Ik ben tegen.quote:
Ik denk niet dat ze gelijk komend jaar al willen. Met name Froukje staat volgens mij niet echt te springen. En als ze wel wil dan moet ze gewoon solo gaan. Ze heeft S10 helemaal niet nodig, hoezeer ik die ook waardeer.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
Niet tegen die twee, niks mis mee (integendeel), maar wel tegen deelname op zich zolang er niks verandert. Zou S10 eigenlijk ook zo moeten voelen vind ik eigenlijk.
Als we nu weer vrolijk mensen gaan sturen waarvan er eentje de vorige keer zelf ook al problemen had backstage geef je het ultieme signaal af naar EBU dat er niks hoeft te veranderen want we komen toch wel.
S10 zal dat toch wel beter weten dan wij, lijkt me, of die problemen deelname in de weg zou moeten staan of nietquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
Niet tegen die twee, niks mis mee (integendeel), maar wel tegen deelname op zich zolang er niks verandert. Zou S10 eigenlijk ook zo moeten voelen vind ik eigenlijk.
Als we nu weer vrolijk mensen gaan sturen waarvan er eentje de vorige keer zelf ook al problemen had backstage geef je het ultieme signaal af naar EBU dat er niks hoeft te veranderen want we komen toch wel.
Ze gaf er zeer kort geleden nog een interview over. Dat het zo enorm naar was met die medewerkers achter de schermen. En aangezien er geen ene reet veranderd is op dat vlak sindsdien (getuige de ervaringen van Joost en diverse andere deelnemers van dit jaar) zou ik het logisch vinden als daar eerst dingen veranderen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
S10 zal dat toch wel beter weten dan wij, lijkt me, of die problemen deelname in de weg zou moeten staan of niet
En daarbij. Froukje wil even een break nemen van de muziek en optredens en gaan kijken of ze ook nog andere dingen wil. Dus voor volgend jaar zal het zeker niet zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gelijk komend jaar al willen. Met name Froukje staat volgens mij niet echt te springen. En als ze wel wil dan moet ze gewoon solo gaan. Ze heeft S10 helemaal niet nodig, hoezeer ik die ook waardeer.
Hocus pocus iedereen kan toverenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
Hans Klok wil met een zangert/zangeres. Hij wil een goeie act neerzetten.
Juist na dat interview, als zelfs zij zegt dat ze weer mee wil doen, zegt dat ook wel wat hè...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaf er zeer kort geleden nog een interview over. Dat het zo enorm naar was met die medewerkers achter de schermen. En aangezien er geen ene reet veranderd is op dat vlak sindsdien (getuige de ervaringen van Joost en diverse andere deelnemers van dit jaar) zou ik het logisch vinden als daar eerst dingen veranderen.
En anders lekker helemaal niet meer meedoen als AvroTros zijnde. Maar hé, dat is maar gewoon m'n eigen mening. Als ze al hun kansen op verandering willen tenietdoen moeten ze lekker weer meedoen en alle officiële klachten lekker vergeten.
Beetje simpele redenatie, als je die docu van S10 hebt gezien weet je dat ze het echt niet leuk heeft gevonden. Misschien verwacht ze dat er na het debacle van dit jaar veranderingen optreden en zou ze daarna wel willen om te kijken of het ook leuk kan zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Juist na dat interview, als zelfs zij zegt dat ze weer mee wil doen, zegt dat ook wel wat hè...
Er is overduidelijk van alles niet goed daar, maar als iemand die ook nare ervaringen had zegt dat ze weer mee wil doen, zegt dat voor mij ook wel dat de nare kanten niet opwegen tegen de goede kanten, in ieder geval voor de ervaringsdeskundige niet.
Dat vind ik pas een rare redenatie. Ik had er nare ervaringen, dit jaar hadden mensen nare ervaringen dus zal je volgende keer wel geen nare ervaringen hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Beetje simpele redenatie, als je die docu van S10 hebt gezien weet je dat ze het echt niet leuk heeft gevonden. Misschien verwacht ze dat er na het debacle van dit jaar veranderingen optreden en zou ze daarna wel willen om te kijken of het ook leuk kan zijn.
Je mag toch ergens best verwachten dat er zelfs door de EBU geleerd gaat worden van deze editie met meer klagende landen dan ooit.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik pas een rare redenatie. Ik had er nare ervaringen, dit jaar hadden mensen nare ervaringen dus zal je volgende keer wel geen nare ervaringen hebben.
Stel je voor dat we eens iemand sturen die wél kan zingen…quote:
En niet saai en/of belegen over komt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Stel je voor dat we eens iemand sturen die wél kan zingen...
Misschien wordt het ook tijd dat het songfestival weer eens echt een songfestival wordt.
Het genre komt moeiteloos door de halve finale in elk geval.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Nu na Joost ook de Snollebollekes totaal viraal gaan met al die fan-marsen in Duitsland stel ik voor dat we hen sturen. Gewoon een aanstekelijke banger in de stijl van links-rechts!
Daarom en ik wil nondeju toch nog een keer de volle feest-experiencequote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het genre komt moeiteloos door de halve finale in elk geval.
Rob Kemps zingt het niet zelf volgens mij, dat is wel een detail.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom en ik wil nondeju toch nog een keer de volle feest-experience
Mja. Nee.quote:Anouk stelde ook nog dat ze volgend jaar mee wil doen aan het songfestival, zoals ze eerder deed in 2013 met Birds. ,,Ik heb een pleurisharde plaat gemaakt. Perfect voor het songfestival, maar er is geen comité meer, dus ik weet niet naar wie ik het moet sturen.’’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |