quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:42 schreef Dave het volgende:
Wolter Kroes, met 'We zijn er weer bij, en dat is klo-ho-te'.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:42 schreef Dave het volgende:
Wolter Kroes, met 'We zijn er weer bij, en dat is klo-ho-te'.
Goed plan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Nu na Joost ook de Snollebollekes totaal viraal gaan met al die fan-marsen in Duitsland stel ik voor dat we hen sturen. Gewoon een aanstekelijke banger in de stijl van links-rechts!
Nee joh, waarom moeten andere artiesten benadeeld worden? Het is imho een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Als hij de beste pitch heeft, sure, en als niet dan niet…quote:Op donderdag 18 juli 2024 00:26 schreef Origami94 het volgende:
Joost
En gooi er maar zes maatpakken bij die hem beveiligen alsof het Madonna of Beyonce is
Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk: Wat vindt Wiwiwilliam hier van?quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen het Anouk-verhaal bij Boulevard, en een taser dat we vrijwel zeker niet mee gaan doen
Ja, maar AvroTros heeft nu contact met haar platenmaatschappij. Dit is wel interessant. Vorige keer had ze ook een killersong trouwens, net als dat ze nu zegt te hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Aran wil dat Anouk gaat, onze fanboy
Het is wel zo dat als ze daadwerkelijk mee gaan doen er veel minder animo en tijd is om wat fatsoenlijks te selecteren, dus dan snap ik wel dat je Anouk omarmt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:45 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ja, maar AvroTros heeft nu contact met haar platenmaatschappij. Dit is wel interessant. Vorige keer had ze ook een killersong trouwens, net als dat ze nu zegt te hebben.
Die had zo'n Israëlische delegatie allang op hun bek geslagenquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel zo dat als ze daadwerkelijk mee gaan doen er veel minder animo en tijd is om wat fatsoenlijks te selecteren, dus dan snap ik wel dat je Anouk omarmt.
Ik had haar album toen beluisterd. Er staan niet echt nummers op wat echt een killersong is voor Esfquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:45 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ja, maar AvroTros heeft nu contact met haar platenmaatschappij. Dit is wel interessant. Vorige keer had ze ook een killersong trouwens, net als dat ze nu zegt te hebben.
Joh, ik vind dat Nederland het in elk geval een jaartje moet uitzitten. Denk dat zij daar ook nog over aan het nadenken zijn. Kut EBU.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had haar album toen beluisterd. Er staan niet echt nummers op wat echt een killersong is voor EsfEn sowieso met alle commotie die Anouk heeft gehad denk ik niet dat ze een goede keus zou zijn.
Oh dat absoluut! Maar mochten we alsnog iemand sturen dan beter geen Anoukquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:08 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Joh, ik vind dat Nederland het in elk geval een jaartje moet uitzitten. Denk dat zij daar ook nog over aan het nadenken zijn. Kut EBU.
https://www.rtl.nl/boulev(...)k-nederland-deelnamequote:AVROTROS heeft contact gezocht met Anouk en geeft aan blij zijn met haar interesse, maar nog niks met haar mogelijke deelname te kunnen doen. Dit omdat er nog geen definitieve beslissing is genomen of Nederland überhaupt volgend jaar mee zal doen aan het muziekevenement.
AVROTROS kan die beslissing nog niet maken in verband met de lopende zaken met de European Broadcasting Union (EBU). De AVROTROS wil eerst het vertrouwen krijgen dat zaken verbeterd zijn voordat zij een nieuwe inzending selecteren. De kans dat Nederland volgend jaar meedoet, acht de omroep dan ook klein.
Dat wordt wel iets meer dan een dreigende beweging dan denk ik.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:21 schreef Em31 het volgende:
Anouk heeft vast erg veel zin in Rob Holley z’n TikTok filmpjes
* eerste land wat twee keer wordt gediskwalificeerdquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:49 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Die had zo'n Israëlische delegatie allang op hun bek geslagen. Dat idee heb ik dan.
Ik vind Anouk een zeer matige songwriter. Niet voor niks heeft ze al in geen jaren een hit gescoord.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:45 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Nederland is sowieso het land van de eerste keer. Echt bizar.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
* eerste land wat twee keer wordt gediskwalificeerd
* eerste land wat twee keer op rij wordt gediskwalificeerd
* eerste terugkerende artiest die wordt gediskwalificeerd
Als je geschiedenis wil schrijven niet het slechtste idee.
Vooral als je bedenkt dat ze Walk Along geschreven heeftquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind Anouk een zeer matige songwriter. Niet voor niks heeft ze al in geen jaren een hit gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |