Dit is de voornaamste market maker op SMarkets (Patrick Flynn) die dit account beheert.quote:
1. Kroatië 324quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:22 schreef Fred_B het volgende:
Youtube views (x1000) in het eerste uur na het optreden:
https://tellystats.com/Eu(...)i-Finals/Views/1Hour
1. Kroatië 89
2. Ierland 59
3. Oekraïne 59
4. Polen 45
5. Finland 35
6. Servië 30
7. Portugal 20
8. Cyprus 19
9. Luxemburg 16
10. Litouwen 15
11. Slovenië 14
Kroatië dus de logische favoriet. Litouwen blijft opvallend achter in deze ranking.
Nee, maar ik denk wel dat Kroatië flink overgewaardeerd gaat worden door de jury’s, nu het de grote favoriet is. Dus dan moeten die anderen het wel heel goed doen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:21 schreef Momo het volgende:
Er zijn nu wel best wat kapers op de televote markt. Nederland, Kroatië, Ierland. Krijg het gevoel dat Zwitserland en Frankrijk zeker nog niet verslagen zijn bij een super jury score en redelijke televote score.
Dit is toch absurd. Dan hoef je eigenlijk het hele contest niet meer te houden, de bookmakers bepalen de winnaarquote:Op donderdag 9 mei 2024 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk wel dat Kroatië flink overgewaardeerd gaat worden door de jury’s, nu het de grote favoriet is.
Dat is ook zo, maar mensen stemmen nu eenmaal graag op winnaars. Waren er geen bookmakers, dan gingen ze vanzelf op grote fanpolls af.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is toch absurd. Dan hoef je eigenlijk het hele contest niet meer te houden, de bookmakers bepalen de winnaar
Maar dat is een rare afwijking in het Eurovisie-wereldje. Dat fanpolls en bookmakers belangrijker zijn dan daadwerkelijke luistercijfers.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar mensen stemmen nu eenmaal graag op winnaars. Waren er geen bookmakers, dan gingen ze vanzelf op grote fanpolls af.
Het momentum bij de bookmakers ja. Het grote publiek ontdekt die liedjes nu pas.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Hier ga ik in mee. Momentum voor NL is wel geweest.
dat kan en dat hoop ik ook. Maar echt positief knetteren deed het nog niet de afgelopen week. Laat me graag verrassen maar het geloof is hier wel een beetje weg.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het momentum bij de bookmakers ja. Het grote publiek ontdekt die liedjes nu pas.
De staging is niet geweldig, om niet te zeggen slecht, maar het nummer blijft gewoon het meest hitgevoelige dat ertussen zit. In veel landen is hij aan het stijgen in de Spotify charts, en hij heeft nog niet eens opgetreden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat kan en dat hoop ik ook. Maar echt positief knetteren deed het nog niet de afgelopen week. Laat me graag verrassen maar het geloof is hier wel een beetje weg.
Het veld is breed, zoveel mogelijkheden voor de mensen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat kan en dat hoop ik ook. Maar echt positief knetteren deed het nog niet de afgelopen week. Laat me graag verrassen maar het geloof is hier wel een beetje weg.
Maar die organisatie volgend jaar, hè.quote:
Die pakt hij vanavond. ESF NL 2025 confirmed.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Hier ga ik in mee. Momentum voor NL is wel geweest.
Misschien hebben ze geleerd?quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die organisatie volgend jaar, hè.
Als Joost t niet wordt van mij ook, een traditioneel Songfestivalland dat in n diep dal zat, maar ook een land dat nog nooit gewonnen heeft magquote:
Iddquote:Op maandag 12 februari 2024 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch!
Nee maar zonder gekheid: prachtig topic. Hulde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |