Ja, maar dat geeft ook weer extra aandacht. En wie wil niet in het middelpunt van de aandacht voor miljoenen kijkers. Maar goed, sowieso eerst kijken of we er wel bij zijn inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2024 08:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar je bent als artiest alsnog onderdeel van een delegatie die dit beleefd heeft met de EBU. En de delegatie is woest en dat zal de EBU ook wel niet pikken.
Maar goed het is eerst afwachten wat hier allemaal uit gaat komen.
ÖSTERDAHL OUT!quote:Op zondag 12 mei 2024 08:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft ook weer extra aandacht. En wie wil niet in het middelpunt van de aandacht voor miljoenen kijkers. Maar goed, sowieso eerst kijken of we er wel bij zijn inderdaad
Ik hoop ook dat geen artiest dit wil, maar er zullen altijd artiesten zijn die dit willen proberen om bekend te worden.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:14 schreef Em31 het volgende:
Welke Nederlandse artiest heeft hier nou ook zin in na zo’n grote shitshow? En de Nederlandse delegatie moet ineens weer normaal doen tegen iedereen die hierbij betrokken was?
Mia lijkt me hier naief genoeg voor.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:14 schreef Em31 het volgende:
Welke Nederlandse artiest heeft hier nou ook zin in na zo'n grote shitshow? En de Nederlandse delegatie moet ineens weer normaal doen tegen iedereen die hierbij betrokken was?
Die is tegenwoordig zangdocent. Vanuit het principe: ik kan je in ieder geval vertellen hoe je niet moet zingen.quote:
Volendam, alsjeblieft niet zeg.quote:
Dan moet 'ie er onder enorme druk een minstens even catchy en kansrijk liedje uit zien te persen.quote:Op zondag 12 mei 2024 09:40 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk zou Joost een wildcard nu moeten hebben voor de finale volgend jaar, want van dit jaar is hem dat volledig onterecht afgepakt
Gewoon een of andere liedje over tegenslagen overkomen, I will survive, na regen komt zonneskin, Luctor et Emergo en dat soort shit maar zonder heel direct de pijlen op het festival te richtenquote:Op zondag 12 mei 2024 09:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dan moet 'ie er onder enorme druk een minstens even catchy en kansrijk liedje uit zien te persen.
Uitdaging.
Nou nog even en ze hoeven geen halve finales meer te houden johquote:Op zondag 12 mei 2024 09:07 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik hoop dat we gewoon de rug rechten en gewoon niet gaan. Niemand zal ons missen ben ik bang maar je maakt in ieder geval een statement.
Prima toch?quote:Op zondag 12 mei 2024 14:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou nog even en ze hoeven geen halve finales meer te houden joh
Ja ik bedoelde dat niet missen denk ik echt niet zo is. Ik las dat Nederland na de big 5 ook het meest betaalt.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:07 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Prima toch?
Van mij mogen ze daar bij het EBU allemaal de * krijgen.
Niet voor een jaar, want dan ben je de mokkende kleuter die even in een hoekje moet uithuilen. Gewoon terugtrekken, en aangeven dat je hooguit een terugkeer zal overwegen op het moment dat er naar onze mening voldoende ten goede veranderd is.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dat niet missen denk ik echt niet zo is. Ik las dat Nederland na de big 5 ook het meest betaalt.
Maar op dit moment zeg ik ook, lekker jaartje overslaan.
Vind ik ook goed.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet voor een jaar, want dan ben je de mokkende kleuter die even in een hoekje moet uithuilen. Gewoon terugtrekken, en aangeven dat je hooguit een terugkeer zal overwegen op het moment dat er naar onze mening voldoende ten goede veranderd is.
Dat is lekker arrogant natuurlijk, maar zij hebben ons een stuk harder nodig dan andersom.
Cornald Maas heeft wel zijn leeftijd tegen. Mannen van boven de 60 zullen niet veel punten van de televoters krijgen.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:07 schreef Kinga het volgende:
Ik heb de inzending van volgend jaar gevonden hoor:
https://x.com/JasminaOnline/status/1789639594729775288
Daar is het het feestje niet voor imo zoek een manier binnen de regels om volgend jaar je gram te halenquote:Op zondag 12 mei 2024 14:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet voor een jaar, want dan ben je de mokkende kleuter die even in een hoekje moet uithuilen. Gewoon terugtrekken, en aangeven dat je hooguit een terugkeer zal overwegen op het moment dat er naar onze mening voldoende ten goede veranderd is.
Dat is lekker arrogant natuurlijk, maar zij hebben ons een stuk harder nodig dan andersom.
Dat is over een jaar toch wel gaan liggen?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Nexum het volgende:
Is het voorbarig als ik me afvraag of het wel eerlijk is voot degene die evt volgend jaar zou gaan? Joost gaat er iedere keer bijgehaald worden als maatstaaf en ook als punt ‘wat vond je er van dat’ etc. Ik zou als artiest ook denken dikke doei geen zin in.
Nee en dat zou ik oprecht ook wel sneu vinden voor de kids die zich hebben opgegeven want het hele auditieproces is al in volle gang en zo.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:02 schreef Em31 het volgende:
Hebben we ons als teruggetrokken uit het Junior Songfestival?
Dan kan. Maar aan de andere kant, er is aan Joost nooit gevraagd wat hij van Mia en Dion vond.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Nexum het volgende:
Is het voorbarig als ik me afvraag of het wel eerlijk is voot degene die evt volgend jaar zou gaan? Joost gaat er iedere keer bijgehaald worden als maatstaaf en ook als punt ‘wat vond je er van dat’ etc. Ik zou als artiest ook denken dikke doei geen zin in.
Joost is een prima maatstaaf en ik denk dat het een prima voorbeeld is in de toekomst wat we moeten sturen. Zijn nummer is een ware televote gebleken en een gegarandeerde finale plek. En burning daylight dus absoluut niet. Met die 2 nummers moet het toch makkelijk zijn om elk jaar een nummer te kiezen waarmee we die finale halen (op papier). We weten nu wat werkt en wat niet werkt lijkt mij.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Nexum het volgende:
Als je als AVROTROS gewoon flinke ruzie met de EBU hebt, waarbij hetzelfde team daar ook de boel regelt, dan is het denk ik niet anders.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee en dat zou ik oprecht ook wel sneu vinden voor de kids die zich hebben opgegeven want het hele auditieproces is al in volle gang en zo.
Ja, eens hoor. Maar wel sneu voor de kidsquote:Op maandag 13 mei 2024 23:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je als AVROTROS gewoon flinke ruzie met de EBU hebt, waarbij hetzelfde team daar ook de boel regelt, dan is het denk ik niet anders.
Er waren dit keer ook afspraken over bepaalde dingen. En kijk hoe dat afliep. EBU geeft geen fuck om de deelnemers. Alleen maar om hun social media en tiktokkies en sponsors.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik denk dat je in overleg moet treden. Het eens wordt op de feiten, en hopelijk op de waarden en hoe er in de toekomst op basis daarvan gehandeld zou moeten worden en hoe je dat dan inricht. En dan verder kijkt.
Maar als AVROTROS dat wil veranderen zijn ze het dus niet eens met de uitkomst van dat overleg. Dan kun je alsnog besluiten niet deel te nemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren dit keer ook afspraken over bepaalde dingen. En kijk hoe dat afliep. EBU geeft geen fuck om de deelnemers. Alleen maar om hun social media en tiktokkies en sponsors.
Eens dat nu al weglopen en de middelvinger geven te vroeg is, maar ik vraag me af in hoeverre de EBU open staat voor veranderingen. Aan de andere kant is er denk ik bij wel heel veel delegaties en landen nu onvrede.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar als AVROTROS dat wil veranderen zijn ze het dus niet eens met de uitkomst van dat overleg. Dan kun je alsnog besluiten niet deel te nemen.
Ik hou er nooit zo van om als je het ergens niet mee eens bent niet te streven naar het beter te doen, maar gewoon de handdoek in de ring te gooien. De kans op positieve verandering lijkt me groter door het overleg te zoeken ... althans, mits de EBU daarvoor open staat.
Herinner me nog goed dat Mercedes / Hamilton hard genaaid werden door een besluit waardoor Verstappen zijn eerste f1-titel pakte. Dat heeft daar toen geleid tot veranderingen ... hoewel Mercedes wel aanzienlijk belangrijker voor dat was dan AVROTROS voor de EBU natuurlijk.
Ik snap wat je bedoelt maar wat heeft meer overleg voor zin als EBU zich al geen reet aantrok van het vorige overleg?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar als AVROTROS dat wil veranderen zijn ze het dus niet eens met de uitkomst van dat overleg. Dan kun je alsnog besluiten niet deel te nemen.
Ik hou er nooit zo van om als je het ergens niet mee eens bent niet te streven naar het beter te doen, maar gewoon de handdoek in de ring te gooien. De kans op positieve verandering lijkt me groter door het overleg te zoeken ... althans, mits de EBU daarvoor open staat.
Herinner me nog goed dat Mercedes / Hamilton hard genaaid werden door een besluit waardoor Verstappen zijn eerste f1-titel pakte. Dat heeft daar toen geleid tot veranderingen ... hoewel Mercedes wel aanzienlijk belangrijker voor dat was dan AVROTROS voor de EBU natuurlijk.
We weten niet wat dat voor zin heeft, maar als je meteen de handdoek werpt, dan weet je zeker dat er niets verandert. En laten we nu in het algemeen ook eens ophouden met onderschatten hoe belangrijk Nederland voor het ESF is. Nee, het is geen Duitsland of UK, maar financieel zeker geen onbelangrijke speler met 1/25 van de kijkers en veel fans in de zaal en op sociale media, en als trouw deelnemer sinds het allereerste ESF van symbolisch grote waarde. Als er niets uit het overleg komt, dan is het gewoon klaar. Maar dan sluit ik niet uit dat er nog wel landen gaan volgen als een domino-effect, en dan is het ESF zoals we het kennen wellicht definitief verleden tijd. Dat is de enige manier om druk op de EBU te zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar wat heeft meer overleg voor zin als EBU zich al geen reet aantrok van het vorige overleg?
Sponsors en hun social media zijn belangrijker geworden dan het welzijn van hun deelnemers.
Ik zie Joost dit nog wel doen eigenlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Hij gaat dit waarschijnlijk zelf niet meer willen, maar ik zou Joost gewoon nog een keer sturen. Over middelvinger gesproken
Ik eigenlijk ook wel, en dan weten we in ieder geval dat we de televote al in onze zak hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie Joost dit nog wel doen eigenlijk
Moet je 'm eigenlijk aan een goede zangeres koppelen zodat we bij de jury nog wat punten pakken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, en dan weten we in ieder geval dat we de televote al in onze zak hebben
Moeders hou u cameravrouwen thuisquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Hij gaat dit waarschijnlijk zelf niet meer willen, maar ik zou Joost gewoon nog een keer sturen. Over middelvinger gesproken
Nee, geen 2 Unlimited. Hij moet gaan met een gevoelige ballad, en dan noemt hij hem "Orkaan". Dat zou wel de ultieme troll zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als hij volgend jaar op herkansing zou gaan is hij wel echt een hele grote.
[..]
Moet je 'm eigenlijk aan een goede zangeres koppelen zodat we bij de jury nog wat punten pakken.
Maken we er een beetje een soort 2 Unlimited-achtig iets van.
Die suggestie gaf ik eigenlijk al toen ik Europapa nog maar kort kende.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als hij volgend jaar op herkansing zou gaan is hij wel echt een hele grote.
[..]
Moet je 'm eigenlijk aan een goede zangeres koppelen zodat we bij de jury nog wat punten pakken.
Maken we er een beetje een soort 2 Unlimited-achtig iets van.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:23 schreef Eightyone het volgende:
Bij de wat vlakke vocalen denk ik steeds 'hij had er een zangeres bij moeten halen'. Een goed zingende leuke jonge meid in jaren 90-eurohouse-stijl.
Joost kan het beter bij rappen houden.
Iig is het niet iets wat veel op gaat staan. Afgezien van m'n leeftijd en dat dat me parten speelt bij het luisteren ernaar: er mist wat.
Andersom is er nooit meer zo’n jaar waarin Nederland en de deelnemende artiest zo veel aandacht krijgen en zo weinig te verliezen hebben als komend jaar, dus tegen die tijd komen er vanzelf genoeg artiesten met interesse.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:37 schreef Eightyone het volgende:
Volgend jaar is het waarschijnlijk - relatief gezien - nóg meer b/c/verder-garnituur die het aan zou durven, gok ik. Mensen die weinig te verliezen hebben en een mogelijke ingang zien richting bekendheid.
Denk maar niet dat iemand als Maan er volgend jaar zin in heeft (goed, ik vind er zelf niks aan, maar het is een grote naam). Laat staan Davina Michelle.
Haha, vast niet serieus, maar mag dat, een goochel-muziek-act? Zou wel uniek zijn, lijkt me...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
Hans Klok wil met een zangert/zangeres. Hij wil een goeie act neerzetten.
Hij leek me vrij serieus.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Haha, vast niet serieus, maar mag dat, een goochel-muziek-act? Zou wel uniek zijn, lijkt me...
Dat lukt al niet als Hans Klok erin zit. Ik zie ons alweer richting Toppers-niveau gaan, man man man. Iemand als Nielson moet je bijvoorbeeld ook niet willen. Nul interessante, onderscheidende uitstraling. Mag allemaal wel wat meer Gen Z of Zellenial style, zoals Joost. De huidige generatie heeft geen fuck om Hansie. Terecht ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
Hans Klok wil met een zangert/zangeres. Hij wil een goeie act neerzetten.
Ik zie het wel voor me dat hij begint en dan op één of andere manier Davina tevoorschijn illusioneertquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat lukt al niet als Hans Klok erin zit. Ik zie ons alweer richting Toppers-niveau gaan, man man man. Iemand als Nielson moet je bijvoorbeeld ook niet willen. Nul interessante, onderscheidende uitstraling. Mag allemaal wel wat meer Gen Z of Zellenial style, zoals Joost. De huidige generatie heeft geen fuck om Hansie. Terecht ook.
Vreselijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me dat hij begint en dan op één of andere manier Davina tevoorschijn illusioneerten dan zelf weer verdwijnt. In een kort tijdsbestek
Exact.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:09 schreef blackswangreen het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden eigenlijk. De ultieme troll. Hans Klok goochelt in de eerste seconde de artiest weg, einde optreden.
Ooit met die zusjes staan frisbeeën op Pinkpop. Iemand vertelde me later pas dat zij van Treble waren, had ze niet eens herkendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:59 schreef Ann-Lynn het volgende:
Nou, Treble is weer bij elkaar lees ik net...
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:56 schreef Em31 het volgende:
Hoor net op Radio 2 dat S10 ooit met Froukje wil gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |