Maar dat zei ik nietquote:Op donderdag 18 april 2024 20:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Beter 18 graden en zon dan 10 graden en zon
quote:Op donderdag 18 april 2024 20:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de opwarming van de aarde
Poets je zonnepanelen, stof je airco af.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Ah, het is alweer gedaan met de wat frissere dagen dan normaal.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
Poets je zonnepanelen, stof je airco af.
[ x ]
Dat is onmogelijkquote:Op donderdag 18 april 2024 22:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
We lijken in ieder geval een droge week tegemoet te gaan volgende week.
Precies, voor je het weet is de bovenlaag droog. Moet je echt niet willen.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En anders doen we dat gewoon zoals in Dubai
Ik heb wel nog gesproeid vandaagquote:Op donderdag 18 april 2024 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies, voor je het weet is de bovenlaag droog. Moet je echt niet willen.
Waarom? Je moet de planten (natuur) soms ook eens laten zoals het is en niet te veel verwennen. Ook niet altijd goed. Er komt vannacht weer regen en komend weekend buien, dus eigenlijk is dat helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb wel nog gesproeid vandaag
Een zomer zonder neerslag tekort gejank ook niet.quote:Op donderdag 18 april 2024 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies, voor je het weet is de bovenlaag droog. Moet je echt niet willen.
Net geplante aardbeien frigo plantjes in een paar tunnelkassenquote:Op donderdag 18 april 2024 23:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom? Je moet de planten (natuur) soms ook eens laten zoals het is en niet te veel verwennen. Ook niet altijd goed. Er komt vannacht weer regen en komend weekend buien, dus eigenlijk is dat helemaal niet nodig.
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op vrijdag 19 april 2024 06:39 schreef PzKpfw het volgende:
Wakker worden en de regen alweer op je dakraam horen kletteren
*hoopt*quote:Op donderdag 18 april 2024 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
Poets je zonnepanelen, stof je airco af.
[ x ]
Windkracht 4quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:24 schreef THEFXR het volgende:
ja, hier storm, wie had dat verwacht?
als Mei toch niet droog en zonnig is, dan wurg ik iemand
Ja, zeg dat dan. Daar is binnenquote:Op vrijdag 19 april 2024 04:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Net geplante aardbeien frigo plantjes in een paar tunnelkassen
Jij had gewoon nu in een meivakantie je reis moeten prikken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Waar blijft toch die globalwarming in Nederland.
Graag meer hitte, droogte en meer van dat soort ellende.
Echt hé.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij had gewoon nu in een meivakantie je reis moeten prikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook! Damn.... was er maar iemand die daar wat zinnigs over kon zeggen...quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben benieuwd hoe de maand mei gaat worden.
quote:
Wat denk je zelf? Uiteraard weer een teleurstellende maand. Veel te koud en veel regen. Juni is standaard kut. Dan volgt de 'zomer', met wellicht een paar mooie dagen. Daarna wordt het weer herfstquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben benieuwd hoe de maand mei gaat worden.
Als je van warmte en zon houdt wellicht. Ben je een zomerliefhebber, zat je de afgelopen jaren over het algemeen meer dan goed in juni.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:54 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Uiteraard weer een teleurstellende maand. Veel te koud en veel regen. Juni is standaard kut. Dan volgt de 'zomer', met wellicht een paar mooie dagen. Daarna wordt het weer herfst
Vaak genoeg een droge Koningsdag gehad.quote:
Maar het is 2024. Het jaar dat 2023 probeert te overtreffen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaak genoeg een droge Koningsdag gehad.
Koningsdag gaat een prachtige dag worden, warmste en droogste koningsdag sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:
Nog warmer?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het is 2024. Het jaar dat 2023 probeert te overtreffen.
Eenmalig aubquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Koningsdag gaat een prachtige dag worden, warmste en droogste koningsdag sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Nog natter.quote:
Jep, en qua temperatuur ook. El Nino is a dick.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog natter.
Even gecheckt, de eerste vier maanden van 2023 (dus inclusief de tweede helft van april) waren net iets droger dan heel 2024 tot nu toe. En 2023 was al een achterlijk nat voorjaar. We lopen gewoon voor
Ik kan me eigenlijk geen natte Koningsdag herinneren. Wel altijd frisjes. Het zal toch niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |