Ik zet het in m'n agendaquote:Op donderdag 18 april 2024 15:22 schreef Oriente het volgende:
Je premium abonnement verloopt op 25-04
JA LEUK OP MIJN VERJAARDAG
@Kukelecucktsju10quote:Op donderdag 18 april 2024 15:22 schreef Oriente het volgende:
Subtiele hint....quote:Op donderdag 18 april 2024 15:22 schreef Oriente het volgende:
Wat voor dingen zou je hier wel graag zien?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijken
Is het gewoon weer Tong vs GGMM en de ‘ik ga lunchen’ act van hier
Charz postte nog wel eens foto's van haar tieten, maar sinds jij haar taken waarneemt is er echt helemaal niks meer te beleven hier.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor dingen zou je hier wel graag zien?
Wtfquote:Op donderdag 18 april 2024 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Charz postte nog wel eens foto's van haar tieten, maar sinds jij haar taken waarneemt is er echt helemaal niks meer te beleven hier.
We zijn niet allemaal goedkoop, nee.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Charz postte nog wel eens foto's van haar tieten, maar sinds jij haar taken waarneemt is er echt helemaal niks meer te beleven hier.
Sowquote:Op donderdag 18 april 2024 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal goedkoop, nee.
Als je dat zelf niet kan bedenken weet ik niet waarom je bij Big Four werktquote:Op donderdag 18 april 2024 15:58 schreef KingRoland het volgende:
Wtf waarom gaan alle managers nu al naar huis
En ik blijven werken
Je doet nou net alsof hij het verzint ofzoquote:Op donderdag 18 april 2024 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet kan bedenken weet ik niet waarom je bij Big Four werkt
@Lot88quote:Op donderdag 18 april 2024 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal goedkoop, nee.
Heisessiesquote:Op donderdag 18 april 2024 15:58 schreef KingRoland het volgende:
Wtf waarom gaan alle managers nu al naar huis
En ik blijven werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een leuke review, blij dat je genoten hebt. Ik ga deze zeker kijken dankzij dit.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:31 schreef GGMM het volgende:
House M.D.(2004)8.7drama, mystery45TV-1412Hugh Laurie, Robert Sean Leonard, Omar EppsUsing a crack team of doctors and his wits, an antisocial maverick doctor specializing in diagnostic medicine does whatever it takes to solve puzzling cases that come his way.7.7
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000 @:tong80 zie review
Prima, vul het afmeldingsformulier maar in.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuke review, blij dat je genoten hebt. Ik ga deze zeker kijken dankzij dit.
Toch wil ik mij afmelden voor de reviews. Bedankt.
Dan moet je het afmeldingsformulier invullenquote:Op donderdag 18 april 2024 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuke review, blij dat je genoten hebt. Ik ga deze zeker kijken dankzij dit.
Spareribsquote:Op donderdag 18 april 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Spaanse kapucijnerschotel
Maar ik heb nooit een aanmeldingsformulier ingevuld.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, vul het afmeldingsformulier maar in.
quote:
Wat een mietjesplaat; dit is vele malen beter en harder gedaan.quote:
Wat is schaamhaar in het Fins?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:06 schreef Oriente het volgende:
LitmanenAFCA pakt @:Coco mokerhard aan.
Is dat die user die steeds huilt dat mods hun werk moeten doen?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:06 schreef Oriente het volgende:
LitmanenAFCA pakt @:Coco mokerhard aan.
Jaquote:Op donderdag 18 april 2024 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat die user die steeds huilt dat mods hun werk moeten doen?
welke ep ben je nu?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:12 schreef Coco het volgende:
Erg leuk dat @:maxi-mus meespeelt in Fallout.
oops ik wilde dombo weghalenquote:Op donderdag 18 april 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
wtf
Ik had die review ook dolgraag gelezen dat weet je
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je staat nog in de lijst.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Blij dat het afmeldingsformulier niet meer nodig is.
Jaquote:Op donderdag 18 april 2024 20:49 schreef Coco het volgende:
Fallout(2024)8.6action, adventure, drama, sci-fi, war60TV-MA16Ella Purnell, Aaron Moten, Walton GogginsIn a future, post-apocalyptic Los Angeles brought about by nuclear decimation, citizens must live in underground bunkers to protect themselves from radiation, mutants and bandits.Season 18.5
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000 @:tong80 zie review
Ook ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:31 schreef GGMM het volgende:
House M.D.(2004)8.7drama, mystery45TV-1412Hugh Laurie, Robert Sean Leonard, Omar EppsUsing a crack team of doctors and his wits, an antisocial maverick doctor specializing in diagnostic medicine does whatever it takes to solve puzzling cases that come his way.7.7
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000 @:tong80 zie review
is dit sarcasmequote:Op donderdag 18 april 2024 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach nee
Mijn avond is volledig verpest nu
Wat is in godsherechristusnaam een mov.quote:
mooie oudere vrouwquote:Op donderdag 18 april 2024 22:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is in godsherechristusnaam een mov.
Oh, dat is best lief.quote:
ja drink bijna niet meerquote:
Huh wat is dat voor vreemde layout 🤔quote:
Dat is de nieuwe lay-out maatquote:Op donderdag 18 april 2024 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh wat is dat voor vreemde layout 🤔
😲quote:Op donderdag 18 april 2024 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er loopt al 3 maanden een topic over achter de schermen.
Ik stel voor dat je ook overstapt naar de nieuwe lay-out en regelmatig screenshots postquote:
Schop die gast toch van het forum af.quote:
Ramodirk is op anoniemquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schop die gast toch van het forum af.
Woordle 1035 5/6
⬛🟩⬛🟩⬛
⬛🟩🟨🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 831 4/6
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
🟨🟩🟨⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
@:ggmm @:ramodirk
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Gaat alles goed met je, moderator Onlogisch?quote:
Hallo Orientexpressquote:
Blond en korte pootjes. Net niet, Salina.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:07 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Oriente laat wel vaker steekjes vallen.
Hier een nieuwe poging. Wie is dit?
[ afbeelding ] ces29
Patricia Paay @ChevyCapricequote:Op vrijdag 19 april 2024 10:07 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Oriente laat wel vaker steekjes vallen.
Hier een nieuwe poging. Wie is dit?
[ afbeelding ] ces29
Ik had je wel blond verwacht. Een blonde surfbabe.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blond en korte pootjes. Net niet, Salina.
Pi is Rabarberquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik had je wel blond verwacht. Een blonde surfbabe.
Donker: genoteerd.
Ik heb dan wel 2 nationaliteiten, maar eh, weinig warms te melden.quote:
Dat is al het stukje van @Cocoquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind dat wel een passende ondertitel voor jou @:Pisces29, genoteerd
quote:
Ik zet in op de Nederlandse en Zimbabwaanse nationaliteit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:15 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee nationaliteiten, nou ben ik geïntrigeerd. Maar geen Berber dus. Genoteerd.
Wel een heel spannend verhaal @:Oriente. Zo maak je steeds wat mee op kantoor!
Duutser.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb dan wel 2 nationaliteiten, maar eh, weinig warms te melden.
Goeie mention pik.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:15 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee nationaliteiten, nou ben ik geïntrigeerd. Maar geen Berber dus. Genoteerd.
Wel een heel spannend verhaal @:Oriente. Zo maak je steeds wat mee op kantoor!
Ik haat Duitsland tot in m'n tenen.quote:
Ik ook al woon ik er 5 minuten vandaanquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik haat Duitsland tot in m'n tenen.
Ik had voor mezelf al de ondertitel "Blij ei" in gedachten voor jou.quote:
Mei wordt fantastisch.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:17 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik had voor mezelf al de ondertitel "Blij ei" in gedachten voor jou.
Omdat je altijd blij en positief bent. Zelfs als het regent, kutweer en saai is buiten.
Wie heeft je dat verteld?quote:
Ik ben ook een blij ei.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:17 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik had voor mezelf al de ondertitel "Blij ei" in gedachten voor jou.
Omdat je altijd blij en positief bent. Zelfs als het regent, kutweer en saai is buiten.
Ja, ik dacht, ik laat ook eens een steekje vallen. Ik ben solidair met jou.quote:
Wat lief zeg.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:18 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik laat ook eens een steekje vallen. Ik ben solidair met jou.
Doe je dat ook met een stukje onderzoeksgericht in je achterhoofd?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:18 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik laat ook eens een steekje vallen. Ik ben solidair met jou.
Nog een tweede keer klagen dat je eruit ziet als een fris jong appeltje.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat lief zeg.
Mijn dag kan niet meer stuk, jij bent solidair en ik lijk blijkbaar begin 20!
#humblebragquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog een tweede keer klagen dat je eruit ziet als een fris jong appeltje.
Buitenlandse supermarkten afstruinen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook al woon ik er 5 minuten vandaan
Medikamente die Grenze?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Buitenlandse supermarkten afstruinen.
En wij maar denken dat je anti alcohol en anti alles bent.quote:
Ben ik ook, nog nooit binnen geweest terwijl ik er dagelijks langsfiets.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je anti alcohol en anti alles bent.
Hoe gaat het met je rijlessen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben ik ook, nog nooit binnen geweest terwijl ik er dagelijks langsfiets.
Mijn onderzoeksgerichtheid stelt me immer in staat me in te leven in de andersdenkenden en soms ook minderbedeelden van de samenleving. In dit geval dus met user @Oriente waarmee ik me, ondanks dat hij weer eens een steekje laat vallen, solidair verklaar.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je dat ook met een stukje onderzoeksgericht in je achterhoofd?
Volgend jaar inschrijven voor DACVN?quote:
De wattequote:Op vrijdag 19 april 2024 10:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Mijn onderzoeksgerichtheid stelt me immer in staat me in te leven in de andersdenkenden en soms ook minderbedeelden van de samenleving. In dit geval dus met user @:Oriente waarmee ik me, ondanks dat hij weer eens een steekje laat vallen, solidair verklaar.
Zo ben ik.
[..]
Volgend jaar inschrijven voor DACVN?
?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:12 schreef Coco het volgende:
Erg leuk dat @:maxi-mus meespeelt in Fallout.
Volgens mij ben jij pikgericht, ouwe bokkepoot.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Mijn onderzoeksgerichtheid stelt me immer in staat me in te leven in de andersdenkenden en soms ook minderbedeelden van de samenleving. In dit geval dus met user @:Oriente waarmee ik me, ondanks dat hij weer eens een steekje laat vallen, solidair verklaar.
Zo ben ik.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.trouw.nl/reli(...)-goed-idee~b5c15f4b/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.trouw.nl/reli(...)-goed-idee~b5c15f4b/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij pikgericht, ouwe bokkepoot.
Achquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
Net terug van het ziekenhuis
Wond nog niet dicht, nog steeds wondvocht, hechtingen mogen er nog niet uit en nog een week extra gips
Ik ben woedend
Sterkte.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
Wond nog niet dicht, nog steeds wondvocht, hechtingen mogen er nog niet uit en nog een week extra gips
Ik ben woedend
Mag ik je kaart?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben woedend
Twijfel nog, ze lachten me uit bij de suggestie maar ik ga het denk ik toch proberen, koppig als ik benquote:
Ja, ik zou gewoon gaan. Misschien wat minder drinken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Twijfel nog, ze lachten me uit bij de suggestie maar ik ga het denk ik toch proberen, koppig als ik ben
M'n eitjes waren klaarquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg? Moet je de trein halen?
Alleen luie mensen roepen dit altijd.quote:
Is dat dan zonder loopgips?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Twijfel nog, ze lachten me uit bij de suggestie maar ik ga het denk ik toch proberen, koppig als ik ben
Ja ik heb nu gewoon echt gips zeg maar, dus met krukken lopen en/of in een rolstoel waarbij het voor de wond niet goed is als de voet naar beneden isquote:
Gewoon gaan maat. Je bent toch geen mietje of wat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb nu gewoon echt gips zeg maar, dus met krukken lopen en/of in een rolstoel waarbij het voor de wond niet goed is als de voet naar beneden is
Precies een bekerfinale of potentieel voet afzettende complicaties. DAT IS GEEN KEUS.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon gaan maat. Je bent toch geen mietje of wat.
Ik ga gewoon hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Eerst mist forumgebruiker @:Caland de klassieker en nu lijkt hij de finale te missen. Je gaat je toch afvragen hoe oprecht de liefde voor Feyenoord is van forumgebruiker @:Caland
Vergeet een Europese wedstrijd niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Eerst mist forumgebruiker @:Caland de klassieker en nu lijkt hij de finale te missen. Je gaat je toch afvragen hoe oprecht de liefde voor Feyenoord is van forumgebruiker @:Caland
Ik zou waarschijnlijk ook gaan en hopen dat niemand op m’n voet gaat staan.quote:
300gr Griekse yoghurt, blauwe bessen, muesliquote:
Na 40-45 bier voel je die enkel-voet ook niet meer.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij geen pretje maar ik hoop voor je dat het geen verlenging wordt.
Ben je al wat kilo's kwijt?quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
300gr Griekse yoghurt, blauwe bessen, muesli
Tijdelijk niet nee.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 40-45 bier voel je die enkel-voet ook niet meer.
Heb je deze keer wel verteld voor welke club je bent?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.quote:
quote:
Wat lief dat je hem helpt met zijn medicijnenquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Zo even langs HMF.
Wat een bofkont ben ik toch
Ik ga waarschijnlijk alleen zijn vrouw tegenkomen maar ik zal haar zeggen dat zij de groetjes namens jou moet doenquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lief dat je hem helpt met zijn medicijnenDoe hem de groetjes
Kijk eens wat ik gewonnen hebquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk alleen zijn vrouw tegenkomen maar ik zal haar zeggen dat zij de groetjes namens jou moet doen
Een erotisch avondje met Ed?quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik gewonnen heb
[ afbeelding ]
Als je dat niet kan ben je echt een vaatdoekjequote:Op vrijdag 19 april 2024 13:12 schreef Zoon_John het volgende:
Ik wil ook afvallen. Hoe pakken jullie dat aan?
Veel snuivenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:12 schreef Zoon_John het volgende:
In jouw geval gewoon met een kaasschaaf en dan plakje voor plakje.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:12 schreef Zoon_John het volgende:
Zo trots als een pauw, en terecht.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik gewonnen heb
[ afbeelding ]
JE MOEDER NEUKENquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:12 schreef Zoon_John het volgende:
Hoe doe jij dat dan maat? Geef me tips.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat niet kan ben je echt een vaatdoekje
Ik.. (hou je vast).. sport en eet gezondquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:27 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan maat? Geef me tips.
Ik eet niet graag groentes en salades... Daar heb ik pech mee, sporten moet ik misschien wel gaan oppakken. En dan toch kijken dat ik minder eet. Ik doe nu intermediate fasting daar had TheBradge ook wel succes mee.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik.. (hou je vast).. sport en eet gezond
Ik ben nogal van de bijzondere methodes
Klopt, totdat hij ook wat pech kreegquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:35 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik eet niet graag groentes en salades... Daar heb ik pech mee, sporten moet ik misschien wel gaan oppakken. En dan toch kijken dat ik minder eet. Ik doe nu intermediate fasting daar had TheBradge ook wel succes mee.
Met je poot in het gips ga je wel nadrukkelijk herkenbaar zijn voor ons.quote:
Je mag best bier komen brengenquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met je poot in het gips ga je wel nadrukkelijk herkenbaar zijn voor ons.
Ik zal je vanaf vak Q proberen te spotten
40/45 kilometer hardlopen per week en zwemmen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:12 schreef Zoon_John het volgende:
Is dat niet zonde? Ik bedoel sportschool is best duur voor 1x per week. Lees wel dat je straks meer gaat, dus je bent wel goed bezig. Ik weet nog niet wat ik ga doen, mijn been is nog altijd geblesseerd helaas... Dus cardio is wat moeilijker, maar ik zit te denken aan yoga.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe een keer in de week een uurtje sportschool en 3-4 keer per week wandelen. Binnenkort twee keer sportschool wanneer ik niet twee dagen lang spierpijn meer heb, en daarna drie keer gaan
Je been is nog altijd geblesseerd maar je denkt aan yoga. Hoe ga je die manke worstenbeentjes in een vogelnestje vouwen dan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:59 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Is dat niet zonde? Ik bedoel sportschool is best duur voor 1x per week. Lees wel dat je straks meer gaat, dus je bent wel goed bezig. Ik weet nog niet wat ik ga doen, mijn been is nog altijd geblesseerd helaas... Dus cardio is wat moeilijker, maar ik zit te denken aan yoga.
Je weet niet wat voor een soort blessure het is. Ik heb geen worstenbeentjes, maar ik vind het grappig om je poging te zien Niels. Je bent een goede vriend.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je been is nog altijd geblesseerd maar je denkt aan yoga. Hoe ga je die manke worstenbeentjes in een vogelnestje vouwen dan?
Dit. Kilometer of 300/400 fietsen in de week helpt ook best aardig.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
40/45 kilometer hardlopen per week en zwemmen.
Dan kan je daarnaast zelfs blijven vreten en drinken.
De witte Keniaan strooit met oneliners.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En van nature slank gebouwd zijn dan ook.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk onzin om te stellen dat je met een paar keer (op een matig niveau) hardlopen en zwemmen maar kan zuipen en vreten wat je wil. Dat is niet voor iedereen zo'n feestje.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En van nature slank gebouwd zijn dan ook.
De suggestie was per definitie flauw bedoeld omdat je om dergelijke afstanden te kunnen draaien een bepaalde mate van fitheid/slankheid moet hebben óf je voedingspatroon überhaupt al moet aanpassen. Maar ik dacht dat dat doorkwam, blijkbaar nietquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk onzin om te stellen dat je met een paar keer (op een matig niveau) hardlopen en zwemmen maar kan zuipen en vreten wat je wil. Dat is niet voor iedereen zo'n feestje.
Ik ben gelukkig van nature een slanke den en kom niet snel aan.
Ik vind dat bij jou soms wat lastig inschatten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De suggestie was per definitie flauw bedoeld omdat je om dergelijke afstanden te kunnen draaien een bepaalde mate van fitheid/slankheid moet hebben óf je voedingspatroon überhaupt al moet aanpassen. Maar ik dacht dat dat doorkwam, blijkbaar niet
Wellicht blijf ik soms bewust wat ambigu om te kijken wie er hapt (en vooral welke users met het ietwat controversiële sentiment meegaan).quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat bij jou soms wat lastig inschatten.
Heb ik al iets over hardlopen en lelijk zijn gezegd? Bij deze dan maar weer.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht blijf ik soms bewust wat ambigu om te kijken wie er hapt (en vooral welke users met het ietwat controversiële sentiment meegaan).
Wederom kul. Of je moet vallen op lekker chubby.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik al iets over hardlopen en lelijk zijn gezegd? Bij deze dan maar weer.
een langeafstandsloper die er goed uitziet, kom maar met wat foto's en dan heb ik het alleen over fysiek hè, gezicht kan niemand wat aan doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wederom kul. Of je moet vallen op lekker chubby.
en een 40-45 lichaamquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:57 schreef GGMM het volgende:
Nu je het zegt, mensen die hardlopen hebben eigenlijk altijd een kop als een hark
Het verbaast mij wel hoe lelijk sommige mensen zijn als ze hardlopen. Maar dat heeft ook te maken met bepaalde kledingkeuzes en loopjes.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wederom kul. Of je moet vallen op lekker chubby.
Alsof de gemiddelde hardloper het postuur van iemand uit Kenia heeft.quote:
Het is nog altijd beter dan niks doen, daar ben ik het wel mee eens maar verder verandert m'n mening niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde hardloper het postuur van iemand uit Kenia heeft.
Liepen er maar meer mensen hard. De helft van Nederland is gewoon lelijk te dik.
Dan val jij op lekker mollig. Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan niks doen, daar ben ik het wel mee eens maar verder verandert m'n mening niet.
Nee ik val op fit en dat wordt je niet van hardlopen alleen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan val jij op lekker mollig. Ieder zijn ding.
Magere mannen die pompen in de gym. Bolle armen, iele pootjes. Niks mooi aan, want het is niet in proportie.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee ik val op fit en dat wordt je niet van hardlopen alleen.
@onlogisch is ook fit en die loopt nooit heel hard.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Veel mensen zijn buiten het sporten om niet eens verzorgd of ijdel, dus tja.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het verbaast mij wel hoe lelijk sommige mensen zijn als ze hardlopen. Maar dat heeft ook te maken met bepaalde kledingkeuzes en loopjes.
Genoeg mensen die het sierlijk kunnen, ik beschouw mij daar wel onder (alhoewel de foto’s van mijn afgelopen wedstrijd niet best waren).
Ik denk dat vrijwel iedere hardloper naast het lopen iets anders doet, al is het maar ter blessurepreventie.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wisselt z'n broccoli wat te vaak af met kapsalons.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch is ook fit en die loopt nooit heel hard.
Nee, klopt. Echter bij een goede vriendin van mij, en dat is echt wel een knappe/verzorgde meid, denk ik ook af en toe bij van ‘tja’ tijdens het lopen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel mensen zijn buiten het sporten om niet eens verzorgd of ijdel, dus tja.
Ja, je dreunt op het asfalt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, klopt. Echter bij een goede vriendin van mij, en dat is echt wel een knappe/verzorgde meid, denk ik ook af en toe bij van ‘tja’ tijdens het lopen.
Dan heb ik het vooral over outfitkeuzesquote:
Strakke zwembroekjes in het zwembad, hardloopleggings bij mannen in de winter, het is het ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb ik het vooral over outfitkeuzeslekker felle kleuren, van die ‘hardloopzonnebrillen’. Daar ligt bij mij wel de grens
Ik heb soms het idee dat Onlogisch te weinig eet en richting Kenia gaat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wisselt z'n broccoli wat te vaak af met kapsalons.
Deze snap ik niet. Hoezo kun je van alleen hardlopen niet fit worden? Wat versta jij onder fit?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij verstaat onder fit ‘niet te slank’.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Hoezo kun je van alleen hardlopen niet fit worden? Wat versta jij onder fit?
A zo. Ja die magere marathon types vind ik ook niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij verstaat onder fit ‘niet te slank’.Want natuurlijk ben je gewoon topfit als je alleen aan hardlopen zou doen.
Maar de meeste mensen zijn dan sowieso wel liefhebber van meer bewegen en ander type sport.
Die zijn zonder hardlopen ook zo mager.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
A zo. Ja die magere marathon types vind ik ook niet om aan te zien.
Dit ja en slank is ook prima maar zo'n vel over been look vind ik niks.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
A zo. Ja die magere marathon types vind ik ook niet om aan te zien.
Ik had het niet alleen over Ethiopiërs. Ik had het over alle afkomsten marathonlopers.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn zonder hardlopen ook zo mager.
Hetzelfde als bv een Chinees of Turk. Ook al veel smaller in basis dan Nederlanders.
Eens. Er moet wel wat vast te pakken zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja en slank is ook prima maar zo'n vel over been look vind ik niks.
Maar dat is de gemiddelde hardloper in Nederland nog steeds niet. Zo mager.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik had het niet alleen over Ethiopiërs. Ik had het over alle afkomsten marathonlopers.
Oh, dan zoek je het maar uit.quote:
Was ik tot m'n 30e, sindsdien dikke bierpens genot.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En van nature slank gebouwd zijn dan ook.
Ik begin me wel beetje te schamen voor mijn pens, zeker nu ik in de tripple digits zit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was ik tot m'n 30e, sindsdien dikke bierpens genot.
Ik denk dat ik al een goed jaar geen kapsalon meer gegeten heb.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wisselt z'n broccoli wat te vaak af met kapsalons.
Ik heb dat mijn hele leven al niet gehad.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al een goed jaar geen kapsalon meer gegeten heb.
Ik ook niet, ziet er ook niet smakelijk uit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:16 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik heb dat mijn hele leven al niet gehad.
1x ik prefereer een bijna dood ervaring.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:16 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik heb dat mijn hele leven al niet gehad.
Ik wens je daar veel plezier KoningRolandquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Morgen naar Rotterdam
@:gurneyisbestoke
@:caland
@:rambodirk
@:timmmmm
@:fetx
@:de_pel
En andere mensen die in Rotterdam wonen
Veel plezier maat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Morgen naar Rotterdam
Ik volgende week zaterdag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Morgen naar Rotterdam
Neequote:
Welke mod ga jij vervangen bij KLB?quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:25 schreef Zoon_John het volgende:
Mijn naam staat in de donatiebalk, ik ben famous.
We spelen dit verstandig advies door naar kersverse wegrijder @maxi-musquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:47 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Let op de weg maat, dat is belangrijker.
Leuke wedstrijd gemist.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
Kijk eens dom? Ja, ho maar Koeman.
[ x ]
Veel plezier (in een echte stad) maatquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Morgen naar Rotterdam
Twee witte wijn, twee whisky, twee speciallekes, een Vietnamese loempia en dan de boel afpilsen bij Helmut Kohl.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een maaltijdsalade.
Heb die onlangs bekeken, mooi om te zien. Mooi familiebedrijf in het mooie Nippon.quote:
Sushiquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een maaltijdsalade.
Bedankt, maar ik ben ouder dan 16quote:
Mijn neefjes van 8 zullen dit prachtig vindenquote:
Ha stinhoquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wantrouwen In De Wandelgangen gelezen.
4,0 op een schaal van 5.
Word eens volwassen joh gek.quote:
Het kind in mij zal nooit vertrekkenquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Word eens volwassen joh gek.
Wauw GGMM jij bent echt goed in wordlequote:Op zondag 21 april 2024 12:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1037 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛⬛🟨🟨
⬛🟨🟨🟨⬛
🟨🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 833 5/6
⬛⬛🟩⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩⬛🟩