Andersom is er nooit meer zo’n jaar waarin Nederland en de deelnemende artiest zo veel aandacht krijgen en zo weinig te verliezen hebben als komend jaar, dus tegen die tijd komen er vanzelf genoeg artiesten met interesse.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:37 schreef Eightyone het volgende:
Volgend jaar is het waarschijnlijk - relatief gezien - nóg meer b/c/verder-garnituur die het aan zou durven, gok ik. Mensen die weinig te verliezen hebben en een mogelijke ingang zien richting bekendheid.
Denk maar niet dat iemand als Maan er volgend jaar zin in heeft (goed, ik vind er zelf niks aan, maar het is een grote naam). Laat staan Davina Michelle.
Haha, vast niet serieus, maar mag dat, een goochel-muziek-act? Zou wel uniek zijn, lijkt me...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
Hans Klok wil met een zangert/zangeres. Hij wil een goeie act neerzetten.
Hij leek me vrij serieus.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Haha, vast niet serieus, maar mag dat, een goochel-muziek-act? Zou wel uniek zijn, lijkt me...
Dat lukt al niet als Hans Klok erin zit. Ik zie ons alweer richting Toppers-niveau gaan, man man man. Iemand als Nielson moet je bijvoorbeeld ook niet willen. Nul interessante, onderscheidende uitstraling. Mag allemaal wel wat meer Gen Z of Zellenial style, zoals Joost. De huidige generatie heeft geen fuck om Hansie. Terecht ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
Hans Klok wil met een zangert/zangeres. Hij wil een goeie act neerzetten.
Ik zie het wel voor me dat hij begint en dan op één of andere manier Davina tevoorschijn illusioneertquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat lukt al niet als Hans Klok erin zit. Ik zie ons alweer richting Toppers-niveau gaan, man man man. Iemand als Nielson moet je bijvoorbeeld ook niet willen. Nul interessante, onderscheidende uitstraling. Mag allemaal wel wat meer Gen Z of Zellenial style, zoals Joost. De huidige generatie heeft geen fuck om Hansie. Terecht ook.
Vreselijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me dat hij begint en dan op één of andere manier Davina tevoorschijn illusioneerten dan zelf weer verdwijnt. In een kort tijdsbestek
Exact.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:09 schreef blackswangreen het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden eigenlijk. De ultieme troll. Hans Klok goochelt in de eerste seconde de artiest weg, einde optreden.
Ooit met die zusjes staan frisbeeën op Pinkpop. Iemand vertelde me later pas dat zij van Treble waren, had ze niet eens herkendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:59 schreef Ann-Lynn het volgende:
Nou, Treble is weer bij elkaar lees ik net...
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:56 schreef Em31 het volgende:
Hoor net op Radio 2 dat S10 ooit met Froukje wil gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |