Ik wil naar Edinburgh in de zomer en Londen in de herfst denk ik. Ik dacht misschien nog in mei een paar dagen londen te doen maar dat gaat lastig worden.quote:Op zondag 14 april 2024 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar gaat de reis (uiteindelijk) heen?
Dat dacht ik ook maar dat heeft geen zin, tenminste niet voor een baas.quote:Op zondag 14 april 2024 13:52 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Als je centjes tekort komt gewoon wat meer en harder werken.
Ja geen idee, leek me wel een leuk moment. Was eigenlijk voor een maand later uitgerekend, maar me slecht aan planningen kunnen houden is wel mijn ding.quote:Op zondag 14 april 2024 13:54 schreef Recce het volgende:
Gefeliciteerd Zwabber!![]()
![]()
![]()
Waarom ben je eigenlijk jarig?
Edinburgh wel even kijken, als het fringe is moet dat wel je ding zijn, anders is het heel duur zonder meerwaardequote:Op zondag 14 april 2024 13:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wil naar Edinburgh in de zomer en Londen in de herfst denk ik. Ik dacht misschien nog in mei een paar dagen londen te doen maar dat gaat lastig worden.
Het is maar goed dat we de levensjaren niet aftellen aan het aantal rondjes rond Sagittarius A*.quote:Op zondag 14 april 2024 13:54 schreef Recce het volgende:
![]()
![]()
Ja weet ik veel, die kutplaneet ging die kant op. En toen was ie weer terug en zo.quote:Op zondag 14 april 2024 13:54 schreef Recce het volgende:
![]()
![]()
Klopt, maar het maakt het niet minder hatelijk. Praktijkvoorbeeldje: bekende van me ging fulltime inkomen vergelijken met 4 dagen werken. Bij fulltime was het dus netto ¤50 per maand meer inkomen.quote:Op zondag 14 april 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan betaal je toch enkel over het bedrag in die schijf? Je kunt ook minder verdienen maar dan hou je ook minder over op het eind![]()
das het niet waardquote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, maar het maakt het niet minder hatelijk. Praktijkvoorbeeldje: bekende van me ging fulltime inkomen vergelijken met 4 dagen werken. Bij fulltime was het dus netto ¤50 per maand meer inkomen.
Fringe ga ik niet perse heen nee.quote:Op zondag 14 april 2024 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Edinburgh wel even kijken, als het fringe is moet dat wel je ding zijn, anders is het heel duur zonder meerwaarde
Daarom ben ik ook minder gaan werkenquote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, maar het maakt het niet minder hatelijk. Praktijkvoorbeeldje: bekende van me ging fulltime inkomen vergelijken met 4 dagen werken. Bij fulltime was het dus netto ¤50 per maand meer inkomen.
Hoe zoek je dat uit eigenlijk? Ik heb gewoon blind het idee dat ik dan 20 % inlever.quote:Op zondag 14 april 2024 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook minder gaan werken
Maakte wel een bult verschil voor hoeveel hypotheek ze konden krijgen.quote:
Er worden miljoenen uitgegeven aan onderzoeken waarom we in Nederland 1 miljoen werkenden tekort komen maar hier is het antwoord.quote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn berekeningen voor onlinequote:Op zondag 14 april 2024 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zoek je dat uit eigenlijk? Ik heb gewoon blind het idee dat ik dan 20 % inlever.
"Yo, salarisadmin, wat krijg ik uitbetaald bij x uur werk?"quote:Op zondag 14 april 2024 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zoek je dat uit eigenlijk? Ik heb gewoon blind het idee dat ik dan 20 % inlever.
ja maar dat telt allemaal bruto mee toch? maar je kan dat toch tijdelijk doen bij die hypotheek aanvraag en dan weer die dag inleveren?quote:Op zondag 14 april 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakte wel een bult verschil voor hoeveel hypotheek ze konden krijgen.
Dus ging 100 euro meer verdienen?quote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ohhhh damnquote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 0,000000152173913043 jaar oud geworden.quote:Op zondag 14 april 2024 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we de levensjaren niet aftellen aan het aantal rondjes rond Sagittarius A*.
Dat deed diegene uiteindelijk ook.quote:Op zondag 14 april 2024 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat telt allemaal bruto mee toch? maar je kan dat toch tijdelijk doen bij die hypotheek aanvraag en dan weer die dag inleveren?
Het is Amerika, wat verwacht je?quote:Op zondag 14 april 2024 14:02 schreef Nattekat het volgende:
De hoeveelheid informatie die je moet opgeven voor een ESTA is op z'n zachtst gezegd echt walgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |