. Vraag me af of die dan al geupdate zijn want Kroatië doet daar nu ook weinig.
Die eerste pagina bij Esctracker is Apple Music, niet iTunes. Apple is de streaming service die de charts het vaakst update, dus daar kun je het beste zien wat de reactie is. Spotify update maar één keer per dag, en dan krijg je de streams van de dag ervoor. Dus daar kun je pas morgen zien wat Kroatië doet na de semi.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:56 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Valt dan toch een beetje tegen voor een winnaar, al is iTunes ook niet meer wat het vroeger was. Meer benieuwd naar Spotify cijfers na gister. Vraag me af of die dan al geupdate zijn want Kroatië doet daar nu ook weinig.
Dit is Apple Music, Spotify wordt altijd ‘s avonds ge-update worden maar zal morgen denk ik pas echt wat zeggen over gisteren. En dan zaterdag over semi 2.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:56 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ik had gisteren een positieve reactie bij de video van Ierland gezet, zie ik een paar uur later dat ik allemaal e-mails van YouTube heb. Allemaal reacties op mijn reactie dat het satanistisch is, het een schande is etc. etc.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
YouTube views op het officiële kanaal zijn ook wel een aardige graadmeter
https://m.youtube.com/@:EurovisionSongContest/videos
Ja ook. Maar ben er sowieso wel van overtuigd dat Kroatië gewonnen heeft gister.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
YouTube views op het officiële kanaal zijn ook wel een aardige graadmeter
https://m.youtube.com/@:EurovisionSongContest/videos
hier net 64 - idem gevoel - ieder jaar weer sinds ik Dana voor Ierland zag winnenquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:20 schreef drxanax het volgende:
Vind het echt spannend. Bijna 50 jaar en dan nog steeds dat kinderlijke enthousiasme. Dat chauvinisme voor onze inzending. Dat competatieve. Het ieder jaar hopen dat we het zo goed mogelijk gaan doen. De kriebels. Nog paar uurtjes spanning en dan weten we al veel meer. Of de spanning richting morgen en zaterdag nog meer gaat toenemen of dat we straks genoeg weten en een toppositie er niet in zit.
Het hele circus: Ik houd ervan!
Is dat dan wel populair tegenwoordig, Apple music?quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die eerste pagina bij Esctracker is Apple Music, niet iTunes. Apple is de streaming service die de charts het vaakst update, dus daar kun je het beste zien wat de reactie is. Spotify update maar één keer per dag, en dan krijg je de streams van de dag ervoor. Dus daar kun je pas morgen zien wat Kroatië doet na de semi.
Niet zo populair als Spotify, maar in sommige landen (zoals Kroatië) gebruiken ze helemaal geen Spotify dus daar zegt het dan wel weer iets.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:20 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Is dat dan wel populair tegenwoordig, Apple music?
Ja hoor, hier wel 😊quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:20 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Is dat dan wel populair tegenwoordig, Apple music?
Oh, was jij dat? Dan had ik het hier ook wel gewoon per DM kunnen sturen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een positieve reactie bij de video van Ierland gezet, zie ik een paar uur later dat ik allemaal e-mails van YouTube heb. Allemaal reacties op mijn reactie dat het satanistisch is, het een schande is etc. etc.
We zeggen weleens dat love it or hate it goed is, dat heeft Ierland wel perfect uitgevoerd.
Nee, dit wordt binnen op 3, omlaag naar 16 en dan naar 33 ofzo denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:12 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ja ook. Maar ben er sowieso wel van overtuigd dat Kroatië gewonnen heeft gister.
Alleen vind ik het dan toch een beetje tegenvallen die andere streaming en iTunes cijfers. Het zal wel geen grote Europese hit worden denk ik
quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, was jij dat? Dan had ik het hier ook wel gewoon per DM kunnen sturen.
Dat lijkt me nog positief ingeschat, dan moet hij wel echt winnen. Het lijkt op voorhand dat Angelina, Joost en misschien ook wel Nemo meer streaming potentieel hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dit wordt binnen op 3, omlaag naar 16 en dan naar 33 ofzo denk ik.
Lolquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ga jij binnenkort met je friends naar France? Neem je de benen naar Wenen? Met een Wegenwacht 'Europapa Pakket' ga jij goed voorbereid op pad deze zomer! ??
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)ype=3&ref=embed_post
Ik vind dit als heteroman eigenlijk leuker dan voetbal.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Veel plezier mensen. Snap dat deze dagen voor lhbqti's is wat t wk voetbal is voor mannen
Ik ook. Wat een verschil met vorig jaar. Toen schaamde ik me gewoon voor onze inzending:)quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:20 schreef drxanax het volgende:
Vind het echt spannend. Bijna 50 jaar en dan nog steeds dat kinderlijke enthousiasme. Dat chauvinisme voor onze inzending. Dat competatieve. Het ieder jaar hopen dat we het zo goed mogelijk gaan doen. De kriebels. Nog paar uurtjes spanning en dan weten we al veel meer. Of de spanning richting morgen en zaterdag nog meer gaat toenemen of dat we straks genoeg weten en een toppositie er niet in zit.
Het hele circus: Ik houd ervan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |