Dan kan allesquote:Op donderdag 25 april 2024 22:26 schreef Momo het volgende:
Iets wat Johan Derksen die ouwe ZEIKSNOR walgelijk vindt.
Mell, zo’n favoriet van de Snor, had aangegeven dat ze zichzelf nu nog te onervaren vindt voor een ESF-deelname, maar dat over een paar jaar wel voor zich ziet.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:39 schreef Em31 het volgende:
Het idee dat Joost straks niet meer onze artiest is.
Gewoon nog een keer Joost! Zoals Lena 2010/2011quote:Op donderdag 25 april 2024 22:39 schreef Em31 het volgende:
Gewoon volgend jaar weer.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:39 schreef Em31 het volgende:
Dan is er vast wel weer een kuntrie revival.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mell, zo’n favoriet van de Snor, had aangegeven dat ze zichzelf nu nog te onervaren vindt voor een ESF-deelname, maar dat over een paar jaar wel voor zich ziet.
Die willen niet volgens mij, hebben ook niet veel te winnen. Maar je hebt genoeg act in vergelijkbaar genre in Nederland; Epica, Delain, Ayreon, Blackbriar etc.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
Een naam die echt ieder jaar valt: Within Temptation. Totaal anders dan Joost, maar ook wel typisch Nederlands muzikaal exportproduct.
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer Joost! Zoals Lena 2010/2011
We moeten winnen zodat hij nog een jaar bezig mag met interval acts enzo.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar weer.
Oké topic mag dicht, we zijn er uit!
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Die willen niet volgens mij, hebben ook niet veel te winnen. Maar je hebt genoeg act in vergelijkbaar genre in Nederland; Epica, Delain, Ayreon, Blackbriar etc.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat Son Mieux een keer moet gaan. Niemand kan mij op andere gedachten brengen.
Hebben weer een vaste toetsenist, dus weer met 7.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:12 schreef linebear het volgende:
Son Mieux is nu met zijn 6-en. Dus dat is een optie natuurlijk
dan sla ik een jaar over - heb met al deze dames totaal nietsquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:33 schreef Nexum het volgende:
Froukje
Merol
Sophie Straat
Eefje de Visser
MEAU
Als het een Ilse protege moet zijn, dan liever Yori.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:52 schreef Greys het volgende:
Ja we hoeven ons denk ik niet af te vragen wie Ilse volgend jaar gaat aandragen bij de commissie.
[ x ]
Ik vind dit wel een heel goed liedje.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als het een Ilse protege moet zijn, dan liever Yori.
Tussen Eefje de Visser en Froukje zit al bijna een generatie. Daar heeft het dus niet zoveel mee te maken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
dan sla ik een jaar over - heb met al deze dames totaal niets
(maar zal de generatiekloof wel zijn)
Ja, vind ik ook.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb weinig inspiratie anders dan Davina Michelle, wat ik nu al jaren zeg.Met een nummer van Wouter Hardy.
Als ze Nick Verstand meeneemt hoef je je over staging dan zeker geen zorgen te maken. Zag haar show op Pinkpop en die Nick is een tovenaar met licht.quote:
Het is als artiest niet slim om te gaan het jaar nadat je gewonnen hebt. Vaak win je dan niet, dus beter sturen we gewoon een onbekendequote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:48 schreef timmmmm het volgende:
Als het in 2025 maar iemand wordt die wél een beetje muzikaal is. Af en toe een kermisattractie als Joost of Sieneke of die pinguindame met haar hoofdtooi ertussen is leuk, maar het moet toch wel vaker wel dan niet om goeie muziek gaan
Ik hap welquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:48 schreef timmmmm het volgende:
Als het in 2025 maar iemand wordt die wél een beetje muzikaal is. Af en toe een kermisattractie als Joost of Sieneke of die pinguindame met haar hoofdtooi ertussen is leuk, maar het moet toch wel vaker wel dan niet om goeie muziek gaan
Mia&Dion2.0quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is als artiest niet slim om te gaan het jaar nadat je gewonnen hebt. Vaak win je dan niet, dus beter sturen we gewoon een onbekende
Goede muziek is lastig te definiëren, maar we kunnen het er toch wel over eens zijn dat het dit jaar meer om de show gaat dan dat het muzikaal zo hoogstaand is?quote:
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Je zou kunnen zeggen dat er behoorlijk wat productiewaarde in zit, of een greep naar het verleden, of een catchy hook.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goede muziek is lastig te definiëren, maar we kunnen het er toch wel over eens zijn dat het dit jaar meer om de show gaat dan dat het muzikaal zo hoogstaand is?
Is niet erg natuurlijk, maar dat zou zomaar ns incidenteel moeten, het hoort wmb om de muziek te gaan.
Dan zijn we het toch eens, het gaat dit jaar meer om de show. Da's niet erg en ook daar zit veel verschil in.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Je zou kunnen zeggen dat er behoorlijk wat productiewaarde in zit, of een greep naar het verleden, of een catchy hook.
Hoogstaand, nee, maar je gaat hier ook geen 30 Steve Wilsons neerzetten. Het blijft popmuziek, met een gangbaar ritme en met gangbare akkoordenprogressies.
Uiteindelijk blijft muziek ook een smaakding. Als je 100 mensen vraagt naar wat het muzikaalst was; Jeangu Macrooy, Mia en Dion, Waylon, Douwe Bob, O'G3NE, Trijntje Oosterhuis of S10, ga je ook enorm verdeelde antwoorden krijgen.
Als je Joost ooit live gezien hebt denk ik dat je in ieder geval kan zien dat dit de meest intense podiumervaring is die we in jaren hebben gestuurd.
Volgens mij zijn we het niet eens hoor, want ik zie muziek als meer dan iemand die mooi een liedje kan brengen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch eens, het gaat dit jaar meer om de show. Da's niet erg en ook daar zit veel verschil in.
Een draaiorgel of een show als dit jaar zit qua kwaliteit veel verschil in op het gebied van show, waar het ze om te doen is. Dat doet Joost beter. Maar muzikaal is sjalalie sjalala of europapa europapa natuurlijk niet hoogstaand.
Veel productiewaarde, goeie show, intense podiumervaring, ik vind het allemaal best. Maar ik hoop dat na zo'n jaar het volgend jaar weer om de muziek gaat.
In dat geval hoop ik volgende week op winst voor Australiëquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:12 schreef linebear het volgende:
Son Mieux is nu met zijn 6-en. Dus dat is een optie natuurlijk
Dit is een beetje beperkte manier van naar muziek luisteren. Nee, Europapa is niet een erg gecompliceerd nummer, maar dat is Calm After the Storm ook niet. En hoe kun je nu zeggen dat het vooral om de show gaat als we de show nog niet eens kennen en Europapa al de grootste pre-Eurovisiehit ooit is in Nederland?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goede muziek is lastig te definiëren, maar we kunnen het er toch wel over eens zijn dat het dit jaar meer om de show gaat dan dat het muzikaal zo hoogstaand is?
Is niet erg natuurlijk, maar dat zou zomaar ns incidenteel moeten, het hoort wmb om de muziek te gaan.
Jazeker maar ik denk dat hij nu niet meer wil, en dat kun je hem niet eens kwalijk nemen. Die Zweedse camerabitch heeft werkelijk alles van hem afgepaktquote:
Roep je nou op om 5 mods werkloos te maken voor een heel weekend?quote:
Nee, dan krijg je weer een matige inzending zoals na corona.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:44 schreef gbm het volgende:
Mits hij niks strafbaars heeft gedaan..... Joost, 100%
Gordonquote:Op zondag 12 mei 2024 02:08 schreef Cilantro het volgende:
Geen clown Klein meer. Doe maar iemand die wel kan zingen.
Oude mensen(tussen haakjes) doen het toch niet zo lekker op het esf.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:13 schreef sp3c het volgende:
Ruth!
altijd Ruth![]()
ieder jaar Ruth
zeker nu gewoon Ruth
Ik denk dat het aantal artiesten dat prima zou willen nog steeds genoeg is om niet alleen het podium, maar ook gewoon alle stoelen in Ahoy te vullenquote:Op zondag 12 mei 2024 08:14 schreef Em31 het volgende:
Welke Nederlandse artiest heeft hier nou ook zin in na zo’n grote shitshow? En de Nederlandse delegatie moet ineens weer normaal doen tegen iedereen die hierbij betrokken was?
Maar je bent als artiest alsnog onderdeel van een delegatie die dit beleefd heeft met de EBU. En de delegatie is woest en dat zal de EBU ook wel niet pikken.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal artiesten dat prima zou willen nog steeds genoeg is om niet alleen het podium, maar ook gewoon alle stoelen in Ahoy te vullen![]()
Maar we moeten volgend jaar uiteraard niet meedoen.
Ja, maar dat geeft ook weer extra aandacht. En wie wil niet in het middelpunt van de aandacht voor miljoenen kijkers. Maar goed, sowieso eerst kijken of we er wel bij zijn inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2024 08:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar je bent als artiest alsnog onderdeel van een delegatie die dit beleefd heeft met de EBU. En de delegatie is woest en dat zal de EBU ook wel niet pikken.
Maar goed het is eerst afwachten wat hier allemaal uit gaat komen.
ÖSTERDAHL OUT!quote:Op zondag 12 mei 2024 08:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft ook weer extra aandacht. En wie wil niet in het middelpunt van de aandacht voor miljoenen kijkers. Maar goed, sowieso eerst kijken of we er wel bij zijn inderdaad
Ik hoop ook dat geen artiest dit wil, maar er zullen altijd artiesten zijn die dit willen proberen om bekend te worden.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:14 schreef Em31 het volgende:
Welke Nederlandse artiest heeft hier nou ook zin in na zo’n grote shitshow? En de Nederlandse delegatie moet ineens weer normaal doen tegen iedereen die hierbij betrokken was?
Mia lijkt me hier naief genoeg voor.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:14 schreef Em31 het volgende:
Welke Nederlandse artiest heeft hier nou ook zin in na zo'n grote shitshow? En de Nederlandse delegatie moet ineens weer normaal doen tegen iedereen die hierbij betrokken was?
Die is tegenwoordig zangdocent. Vanuit het principe: ik kan je in ieder geval vertellen hoe je niet moet zingen.quote:
Volendam, alsjeblieft niet zeg.quote:
Dan moet 'ie er onder enorme druk een minstens even catchy en kansrijk liedje uit zien te persen.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:40 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk zou Joost een wildcard nu moeten hebben voor de finale volgend jaar, want van dit jaar is hem dat volledig onterecht afgepakt
Gewoon een of andere liedje over tegenslagen overkomen, I will survive, na regen komt zonneskin, Luctor et Emergo en dat soort shit maar zonder heel direct de pijlen op het festival te richtenquote:Op zondag 12 mei 2024 09:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dan moet 'ie er onder enorme druk een minstens even catchy en kansrijk liedje uit zien te persen.
Uitdaging.
Nou nog even en ze hoeven geen halve finales meer te houden johquote:Op zondag 12 mei 2024 09:07 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik hoop dat we gewoon de rug rechten en gewoon niet gaan. Niemand zal ons missen ben ik bang maar je maakt in ieder geval een statement.
Prima toch?quote:Op zondag 12 mei 2024 14:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou nog even en ze hoeven geen halve finales meer te houden joh
Ja ik bedoelde dat niet missen denk ik echt niet zo is. Ik las dat Nederland na de big 5 ook het meest betaalt.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:07 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Prima toch?
Van mij mogen ze daar bij het EBU allemaal de * krijgen.
Niet voor een jaar, want dan ben je de mokkende kleuter die even in een hoekje moet uithuilen. Gewoon terugtrekken, en aangeven dat je hooguit een terugkeer zal overwegen op het moment dat er naar onze mening voldoende ten goede veranderd is.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dat niet missen denk ik echt niet zo is. Ik las dat Nederland na de big 5 ook het meest betaalt.
Maar op dit moment zeg ik ook, lekker jaartje overslaan.
Vind ik ook goed.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet voor een jaar, want dan ben je de mokkende kleuter die even in een hoekje moet uithuilen. Gewoon terugtrekken, en aangeven dat je hooguit een terugkeer zal overwegen op het moment dat er naar onze mening voldoende ten goede veranderd is.
Dat is lekker arrogant natuurlijk, maar zij hebben ons een stuk harder nodig dan andersom.
Cornald Maas heeft wel zijn leeftijd tegen. Mannen van boven de 60 zullen niet veel punten van de televoters krijgen.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:07 schreef Kinga het volgende:
Ik heb de inzending van volgend jaar gevonden hoor:
https://x.com/JasminaOnline/status/1789639594729775288
Daar is het het feestje niet voor imo zoek een manier binnen de regels om volgend jaar je gram te halenquote:Op zondag 12 mei 2024 14:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet voor een jaar, want dan ben je de mokkende kleuter die even in een hoekje moet uithuilen. Gewoon terugtrekken, en aangeven dat je hooguit een terugkeer zal overwegen op het moment dat er naar onze mening voldoende ten goede veranderd is.
Dat is lekker arrogant natuurlijk, maar zij hebben ons een stuk harder nodig dan andersom.
Dat is over een jaar toch wel gaan liggen?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Nexum het volgende:
Is het voorbarig als ik me afvraag of het wel eerlijk is voot degene die evt volgend jaar zou gaan? Joost gaat er iedere keer bijgehaald worden als maatstaaf en ook als punt ‘wat vond je er van dat’ etc. Ik zou als artiest ook denken dikke doei geen zin in.
Nee en dat zou ik oprecht ook wel sneu vinden voor de kids die zich hebben opgegeven want het hele auditieproces is al in volle gang en zo.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:02 schreef Em31 het volgende:
Hebben we ons als teruggetrokken uit het Junior Songfestival?
Dan kan. Maar aan de andere kant, er is aan Joost nooit gevraagd wat hij van Mia en Dion vond.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Nexum het volgende:
Is het voorbarig als ik me afvraag of het wel eerlijk is voot degene die evt volgend jaar zou gaan? Joost gaat er iedere keer bijgehaald worden als maatstaaf en ook als punt ‘wat vond je er van dat’ etc. Ik zou als artiest ook denken dikke doei geen zin in.
Joost is een prima maatstaaf en ik denk dat het een prima voorbeeld is in de toekomst wat we moeten sturen. Zijn nummer is een ware televote gebleken en een gegarandeerde finale plek. En burning daylight dus absoluut niet. Met die 2 nummers moet het toch makkelijk zijn om elk jaar een nummer te kiezen waarmee we die finale halen (op papier). We weten nu wat werkt en wat niet werkt lijkt mij.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Nexum het volgende:
Als je als AVROTROS gewoon flinke ruzie met de EBU hebt, waarbij hetzelfde team daar ook de boel regelt, dan is het denk ik niet anders.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee en dat zou ik oprecht ook wel sneu vinden voor de kids die zich hebben opgegeven want het hele auditieproces is al in volle gang en zo.
Ja, eens hoor. Maar wel sneu voor de kidsquote:Op maandag 13 mei 2024 23:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je als AVROTROS gewoon flinke ruzie met de EBU hebt, waarbij hetzelfde team daar ook de boel regelt, dan is het denk ik niet anders.
Er waren dit keer ook afspraken over bepaalde dingen. En kijk hoe dat afliep. EBU geeft geen fuck om de deelnemers. Alleen maar om hun social media en tiktokkies en sponsors.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik denk dat je in overleg moet treden. Het eens wordt op de feiten, en hopelijk op de waarden en hoe er in de toekomst op basis daarvan gehandeld zou moeten worden en hoe je dat dan inricht. En dan verder kijkt.
Maar als AVROTROS dat wil veranderen zijn ze het dus niet eens met de uitkomst van dat overleg. Dan kun je alsnog besluiten niet deel te nemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren dit keer ook afspraken over bepaalde dingen. En kijk hoe dat afliep. EBU geeft geen fuck om de deelnemers. Alleen maar om hun social media en tiktokkies en sponsors.
Eens dat nu al weglopen en de middelvinger geven te vroeg is, maar ik vraag me af in hoeverre de EBU open staat voor veranderingen. Aan de andere kant is er denk ik bij wel heel veel delegaties en landen nu onvrede.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar als AVROTROS dat wil veranderen zijn ze het dus niet eens met de uitkomst van dat overleg. Dan kun je alsnog besluiten niet deel te nemen.
Ik hou er nooit zo van om als je het ergens niet mee eens bent niet te streven naar het beter te doen, maar gewoon de handdoek in de ring te gooien. De kans op positieve verandering lijkt me groter door het overleg te zoeken ... althans, mits de EBU daarvoor open staat.
Herinner me nog goed dat Mercedes / Hamilton hard genaaid werden door een besluit waardoor Verstappen zijn eerste f1-titel pakte. Dat heeft daar toen geleid tot veranderingen ... hoewel Mercedes wel aanzienlijk belangrijker voor dat was dan AVROTROS voor de EBU natuurlijk.
Ik snap wat je bedoelt maar wat heeft meer overleg voor zin als EBU zich al geen reet aantrok van het vorige overleg?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar als AVROTROS dat wil veranderen zijn ze het dus niet eens met de uitkomst van dat overleg. Dan kun je alsnog besluiten niet deel te nemen.
Ik hou er nooit zo van om als je het ergens niet mee eens bent niet te streven naar het beter te doen, maar gewoon de handdoek in de ring te gooien. De kans op positieve verandering lijkt me groter door het overleg te zoeken ... althans, mits de EBU daarvoor open staat.
Herinner me nog goed dat Mercedes / Hamilton hard genaaid werden door een besluit waardoor Verstappen zijn eerste f1-titel pakte. Dat heeft daar toen geleid tot veranderingen ... hoewel Mercedes wel aanzienlijk belangrijker voor dat was dan AVROTROS voor de EBU natuurlijk.
We weten niet wat dat voor zin heeft, maar als je meteen de handdoek werpt, dan weet je zeker dat er niets verandert. En laten we nu in het algemeen ook eens ophouden met onderschatten hoe belangrijk Nederland voor het ESF is. Nee, het is geen Duitsland of UK, maar financieel zeker geen onbelangrijke speler met 1/25 van de kijkers en veel fans in de zaal en op sociale media, en als trouw deelnemer sinds het allereerste ESF van symbolisch grote waarde. Als er niets uit het overleg komt, dan is het gewoon klaar. Maar dan sluit ik niet uit dat er nog wel landen gaan volgen als een domino-effect, en dan is het ESF zoals we het kennen wellicht definitief verleden tijd. Dat is de enige manier om druk op de EBU te zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar wat heeft meer overleg voor zin als EBU zich al geen reet aantrok van het vorige overleg?
Sponsors en hun social media zijn belangrijker geworden dan het welzijn van hun deelnemers.
Ik zie Joost dit nog wel doen eigenlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Hij gaat dit waarschijnlijk zelf niet meer willen, maar ik zou Joost gewoon nog een keer sturen. Over middelvinger gesproken
Ik eigenlijk ook wel, en dan weten we in ieder geval dat we de televote al in onze zak hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie Joost dit nog wel doen eigenlijk
Moet je 'm eigenlijk aan een goede zangeres koppelen zodat we bij de jury nog wat punten pakken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, en dan weten we in ieder geval dat we de televote al in onze zak hebben
Moeders hou u cameravrouwen thuisquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Hij gaat dit waarschijnlijk zelf niet meer willen, maar ik zou Joost gewoon nog een keer sturen. Over middelvinger gesproken
Nee, geen 2 Unlimited. Hij moet gaan met een gevoelige ballad, en dan noemt hij hem "Orkaan". Dat zou wel de ultieme troll zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als hij volgend jaar op herkansing zou gaan is hij wel echt een hele grote.
[..]
Moet je 'm eigenlijk aan een goede zangeres koppelen zodat we bij de jury nog wat punten pakken.
Maken we er een beetje een soort 2 Unlimited-achtig iets van.
Die suggestie gaf ik eigenlijk al toen ik Europapa nog maar kort kende.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als hij volgend jaar op herkansing zou gaan is hij wel echt een hele grote.
[..]
Moet je 'm eigenlijk aan een goede zangeres koppelen zodat we bij de jury nog wat punten pakken.
Maken we er een beetje een soort 2 Unlimited-achtig iets van.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:23 schreef Eightyone het volgende:
Bij de wat vlakke vocalen denk ik steeds 'hij had er een zangeres bij moeten halen'. Een goed zingende leuke jonge meid in jaren 90-eurohouse-stijl.
Joost kan het beter bij rappen houden.
Iig is het niet iets wat veel op gaat staan. Afgezien van m'n leeftijd en dat dat me parten speelt bij het luisteren ernaar: er mist wat.
Andersom is er nooit meer zo’n jaar waarin Nederland en de deelnemende artiest zo veel aandacht krijgen en zo weinig te verliezen hebben als komend jaar, dus tegen die tijd komen er vanzelf genoeg artiesten met interesse.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:37 schreef Eightyone het volgende:
Volgend jaar is het waarschijnlijk - relatief gezien - nóg meer b/c/verder-garnituur die het aan zou durven, gok ik. Mensen die weinig te verliezen hebben en een mogelijke ingang zien richting bekendheid.
Denk maar niet dat iemand als Maan er volgend jaar zin in heeft (goed, ik vind er zelf niks aan, maar het is een grote naam). Laat staan Davina Michelle.
Haha, vast niet serieus, maar mag dat, een goochel-muziek-act? Zou wel uniek zijn, lijkt me...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
Hans Klok wil met een zangert/zangeres. Hij wil een goeie act neerzetten.
Hij leek me vrij serieus.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Haha, vast niet serieus, maar mag dat, een goochel-muziek-act? Zou wel uniek zijn, lijkt me...
Dat lukt al niet als Hans Klok erin zit. Ik zie ons alweer richting Toppers-niveau gaan, man man man. Iemand als Nielson moet je bijvoorbeeld ook niet willen. Nul interessante, onderscheidende uitstraling. Mag allemaal wel wat meer Gen Z of Zellenial style, zoals Joost. De huidige generatie heeft geen fuck om Hansie. Terecht ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zie het wel voor me dat hij begint en dan op één of andere manier Davina tevoorschijn illusioneertquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat lukt al niet als Hans Klok erin zit. Ik zie ons alweer richting Toppers-niveau gaan, man man man. Iemand als Nielson moet je bijvoorbeeld ook niet willen. Nul interessante, onderscheidende uitstraling. Mag allemaal wel wat meer Gen Z of Zellenial style, zoals Joost. De huidige generatie heeft geen fuck om Hansie. Terecht ook.
Vreselijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me dat hij begint en dan op één of andere manier Davina tevoorschijn illusioneerten dan zelf weer verdwijnt. In een kort tijdsbestek
Exact.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:09 schreef blackswangreen het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden eigenlijk. De ultieme troll. Hans Klok goochelt in de eerste seconde de artiest weg, einde optreden.
Ooit met die zusjes staan frisbeeën op Pinkpop. Iemand vertelde me later pas dat zij van Treble waren, had ze niet eens herkendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:59 schreef Ann-Lynn het volgende:
Nou, Treble is weer bij elkaar lees ik net...
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:56 schreef Em31 het volgende:
Hoor net op Radio 2 dat S10 ooit met Froukje wil gaan.
Ik ben tegen.quote:
Ik denk niet dat ze gelijk komend jaar al willen. Met name Froukje staat volgens mij niet echt te springen. En als ze wel wil dan moet ze gewoon solo gaan. Ze heeft S10 helemaal niet nodig, hoezeer ik die ook waardeer.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
Niet tegen die twee, niks mis mee (integendeel), maar wel tegen deelname op zich zolang er niks verandert. Zou S10 eigenlijk ook zo moeten voelen vind ik eigenlijk.
Als we nu weer vrolijk mensen gaan sturen waarvan er eentje de vorige keer zelf ook al problemen had backstage geef je het ultieme signaal af naar EBU dat er niks hoeft te veranderen want we komen toch wel.
S10 zal dat toch wel beter weten dan wij, lijkt me, of die problemen deelname in de weg zou moeten staan of nietquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
Niet tegen die twee, niks mis mee (integendeel), maar wel tegen deelname op zich zolang er niks verandert. Zou S10 eigenlijk ook zo moeten voelen vind ik eigenlijk.
Als we nu weer vrolijk mensen gaan sturen waarvan er eentje de vorige keer zelf ook al problemen had backstage geef je het ultieme signaal af naar EBU dat er niks hoeft te veranderen want we komen toch wel.
Ze gaf er zeer kort geleden nog een interview over. Dat het zo enorm naar was met die medewerkers achter de schermen. En aangezien er geen ene reet veranderd is op dat vlak sindsdien (getuige de ervaringen van Joost en diverse andere deelnemers van dit jaar) zou ik het logisch vinden als daar eerst dingen veranderen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
S10 zal dat toch wel beter weten dan wij, lijkt me, of die problemen deelname in de weg zou moeten staan of niet
En daarbij. Froukje wil even een break nemen van de muziek en optredens en gaan kijken of ze ook nog andere dingen wil. Dus voor volgend jaar zal het zeker niet zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gelijk komend jaar al willen. Met name Froukje staat volgens mij niet echt te springen. En als ze wel wil dan moet ze gewoon solo gaan. Ze heeft S10 helemaal niet nodig, hoezeer ik die ook waardeer.
Hocus pocus iedereen kan toverenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
Juist na dat interview, als zelfs zij zegt dat ze weer mee wil doen, zegt dat ook wel wat hè...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaf er zeer kort geleden nog een interview over. Dat het zo enorm naar was met die medewerkers achter de schermen. En aangezien er geen ene reet veranderd is op dat vlak sindsdien (getuige de ervaringen van Joost en diverse andere deelnemers van dit jaar) zou ik het logisch vinden als daar eerst dingen veranderen.
En anders lekker helemaal niet meer meedoen als AvroTros zijnde. Maar hé, dat is maar gewoon m'n eigen mening. Als ze al hun kansen op verandering willen tenietdoen moeten ze lekker weer meedoen en alle officiële klachten lekker vergeten.
Beetje simpele redenatie, als je die docu van S10 hebt gezien weet je dat ze het echt niet leuk heeft gevonden. Misschien verwacht ze dat er na het debacle van dit jaar veranderingen optreden en zou ze daarna wel willen om te kijken of het ook leuk kan zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Juist na dat interview, als zelfs zij zegt dat ze weer mee wil doen, zegt dat ook wel wat hè...
Er is overduidelijk van alles niet goed daar, maar als iemand die ook nare ervaringen had zegt dat ze weer mee wil doen, zegt dat voor mij ook wel dat de nare kanten niet opwegen tegen de goede kanten, in ieder geval voor de ervaringsdeskundige niet.
Dat vind ik pas een rare redenatie. Ik had er nare ervaringen, dit jaar hadden mensen nare ervaringen dus zal je volgende keer wel geen nare ervaringen hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Beetje simpele redenatie, als je die docu van S10 hebt gezien weet je dat ze het echt niet leuk heeft gevonden. Misschien verwacht ze dat er na het debacle van dit jaar veranderingen optreden en zou ze daarna wel willen om te kijken of het ook leuk kan zijn.
Je mag toch ergens best verwachten dat er zelfs door de EBU geleerd gaat worden van deze editie met meer klagende landen dan ooit.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik pas een rare redenatie. Ik had er nare ervaringen, dit jaar hadden mensen nare ervaringen dus zal je volgende keer wel geen nare ervaringen hebben.
Stel je voor dat we eens iemand sturen die wél kan zingen…quote:
En niet saai en/of belegen over komt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Stel je voor dat we eens iemand sturen die wél kan zingen...
Misschien wordt het ook tijd dat het songfestival weer eens echt een songfestival wordt.
Het genre komt moeiteloos door de halve finale in elk geval.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Nu na Joost ook de Snollebollekes totaal viraal gaan met al die fan-marsen in Duitsland stel ik voor dat we hen sturen. Gewoon een aanstekelijke banger in de stijl van links-rechts!
Daarom en ik wil nondeju toch nog een keer de volle feest-experiencequote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het genre komt moeiteloos door de halve finale in elk geval.
Rob Kemps zingt het niet zelf volgens mij, dat is wel een detail.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom en ik wil nondeju toch nog een keer de volle feest-experience
Mja. Nee.quote:Anouk stelde ook nog dat ze volgend jaar mee wil doen aan het songfestival, zoals ze eerder deed in 2013 met Birds. ,,Ik heb een pleurisharde plaat gemaakt. Perfect voor het songfestival, maar er is geen comité meer, dus ik weet niet naar wie ik het moet sturen.’’
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:42 schreef Dave het volgende:
Wolter Kroes, met 'We zijn er weer bij, en dat is klo-ho-te'.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:42 schreef Dave het volgende:
Wolter Kroes, met 'We zijn er weer bij, en dat is klo-ho-te'.
Goed plan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Nu na Joost ook de Snollebollekes totaal viraal gaan met al die fan-marsen in Duitsland stel ik voor dat we hen sturen. Gewoon een aanstekelijke banger in de stijl van links-rechts!
Nee joh, waarom moeten andere artiesten benadeeld worden? Het is imho een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Als hij de beste pitch heeft, sure, en als niet dan niet…quote:Op donderdag 18 juli 2024 00:26 schreef Origami94 het volgende:
Joost
En gooi er maar zes maatpakken bij die hem beveiligen alsof het Madonna of Beyonce is
Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk: Wat vindt Wiwiwilliam hier van?quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen het Anouk-verhaal bij Boulevard, en een taser dat we vrijwel zeker niet mee gaan doen
Ja, maar AvroTros heeft nu contact met haar platenmaatschappij. Dit is wel interessant. Vorige keer had ze ook een killersong trouwens, net als dat ze nu zegt te hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Aran wil dat Anouk gaat, onze fanboy
Het is wel zo dat als ze daadwerkelijk mee gaan doen er veel minder animo en tijd is om wat fatsoenlijks te selecteren, dus dan snap ik wel dat je Anouk omarmt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:45 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ja, maar AvroTros heeft nu contact met haar platenmaatschappij. Dit is wel interessant. Vorige keer had ze ook een killersong trouwens, net als dat ze nu zegt te hebben.
Die had zo'n Israëlische delegatie allang op hun bek geslagenquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel zo dat als ze daadwerkelijk mee gaan doen er veel minder animo en tijd is om wat fatsoenlijks te selecteren, dus dan snap ik wel dat je Anouk omarmt.
Ik had haar album toen beluisterd. Er staan niet echt nummers op wat echt een killersong is voor Esfquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:45 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ja, maar AvroTros heeft nu contact met haar platenmaatschappij. Dit is wel interessant. Vorige keer had ze ook een killersong trouwens, net als dat ze nu zegt te hebben.
Joh, ik vind dat Nederland het in elk geval een jaartje moet uitzitten. Denk dat zij daar ook nog over aan het nadenken zijn. Kut EBU.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had haar album toen beluisterd. Er staan niet echt nummers op wat echt een killersong is voor EsfEn sowieso met alle commotie die Anouk heeft gehad denk ik niet dat ze een goede keus zou zijn.
Oh dat absoluut! Maar mochten we alsnog iemand sturen dan beter geen Anoukquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:08 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Joh, ik vind dat Nederland het in elk geval een jaartje moet uitzitten. Denk dat zij daar ook nog over aan het nadenken zijn. Kut EBU.
https://www.rtl.nl/boulev(...)k-nederland-deelnamequote:AVROTROS heeft contact gezocht met Anouk en geeft aan blij zijn met haar interesse, maar nog niks met haar mogelijke deelname te kunnen doen. Dit omdat er nog geen definitieve beslissing is genomen of Nederland überhaupt volgend jaar mee zal doen aan het muziekevenement.
AVROTROS kan die beslissing nog niet maken in verband met de lopende zaken met de European Broadcasting Union (EBU). De AVROTROS wil eerst het vertrouwen krijgen dat zaken verbeterd zijn voordat zij een nieuwe inzending selecteren. De kans dat Nederland volgend jaar meedoet, acht de omroep dan ook klein.
Dat wordt wel iets meer dan een dreigende beweging dan denk ik.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:21 schreef Em31 het volgende:
Anouk heeft vast erg veel zin in Rob Holley z’n TikTok filmpjes
* eerste land wat twee keer wordt gediskwalificeerdquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:49 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Die had zo'n Israëlische delegatie allang op hun bek geslagen. Dat idee heb ik dan.
Ik vind Anouk een zeer matige songwriter. Niet voor niks heeft ze al in geen jaren een hit gescoord.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:45 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Nederland is sowieso het land van de eerste keer. Echt bizar.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
* eerste land wat twee keer wordt gediskwalificeerd
* eerste land wat twee keer op rij wordt gediskwalificeerd
* eerste terugkerende artiest die wordt gediskwalificeerd
Als je geschiedenis wil schrijven niet het slechtste idee.
Vooral als je bedenkt dat ze Walk Along geschreven heeftquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind Anouk een zeer matige songwriter. Niet voor niks heeft ze al in geen jaren een hit gescoord.
quote:
Oh ja zeker sinds de Birds deelname is ze nog iets veranderd.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:27 schreef RipCity het volgende:
Als zij gaat weet je 100% zeker dat al haar recente uitspraken opeens weer voor mega veel
Ophef gaan zorgen op internationale social media. Gaat allemaal opgerakeld worden en komt ze niet weg met niet reageren.
EBU be like: 't Was als de eerste keer,quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
* eerste land wat twee keer wordt gediskwalificeerd
* eerste land wat twee keer op rij wordt gediskwalificeerd
* eerste terugkerende artiest die wordt gediskwalificeerd
Als je geschiedenis wil schrijven niet het slechtste idee.
Ik weet niet of Anouk zozeer is veranderdquote:Op donderdag 18 juli 2024 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja zeker sinds de Birds deelname is ze nog iets veranderd.
1 land minder op hoeveel landen inmiddels, dat doet niet zo'n pijn toch?quote:
Jawel. Dat gaat pijn doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
1 land minder op hoeveel landen inmiddels, dat doet niet zo'n pijn toch?
Okay maar dan nog ze zien er nou niet uit als een partij die het moeilijk heeft.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel. Dat gaat pijn doen.
Toegeven zal de EBU dat vast nooit maar op de big 5 na zijn ze geloof ik het land dat het meeste betaalt en ze waren betrokken bij de allereerste oprichting van Eurovision.
Anouk lijkt me vooral verbaal onaardig worden, die lijkt me verstandiger dan die grens over te gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wordt wel iets meer dan een dreigende beweging dan denk ik.
Ik verheug me ergens in de verte ook stiekem wel op een TIEF NOU OP MET DIE CAMERA'S EN KRIJG DE PLEURIS MET JE TERINGTIKTOK EN NU AAN DE KANT OF IK HELP JE EFFE.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anouk lijkt me vooral verbaal onaardig worden, die lijkt me verstandiger dan die grens over te gaan.
Ik zie het wel zitten, Anouk
Dat laatste stuk zie ik dus niet snel gebeuren, dat ze erbij gaat dreigen. Al helemaal niet dat ze fysiek dreigt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verheug me ergens in de verte ook stiekem wel op een TIEF NOU OP MET DIE CAMERA'S EN KRIJG DE PLEURIS MET JE TERINGTIKTOK EN NU AAN DE KANT OF IK HELP JE EFFE.
(En dan vindt de EBU dat waarschijnlijk óók weer dreigend.![]()
)
Ik denk zelf dat je bij AAN DE KANT NU EN OPTIEFEN al snel een soort wappergebaar maakt van shoo shoo maar inderdaad, als ze het bij schelden houdt lijkt het me zalig haha.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat laatste stuk zie ik dus niet snel gebeuren, dat ze erbij gaat dreigen. Al helemaal niet dat ze fysiek dreigt.
Wat scheldkannonades zie ik wel gebeuren, sensatie. Heerlijk
Het is maar wat je als "dreigen" beschouwt. "Nog één keer en ik mep die camera uit je hand", dat zie ik Anouk zo zeggen. Voorlopig weten we niet of Joost meer dan dat heeft gedaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat laatste stuk zie ik dus niet snel gebeuren, dat ze erbij gaat dreigen. Al helemaal niet dat ze fysiek dreigt.
Wat scheldkannonades zie ik wel gebeuren, sensatie. Heerlijk
Of juist wel. En dat ze bewust dingen zegt/doet die opschudding veroorzaken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet of Anouk zozeer is veranderdDe wereld om haar heen wel, en daar is ze zich niet zo van bewust, geloof ik.
quote:
Nog meer dan Mia en Dionquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:46 schreef NailQueen het volgende:
Van al onze inzendingen in de afgelopen 10 jaar schaam ik me het meest voor Trijntje![]()
Dus nee. Dat wil ik niet nog een keer meemaken.
Ja. Van Mia en Dion is al genoeg gezegd maar het optreden in Liverpool was oke. Het was niet perfect en er werd niet alles uitgehaald wat er in zat maar het is niet iets waar we voor hoeven te schamen.quote:
Bovenal was Trijntje een gerespecteerde en ervaren artiest, die gewoon een gênant optreden heeft gedaan. Mia en Dion waren tenminste nog onbekende amateurs.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja. Van Mia en Dion is al genoeg gezegd maar het optreden in Liverpool was oke. Het was niet perfect en er werd niet alles uitgehaald wat er in zat maar het is niet iets waar we voor hoeven te schamen.
Maar 2015 was echt een sterk jaar met Il Volo, Loic Notett, Mans Zelmerlow, Guy Sebastian, Elina Born & Stig Rasta, Nadav Guedj etc. Ik krijg de kriebels als ik bedenk dat zij het optreden van Trijntje hebben gezien
Goodbye to Yesterdayquote:
Die trekt het al niet als een dame hem filmt, die houdt het toch nooit vol met iemand als Anoukquote:
Grappig dat je dat zegt want ze hebben samen een nummer opgenomen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die trekt het al niet als een dame hem filmt, die houdt het toch nooit vol met iemand als Anouk
Dat is inderdaad helemaal vergelijkbaar met de songfestivalmolen samen moeten doorstaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt want ze hebben samen een nummer opgenomen.
Krumpers?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
Mia en Dion vielen op het Eurovisiesongfestival zelf nog mee, vergeleken bij wat ze in aanloop lieten zien.
Ik vond overigens de staging van Waylon ook echt drama. Dat nummer was best leuk. Maar die Krumpers waren de grootste cringe sinds Sieneke.
[..]
Goodbye to Yesterday
Hoe denk je dat het schrijven van zo'n nummer gaat? Heb je wel eens in een bandje gezeten ofzo? Dan moet je elkaar wel enigszins kunnen uitstaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad helemaal vergelijkbaar met de songfestivalmolen samen moeten doorstaan
Oh die.quote:
Hmm ze volgen die lui toch sowieso de hele tijd, als ze achter de beatles, elvis of simon en garfunkel aan gaan, ik denk dat het gewoon een makkelijk programma is voor avrotros.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:28 schreef Dave het volgende:
AVROTROS volgt Nick Schilder voor documentaire over solocarrière
Ik vraag me af of dit niet bedacht was als voorbereiding op ESF2025...
Een documentaire lijkt me een beetje overdreven. Bijzonder is zijn solocarrière ook weer niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:28 schreef Dave het volgende:
AVROTROS volgt Nick Schilder voor documentaire over solocarrière
Ik vraag me af of dit niet bedacht was als voorbereiding op ESF2025...
quote:‘Moeten we wel meedoen aan dat jankprogramma?’: Tangarine zegt toch ja en droomt van Songfestival
Het debuut van de tweelingbroers Sander en Arnout Brinks (41), beter bekend als het folkduo Tangarine uit Zwolle, in het tv-programma Beste Zangers smaakt naar meer. Tangarine heeft zelfs een liedje waarmee ze een gooi wil doen naar het Songfestival. ,,We twijfelden of dat jankprogramma iets voor ons was.”
(Rest achter betaalmuur.)
Volgens mij bedoelen ze met “dat jankprogramma” Beste Zangers en is heel die titel op clickbait berustquote:
De passage over het songfestival:quote:
Ze weten blijkbaar al meer dan wij, namelijk dat Nederland gewoon meedoet.quote:We zien jullie niet in The Voice of Holland?
,,Nee, daar doen we nooit aan mee. Iedereen heeft muziek nodig, maar wel wat anders en het is gek om appels met peren te vergelijken. Misschien maken we alleen voor het Eurovisie Songfestival een uitzondering. Dat is zo’n groot podium en dan kan je heel snel een internationaal publiek bereiken.”
,,Je moet binnenkort een nummer insturen en dan gaat een selectiecommissie van de Nederlandse inzending daar naar kijken. We hebben een nummer liggen, maar dat is nog niet helemaal klaar. Als het nummer is opgenomen, gaan we bepalen of we deze insturen. We gaan er niet meteen vanuit dat wij gekozen worden, hoor. Heel veel mensen willen Nederland vertegenwoordigen.”
Ik gok vooral op onwetendheid bij dit duo.quote:Op maandag 16 september 2024 11:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De passage over het songfestival:
[..]
Ze weten blijkbaar al meer dan wij, namelijk dat Nederland gewoon meedoet.
Nou net even wat beluisterd op YouTube. Wel gezapig hoor, beetje Everly Brothers, Simon and Garfunkel genre. Ik ben niet echt onder de indruk. Maar misschien hebben ze wel een goed liedje op de planken liggen. Wel heeeel wat anders dan Joost.quote:
Ik kreeg van de lokale schouwburg ooit eens gratis tickets voor Tangerine. Kende ze totaal niet. Het bleek vrij slaapverwekkend en er zaten alleen maar snotterende boomers in de zaal. Leverde me nog een flinke griep op ook.quote:Op maandag 16 september 2024 13:07 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nou net even wat beluisterd op YouTube. Wel gezapig hoor, beetje Everly Brothers, Simon and Garfunkel genre. Ik ben niet echt onder de indruk. Maar misschien hebben ze wel een goed liedje op de planken liggen. Wel heeeel wat anders dan Joost.
Misschien is er onder embargo inderdaad al een verzoek uitgegaan om nummers in te sturen, of een deel van het interview is ouder dan het beste zangers stukje.quote:Op maandag 16 september 2024 11:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De passage over het songfestival:
[..]
Ze weten blijkbaar al meer dan wij, namelijk dat Nederland gewoon meedoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Dat is best plausibel, ze zitten nu natuurlijk in de Avrotros-appgroep dus wellicht is daar al meer bekend over de plannen voor Eurovisie (en laten we eerlijk zijn, we gaan ook gewoon meedoen, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk).quote:Op maandag 16 september 2024 14:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien is er onder embargo inderdaad al een verzoek uitgegaan om nummers in te sturen, of een deel van het interview is ouder dan het beste zangers stukje.
Het “I dreamed a dream” dat ze bij Beste Zangers deden had in ieder geval weinig pit. Qua staging kun je er weinig mee denk ik (hoeft niet per se een bezwaar te zijn). Maar 2 manderijnen hebben nog meer charisma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |