De precieze bedragen weet ik allemaal niet meer, maar het was dus wel precies zo'n "lolwat, m'n tijd is me meer waard dan dit".quote:Op zondag 14 april 2024 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus ging 100 euro meer verdienen?
Dat is een donshaartje in een kwart schilfer kaarsvet op een hele grote taart.quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 0,000000152173913043 jaar oud geworden.
Kijk nu al uit naar de review van Nattekat als hij door de douane moet.quote:Op zondag 14 april 2024 14:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is Amerika, wat verwacht je?
Hun paspoort is wel minder sterk aan het worden, dus nu moeten ze vaker visa aanvragen
Sommige zijn er echt giftig over, is vermakelijk
Dankjewel 2!quote:Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
@:DeZwabber Gefeliciteerd 2.0![]()
[ afbeelding ]
Hm, goed idee eigenlijk.quote:4) Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Volgens mij levert deze post alleen al mij een totaalverbod op.quote:Op zondag 14 april 2024 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even kijken of niemand je ooit een IS-vlag gestuurd heeft op WhatsApp.
Al je social-media gegevens inleveren; en als je er geen hebt dan ben je nog extra verdacht. Heerlijk land is het toch.quote:Op zondag 14 april 2024 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij levert deze post alleen al mij een totaalverbod op.
Is het zwarte gat met zijn zwaartekracht in het centrum van onze Melkweg de enige reden dat we rondjes draaien om dit centrum?quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 0,000000152173913043 jaar oud geworden.
Mooie dag om op de motor te rijden is het inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2024 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ambulances rijden ook af en aan vandaag
Nederlanders vinden ze toch al snel drugssmokkelaars en verslaafde criminelen dus het kan geen kwaad om alvast vaseline tussen de billetjes te smeren op Schiphol.quote:Op zondag 14 april 2024 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al je social-media gegevens inleveren; en als je er geen hebt dan ben je nog extra verdacht. Heerlijk land is het toch.
Heb ik even mazzel dat ik LinkedIn heb. Anders was ik daarmee echt de klosquote:Op zondag 14 april 2024 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al je social-media gegevens inleveren; en als je er geen hebt dan ben je nog extra verdacht. Heerlijk land is het toch.
quote:Op zondag 14 april 2024 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zwarte gat met zijn zwaartekracht in het centrum van onze Melkweg de enige reden dat we rondjes draaien om dit centrum?
Onze Melkweg heeft een massa van 10^12 zonmassa's, ons centrale superzware gat Sgr A* heeft een massa van 10^6 zonmassa's.
In tegenstelling tot ons zonnestelsel, waar de zon veel meer massa heeft dan alle planeten er omheen, is dat dus niet het geval met de Melkweg. Het zwarte gat is maar 1 miljoenste van de massa van alle sterren eromheen.
Dus nee… het zwarte gat is geenszins de enige reden waarom we rondjes draaien in onze Melkweg. Slechts 1 miljoenste van de reden, we draaien gewoon allemaal rondom ons gezamenlijke zwaartepunt.
[ afbeelding ]
Toch verdachtquote:Your travel authorization is under review because an immediate determination could not be made.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |