Ik zet het in m'n agendaquote:Op donderdag 18 april 2024 15:22 schreef Oriente het volgende:
Je premium abonnement verloopt op 25-04
JA LEUK OP MIJN VERJAARDAG
@Kukelecucktsju10quote:Op donderdag 18 april 2024 15:22 schreef Oriente het volgende:
Subtiele hint....quote:Op donderdag 18 april 2024 15:22 schreef Oriente het volgende:
Wat voor dingen zou je hier wel graag zien?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijken
Is het gewoon weer Tong vs GGMM en de ‘ik ga lunchen’ act van hier
Charz postte nog wel eens foto's van haar tieten, maar sinds jij haar taken waarneemt is er echt helemaal niks meer te beleven hier.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor dingen zou je hier wel graag zien?
Wtfquote:Op donderdag 18 april 2024 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Charz postte nog wel eens foto's van haar tieten, maar sinds jij haar taken waarneemt is er echt helemaal niks meer te beleven hier.
We zijn niet allemaal goedkoop, nee.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Charz postte nog wel eens foto's van haar tieten, maar sinds jij haar taken waarneemt is er echt helemaal niks meer te beleven hier.
Sowquote:Op donderdag 18 april 2024 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal goedkoop, nee.
Als je dat zelf niet kan bedenken weet ik niet waarom je bij Big Four werktquote:Op donderdag 18 april 2024 15:58 schreef KingRoland het volgende:
Wtf waarom gaan alle managers nu al naar huis
En ik blijven werken
Je doet nou net alsof hij het verzint ofzoquote:Op donderdag 18 april 2024 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet kan bedenken weet ik niet waarom je bij Big Four werkt
@Lot88quote:Op donderdag 18 april 2024 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal goedkoop, nee.
Heisessiesquote:Op donderdag 18 april 2024 15:58 schreef KingRoland het volgende:
Wtf waarom gaan alle managers nu al naar huis
En ik blijven werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |