SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik ken mensen die netto 9k krijgen en de hypotheek al bijna afbetaald hebben, maar niet weten hoe ze rond gaan komen Je gaat leven naar hoeveel je te besteden hebtquote:
Hou je nog geen 6 duizend aan over. Als je dan nog een dure hypotheek, dure vrouw en wat andere vaste lasten hebt dan gaat het hard.quote:Op zondag 14 april 2024 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
7 duizend ofzo? Of nog meer? heb eigenlijk geen idee
ja das ook wel zo idd.quote:Op zondag 14 april 2024 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ken mensen die netto 9k krijgen en de hypotheek al bijna afbetaald hebben, maar niet weten hoe ze rond gaan komen Je gaat leven naar hoeveel je te besteden hebt
hmm zonde, zoveel belasting er afquote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou je nog geen 6 duizend aan over. Als je dan nog een dure hypotheek, dure vrouw en wat andere vaste lasten hebt dan gaat het hard.
5 eerderquote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou je nog geen 6 duizend aan over. Als je dan nog een dure hypotheek, dure vrouw en wat andere vaste lasten hebt dan gaat het hard.
Ga je daar heen emigreren?quote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je in Amerika loodgieter of dakdekker bent blijft de vrouw thuis, heb je 2 nieuwe auto’s een vrijstaand huis 2 motoren een boot en 3 jetskies en een hond. (En 1,5 week vak per jaar)
Vind ik ook elke maand.quote:
Zo hard gaat het ook niet met de inkomstenbelasting in Nederland. 5500-5800 moet je daar wel aan over kunnen houden denk ik.quote:
Krijg je wel veel voor terug.quote:
En ga je failliet als je een keer met je fikken tussen de deur komt.quote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je in Amerika loodgieter of dakdekker bent blijft de vrouw thuis, heb je 2 nieuwe auto’s een vrijstaand huis 2 motoren een boot en 3 jetskies en een hond. (En 1,5 week vak per jaar)
Ja maar daar gaan dan wel allerlei overheidszaken af. Of je komt net boven een belastingschijf op het einde vh jaar.quote:Op zondag 14 april 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo hard gaat het ook niet met de inkomstenbelasting in Nederland. 5500-5800 moet je daar wel aan over kunnen houden denk ik.
[..]
Krijg je wel veel voor terug.
Dat blijft hatelijk ja.quote:Op zondag 14 april 2024 13:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar daar gaan dan wel allerlei overheidszaken af. Of je komt net boven een belastingschijf op het einde vh jaar.
Dat klopt dan ook weer.quote:Op zondag 14 april 2024 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ga je failliet als je een keer met je fikken tussen de deur komt.
dan betaal je toch enkel over het bedrag in die schijf? Je kunt ook minder verdienen maar dan hou je ook minder over op het eindquote:
Ik wil naar Edinburgh in de zomer en Londen in de herfst denk ik. Ik dacht misschien nog in mei een paar dagen londen te doen maar dat gaat lastig worden.quote:Op zondag 14 april 2024 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar gaat de reis (uiteindelijk) heen?
Dat dacht ik ook maar dat heeft geen zin, tenminste niet voor een baas.quote:Op zondag 14 april 2024 13:52 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Als je centjes tekort komt gewoon wat meer en harder werken.
Ja geen idee, leek me wel een leuk moment. Was eigenlijk voor een maand later uitgerekend, maar me slecht aan planningen kunnen houden is wel mijn ding.quote:Op zondag 14 april 2024 13:54 schreef Recce het volgende:
Gefeliciteerd Zwabber!![]()
![]()
![]()
Waarom ben je eigenlijk jarig?
Edinburgh wel even kijken, als het fringe is moet dat wel je ding zijn, anders is het heel duur zonder meerwaardequote:Op zondag 14 april 2024 13:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wil naar Edinburgh in de zomer en Londen in de herfst denk ik. Ik dacht misschien nog in mei een paar dagen londen te doen maar dat gaat lastig worden.
Het is maar goed dat we de levensjaren niet aftellen aan het aantal rondjes rond Sagittarius A*.quote:Op zondag 14 april 2024 13:54 schreef Recce het volgende:
![]()
![]()
Ja weet ik veel, die kutplaneet ging die kant op. En toen was ie weer terug en zo.quote:Op zondag 14 april 2024 13:54 schreef Recce het volgende:
![]()
![]()
Klopt, maar het maakt het niet minder hatelijk. Praktijkvoorbeeldje: bekende van me ging fulltime inkomen vergelijken met 4 dagen werken. Bij fulltime was het dus netto ¤50 per maand meer inkomen.quote:Op zondag 14 april 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan betaal je toch enkel over het bedrag in die schijf? Je kunt ook minder verdienen maar dan hou je ook minder over op het eind![]()
das het niet waardquote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, maar het maakt het niet minder hatelijk. Praktijkvoorbeeldje: bekende van me ging fulltime inkomen vergelijken met 4 dagen werken. Bij fulltime was het dus netto ¤50 per maand meer inkomen.
Fringe ga ik niet perse heen nee.quote:Op zondag 14 april 2024 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Edinburgh wel even kijken, als het fringe is moet dat wel je ding zijn, anders is het heel duur zonder meerwaarde
Daarom ben ik ook minder gaan werkenquote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, maar het maakt het niet minder hatelijk. Praktijkvoorbeeldje: bekende van me ging fulltime inkomen vergelijken met 4 dagen werken. Bij fulltime was het dus netto ¤50 per maand meer inkomen.
Hoe zoek je dat uit eigenlijk? Ik heb gewoon blind het idee dat ik dan 20 % inlever.quote:Op zondag 14 april 2024 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook minder gaan werken
Maakte wel een bult verschil voor hoeveel hypotheek ze konden krijgen.quote:
Er worden miljoenen uitgegeven aan onderzoeken waarom we in Nederland 1 miljoen werkenden tekort komen maar hier is het antwoord.quote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn berekeningen voor onlinequote:Op zondag 14 april 2024 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zoek je dat uit eigenlijk? Ik heb gewoon blind het idee dat ik dan 20 % inlever.
"Yo, salarisadmin, wat krijg ik uitbetaald bij x uur werk?"quote:Op zondag 14 april 2024 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zoek je dat uit eigenlijk? Ik heb gewoon blind het idee dat ik dan 20 % inlever.
ja maar dat telt allemaal bruto mee toch? maar je kan dat toch tijdelijk doen bij die hypotheek aanvraag en dan weer die dag inleveren?quote:Op zondag 14 april 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakte wel een bult verschil voor hoeveel hypotheek ze konden krijgen.
Dus ging 100 euro meer verdienen?quote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ohhhh damnquote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 0,000000152173913043 jaar oud geworden.quote:Op zondag 14 april 2024 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we de levensjaren niet aftellen aan het aantal rondjes rond Sagittarius A*.
Dat deed diegene uiteindelijk ook.quote:Op zondag 14 april 2024 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat telt allemaal bruto mee toch? maar je kan dat toch tijdelijk doen bij die hypotheek aanvraag en dan weer die dag inleveren?
Het is Amerika, wat verwacht je?quote:Op zondag 14 april 2024 14:02 schreef Nattekat het volgende:
De hoeveelheid informatie die je moet opgeven voor een ESTA is op z'n zachtst gezegd echt walgelijk
De precieze bedragen weet ik allemaal niet meer, maar het was dus wel precies zo'n "lolwat, m'n tijd is me meer waard dan dit".quote:Op zondag 14 april 2024 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus ging 100 euro meer verdienen?
Dat is een donshaartje in een kwart schilfer kaarsvet op een hele grote taart.quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 0,000000152173913043 jaar oud geworden.
Kijk nu al uit naar de review van Nattekat als hij door de douane moet.quote:Op zondag 14 april 2024 14:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is Amerika, wat verwacht je?
Hun paspoort is wel minder sterk aan het worden, dus nu moeten ze vaker visa aanvragen
Sommige zijn er echt giftig over, is vermakelijk
Dankjewel 2!quote:Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
@:DeZwabber Gefeliciteerd 2.0![]()
[ afbeelding ]
Hm, goed idee eigenlijk.quote:4) Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Volgens mij levert deze post alleen al mij een totaalverbod op.quote:Op zondag 14 april 2024 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even kijken of niemand je ooit een IS-vlag gestuurd heeft op WhatsApp.
Al je social-media gegevens inleveren; en als je er geen hebt dan ben je nog extra verdacht. Heerlijk land is het toch.quote:Op zondag 14 april 2024 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij levert deze post alleen al mij een totaalverbod op.
Is het zwarte gat met zijn zwaartekracht in het centrum van onze Melkweg de enige reden dat we rondjes draaien om dit centrum?quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 0,000000152173913043 jaar oud geworden.
Mooie dag om op de motor te rijden is het inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2024 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ambulances rijden ook af en aan vandaag
Nederlanders vinden ze toch al snel drugssmokkelaars en verslaafde criminelen dus het kan geen kwaad om alvast vaseline tussen de billetjes te smeren op Schiphol.quote:Op zondag 14 april 2024 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al je social-media gegevens inleveren; en als je er geen hebt dan ben je nog extra verdacht. Heerlijk land is het toch.
Heb ik even mazzel dat ik LinkedIn heb. Anders was ik daarmee echt de klosquote:Op zondag 14 april 2024 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al je social-media gegevens inleveren; en als je er geen hebt dan ben je nog extra verdacht. Heerlijk land is het toch.
quote:Op zondag 14 april 2024 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zwarte gat met zijn zwaartekracht in het centrum van onze Melkweg de enige reden dat we rondjes draaien om dit centrum?
Onze Melkweg heeft een massa van 10^12 zonmassa's, ons centrale superzware gat Sgr A* heeft een massa van 10^6 zonmassa's.
In tegenstelling tot ons zonnestelsel, waar de zon veel meer massa heeft dan alle planeten er omheen, is dat dus niet het geval met de Melkweg. Het zwarte gat is maar 1 miljoenste van de massa van alle sterren eromheen.
Dus nee… het zwarte gat is geenszins de enige reden waarom we rondjes draaien in onze Melkweg. Slechts 1 miljoenste van de reden, we draaien gewoon allemaal rondom ons gezamenlijke zwaartepunt.
[ afbeelding ]
Toch verdachtquote:Your travel authorization is under review because an immediate determination could not be made.
Ja dan is ie meteen kansloos natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand heeft ze meteen je Fok pohi opgestuurd.
quote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand heeft ze meteen je Fok pohi opgestuurd.
Precies. Zeuren past niet bij 'the American Dream'.quote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan is ie meteen kansloos natuurlijk
Hangt er vanaf waar je over zeurt denk ikquote:Op zondag 14 april 2024 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Zeuren past niet bij 'the American Dream'.
Zijn nauwe connecties hier met Trump aanhanger dimmy helpen vast ook niet mee.quote:Op zondag 14 april 2024 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je over zeurt denk ik
Denk dat ze dan rode loper voor je uitrollen daar.quote:Op zondag 14 april 2024 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn nauwe connecties hier met Trump aanhanger dimmy helpen vast ook niet mee.
Ik ben niet gekquote:Op zondag 14 april 2024 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel op de officiele site of zit je bij een of ander bedrijf dat nu al je gegevens heeft?
Whehehehequote:
Geen idee. Misschien is Nattekat wel van Mexicaanse afkomst.quote:Op zondag 14 april 2024 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze dan rode loper voor je uitrollen daar.
El Gato Mojadoquote:Op zondag 14 april 2024 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is Nattekat wel van Mexicaanse afkomst.
Bwehehequote:
Nattekat staat hier echt wel al bekend.quote:
Dat was wel een aparte.quote:
Nomnomnomquote:Op zondag 14 april 2024 14:19 schreef AirwiN het volgende:
BV Nederland gediend op de zondag. Nu heb ik wel een verwenkoffie verdiend. Met chocola erbij.
Driekwarts mouwenquote:Op zondag 14 april 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Chocolahet is te warm voor lange mouwen en te koud voor kortere mouwen, hmmm
Lange mouwen, en die opstropen als je in de zon/uit de wind bent was hier de oplossing.quote:Op zondag 14 april 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Chocolahet is te warm voor lange mouwen en te koud voor kortere mouwen, hmmm
oh huh, dacht dat je ijsjes moest eten als je te warm bentquote:Op zondag 14 april 2024 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lange mouwen, en die opstropen als je in de zon/uit de wind bent was hier de oplossing.
Staat op de planning voor straks.quote:Op zondag 14 april 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh huh, dacht dat je ijsjes moest eten als je te warm bent
Nog van harte gefeliciteerd zwabber !!quote:Op zondag 14 april 2024 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij reed toch helemaal niet in een focus?
Ik had nu al in oktober geboekt en was al failliet.quote:Op zondag 14 april 2024 14:52 schreef Elvi het volgende:
@:CherryLips hoe ver vantevoren boek jij je reisjes naar Londen want ik vind het knap prijzig.
nee, paste niet zo bij mijquote:Op zondag 14 april 2024 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij reed toch helemaal niet in een focus?
quote:Op zondag 14 april 2024 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat op de planning voor straks.Dat kán geen toeval zijn.
Dankje!quote:Op zondag 14 april 2024 15:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog van harte gefeliciteerd zwabber !!
Word er geroddeld over mij?quote:Op zondag 14 april 2024 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn nauwe connecties hier met Trump aanhanger dimmy helpen vast ook niet mee.
lijkt mij een nutteloos dingquote:Op zondag 14 april 2024 15:37 schreef Crack_ het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)el/9300000111096391/
Ik ga deze tapijtreiniger kopenNu al zin in
Daar ben ik iets te oud voor ben ik bangquote:Op zondag 14 april 2024 15:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
je staat op de bangalijst van de studenten vereniging
Het is voornamelijk voor mn bankquote:Op zondag 14 april 2024 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had jij niet een laminaatvloer? Dan is dat niet heel raar nee.
Doornballetjequote:Op zondag 14 april 2024 15:43 schreef bitterbal het volgende:
dacht ga even uurtje liggen maar nu kan ik niet meer wakker worden
Ik werd altijd 731x gaarder wakker na een dutje dus niet meer doen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:43 schreef bitterbal het volgende:
i know, maar ik heb ook laminaatquote:Op zondag 14 april 2024 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doelde voornamelijk op Karzai, maar voor de bank is geen hek idee eigenlijk.
ja dat heb ik nu iddquote:Op zondag 14 april 2024 15:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik werd altijd 731x gaarder wakker na een dutje dus niet meer doen.
Er ligt ook een kleed op, zaten wel wat vlekken op ook, crack heeft mij wel geïnspireerd om deze te verwijderenquote:Op zondag 14 april 2024 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had jij niet een laminaatvloer? Dan is dat niet heel raar nee.
Ik slaap dan vooral 's nachts zo slecht als ik dat doe.quote:Op zondag 14 april 2024 15:43 schreef bitterbal het volgende:
ah das hier wel het probleem. Overdag slaap ik echt perfectquote:Op zondag 14 april 2024 15:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Of als ik al zat te knikkebollen dan ging ik liggen en pleurde ik alsnog niet in slaap.
ja je moet overdag ook niet te langquote:Op zondag 14 april 2024 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik slaap dan vooral 's nachts zo slecht als ik dat doe.
ik vind het niet erg hoor, maar kon oprecht niks anders bedenken dan 'oke'quote:
oke maar dit slaat dan weer echt nergens opquote:Op zondag 14 april 2024 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik probeer haar te behoeden voor een miskoop
Het zou nog vreemder zijn als ik dat zei.quote:Op zondag 14 april 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat raar om te zeggen, het staat niet
Retro-wonen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:53 schreef bitterbal het volgende:
deze dame is overleden, deed op haar hoogbejaarde leeftijd, dacht 92 nog de tuin onderhouden
https://www.funda.nl/deta(...)etstraat-43/89806190
wel vrouwenbierquote:
Mijn hele beeld over je klopt nu niet mer inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat raar om te zeggen, het staat niet
ik ben drie meter geworden?quote:Op zondag 14 april 2024 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hele beeld over je klopt nu niet mer inderdaad.
Hier zijn ook een aantal van die woningen. Moet je dan alles uittrekken en vernieuwen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heeft daar denk ik wel 70 jaar ofzo gewoond
ergens wel leuk, want kun je het echt helmaal inrichten naar je eigen smaak. Maarja, die tijdsinvesteringquote:Op zondag 14 april 2024 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn ook een aantal van die woningen. Moet je dan alles uittrekken en vernieuwen.
ja maar heb je wel een woning met tuin in het centrum van den haagquote:Op zondag 14 april 2024 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn ook een aantal van die woningen. Moet je dan alles uittrekken en vernieuwen.
dat wil niet iedereenquote:Op zondag 14 april 2024 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar heb je wel een woning met tuin in het centrum van den haag
Paar huizen verderop zijn ze al ruim 2 jaar bezig. Volgens mij zijn ze nu pas op het punt waarbij de keuken, badkamer en de vloeren erin kunnen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ergens wel leuk, want kun je het echt helmaal inrichten naar je eigen smaak. Maarja, die tijdsinvestering
Prima toch?quote:Op zondag 14 april 2024 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel vrouwenbier![]()
pils hoef ik niet. Het is meer ranjabier maar geen kriek
Dat moet helemaal niet.quote:Op zondag 14 april 2024 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Despo?quote:Op zondag 14 april 2024 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel vrouwenbier![]()
pils hoef ik niet. Het is meer ranjabier maar geen kriek
Je mag thuis geen bier drinken?quote:Op zondag 14 april 2024 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prima toch?
Pils drink ik eigenlijk alleen nog als het het enige is wat ze hebben. Haal het zelf ook nooit. Maar verder probeer ik echt vanalles.
Alhoewel ik de laatste tijd nauwelijks nog bier drink. Want thuis krijg ik er vervelende vragen over. En alleen in een café zitten is ook weer zoiets.
Air praat graag achter je rug om.quote:
ja hier in de buurt is er ook altijd wel een verbouwing aan de gangquote:Op zondag 14 april 2024 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoop het grote onderhoud hier wel gehad te hebben, maar zal altijd wel iets zijn bij een huis van 100 jaar oud.
Je moet toch gvd zelf weten wat je drinkt in je eigen huis.quote:Op zondag 14 april 2024 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prima toch?
Pils drink ik eigenlijk alleen nog als het het enige is wat ze hebben. Haal het zelf ook nooit. Maar verder probeer ik echt vanalles.
Alhoewel ik de laatste tijd nauwelijks nog bier drink. Want thuis krijg ik er vervelende vragen over. En alleen in een café zitten is ook weer zoiets.
Dat lijkt me echt tof. Maar ik ook leef gerust een jaar in de bouwrommel zonder daar last van te hebben. Rustig kamer voor kamer aanpakken. Ik zou er voor tekenen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ohhhmanquote:Op zondag 14 april 2024 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar huizen verderop zijn ze al ruim 2 jaar bezig. Volgens mij zijn ze nu pas op het punt waarbij de keuken, badkamer en de vloeren erin kunnen.
Jaquote:Op zondag 14 april 2024 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prima toch?
Houdt nooit op neequote:Op zondag 14 april 2024 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoop het grote onderhoud hier wel gehad te hebben, maar zal altijd wel iets zijn bij een huis van 100 jaar oud.
is niet verkeerdquote:
Wordt gewaardeerdquote:Op zondag 14 april 2024 16:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Air praat graag achter je rug om.
Je kunt van mij zeggen wat je wil maar ik beledig je iig gewoon waar je bij bent
neequote:Op zondag 14 april 2024 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je daar van op de bar staan?
nicequote:Op zondag 14 april 2024 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt tof. Maar ik ook leef gerust een jaar in de bouwrommel zonder daar last van te hebben. Rustig kamer voor kamer aanpakken. Ik zou er voor tekenen.
Jawel. Maar na de zoveelste "PaSt DaT wEl In Je DiEeT!?" terwijl de nadruk van het "dieet" ligt op normale eetgewoontes hebben begin ik het wel een beetje beu te worden.quote:Op zondag 14 april 2024 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag thuis geen bier drinken?
Ik ben geen bierkenner verder. Ik drink meestal gewoon de basic bitch biertjesquote:Op zondag 14 april 2024 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhmantwee jaar is echt heel lang. Hoop dat het ook een soort hobby is voor deze mensen
[..]
Ja![]()
stiekem bieries klappen op je kamerheb je wel een voorkeur ofzo?
[..]
Houdt nooit op nee
[..]
is niet verkeerdmaar ook niet boeiend
ik vind de neipas heel lekker
Heeft ze wel een puntquote:Op zondag 14 april 2024 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jawel. Maar na de zoveelste "PaSt DaT wEl In Je DiEeT!?" terwijl de nadruk van het "dieet" ligt op normale eetgewoontes hebben begin ik het wel een beetje beu te worden.
Hoe vaak ik al niet gehoord heb dat het "gezondig" is als ik taart sta te bakken vandaag.
Samen met de Duitsers Hitlergrapjes maken.quote:Op zondag 14 april 2024 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij zijn toch samengevoegd met de Duitsers. Niet vreemd dus.
Ik had op de middelbare een geschiedenis leraar, die deed Hitler ook perfect na. We vonden het helemaal geweldigquote:Op zondag 14 april 2024 16:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Samen met de Duitsers Hitlergrapjes maken.
Had eens een groep van 8 Duitsers aan het werk, die reageerden heel laks op mijn hitlergrapjes de hele dag.
Elke ochtend als John Cleese binnenmarcheren en pas na 2 weken kregen ze de lippen omhoog en gingen gezellig mee marcheren.
liefmans enzo?quote:Op zondag 14 april 2024 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben geen bierkenner verder. Ik drink meestal gewoon de basic bitch biertjes
Ik zit aan de 0,0quote:Op zondag 14 april 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
liefmans enzo?ik heb zin in een cocktail nu
We keken gisteren zo’n basic woke film, maar leek me wel wat voor jou.quote:Op zondag 14 april 2024 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben geen bierkenner verder. Ik drink meestal gewoon de basic bitch biertjes
#geenfleurgeengezeurquote:Op zondag 14 april 2024 16:14 schreef bitterbal het volgende:
tante fleur al bijna een maand niet gesproken
Zou ze nog leven? Is ze 3 weken geleden gevallen en kon niet meer opstaan.quote:Op zondag 14 april 2024 16:14 schreef bitterbal het volgende:
nou dat hoop ik niet maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 14 april 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ze nog leven? Is ze 3 weken geleden gevallen en kon niet meer opstaan.
Ik spreek mijn tantes en ooms gelukkig ook nauwelijks. Ja ik zie ze op trouwerijen dan tikken ze me aan, en nu jij he haags.quote:Op zondag 14 april 2024 16:14 schreef bitterbal het volgende:
omdat zij echt onwijs veel voor mij heeft gedaan im mijn levenquote:Op zondag 14 april 2024 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom moest ze ook al weer in je leven zijn
quote:Op zondag 14 april 2024 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik spreek mijn tantes en ooms gelukkig ook nauwelijks. Ja ik zie ze op trouwerijen dan tikken ze me aan, en nu jij he haags.
Datzelfde ben ik bij hun gaan doen op crematies. Toen hield het snel op.
[..]
Ik spreek mijn tantes en ooms gelukkig ook nauwelijks. Ja ik zie ze op trouwerijen dan tikken ze me aan, en nu jij he haags.
Echt bizar hoeveel huizen mensen hier hebben.quote:Op zondag 14 april 2024 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik rij zometeen weer naar mn andere huis.
Maar het is wel Guinness 0,0
ja he🤔quote:Op zondag 14 april 2024 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt bizar hoeveel huizen mensen hier hebben.
Dat zit er nu eenmaal inquote:Op zondag 14 april 2024 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat hoop ik niet maar dat zal wel niet.
Ik was een beetje onaardig geweest omdat ze weer begon te klagen en te roddelen over iedereen
ja maar voel ik mij wel weer schuldigquote:Op zondag 14 april 2024 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zit er nu eenmaal in![]()
Had een schoonvader die ook alleen maar geklaag bracht. Ik ging dan maar even in stand-by stand.
Deze huur ik maar voor 2 maandenquote:Op zondag 14 april 2024 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt bizar hoeveel huizen mensen hier hebben.
Je fiets schoonmaken. Tering hey, super leuk!quote:Op zondag 14 april 2024 16:20 schreef Ama het volgende:
Zo maar even kijken wat ik vanavond ga eten en mijn fiets schoonmaken.
Nee maar hij is ranzig door zand.quote:Op zondag 14 april 2024 16:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Je fiets schoonmaken. Tering hey, super leuk!
Oh wat lastigquote:Op zondag 14 april 2024 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat zij echt onwijs veel voor mij heeft gedaan im mijn leven
lekker, en zo'n blikjequote:
is dat lekker?quote:Op zondag 14 april 2024 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik rij zometeen weer naar mn andere huis.
Maar het is wel Guinness 0,0
'mooi weer he buitenquote:Op zondag 14 april 2024 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zit er nu eenmaal in![]()
Had een schoonvader die ook alleen maar geklaag bracht. Ik ging dan maar even in stand-by stand.
Laat ze mooi lullen BB tis jouw tante en ze heeft veel voor je gedaan. Als het maar niet tevaak is is het toch ook gewoon leuk een fan lid te zien soms?quote:Op zondag 14 april 2024 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar voel ik mij wel weer schuldig
ze doet heel veel voor andere maar ze heeft wel een wat naar karakter somsquote:Op zondag 14 april 2024 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat lastig
[..]
lekker, en zo'n blikje
Nee heb ik niet maar een vochtig doekje overal even langs doet al veel.quote:Op zondag 14 april 2024 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Neem aan dat je gewoon de hogedrukspuit erop zet?
Iewl neequote:Op zondag 14 april 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
liefmans enzo?ik heb zin in een cocktail nu
dat is extra lastig, je vindt het rot om haar te zien maar ook rot om te voelen wat je voelt?quote:Op zondag 14 april 2024 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar voel ik mij wel weer schuldig
jawel als ze niet weer met eeuwige niemand is goed gezeik komt. ze praat ook wel slecht over mij tegen anderequote:Op zondag 14 april 2024 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat ze mooi lullen BB tis jouw tante en ze heeft veel voor je gedaan. Als het maar niet tevaak is is het toch ook gewoon leuk een fan lid te zien soms?
Ja, ik vind het wel lekker. Maar ik hou sowieso wel van Guinnessquote:Op zondag 14 april 2024 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat lekker?
[..]
'mooi weer he buiten![]()
'
lekker liefmans, met ijsquote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl nee![]()
Nee gewoon pils, despo, IJwit, gdv, Texels etc.
Ik kan echt geen chocola maken van dit verhaal hoorquote:Op zondag 14 april 2024 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We keken gisteren zo’n basic woke film, maar leek me wel wat voor jou.
Een lesbisch stel gaat trouwen, waarvan een donkere, waarvan de broer daarvan de beste vriend is van de blanke, de ouders van die donkere waren blank. Behoudens de 2 lesbisch was de rest van de cast hetero en ging het alleen om het verhaal van de hoofdrolspelers. Want ze had zin aan zijn bigdick Energy. Ofzo.
Gdv?quote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl nee![]()
hmpf, jammerquote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze doet heel veel voor andere maar ze heeft wel een wat naar karakter soms
oooohquote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl nee![]()
Wel mannelijk bier hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl nee![]()
oke dan is het goed, het ziet er zo heftig uit altijdquote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel lekker. Maar ik hou sowieso wel van Guinness
[..]
“Anyone but you”quote:Op zondag 14 april 2024 16:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan echt geen chocola maken van dit verhaal hoor![]()
Hoe heette de film?
Ik kon dat altijd wel goed van me af laten glijden, maar als je er in opgevoed bent dan begrijp ik wel dat je er helemaal klaar mee bent.quote:Op zondag 14 april 2024 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat lekker?
[..]
'mooi weer he buiten![]()
'
Nee, want het staat haaks op wat mij verteld wordt door de diëtiste. Het is niet een geval van 5kg afvallen dus eventjes doorbijten hé? Dit is een langetermijnplan.quote:
dat mag ze uiteraard vinden, aardig is het nietquote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef bitterbal het volgende:
ze vind hoe ik mijn leven leid ook maar raar en dat zegt ze ook vaak tegen de andere familie leden. afkeurend ook
Ach wat is normaal eigenlijk.quote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef bitterbal het volgende:
ze vind hoe ik mijn leven leid ook maar raar en dat zegt ze ook vaak tegen de andere familie leden. afkeurend ook
Wel een geprobeerd?quote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke dan is het goed, het ziet er zo heftig uit altijd
Hoe dik ben je dan? En hoe is dat gekomen?quote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, want het staat haaks op wat mij verteld wordt door de diëtiste. Het is niet een geval van 5kg afvallen dus eventjes doorbijten hé? Dit is een langetermijnplan.
En het is niet alsof ik iedere week biertjes wil gaan klappen.
Maar goed. Precies dit, alles wat ik doe iedere keer moeten verantwoorden aan de stuurlui aan wal terwijl alles gewoon goed gaat ben ik zo spuugzat.
denk dat er over beide wel iets valt te zeggen. Mijn ouders zijn onwijs kritisch maar uit liefde, daarin ben ik opgegroeid maar daardoor weet ik ook dat het niet aan mij ligt en dat ik dat niet ga veranderen. Het is alsnog vermoeiend hoorquote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kon dat altijd wel goed van me af laten glijden, maar als je er in opgevoed bent dan begrijp ik wel dat je er helemaal klaar mee bent.
Gewoon tegen mensen zeggen dat je bij een dietiste zit. dat zou mensen wel moeten laten denken dat hun verdere advies niet nodig is toch?quote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, want het staat haaks op wat mij verteld wordt door de diëtiste. Het is niet een geval van 5kg afvallen dus eventjes doorbijten hé? Dit is een langetermijnplan.
Maar goed. Precies dit, alles wat ik doe iedere keer moeten verantwoorden aan de stuurlui aan wal terwijl alles gewoon goed gaat ben ik zo spuugzat.
dan ga je jezelf verantwoorden, waarom zou je dat doenquote:Op zondag 14 april 2024 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon tegen mensen zeggen dat je bij een dietiste zit. dat zou mensen wel moeten laten denken dat hun verdere advies niet nodig is toch?
door luchtquote:Op zondag 14 april 2024 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe dik ben je dan? En hoe is dat gekomen?
Dat is wel de hamvraag dan.
ja of negeren iddquote:Op zondag 14 april 2024 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan ga je jezelf verantwoorden, waarom zou je dat doen
Tegenwoordig begrijpen mijn ouders dingen een stuk beter. Er is een periode geweest waar ze volgens mij extreem beschermend waren, niet helemaal goed voor je ontwikkeling.quote:Op zondag 14 april 2024 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Ohja en ze zeuren ook over van alles want zijn dorpsmensen. Alles van de stad (eindhoven is echt een MEGA stad voor ze) snappen ze echt de ballen niet van![]()
doe het dan niet schatjequote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, of misschien een slokjequote:Op zondag 14 april 2024 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel een geprobeerd?
Ik ben geen fan van super zware stouts en porters, maar Guinness kan ik wel een avond lang drinken
Bier is bier. Ik drink wat ik lekker vind niet wat andere er van vinden.quote:
Terecht, ik vind gebrouwen door vrouwen heel matig, maar gewoon doen als je het lekker vindquote:Op zondag 14 april 2024 16:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bier is bier. Ik drink wat ik lekker vind niet wat andere er van vinden.
Diezelfde reactie kreeg ik namelijk vroeger ook als ik “vrouwelijke” cocktails bestelde.
Ja ja was ook niet serieus bedoelt dimmyquote:Op zondag 14 april 2024 16:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bier is bier. Ik drink wat ik lekker vind niet wat andere er van vinden.
Diezelfde reactie kreeg ik namelijk vroeger ook als ik “vrouwelijke” cocktails bestelde.
misty mangoquote:
zelfde hier ja. En ik snap het hoor, maar ik ben niet mn oudersquote:Op zondag 14 april 2024 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig begrijpen mijn ouders dingen een stuk beter. Er is een periode geweest waar ze volgens mij extreem beschermend waren, niet helemaal goed voor je ontwikkeling.
geef mij al je gebrouwen door vrouwenquote:Op zondag 14 april 2024 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Terecht, ik vind gebrouwen door vrouwen heel matig, maar gewoon doen als je het lekker vind
quote:Op zondag 14 april 2024 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik ook, bijna hetzelfde als constant je middelvinger opsteken op straat.
Mini koelkastje op je kamer zettenquote:Op zondag 14 april 2024 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ziet er zwaar uit door de kleur waarschijnlijkquote:Op zondag 14 april 2024 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, of misschien een slokje
het is niet zo zwaar dan?
ja, dat was ook mijn associatiequote:Op zondag 14 april 2024 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ziet er zwaar uit door de kleur waarschijnlijk
Waar janken we over?quote:Op zondag 14 april 2024 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Is het janken weer begonnen? Want dan ga ik weer
Lijkt me ook niet makkelijk, je wil kinderen vrij laten, maar ze wel wat dingen meegeven tegelijkertijd.quote:Op zondag 14 april 2024 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misty mangoen die gemberdingens vind ik ook heerliepeerlie
[..]
zelfde hier ja. En ik snap het hoor, maar ik ben niet mn ouders. Ze zijn hier dingen gaan accepteren toen ik meer ruimte innam om mezelf te zijn.
En soms snappen ze dingen alsnog niet, maar snappen ze wel dat hun inbreng niks toevoegt en dat is al heel fijn![]()
Het lijkt me ook lastig hoor, ouder zijn
Is die nog niet weggewaaid?quote:Op zondag 14 april 2024 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Och God komt Dolf Jansen er ook weer aan?
Leuke familie hoor. Keigezellig!quote:Op zondag 14 april 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
oh ja en moet lederen schoenen gaan dragen
nou ja de lijst is eindeloos. Mijn nichtje is meer een type zoals hun en dat vind ze dan ook leuk. Die 17 jarige. Die draagt ook make up en wat meer vrouwelijke kleding. En dat hoor ik dan ook, dat zij dat dan wel doet.
zelfverzonnen sociale regels omdat men te onzeker is om te doen waar ze blij van worden, over vermoeiend gesprokenquote:
Of je pak gewoon even een lachkoekje en een nietzozwaaropdehanddrankje.quote:Op zondag 14 april 2024 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Is het janken weer begonnen? Want dan ga ik weer
Misschien kraakt ze je nichtje ook af als ze 1:1 zijn. Voor sommige mensen is het nooit goed genoeg.quote:Op zondag 14 april 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
oh ja en moet lederen schoenen gaan dragen
nou ja de lijst is eindeloos. Mijn nichtje is meer een type zoals hun en dat vind ze dan ook leuk. Die 17 jarige. Die draagt ook make up en wat meer vrouwelijke kleding. En dat hoor ik dan ook, dat zij dat dan wel doet.
Oh, daar had ik vroeger ook nog wel eens last vanquote:Op zondag 14 april 2024 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zelfverzonnen sociale regels omdat men te onzeker is om te doen waar ze blij van worden, over vermoeiend gesproken
De tering, ga eens van je leven genieten jostiquote:Op zondag 14 april 2024 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Och God komt Dolf Jansen er ook weer aan?
Met die mensen komt het nooit meer helemaal goed.quote:Op zondag 14 april 2024 16:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Een van mijn beste maten heeft tot zijn 37ste bij zijn moeder gewoond, zijn excuus was dat die vaak wegging naar buitenland voor het werk.
Maar het heeft hem geen goed gedaan hoor.
Man man wat is die soms vreemd
inderdaadquote:Op zondag 14 april 2024 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet makkelijk, je wil kinderen vrij laten, maar ze wel wat dingen meegeven tegelijkertijd.
Tegenwoordig is het allemaal een stuk beter, leer mijn vader vooral ook beter kennen.
Waarover?quote:Op zondag 14 april 2024 16:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, daar had ik vroeger ook nog wel eens last van
nou niet zo kritisch zijn aubquote:Op zondag 14 april 2024 16:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga ik dan toch niet kopen, dus hoe moet ik het je dan geven?
Ik heb even een dagje niks te janken. Kut!quote:
Ja die kraakt ze af op gedrag ja en daar heb ik nu gezegd dat i daar geen zin in heb en heb ik opgehangen Meisje is 17 met een stervende moeder. En dan afkragen dat haar gedrag niet goed is. En dan zegt ze dat ze net haar moeder is maar fleur ziet niet dat ze zelf ook zo isquote:Op zondag 14 april 2024 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kraakt ze je nichtje ook af als ze 1:1 zijn. Voor sommige mensen is het nooit goed genoeg.
Wil jij anders genieten van mijn tosti?quote:Op zondag 14 april 2024 16:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
De tering, ga eens van je leven genieten josti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |