Was ik tot m'n 30e, sindsdien dikke bierpens genot.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En van nature slank gebouwd zijn dan ook.
Ik begin me wel beetje te schamen voor mijn pens, zeker nu ik in de tripple digits zit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was ik tot m'n 30e, sindsdien dikke bierpens genot.
Ik denk dat ik al een goed jaar geen kapsalon meer gegeten heb.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wisselt z'n broccoli wat te vaak af met kapsalons.
Ik heb dat mijn hele leven al niet gehad.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al een goed jaar geen kapsalon meer gegeten heb.
Ik ook niet, ziet er ook niet smakelijk uit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:16 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik heb dat mijn hele leven al niet gehad.
1x ik prefereer een bijna dood ervaring.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:16 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik heb dat mijn hele leven al niet gehad.
Ik wens je daar veel plezier KoningRolandquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Morgen naar Rotterdam
@:gurneyisbestoke
@:caland
@:rambodirk
@:timmmmm
@:fetx
@:de_pel
En andere mensen die in Rotterdam wonen
Veel plezier maat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Morgen naar Rotterdam
Ik volgende week zaterdag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Morgen naar Rotterdam
Neequote:
Welke mod ga jij vervangen bij KLB?quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:25 schreef Zoon_John het volgende:
Mijn naam staat in de donatiebalk, ik ben famous.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |