abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 16:16:37 #201
163650 Greys
pi_213787262
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 15:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben voor.
Ik ben tegen.
Niet tegen die twee, niks mis mee (integendeel), maar wel tegen deelname op zich zolang er niks verandert. Zou S10 eigenlijk ook zo moeten voelen vind ik eigenlijk.

Als we nu weer vrolijk mensen gaan sturen waarvan er eentje de vorige keer zelf ook al problemen had backstage geef je het ultieme signaal af naar EBU dat er niks hoeft te veranderen want we komen toch wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213788022
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 16:16 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik ben tegen.
Niet tegen die twee, niks mis mee (integendeel), maar wel tegen deelname op zich zolang er niks verandert. Zou S10 eigenlijk ook zo moeten voelen vind ik eigenlijk.

Als we nu weer vrolijk mensen gaan sturen waarvan er eentje de vorige keer zelf ook al problemen had backstage geef je het ultieme signaal af naar EBU dat er niks hoeft te veranderen want we komen toch wel.
Ik denk niet dat ze gelijk komend jaar al willen. Met name Froukje staat volgens mij niet echt te springen. En als ze wel wil dan moet ze gewoon solo gaan. Ze heeft S10 helemaal niet nodig, hoezeer ik die ook waardeer.
  dinsdag 4 juni 2024 @ 17:35:23 #203
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_213788103
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 16:16 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik ben tegen.

S10 zal dat toch wel beter weten dan wij, lijkt me, of die problemen deelname in de weg zou moeten staan of niet
Laffe huichelaar
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 17:51:26 #204
163650 Greys
pi_213788278
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 17:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]
S10 zal dat toch wel beter weten dan wij, lijkt me, of die problemen deelname in de weg zou moeten staan of niet
Ze gaf er zeer kort geleden nog een interview over. Dat het zo enorm naar was met die medewerkers achter de schermen. En aangezien er geen ene reet veranderd is op dat vlak sindsdien (getuige de ervaringen van Joost en diverse andere deelnemers van dit jaar) zou ik het logisch vinden als daar eerst dingen veranderen.

En anders lekker helemaal niet meer meedoen als AvroTros zijnde. Maar hé, dat is maar gewoon m'n eigen mening. Als ze al hun kansen op verandering willen tenietdoen moeten ze lekker weer meedoen en alle officiële klachten lekker vergeten. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 4 juni 2024 @ 18:16:27 #205
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_213788513
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 17:26 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze gelijk komend jaar al willen. Met name Froukje staat volgens mij niet echt te springen. En als ze wel wil dan moet ze gewoon solo gaan. Ze heeft S10 helemaal niet nodig, hoezeer ik die ook waardeer.
En daarbij. Froukje wil even een break nemen van de muziek en optredens en gaan kijken of ze ook nog andere dingen wil. Dus voor volgend jaar zal het zeker niet zijn.

https://npo.nl/start/seri(...)e-jeroen_57/afspelen

Vanaf ongeveer minuut 43.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_213788543
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
Hans Klok wil met een zangert/zangeres. Hij wil een goeie act neerzetten.
Hocus pocus iedereen kan toveren
  dinsdag 4 juni 2024 @ 18:42:27 #207
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_213788946
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 17:51 schreef Greys het volgende:

[..]
Ze gaf er zeer kort geleden nog een interview over. Dat het zo enorm naar was met die medewerkers achter de schermen. En aangezien er geen ene reet veranderd is op dat vlak sindsdien (getuige de ervaringen van Joost en diverse andere deelnemers van dit jaar) zou ik het logisch vinden als daar eerst dingen veranderen.

En anders lekker helemaal niet meer meedoen als AvroTros zijnde. Maar hé, dat is maar gewoon m'n eigen mening. Als ze al hun kansen op verandering willen tenietdoen moeten ze lekker weer meedoen en alle officiële klachten lekker vergeten. ^O^
Juist na dat interview, als zelfs zij zegt dat ze weer mee wil doen, zegt dat ook wel wat hè...

Er is overduidelijk van alles niet goed daar, maar als iemand die ook nare ervaringen had zegt dat ze weer mee wil doen, zegt dat voor mij ook wel dat de nare kanten niet opwegen tegen de goede kanten, in ieder geval voor de ervaringsdeskundige niet.
Laffe huichelaar
pi_213789016
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 18:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Juist na dat interview, als zelfs zij zegt dat ze weer mee wil doen, zegt dat ook wel wat hè...

Er is overduidelijk van alles niet goed daar, maar als iemand die ook nare ervaringen had zegt dat ze weer mee wil doen, zegt dat voor mij ook wel dat de nare kanten niet opwegen tegen de goede kanten, in ieder geval voor de ervaringsdeskundige niet.
Beetje simpele redenatie, als je die docu van S10 hebt gezien weet je dat ze het echt niet leuk heeft gevonden. Misschien verwacht ze dat er na het debacle van dit jaar veranderingen optreden en zou ze daarna wel willen om te kijken of het ook leuk kan zijn.
  dinsdag 4 juni 2024 @ 18:52:08 #209
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_213789134
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 18:45 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Beetje simpele redenatie, als je die docu van S10 hebt gezien weet je dat ze het echt niet leuk heeft gevonden. Misschien verwacht ze dat er na het debacle van dit jaar veranderingen optreden en zou ze daarna wel willen om te kijken of het ook leuk kan zijn.
Dat vind ik pas een rare redenatie. Ik had er nare ervaringen, dit jaar hadden mensen nare ervaringen dus zal je volgende keer wel geen nare ervaringen hebben.
Laffe huichelaar
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 19:20:30 #210
163650 Greys
pi_213789488
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 18:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dat vind ik pas een rare redenatie. Ik had er nare ervaringen, dit jaar hadden mensen nare ervaringen dus zal je volgende keer wel geen nare ervaringen hebben.
Je mag toch ergens best verwachten dat er zelfs door de EBU geleerd gaat worden van deze editie met meer klagende landen dan ooit. :P Er wordt momenteel een onderzoek uitgevoerd naar de EBU, in opdracht van diezelfde EBU. Ja hoi WC Eend, haha, maar hopelijk doen ze er toch iets mee. Ze zullen bijna niet anders kunnen denk ik. Zullen vast niet weer zo'n editie willen waarna iedereen boos is en het publiek liep te boeën op tv naar de baas.

Als deelnemend land zou ik daar echter wel een paar harde beloftes willen zien. En ik denk (!) en hoop S10 óók wel. En eerder dan dat niet gaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 6 juni 2024 @ 20:50:18 #211
249756 Symphonic
Look o Look
pi_213814888
Ik heb in de afgelopen 48 jaar 1 editie gemist omdat ik in Amerika was op dat moment, maar ik ben wel op het punt van: gewoon niemand sturen. Dikke vette streep eronder. Genanter dan afgelopen editie kan het bijna niet worden, maar het is wel een keer klaar met de EBU.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_213823697
twitter

vrijdag 7 juni 2024 @ 22:09:26 #213
249756 Symphonic
Look o Look
pi_213828621
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 15:07 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Stel je voor dat we eens iemand sturen die wél kan zingen…
Misschien wordt het ook tijd dat het songfestival weer eens echt een songfestival wordt.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_214007928
Nu na Joost ook de Snollebollekes totaal viraal gaan met al die fan-marsen in Duitsland stel ik voor dat we hen sturen. Gewoon een aanstekelijke banger in de stijl van links-rechts!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 22 juni 2024 @ 09:25:28 #215
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_214007943
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 22:09 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Stel je voor dat we eens iemand sturen die wél kan zingen...
Misschien wordt het ook tijd dat het songfestival weer eens echt een songfestival wordt.
En niet saai en/of belegen over komt.

Maar misschien moeten we volgend jaar al blij zijn als er überhaupt iemand wil gaan die min of meer toonvast is.
pi_214008045
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Nu na Joost ook de Snollebollekes totaal viraal gaan met al die fan-marsen in Duitsland stel ik voor dat we hen sturen. Gewoon een aanstekelijke banger in de stijl van links-rechts!
Het genre komt moeiteloos door de halve finale in elk geval.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_214008081
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 09:39 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het genre komt moeiteloos door de halve finale in elk geval.
Daarom en ik wil nondeju toch nog een keer de volle feest-experience
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214008107
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 09:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Daarom en ik wil nondeju toch nog een keer de volle feest-experience
Rob Kemps zingt het niet zelf volgens mij, dat is wel een detail. :P

Het hangt ook wel van het liedje af. Links Rechts zou Top 10 zijn, maar iets als Vrouwkes of Alaafrojack zou alleen van Brabant 12 punten krijgen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zaterdag 22 juni 2024 @ 11:33:34 #219
375570 crew  Cyan9
pi_214009056
Doe maar niet.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_214010340
Als intervalact in Rotterdam waren Snollebollekes best leuk geweest. Als inzending? Ik ben bang dat we dan de plank mis gaan slaan.
pi_214314161
https://www.ad.nl/show/an(...)n-iedereen~a2b5ca4d/

Anouk duwt weer eens wat dr strot uit.

quote:
Anouk stelde ook nog dat ze volgend jaar mee wil doen aan het songfestival, zoals ze eerder deed in 2013 met Birds. ,,Ik heb een pleurisharde plaat gemaakt. Perfect voor het songfestival, maar er is geen comité meer, dus ik weet niet naar wie ik het moet sturen.’’
Mja. Nee.
pi_214314665
Ik denk niet dat Anouk een goede keuze is om allerhande redenen.

Aan de andere kant, als escalatie in de toch al niet 100% harmonieuze relatie met de EBU zou ze het prima moeten doen B-).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_214316087
Liever niet, Anouk ging in 2013 geen enkele preparty af, deed weinig aan interviews of feestjes. Nee, dan liever een artiest die er echt voor wil gaan, als Nederland volgend jaar meedoet.
pi_214317621
Wolter Kroes, met 'We zijn er weer bij, en dat is klo-ho-te'.
C’est Davie :o)
pi_214317681
Anouk had dit trucje vorig jaar ook al uitgehaald toch? Toen dachten we dat ze Are you done running? had ingestuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')