A zo. Ja die magere marathon types vind ik ook niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij verstaat onder fit ‘niet te slank’.Want natuurlijk ben je gewoon topfit als je alleen aan hardlopen zou doen.
Maar de meeste mensen zijn dan sowieso wel liefhebber van meer bewegen en ander type sport.
Die zijn zonder hardlopen ook zo mager.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
A zo. Ja die magere marathon types vind ik ook niet om aan te zien.
Dit ja en slank is ook prima maar zo'n vel over been look vind ik niks.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
A zo. Ja die magere marathon types vind ik ook niet om aan te zien.
Ik had het niet alleen over Ethiopiërs. Ik had het over alle afkomsten marathonlopers.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn zonder hardlopen ook zo mager.
Hetzelfde als bv een Chinees of Turk. Ook al veel smaller in basis dan Nederlanders.
Eens. Er moet wel wat vast te pakken zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja en slank is ook prima maar zo'n vel over been look vind ik niks.
Maar dat is de gemiddelde hardloper in Nederland nog steeds niet. Zo mager.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik had het niet alleen over Ethiopiërs. Ik had het over alle afkomsten marathonlopers.
Oh, dan zoek je het maar uit.quote:
Was ik tot m'n 30e, sindsdien dikke bierpens genot.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En van nature slank gebouwd zijn dan ook.
Ik begin me wel beetje te schamen voor mijn pens, zeker nu ik in de tripple digits zit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was ik tot m'n 30e, sindsdien dikke bierpens genot.
Ik denk dat ik al een goed jaar geen kapsalon meer gegeten heb.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wisselt z'n broccoli wat te vaak af met kapsalons.
Ik heb dat mijn hele leven al niet gehad.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al een goed jaar geen kapsalon meer gegeten heb.
Ik ook niet, ziet er ook niet smakelijk uit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:16 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik heb dat mijn hele leven al niet gehad.
1x ik prefereer een bijna dood ervaring.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:16 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik heb dat mijn hele leven al niet gehad.
Ik wens je daar veel plezier KoningRolandquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Morgen naar Rotterdam
@:gurneyisbestoke
@:caland
@:rambodirk
@:timmmmm
@:fetx
@:de_pel
En andere mensen die in Rotterdam wonen
Veel plezier maat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Morgen naar Rotterdam
Ik volgende week zaterdag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Morgen naar Rotterdam
Neequote:
Welke mod ga jij vervangen bij KLB?quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:25 schreef Zoon_John het volgende:
Mijn naam staat in de donatiebalk, ik ben famous.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |