SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik ken mensen die netto 9k krijgen en de hypotheek al bijna afbetaald hebben, maar niet weten hoe ze rond gaan komen Je gaat leven naar hoeveel je te besteden hebtquote:
Hou je nog geen 6 duizend aan over. Als je dan nog een dure hypotheek, dure vrouw en wat andere vaste lasten hebt dan gaat het hard.quote:Op zondag 14 april 2024 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
7 duizend ofzo? Of nog meer? heb eigenlijk geen idee
ja das ook wel zo idd.quote:Op zondag 14 april 2024 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ken mensen die netto 9k krijgen en de hypotheek al bijna afbetaald hebben, maar niet weten hoe ze rond gaan komen Je gaat leven naar hoeveel je te besteden hebt
hmm zonde, zoveel belasting er afquote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou je nog geen 6 duizend aan over. Als je dan nog een dure hypotheek, dure vrouw en wat andere vaste lasten hebt dan gaat het hard.
5 eerderquote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou je nog geen 6 duizend aan over. Als je dan nog een dure hypotheek, dure vrouw en wat andere vaste lasten hebt dan gaat het hard.
Ga je daar heen emigreren?quote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je in Amerika loodgieter of dakdekker bent blijft de vrouw thuis, heb je 2 nieuwe auto’s een vrijstaand huis 2 motoren een boot en 3 jetskies en een hond. (En 1,5 week vak per jaar)
Vind ik ook elke maand.quote:
Zo hard gaat het ook niet met de inkomstenbelasting in Nederland. 5500-5800 moet je daar wel aan over kunnen houden denk ik.quote:
Krijg je wel veel voor terug.quote:
En ga je failliet als je een keer met je fikken tussen de deur komt.quote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je in Amerika loodgieter of dakdekker bent blijft de vrouw thuis, heb je 2 nieuwe auto’s een vrijstaand huis 2 motoren een boot en 3 jetskies en een hond. (En 1,5 week vak per jaar)
Ja maar daar gaan dan wel allerlei overheidszaken af. Of je komt net boven een belastingschijf op het einde vh jaar.quote:Op zondag 14 april 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo hard gaat het ook niet met de inkomstenbelasting in Nederland. 5500-5800 moet je daar wel aan over kunnen houden denk ik.
[..]
Krijg je wel veel voor terug.
Dat blijft hatelijk ja.quote:Op zondag 14 april 2024 13:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar daar gaan dan wel allerlei overheidszaken af. Of je komt net boven een belastingschijf op het einde vh jaar.
Dat klopt dan ook weer.quote:Op zondag 14 april 2024 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ga je failliet als je een keer met je fikken tussen de deur komt.
dan betaal je toch enkel over het bedrag in die schijf? Je kunt ook minder verdienen maar dan hou je ook minder over op het eindquote:
Ik wil naar Edinburgh in de zomer en Londen in de herfst denk ik. Ik dacht misschien nog in mei een paar dagen londen te doen maar dat gaat lastig worden.quote:Op zondag 14 april 2024 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar gaat de reis (uiteindelijk) heen?
Dat dacht ik ook maar dat heeft geen zin, tenminste niet voor een baas.quote:Op zondag 14 april 2024 13:52 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Als je centjes tekort komt gewoon wat meer en harder werken.
Ja geen idee, leek me wel een leuk moment. Was eigenlijk voor een maand later uitgerekend, maar me slecht aan planningen kunnen houden is wel mijn ding.quote:Op zondag 14 april 2024 13:54 schreef Recce het volgende:
Gefeliciteerd Zwabber!![]()
![]()
![]()
Waarom ben je eigenlijk jarig?
Edinburgh wel even kijken, als het fringe is moet dat wel je ding zijn, anders is het heel duur zonder meerwaardequote:Op zondag 14 april 2024 13:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wil naar Edinburgh in de zomer en Londen in de herfst denk ik. Ik dacht misschien nog in mei een paar dagen londen te doen maar dat gaat lastig worden.
Het is maar goed dat we de levensjaren niet aftellen aan het aantal rondjes rond Sagittarius A*.quote:Op zondag 14 april 2024 13:54 schreef Recce het volgende:
![]()
![]()
Ja weet ik veel, die kutplaneet ging die kant op. En toen was ie weer terug en zo.quote:Op zondag 14 april 2024 13:54 schreef Recce het volgende:
![]()
![]()
Klopt, maar het maakt het niet minder hatelijk. Praktijkvoorbeeldje: bekende van me ging fulltime inkomen vergelijken met 4 dagen werken. Bij fulltime was het dus netto ¤50 per maand meer inkomen.quote:Op zondag 14 april 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan betaal je toch enkel over het bedrag in die schijf? Je kunt ook minder verdienen maar dan hou je ook minder over op het eind![]()
das het niet waardquote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, maar het maakt het niet minder hatelijk. Praktijkvoorbeeldje: bekende van me ging fulltime inkomen vergelijken met 4 dagen werken. Bij fulltime was het dus netto ¤50 per maand meer inkomen.
Fringe ga ik niet perse heen nee.quote:Op zondag 14 april 2024 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Edinburgh wel even kijken, als het fringe is moet dat wel je ding zijn, anders is het heel duur zonder meerwaarde
Daarom ben ik ook minder gaan werkenquote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, maar het maakt het niet minder hatelijk. Praktijkvoorbeeldje: bekende van me ging fulltime inkomen vergelijken met 4 dagen werken. Bij fulltime was het dus netto ¤50 per maand meer inkomen.
Hoe zoek je dat uit eigenlijk? Ik heb gewoon blind het idee dat ik dan 20 % inlever.quote:Op zondag 14 april 2024 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook minder gaan werken
Maakte wel een bult verschil voor hoeveel hypotheek ze konden krijgen.quote:
Er worden miljoenen uitgegeven aan onderzoeken waarom we in Nederland 1 miljoen werkenden tekort komen maar hier is het antwoord.quote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn berekeningen voor onlinequote:Op zondag 14 april 2024 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zoek je dat uit eigenlijk? Ik heb gewoon blind het idee dat ik dan 20 % inlever.
"Yo, salarisadmin, wat krijg ik uitbetaald bij x uur werk?"quote:Op zondag 14 april 2024 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zoek je dat uit eigenlijk? Ik heb gewoon blind het idee dat ik dan 20 % inlever.
ja maar dat telt allemaal bruto mee toch? maar je kan dat toch tijdelijk doen bij die hypotheek aanvraag en dan weer die dag inleveren?quote:Op zondag 14 april 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakte wel een bult verschil voor hoeveel hypotheek ze konden krijgen.
Dus ging 100 euro meer verdienen?quote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ohhhh damnquote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 0,000000152173913043 jaar oud geworden.quote:Op zondag 14 april 2024 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we de levensjaren niet aftellen aan het aantal rondjes rond Sagittarius A*.
Dat deed diegene uiteindelijk ook.quote:Op zondag 14 april 2024 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat telt allemaal bruto mee toch? maar je kan dat toch tijdelijk doen bij die hypotheek aanvraag en dan weer die dag inleveren?
Het is Amerika, wat verwacht je?quote:Op zondag 14 april 2024 14:02 schreef Nattekat het volgende:
De hoeveelheid informatie die je moet opgeven voor een ESTA is op z'n zachtst gezegd echt walgelijk
De precieze bedragen weet ik allemaal niet meer, maar het was dus wel precies zo'n "lolwat, m'n tijd is me meer waard dan dit".quote:Op zondag 14 april 2024 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus ging 100 euro meer verdienen?
Dat is een donshaartje in een kwart schilfer kaarsvet op een hele grote taart.quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 0,000000152173913043 jaar oud geworden.
Kijk nu al uit naar de review van Nattekat als hij door de douane moet.quote:Op zondag 14 april 2024 14:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is Amerika, wat verwacht je?
Hun paspoort is wel minder sterk aan het worden, dus nu moeten ze vaker visa aanvragen
Sommige zijn er echt giftig over, is vermakelijk
Dankjewel 2!quote:Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
@:DeZwabber Gefeliciteerd 2.0![]()
[ afbeelding ]
Hm, goed idee eigenlijk.quote:4) Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Volgens mij levert deze post alleen al mij een totaalverbod op.quote:Op zondag 14 april 2024 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even kijken of niemand je ooit een IS-vlag gestuurd heeft op WhatsApp.
Al je social-media gegevens inleveren; en als je er geen hebt dan ben je nog extra verdacht. Heerlijk land is het toch.quote:Op zondag 14 april 2024 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij levert deze post alleen al mij een totaalverbod op.
Is het zwarte gat met zijn zwaartekracht in het centrum van onze Melkweg de enige reden dat we rondjes draaien om dit centrum?quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 0,000000152173913043 jaar oud geworden.
Mooie dag om op de motor te rijden is het inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2024 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ambulances rijden ook af en aan vandaag
Nederlanders vinden ze toch al snel drugssmokkelaars en verslaafde criminelen dus het kan geen kwaad om alvast vaseline tussen de billetjes te smeren op Schiphol.quote:Op zondag 14 april 2024 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al je social-media gegevens inleveren; en als je er geen hebt dan ben je nog extra verdacht. Heerlijk land is het toch.
Heb ik even mazzel dat ik LinkedIn heb. Anders was ik daarmee echt de klosquote:Op zondag 14 april 2024 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al je social-media gegevens inleveren; en als je er geen hebt dan ben je nog extra verdacht. Heerlijk land is het toch.
quote:Op zondag 14 april 2024 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zwarte gat met zijn zwaartekracht in het centrum van onze Melkweg de enige reden dat we rondjes draaien om dit centrum?
Onze Melkweg heeft een massa van 10^12 zonmassa's, ons centrale superzware gat Sgr A* heeft een massa van 10^6 zonmassa's.
In tegenstelling tot ons zonnestelsel, waar de zon veel meer massa heeft dan alle planeten er omheen, is dat dus niet het geval met de Melkweg. Het zwarte gat is maar 1 miljoenste van de massa van alle sterren eromheen.
Dus nee… het zwarte gat is geenszins de enige reden waarom we rondjes draaien in onze Melkweg. Slechts 1 miljoenste van de reden, we draaien gewoon allemaal rondom ons gezamenlijke zwaartepunt.
[ afbeelding ]
Toch verdachtquote:Your travel authorization is under review because an immediate determination could not be made.
Ja dan is ie meteen kansloos natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand heeft ze meteen je Fok pohi opgestuurd.
quote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand heeft ze meteen je Fok pohi opgestuurd.
Precies. Zeuren past niet bij 'the American Dream'.quote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan is ie meteen kansloos natuurlijk
Hangt er vanaf waar je over zeurt denk ikquote:Op zondag 14 april 2024 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Zeuren past niet bij 'the American Dream'.
Zijn nauwe connecties hier met Trump aanhanger dimmy helpen vast ook niet mee.quote:Op zondag 14 april 2024 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je over zeurt denk ik
Denk dat ze dan rode loper voor je uitrollen daar.quote:Op zondag 14 april 2024 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn nauwe connecties hier met Trump aanhanger dimmy helpen vast ook niet mee.
Ik ben niet gekquote:Op zondag 14 april 2024 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel op de officiele site of zit je bij een of ander bedrijf dat nu al je gegevens heeft?
Whehehehequote:
Geen idee. Misschien is Nattekat wel van Mexicaanse afkomst.quote:Op zondag 14 april 2024 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze dan rode loper voor je uitrollen daar.
El Gato Mojadoquote:Op zondag 14 april 2024 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is Nattekat wel van Mexicaanse afkomst.
Bwehehequote:
Nattekat staat hier echt wel al bekend.quote:
Dat was wel een aparte.quote:
Nomnomnomquote:Op zondag 14 april 2024 14:19 schreef AirwiN het volgende:
BV Nederland gediend op de zondag. Nu heb ik wel een verwenkoffie verdiend. Met chocola erbij.
Driekwarts mouwenquote:Op zondag 14 april 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Chocolahet is te warm voor lange mouwen en te koud voor kortere mouwen, hmmm
Lange mouwen, en die opstropen als je in de zon/uit de wind bent was hier de oplossing.quote:Op zondag 14 april 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Chocolahet is te warm voor lange mouwen en te koud voor kortere mouwen, hmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |