300gr Griekse yoghurt, blauwe bessen, muesliquote:
Na 40-45 bier voel je die enkel-voet ook niet meer.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij geen pretje maar ik hoop voor je dat het geen verlenging wordt.
Ben je al wat kilo's kwijt?quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
300gr Griekse yoghurt, blauwe bessen, muesli
Tijdelijk niet nee.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 40-45 bier voel je die enkel-voet ook niet meer.
Heb je deze keer wel verteld voor welke club je bent?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Twijfel nog, ze lachten me uit bij de suggestie maar ik ga het denk ik toch proberen, koppig als ik ben
Ja.quote:
quote:
Wat lief dat je hem helpt met zijn medicijnenquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Zo even langs HMF.
Wat een bofkont ben ik toch
Ik ga waarschijnlijk alleen zijn vrouw tegenkomen maar ik zal haar zeggen dat zij de groetjes namens jou moet doenquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lief dat je hem helpt met zijn medicijnenDoe hem de groetjes
Kijk eens wat ik gewonnen hebquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk alleen zijn vrouw tegenkomen maar ik zal haar zeggen dat zij de groetjes namens jou moet doen
Een erotisch avondje met Ed?quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik gewonnen heb
[ afbeelding ]
Als je dat niet kan ben je echt een vaatdoekjequote:Op vrijdag 19 april 2024 13:12 schreef Zoon_John het volgende:
Ik wil ook afvallen. Hoe pakken jullie dat aan?
Veel snuivenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:12 schreef Zoon_John het volgende:
In jouw geval gewoon met een kaasschaaf en dan plakje voor plakje.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:12 schreef Zoon_John het volgende:
Zo trots als een pauw, en terecht.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik gewonnen heb
[ afbeelding ]
JE MOEDER NEUKENquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:12 schreef Zoon_John het volgende:
Hoe doe jij dat dan maat? Geef me tips.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat niet kan ben je echt een vaatdoekje
Ik.. (hou je vast).. sport en eet gezondquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:27 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan maat? Geef me tips.
Ik eet niet graag groentes en salades... Daar heb ik pech mee, sporten moet ik misschien wel gaan oppakken. En dan toch kijken dat ik minder eet. Ik doe nu intermediate fasting daar had TheBradge ook wel succes mee.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik.. (hou je vast).. sport en eet gezond
Ik ben nogal van de bijzondere methodes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |